Millaiset somepäivitykset ovat vaivaannuttavimpia?
Millaiset somepäivitykset ovat vaivaannuttavimpia?
Kommentit (1164)
Nämä jotka pälpättää kännykälle sillä mä niin rakastan itteeni ilmeellä! Sitten näitä kovimmalla filtteröinnillä buustattuja koottuja pälpätyksiä ig täyteen.Näitä pälpätyksiä sitten kohokohdat täynnä, jturhaa leijumista omilla tekemisillään, vähän liiotellen puoleen ja toiseen. Tiedättekö tyypin? En usko että näillä ihmisillä on tämä the ilme, kun puhuvat muille. Se on the mä rakastan itteeni ilme. Tämä on mulle totaalisen vaivaannuttavaa. Kasvava ilmiö valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Nolompaa kuin mikään päivitys ovat ihmiset, jotka ensi tapaamisella ylpeinä ilmoittavat, etteivät ole somessa. Vaikka asiaa ei kysyisi eikä sanoisi somesta mitään.
Yhdelle tyypille kommentoin asiaa vain "aha", ja hän sanoi: "Onpa virkistävää kun yleensä ihmiset alkaa vaatia, että mun pitäisi olla Facebookissa!"
Aistin kuitenkin pettymystä, hän varmaan tykkää siitä kun kaverit inttävät tuosta ja hän saa puolustaa sitä miten uniikki on kun ei käytä jotain suosittua juttua.
Ei vaan nolompia ovat somelampaat kuten sinä, joilla ei ole ensimmäistäkään järkevää syytä roikkua siellä, ovat siellä vain koska"kaikki muutkin"ovat siellä. Somessa olemattomuus on todellakin ylpeyden aihe kuten myös se, että on älynnyt poistua sieltä kuten moni fiksu kaverini on tehnyt, näillä ihmisillä kun on se oma oikea elämä eikä tarvitse kytätä muita ja muiden vääriä päivityksen aiheita somessa. Kaverisi on uniikki kun ei ole liittynyt lampaisiin.
Kaverit keskenää lenkil ja molemmat vaa kuvailee ja jakaa kaverikuvii "oli mukavaaa!!!!!!! #parhaassaseurassa #ulkoilutekeehyvää
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi tätä ketjua lukevat/kommentoivat ihmiset jotka vihaavat koko somea ja pitävät somessa olevia kaikki typerinä.
Silti kommentoivat anonyymillä verkkopalstalla, pitää se oma mielipide saada kuuluviin ja todistaa olevansa fiksumpi kuin kaikki muut ihmiset.
Olisitte hiljaa, jos ei ole mitään sanomista asiaan.
Mitä vittua sinä siellä somessa teet? Ja miten tulit toimeen ilman someja 90-luvulla? Olitko eristäytyneenä kellariin ilman kontaktia kavereihin jos tekosyysi someen on yhteyden pito kaverihin? Tunsitko olevasi yksinäinen tuolloin? Eräs fiksu kaverini ei todellakaan ole somessa ja sanoi syyksi mm. sen että sieltä joutuu lukemaan asioita joita ei edes halua tietää ja tämä kilometrin pituinen ketju vääristä päivitysaiheista todistaa kyllä hänen perustelunsa 100% oikeaksi.
Kaiken kukkuraksi näillä vääristä päivitysaiheista tänne valittavilla ei ole edes kanttia poistaa noita"kavereitaan"listaltaan niin ei tarvitsisi vääriä päivityksiä sieltä lukea. Pelkäätkö, että työpaikan marjatta suuttuu jos poistat hänet kavereista niin mielummin lueskelet hänen ärsyttäviä parisuhdepäivityksiään hampaitasi kiristellen ja tänne niistä avaudut?
Vierailija kirjoitti:
hehkutuksen niiin ihanasta rakkaudesta. ... vuoden päästä taas, mitä nyt kohde vaihtui
Pikemminkin viikon/parin viikon päästä. t. 17v nuori, joka näkee ikätovereillaan ”puolisoiden” vaihtuvan vähintään kerran kuussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hehkutuksen niiin ihanasta rakkaudesta. ... vuoden päästä taas, mitä nyt kohde vaihtui
Pikemminkin viikon/parin viikon päästä. t. 17v nuori, joka näkee ikätovereillaan ”puolisoiden” vaihtuvan vähintään kerran kuussa
Sinun nuorena kannattaa hankkia se oma elämä, palstan mammoille se on näköjään jo liian myöhäistä niin aika menee toisten kumppanivaihdosten kyttäämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että ollaan kaikki erilaisia ja jokainen uskaltaa postata just omannäköistä tarinaa. Mä en ainakaa jaksais somessa olla, jos kaikki ois samanlaisia juttuineen.. Se hirveintä sontaa oiski.
Toivottavasti jatkossakin tulee lapsi-koira-pylly-ihottuma-loma-terapia-energiaboost-love-selfie yms päivityksiä ikään, sukupuoleen tai muuhun katsomatta.
Samaa mieltä!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
"Uskallatko ottaa haasteen vastaan?
MInä aion olla koko tammikuun vegaani! En syö mitään eläinperäisiä tuotteita. Tästä tulee jännää!
Nyt haastan kaikki kaverit samaan! Vegaanitammikuu, levittäkää sanaa!"Itse voi toki tehdä mitä tykkää, mutta toisten "haastaminen" on jo vähän hölmöä.
Tuohan sitäpaitsi on "vain" vegetaristi, vegaani ei käytä myöskään mitään tuotteita, joihin on käytetty eläintä, siis muutkin kuin ruokapuolen tuotteet. Ei edes villasukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolompaa kuin mikään päivitys ovat ihmiset, jotka ensi tapaamisella ylpeinä ilmoittavat, etteivät ole somessa. Vaikka asiaa ei kysyisi eikä sanoisi somesta mitään.
Yhdelle tyypille kommentoin asiaa vain "aha", ja hän sanoi: "Onpa virkistävää kun yleensä ihmiset alkaa vaatia, että mun pitäisi olla Facebookissa!"
Aistin kuitenkin pettymystä, hän varmaan tykkää siitä kun kaverit inttävät tuosta ja hän saa puolustaa sitä miten uniikki on kun ei käytä jotain suosittua juttua.Ei vaan nolompia ovat somelampaat kuten sinä, joilla ei ole ensimmäistäkään järkevää syytä roikkua siellä, ovat siellä vain koska"kaikki muutkin"ovat siellä. Somessa olemattomuus on todellakin ylpeyden aihe kuten myös se, että on älynnyt poistua sieltä kuten moni fiksu kaverini on tehnyt, näillä ihmisillä kun on se oma oikea elämä eikä tarvitse kytätä muita ja muiden vääriä päivityksen aiheita somessa. Kaverisi on uniikki kun ei ole liittynyt lampaisiin.
No itse kyllä pidän yhteyttä somen kautta ihmisiin joihin en arkielämässä törmää, kuten vanhempiini ja veljiini, jotka asuvat eri kaupungissa kuin minä. Riittääkö syyksi? Vaikka eipä kenenkään tarvitse somen käyttöä sulle perustella.
Se, että ei tee jotain suosittua, ei tee ihmisestä fiksua.
Eikä se, että tekee jotain suosittua, tee ihmisestä tyhmää.
Myös tämmöinen foorumi voidaan laskea someksi, riippuen määritelmästä. Mitä sitten teet täällä, onko sulla ainuttakaan järkevää syytä roikkua täällä haukkumassa muita lampaiksi? Varmaan keksisit jotain parempaakin tekemistä.
Eikä hän sitä paitsi ollut minun kaverini, vaan tyyppi johon törmäsin baarissa, joka käytännössä ensi sanoiksi ilmoitti että mä en sitten ole Facebookissa.
No, kaipa sekin käy identiteeksi ihmiselle. Vähän samaa sarjaa kuin "minulla ei ole telkkaria". Entäs sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi tätä ketjua lukevat/kommentoivat ihmiset jotka vihaavat koko somea ja pitävät somessa olevia kaikki typerinä.
Silti kommentoivat anonyymillä verkkopalstalla, pitää se oma mielipide saada kuuluviin ja todistaa olevansa fiksumpi kuin kaikki muut ihmiset.
Mitä vittua sinä siellä somessa teet? Ja miten tulit toimeen ilman someja 90-luvulla? Olitko eristäytyneenä kellariin ilman kontaktia kavereihin jos tekosyysi someen on yhteyden pito kaverihin? Tunsitko olevasi yksinäinen tuolloin? Eräs fiksu kaverini ei todellakaan ole somessa ja sanoi syyksi mm. sen että sieltä joutuu lukemaan asioita joita ei edes halua tietää ja tämä kilometrin pituinen ketju vääristä päivitysaiheista todistaa kyllä hänen perustelunsa 100% oikeaksi.
Kaiken kukkuraksi näillä vääristä päivitysaiheista tänne valittavilla ei ole edes kanttia poistaa noita"kavereitaan"listaltaan niin ei tarvitsisi vääriä päivityksiä sieltä lukea. Pelkäätkö, että työpaikan marjatta suuttuu jos poistat hänet kavereista niin mielummin lueskelet hänen ärsyttäviä parisuhdepäivityksiään hampaitasi kiristellen ja tänne niistä avaudut?
Hohhoijaa.
Juuri sinunlaiset ihmiset voisivat pysyä poissa tästä ketjusta. Sulla ei ole mitään annettavaa tähän aiheeseen, luulet vain olevasi toisia parempi ihminen. Jos et edes ole somessa, puhut asiasta josta et mitään tiedä.
En jaksa ruveta selittämään, mitä tein 90-luvulla kun olin lapsi. Se ei kuulu tähän keskusteluun. Älkää viitsikö tehdä tästä riitaa.
Kerkesimpäs nauttia auringosta ennen iltavukiin menoa 🌞🌞🌞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa.
Juuri sinunlaiset ihmiset voisivat pysyä poissa tästä ketjusta. Sulla ei ole mitään annettavaa tähän aiheeseen, luulet vain olevasi toisia parempi ihminen. Jos et edes ole somessa, puhut asiasta josta et mitään tiedä.
En jaksa ruveta selittämään, mitä tein 90-luvulla kun olin lapsi. Se ei kuulu tähän keskusteluun. Älkää viitsikö tehdä tästä riitaa.
Meinkö jauhot suuhun? Et vastannut kysymykseen, mitä vittua sinä siellä somessa teet? Se on koko ketjun avainkysymys eli minulla on todellakin annettavaa tähän ketjuun enemmän kuin somelampailla. Olen somessa itsekin, mutta se ei ole ensinnäkään mikään puolustus sinun siellä olemiseen vai hyppäätkö kaivoonkin perässä jos minä hyppään ensin? Ja toisekseen en itse postaa sinne mitään eikä tulisi mieleenkään valittaa muiden postauksista netissä.
Se mitä teit 90-luvulla ja vielä 2000-luvun alussa kuuluu kyllä tähän keskusteluun koska sinulla varmasti oli onnellinen lapsuus ja kavereita ilman someja eli et tarvitse somea yhtään mihinkään jos tekosyysi siellä roikkumiseen on yhteydenpito kavereihin, oikea syy taitaa olla huomiohuoraus, toisten stalkkaaminen ja arvostelu sekä lammasmaisuus kun"kaikki muutkin"ovat siellä.
Ja eikö sinulla ole kanttia edes poistaa "kavereitasi"jotka tekevät jatkuvasti vääriä päivityksiä? Olet kuin selän takana paskaa puhuva työkaveri, joka kahvipöydässä päin naamaa on aina ystävällinen.
Vierailija kirjoitti:
Eikä hän sitä paitsi ollut minun kaverini, vaan tyyppi johon törmäsin baarissa, joka käytännössä ensi sanoiksi ilmoitti että mä en sitten ole Facebookissa.
No, kaipa sekin käy identiteeksi ihmiselle. Vähän samaa sarjaa kuin "minulla ei ole telkkaria". Entäs sitten?
Some ei ole mikään itsestääselvyys joka kaikilla on kuten telkkari. Somelampaalla taas ei ole identiteettiä ollenkaan. Täytyy myöntää, että minuakin raivostutti jonkun päivitys"jäi naamakirja auki" ihan kuin jäi telkkari auki ulos lähtiessä, ihan kun se some olisi samanlainen joka kodin itsestäänselvyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aistin kuitenkin pettymystä, hän varmaan tykkää siitä kun kaverit inttävät tuosta ja hän saa puolustaa sitä miten uniikki on kun ei käytä jotain suosittua juttua.Ei vaan nolompia ovat somelampaat kuten sinä, joilla ei ole ensimmäistäkään järkevää syytä roikkua siellä, ovat siellä vain koska"kaikki muutkin"ovat siellä. Somessa olemattomuus on todellakin ylpeyden aihe kuten myös se, että on älynnyt poistua sieltä kuten moni fiksu kaverini on tehnyt, näillä ihmisillä kun on se oma oikea elämä eikä tarvitse kytätä muita ja muiden vääriä päivityksen aiheita somessa. Kaverisi on uniikki kun ei ole liittynyt lampaisiin.
No itse kyllä pidän yhteyttä somen kautta ihmisiin joihin en arkielämässä törmää, kuten vanhempiini ja veljiini, jotka asuvat eri kaupungissa kuin minä. Riittääkö syyksi? Vaikka eipä kenenkään tarvitse somen käyttöä sulle perustella.
Myös tämmöinen foorumi voidaan laskea someksi, riippuen määritelmästä. Mitä sitten teet täällä, onko sulla ainuttakaan järkevää syytä roikkua täällä haukkumassa muita lampaiksi? Varmaan keksisit jotain parempaakin tekemistä.
Vähän ontuva tekosyy somessa roikkumiseen tuo yhtedenpito. Uskon, että sinulla on puhelin, vieläpä älysellainen, jolla voit oikein hyvin pitää yhteyksiä vanhempiisi ja veljiisi ilman, että sinun tarvitsee kärsiä"kavereidesi"vääristä päivitysaiheista. Se on vähän kuin rusinat pullsta, eikö niin?
Se, että ei tee jotain suosittua ei välttämättä tee ihmisestä fiksua, jos se suosittu asia on jotain fiksua mitä se harvemmin tosin on.
Mutta se, että ei tee jotain typerää ja lammasmaista kuten somettaminen, todellakin tekee ihmisestä paitsi fiksun niin myös uniikin.
Ja se, että tekee jotain suosittua valitettavan usein tekee ihmisestä todella tyhmän kuten somettaminen ja toisena esimerkkinä vaikkapa karppaus.
Ja jos some on sinulle vain muka yheydenpitämistä veljiisi ja vanhempiisi niin miksi et poista niitä"kavereitasi"jotka postaavat niitä vääriä aiheita sinne niin ei tarvitsisi täällä netissä siitä purnata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa.
Meinkö jauhot suuhun? Et vastannut kysymykseen, mitä vittua sinä siellä somessa teet? Se on koko ketjun avainkysymys eli minulla on todellakin annettavaa tähän ketjuun enemmän kuin somelampailla. Olen somessa itsekin, mutta se ei ole ensinnäkään mikään puolustus sinun siellä olemiseen vai hyppäätkö kaivoonkin perässä jos minä hyppään ensin? Ja toisekseen en itse postaa sinne mitään eikä tulisi mieleenkään valittaa muiden postauksista netissä.
Se mitä teit 90-luvulla ja vielä 2000-luvun alussa kuuluu kyllä tähän keskusteluun koska sinulla varmasti oli onnellinen lapsuus ja kavereita ilman someja eli et tarvitse somea yhtään mihinkään jos tekosyysi siellä roikkumiseen on yhteydenpito kavereihin, oikea syy taitaa olla huomiohuoraus, toisten stalkkaaminen ja arvostelu sekä lammasmaisuus kun"kaikki muutkin"ovat siellä.
Ja eikö sinulla ole kanttia edes poistaa "kavereitasi"jotka tekevät jatkuvasti vääriä päivityksiä? Olet kuin selän takana paskaa puhuva työkaveri, joka kahvipöydässä päin naamaa on aina ystävällinen.
Mikä helvetti sua vaivaa? Miksi kukaan olisi velvollinen selittämään ja perustelemaan somessa oloaan sinulle?
Taas ketju pilalla turhanaikaista jankkaamisen takia. Jatketaanko aiheesta?
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa.
No ei todellakaan kuulu. Jos sun on pakko tietää, niin olin koulukiusattu ja minulla oli todella vähän kavereita. En tiedä mistä vetäisit tuon mun onnellisen lapsuuden ja kaverit. Sulla taitaa itselläsi olla jotain katkeruutta, kun ei ole ollut kavereita. On outoa, miten puhut mulle kuin tuntisit minut, vaikkei ole koskaan aikaisemmin puhuttu. Olet rakentanut päässäsi jonkun ajatuksen somessa olevasta huomiohuorasta. Kaikki nämä kirjoitukset eivät ole minun, joten voit lopettaa tuon syyttelysi. Jos minua nyt joku juttu vähän ärsyttää, niin se ei ole syy poistaa jotain äidin serkkua kavereista. Varmaan minäkin kirjoitan joskus jotain mikä vaikuttaa toisista hölmöltä. Niin se vaan on, kaikki ihmiset eivät tykkää samoista asioista.
Ja minähän vastasin jo, että mm. pidän yhteyttä perheeseen. Meillä on FB-ketju, jossa jaetaan esim. kuvia veljenpojastani jota nään harvoin. HUOM. privaatisti, vain perheen kesken. Toki soittelemme jos halutaan enemmän jutella, mutta kyllä FB-viestit ovat henkilökohtaisempia ja kiinnostavampia kuin tekstiviestit. Kuvien jakaminen on helpompaa. Äidilläni on aataminaikuinen puhelin, johon ei pysty lähettämään kuvia, eikä hän näe kunnolla pientä ruutua. Minulla on myös monia sukulaisia, joiden vaiheita haluan seurata, koska ei tavata ollenkaan netin ulkopuolella. Esim. yksi serkkuni asuu UK:ssa. Minusta nämä ovat hyviä syitä, mutta varmaan ne eivät sulle kelpaa. Se on voi voi.
Ja olet itsekin somessa?? No sehän pilaa koko pointtisi. Et voi ylpeillä edes sillä, mitä väitit ylpeydenaiheeksi. Onko sulla sitten mielestäsi joku korkeampi tarkoitus olla siellä somessa, ja haukkua muut jotka ovat siellä? Kerropas itse syyt oikein juurta jaksain, miksi olet liittynyt someen, niin saamme yhdessä keskustella siitä, ovatko ne riittäviä.
Tämän ketjun avainkysymys EI ole, miksi ihmiset ovat somessa. Se on sinun kysymyksesi. Tämän ketjun kysymys on "mitkä somepäivitykset ovat vaivaannuttavimpia". Itse saavuit tänne riehumaan ja vaatimaan muilta selityksiä, miksi he ovat somessa, ihan kuin toiset olisivat sulle jonkun selityksen velkaa. Käyttäydyt todella omituisesti. Ehkä kannattaisi miettiä, miksi olet niin vihainen.
Toisten ihmisten haukkuminen "lampaiksi" on muuten niin vanha vitsi, että se on vähän noloa. Keksisit edes jonkun uuden sanan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ontuva tekosyy somessa roikkumiseen tuo yhtedenpito. Uskon, että sinulla on puhelin, vieläpä älysellainen, jolla voit oikein hyvin pitää yhteyksiä vanhempiisi ja veljiisi ilman, että sinun tarvitsee kärsiä"kavereidesi"vääristä päivitysaiheista. Se on vähän kuin rusinat pullsta, eikö niin?
Se, että ei tee jotain suosittua ei välttämättä tee ihmisestä fiksua, jos se suosittu asia on jotain fiksua mitä se harvemmin tosin on.
Mutta se, että ei tee jotain typerää ja lammasmaista kuten somettaminen, todellakin tekee ihmisestä paitsi fiksun niin myös uniikin.
Ja se, että tekee jotain suosittua valitettavan usein tekee ihmisestä todella tyhmän kuten somettaminen ja toisena esimerkkinä vaikkapa karppaus.
Ja jos some on sinulle vain muka yheydenpitämistä veljiisi ja vanhempiisi niin miksi et poista niitä"kavereitasi"jotka postaavat niitä vääriä aiheita sinne niin ei tarvitsisi täällä netissä siitä purnata.
Minusta FB:n kautta on kätevämpi pitää yhteyttä kuin soittamalla. On nopeampi kirjoittaa asiat, ja jokainen lukee ne silloin kun on aikaa.
Eiköhän se ole minun oma asiani, miten pidän oman perheeni kanssa yhteyttä. Sinä et kuulu perheeseeni, joten mielipiteelläsi ei ole väliä.
Ja totta kai kaikki syyt ovat sun mielestä "ontuvia", niinpä niin. Ensin haukut ettei ihmiset vastaa, ja sitten kun vastaa niin et hyväksy vastausta.
Sen takiahan somessa ollaan, että pidetään yhteyttä ihmisiin. Istu itse puhelimessa kaikki päivät jos haluat.
Maailmassa on muuten 7 miljardia ihmistä ja suurin osa heistä ei ole somessa, joten eipä se perin uniikkia ole.
Juuri nyt vaivaannuttaa katsella ajattelemattomien ihmisten postauksia talvilomiltaan Lapin hiihtokeskuksista. Että täällä sitä ollaan Levillä afterskissä ja ravintoloissa ja viikonloppuna ajellaan kotiin, ihanaa on ollut<3<3<3 Pahimmat vatipäät komppaa, että mahtavia kuvia ja me tullaan ensi viikolla.
Kun koko maa on poikkeustilassa ja hengenvaarallinen tartuntatauti jyllää, pitäisi jokaisen ymmärtää hakeutua kotiseuduilleen, pysyä siellä ja eristäytyä ihmiskontakteista mahdollisimman tehokkaasti.