Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset somepäivitykset ovat vaivaannuttavimpia?

Vierailija
09.03.2020 |

Millaiset somepäivitykset ovat vaivaannuttavimpia?

Kommentit (1164)

Vierailija
261/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsi on niiiiin taitava ja erilainen kuin muut. Muut lapset leikkii nukeilla, mutta minun lapseni on yäk ja pyytää kertomaan kummitusjuttuja. Sitten päiväkodin tädit kyselee että kun lapsi puhuu kummituksista muille että saako se katsella/lukea sellaisia juttuja kotona. Lapsi on myös tosi puhelias ja kertoo kaikki hauskoja juttuja (englanniksi tietenkin) ja kihertelee kun ownaa meidät.

Sama tyyppi ei voi vastata lyhyesti mihinkään kommenttiin, aina lähtee rönsyilemään ja miljoona synonyymia ja muka hauskaa kiertoilmaisua asialle x.

Vierailija
262/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin hämmästelemään, että miten joku vielä tekee somepäivityksiä, mutta sitten muistinkin että olen vain itse lähtenyt somesta jo neljä vuotta sitten. Ei ole kaduttanut ja tuntuu oudolta että jotkut vielä harrastaa sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollaan jossain syömässä/reippailemassa/matkoilla/skumpalla "parhaassa seurassa!" Ja pari sydäntä perään. Ja kuitenkaan ei kerrota kenen kanssa. Aaaaargh!

Vierailija
264/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko hel vetin some, jossa ihmiset jakaa yksityisyyttään.

Omaa selkään se kaatuu AINA lopulta.

Hel vetin typerää.

Vierailija
265/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää yhden tutun instapäivitykset, missä aina joku oma pärstäkuva ja sitten kuvatekstinä joku imelä pitkä vuodatus kuinka hei just sinä oot upea ja kaunis ja hyvä sellaisena kuin olet yms yms. Ja todellisuudessa tyyppi ei tosiaankaan ole tuollainen empaattinen ja ymmärtäväinen ihminen, vaan naama aina norsunveellä ja arvostelee muita.

Vierailija
266/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

# parhautta on jotenkin tosi ärsyttävä ja keinotekoinen. Sellainen aikuisten pikkutyttöjen vähän lässytyssanonta.

Ja kaikki päivitykset joissa ollaan parhaassa seurassa tai parhaiden tyyppinen kanssa niin tulee fiilis että minä en siis ole niitä ystäväni parhaita tyyppejä että hyvä että selvisi tämäkin :D

Vierailija
267/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yksi mieleen tuleva oli se, kun eräs tuttava hiljattain kertoi vauvansa syntymästä Facebookissa ja elvisteli samaan syssyyn kivunlievityksettömällä luomusynnytyksellään. Siitä tuli vähän myötähäpeä. Toki päivityksestä näki, että se oli hirveässä hormonimyrskyssä kirjoitettu, joten se selittänee, miksi halusi toitottaa tuota monelle sadalle seuraajalle. Tai sitten en vaan tajua hänen jalouttaan ja luomusynnytyksen hienoutta, itse kun olisin antanut mitä tahansa, että epiduraali olisi ehditty minulle antaa, mutta ei ehditty.

Yksi myötähäpeää aiheuttava oli myös se, kun eräs tuttava teki päivityksen vauvansa täyttäessä puoli vuotta ja vaahtosi siinä, että täysimetys on kestänyt koko taipaleen ajan. Korosti, miten pisaraakaan korviketta tai muruakaan kiinteitä ei ole annettu. Mukana oli tietysti imetyskuva. Eipä tuossa mitään pahaa ole, mutta ihmetyttää taas tarve jakaa tällaista satojen ihmisten näkyville. Vanhat teiniaikojen poikaystävät ja nykyiset opiskelu- ja työkaverit saavat ihailla tällaista komeutta.

Hahaha, aivan nappiin, näitä avautujia itsekin ihmettelen. Ehkä enemmänkin sitä, kun suurella osalla (?) 70-90-luvulla syntyneistä on tapana roikottaa kaikkia facebook-käyttäjyytensä aikana tuntemiaan ja tapaamiaan ihmisiä fb-kavereina. Eksät ja entisten työpaikkojen puolitutut mukaanlukien. Itse liityin facebookiin v 2007, ja en kyllä ole säästänyt nuoruuden eksiä ja muita seksisäätöjä fb-kavereina tähän päivään asti! :D miksi ihmeessä niin tekisin? Mulla on siis alle 200 fb-kaveria, joista jokaiselle voisin jutella luomusynnytyksistäni, ihan livenä, tai tehdä vaikkapa tuollainen päivitys, jos se olis tyyliäni :D mutta ei. Ja noilla avautujilla useimmiten on se liki 1000 tyyppiä fb-"kavereina", niin kuin vaivaannuttavaa jonkun hyvänpäiväntutun imetyspostauksia joutua urkkimaan :D

Vierailija
268/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkinen leijonaemoilu ja väkivallalla uhkailu somessa esimerkki: # tämän päivän kohtaaminen linja autossa elämäänsä kyllästyneen mulkoilija harpun kanssa. Mulkoilija harppu sanoi ettei lasten paikka ole joukkoliikenteessä jos niitä ei hallitse. Siis mun lapsi ei oo todellakaa lääkitty vihannes ja jos lapseni huutaa eikä mun rauhoitus konsti auta ni lobotomiako pitäs tehä niinku mulkoilijaharpulle on taidettu tehdä??!!! Kyllä ois taas ollu kirveelle töitä" 🤦‍♀️

Apua aikuinen ihmine viä. 😓

Vierailija
269/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten aiheuttaa mielipahaa postaukset, joissa on joku lapsen sairaalaranneke tai kuva, jossa ollaan sairaalan odotustilassa. Siis kerjätään huomiota sillä lapsen tapaturmalla tai sairastumisella :(

sitten ei tietenkään kirjoiteta muuta kuin "reipas toipilas" tai "karhunpoika sairastaa" ja jätetään ihmiset epätietoon..yv:llä saa sitten kysellä, että mitä on tapahtunut.

Älkää ihmiset tehkö tätä, jooko?

Vierailija
270/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yksi mieleen tuleva oli se, kun eräs tuttava hiljattain kertoi vauvansa syntymästä Facebookissa ja elvisteli samaan syssyyn kivunlievityksettömällä luomusynnytyksellään. Siitä tuli vähän myötähäpeä. Toki päivityksestä näki, että se oli hirveässä hormonimyrskyssä kirjoitettu, joten se selittänee, miksi halusi toitottaa tuota monelle sadalle seuraajalle. Tai sitten en vaan tajua hänen jalouttaan ja luomusynnytyksen hienoutta, itse kun olisin antanut mitä tahansa, että epiduraali olisi ehditty minulle antaa, mutta ei ehditty.

Yksi myötähäpeää aiheuttava oli myös se, kun eräs tuttava teki päivityksen vauvansa täyttäessä puoli vuotta ja vaahtosi siinä, että täysimetys on kestänyt koko taipaleen ajan. Korosti, miten pisaraakaan korviketta tai muruakaan kiinteitä ei ole annettu. Mukana oli tietysti imetyskuva. Eipä tuossa mitään pahaa ole, mutta ihmetyttää taas tarve jakaa tällaista satojen ihmisten näkyville. Vanhat teiniaikojen poikaystävät ja nykyiset opiskelu- ja työkaverit saavat ihailla tällaista komeutta.

Hahaha, aivan nappiin, näitä avautujia itsekin ihmettelen. Ehkä enemmänkin sitä, kun suurella osalla (?) 70-90-luvulla syntyneistä on tapana roikottaa kaikkia facebook-käyttäjyytensä aikana tuntemiaan ja tapaamiaan ihmisiä fb-kavereina. Eksät ja entisten työpaikkojen puolitutut mukaanlukien. Itse liityin facebookiin v 2007, ja en kyllä ole säästänyt nuoruuden eksiä ja muita seksisäätöjä fb-kavereina tähän päivään asti! :D miksi ihmeessä niin tekisin? Mulla on siis alle 200 fb-kaveria, joista jokaiselle voisin jutella luomusynnytyksistäni, ihan livenä, tai tehdä vaikkapa tuollainen päivitys, jos se olis tyyliäni :D mutta ei. Ja noilla avautujilla useimmiten on se liki 1000 tyyppiä fb-"kavereina", niin kuin vaivaannuttavaa jonkun hyvänpäiväntutun imetyspostauksia joutua urkkimaan :D

Ohis, mutta mulla samanlainen periaate. Eksistä on fb-kavereina vain teini-iän seurustelukumppanit, joista kaikista tuli eron jälkeen kavereitani, ja heidän nykyisistä vaimoista. Muita, aikuisiän eksiä, saati sinkkuaikojen random panoja ei kaverilistalta löydy. Sinkkuaikoina saattoi ollakin, mutta koen sen loukkaavana puolisoani kohtaan, jos mulla ois kaikenmaailman vanhat hoidot somessa joiden kuvia kyyläisin ja pahimmillaan pitäisin jonkinnäköistä viestittelyä yllä.. Niinku mitä helvettiä?!

Vierailija
271/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hemmetin elämänviisaudet ja opetukset. Vähän samaa kastia kuin ne huoneen seiniin kirjoitetut englanninkieliset lauseet.

Vierailija
272/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluonnollisen näköiset filtteröidyt kasvokuvat.

Vierailija
273/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjailevat viestit ja etenkin aggressiiviset sellaiset. Sitten jaetaan itsemurhamusiikkia sen jälkeen lähinnä vaan huomion toivossa.

Myös nämä parisuhdesirkukset. Ollaan onnellisesti yhdessä ja erotaan syyttäen ainoastaa toista osapuolta. Jompi kumpi tai kumpikin on sitä mieltä että tässä erossa pysytään. Korkeintaan parin viikon päästä päivitellään taas kuinka ollaan onnellisesti yhdessä ja kihloihin menossa ja sama härdelli jatkuu vuodesta toiseen.

Vaivaannuttavia ovat myös nämä turvapaikanhakijoihin liittyvät postaukset siis sellaiset millä ei edes ole mitään tekemistä faktojen kanssa.

Kitistään että turvapaikanhakijoihin on syytää rahaa, mutta ei suomalaisten hyvinvointiin. Kyseiset ihmiset eivät tiedä vissiin budjeteistakaan mitään. Toki kohdennettaan näitä varoja myös väärin ja leikataan sieltä mistä ei pitäisi, mutta se onkin eriasia.

Vaivaannuttaa myös kun päivitetään tyyliin näitä mitä pahuuksia jotkut ulkomaalaiset ovat tulleet tänne tekemään, kun julkaisunlaittaja kuuluu itse samaan sakkiin. Ei siis ulkomaalaisiin, vaan porukkaan joka tekee pahuuksia

Vierailija
274/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä joiden täytyy näyttää että rahaa on. Tai ei ole mutta pitää feikata että on koska kulissien täytyy näyttää hyvältä.

#luotollasaa

Vierailija
275/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jes kirjoitti:

eniten aiheuttaa mielipahaa postaukset, joissa on joku lapsen sairaalaranneke tai kuva, jossa ollaan sairaalan odotustilassa. Siis kerjätään huomiota sillä lapsen tapaturmalla tai sairastumisella :(

sitten ei tietenkään kirjoiteta muuta kuin "reipas toipilas" tai "karhunpoika sairastaa" ja jätetään ihmiset epätietoon..yv:llä saa sitten kysellä, että mitä on tapahtunut.

Älkää ihmiset tehkö tätä, jooko?

Siis mun sisko tekee tätä ihan henkilökohtaisilla viesteilläkin! Että se on raivostuttavaa! Just toi että kuvan lapsesta sairaalan pedissä pillimehu kädessä ja joku teksti "kyllä täällä ollaan niin reippaita" ja mä vaan pöllämystyneenä mietin että mitä on tapahtunut ja milloin ja miksi sisko ei voi kertoa heti ekassa viestissä että mitä on tapahtunut. Jos mun lapsi joutuis sairaalaan niin kyllä mä kertoisin ihan oma-aloitteisesti että ”Arvaapa mitä, jouduttiin sairaalaan mutta kaikki on hyvin", tms.

Ihmeellistä huomion kalastelua...

Vierailija
276/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki some päivitykset.

Vierailija
277/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on näitä pariskuntia jotka käy lomamatkoilla ja joka päivä toinen (eli yleensä nainen) poistaa facebookiin kymmenen kuvaa jotka puoliso on ottanut naisesta poseeraamassa eri paikoissa katse pois kamerasta :D

Ihan kiva nähdä lomakuvia mutta ajan kanssa alkaa miettiä että oliko se siellä valokuvaajan vai puolison kanssa :D

Vierailija
278/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

(*postaa facebookiin.. autocorrect)

Vierailija
279/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kommentteja lukiessa tulee mieleen, että toivottavasti olette poistaneet ihmiset, jotka aiheuttaa näin paljon ärsytystä. Mulla on muihin verrattuna melko suppea määrä kavereita Facebookissa, mutta ne on sellaisia, joiden juttuja kiinnostaa lukea. Olin itse tauolla kyseisestä paikasta ja jotkut laittoivat, että toivottavasti palaan, koska mun juttuja on kiva lukea. Siellä kannattaa pitää vain ihmisiä, jotka antaa jotain muuta, kuin ämpärillisen sitä v:llä alkavaa. Tai sitten mun kavereissa on poikkeuksellisen täysjärkistä porukkaa :D 

Olen sanonut suoraan yhdelle, joka postaa "kommentoi tähän, jos olet ystäväni...",että en vastaa tällaisiin julkaisuihin ihan periaatteesta. Kaikki joilla on aitoja ystäviä, tietää niiden olemassaolon ilman erillistä julkaisua.

Vierailija
280/1164 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki somepäivitykset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi