Millaiset somepäivitykset ovat vaivaannuttavimpia?
Millaiset somepäivitykset ovat vaivaannuttavimpia?
Kommentit (1164)
Ylimielinen Nainen joka haukkuu muita naisia h0roiksi, b1tcheiksi, lumpuiksi. Kuvatekstinä: I may not be perfect but atleast i'm not you.
Ainiin unohtui. Olen pienelta paikkakunnalta ja sit tietyt ihmiset valilla paivittaa tyyliin:
" Kylla on taas kateelliset levittaneet juorujaan pitkin kylia. Kateus on kylla sairaus ja onneksi nykyaan tietaa KETA ne oikeat ystavat ovat. Pusuja mun ihanille leideille :DD Viikonloppuna tanssimaan!!"
Ja nama ovat siis 30-40v naisia, joilla on edelleen ihan samat jutut kuin teini-iassa. Itsehan en siis asu enaa tuolla periferiassa enka mitaan juoruja todellakaan levittele kun ei voisi vahempaa kiinnostaa, mutta itseasiassa naurattaa etta jonkun pikkukylan pubiruusut ovat niin vankkumattomasti sita mielta etta kaikki ovat niin kateellisia jos vahaankaan kuulevat kritiikkia omista tekemisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainiin unohtui. Olen pienelta paikkakunnalta ja sit tietyt ihmiset valilla paivittaa tyyliin:
" Kylla on taas kateelliset levittaneet juorujaan pitkin kylia. Kateus on kylla sairaus ja onneksi nykyaan tietaa KETA ne oikeat ystavat ovat. Pusuja mun ihanille leideille :DD Viikonloppuna tanssimaan!!"
Ja nama ovat siis 30-40v naisia, joilla on edelleen ihan samat jutut kuin teini-iassa. Itsehan en siis asu enaa tuolla periferiassa enka mitaan juoruja todellakaan levittele kun ei voisi vahempaa kiinnostaa, mutta itseasiassa naurattaa etta jonkun pikkukylan pubiruusut ovat niin vankkumattomasti sita mielta etta kaikki ovat niin kateellisia jos vahaankaan kuulevat kritiikkia omista tekemisistaan.
Lisänä paskanpuhujat biisi :Sddd
Vierailija kirjoitti:
Omakuvien kuvateksteina
*Meikä ja mun maha makkarat toivotetaan hyvää vkoloppua
*Kiva olla läskin kaveri
Huomionhakuinen persoonallisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50-vuotias nainen yrittää filtteröidä kasvojaan 30-vuotiaan näköiseksi, ja tekee joulukortteja ym. näillä kasvokuvilla varustettuina :D
Tuohan on normi nykyään.
90% tuntemieni naisten somekuvista on niin voimakkaasti filtteröityjä että iästä tippuu kolmekymppisillä 10v ja viisikymppisillä 20v. ts. kuvat on otettu puhelimen oletusasetuksilla joissa filtteri on päällä.
Loput 10% on tietoisesti filtteröityjä ja muistuttavat vesivärimaalausta likinäköisen silmin.
Eikä oo mikään normi. Ei mun ystävissä varmaan kukaan filtteröi itseään nuoremman näköiseksi. Riippuu varmaan missä porukoissa pyörii?
On normi, koska filtteri on useimmissa kännyköissä oletuksena päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seksisuhteessa poikani jalkapallojoukkuekaverin isän kanssa. Hänen rouvansa postaa aina kuinka ollaan niin onnellisia, just nämä #loveofmylife, etc.
Vaivaannuttaa, koska en tiedä, onko se edes totta. Mies puhuu mulle toista, mikä riittää mulle tässä vaihessa elämää. Näillä mennään.
Yhden vaimolla on kansikuvana hääkuva. Äijä vonkaa vierasta lähes päivittäin.
Toisella yhteiskuva kansikuvana ja kaikki hehkuttavat julkisena naisen omassa ja työprofiilissa heidän perheenlisäystään. Mies kävi vieraissa raskausaikana ja istui harva se ilta baarissa.
Kolmannella julkisena pariskuntakuvia, yhteisiä reissukuvia, miehen tekemää ystävänpäiväaamupalaa jne. ja kaverit ihkuttaa kuorossa. Vuosi sitten miehen naama oli toisen naisen piirakassa heidän aviovuoteessa.
Oletko sinä ollut aina se toinen nainen kun tiedät...?
Yksi tuttu korostaa itseään ja lastaan niin hirveästi, että tuntuu että oikeasti on itsetunto heikoissa kantimissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan jotkut aika harkitsemattomia mutta kyllä tästä ketjusta saa käsityksen että KAIKKI postaukset on noloja. Itse tykkään omaisteni ja läheisten ystävieni postauksista, on hauska jakaa ilot ja surut. Ei se ole kerskailua jos iloitsee jostain elämänsä tapahtumasta. Ei se ole huomionhakua jos kertoo vastoinkäymisistään.
Kyllä itsekin karsastan jos joku postailee monta kertaa päivässä ihan jatkuvasti: huomenta - aamiaiseni - päivälenkillä - leivoskahvit - broileripasta illalliseksi - nyt nukkumaan, hyvää yötä kaikille! Ja tätä vuodesta toiseen.No en minä saa tästä ketjusta käsitystä että KAIKKI postaukset on noloja. Täällähän on monta hyvin samankaltaista ällötysesimerkkiä. Mullakin on kavereita joilla on ihan kivoja, mielenkiintoisia, hauskoja ja/tai mukavia päivityksiä, silloin tällöin sopivassa määrin. Noilla joka päivä monta kertaa postailevilla on itsetunto-ongelmia, kun pitää ihan koko ajan olla esillä.
Minä kyllä saan sellaisen käsityksen.
Mm. Lemmikkien ja ruoka-annosten kuvaajat mainittu.
En varmaan itse olisi enää edes facebookissa, mutta kun kyylään sieltä nimenomaan esim. kissa-, ruoka- ja viherkasviryhmiä.
Kaikki on noloa jonkun mielestä, mutta noissa ja vastaavissa on kyse mielenkiinnon kohdistumisesta ja harrastuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seksisuhteessa poikani jalkapallojoukkuekaverin isän kanssa. Hänen rouvansa postaa aina kuinka ollaan niin onnellisia, just nämä #loveofmylife, etc.
Vaivaannuttaa, koska en tiedä, onko se edes totta. Mies puhuu mulle toista, mikä riittää mulle tässä vaihessa elämää. Näillä mennään.
Toisella yhteiskuva kansikuvana ja kaikki hehkuttavat julkisena naisen omassa ja työprofiilissa heidän perheenlisäystään. Mies kävi vieraissa raskausaikana ja istui harva se ilta baarissa.
Kolmannella julkisena pariskuntakuvia, yhteisiä reissukuvia, miehen tekemää ystävänpäiväaamupalaa jne. ja kaverit ihkuttaa kuorossa. Vuosi sitten miehen naama oli toisen naisen piirakassa heidän aviovuoteessa.
Oletko sinä ollut aina se toinen nainen kun tiedät...?
Olen. Yksi näistä meni jopa niin pitkälle salatakseen olevansa varattu, että piilotti vaimon fbprofiilin.
Toinen valehteli päin naamaa kysyttäessä ettei ole varattu.
Kolmas väitti olevansa avoimessa suhteessa, karmivaa oli saada selville että vietin yön aviovuoteessa.
Vierailija kirjoitti:
hehkutuksen niiin ihanasta rakkaudesta. ... vuoden päästä taas, mitä nyt kohde vaihtui
Mitä tuosta? Jotkut nauttii rakastumisesta, toiset uhriutumisesta ja katkeruudesta. Kumpienkohan jutut enemmän kiinnostaa?
Ärsyttävimmät henkilöt somessa ovat ns. "vapaamatkustajat". Ovat siellä luuraamassa toisten postauksia, mutta itse eivät saa postattua ikinä mitään. Nämä pitäisi poistaa kokonaan noilta alustoilta. Opetelkaa kirjoittamaan ja kuvaamaan, hankkikaa elämä ja tulkaa sitten takaisin! Kiitos.
Saat lukea kun jaat periaate olisi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Omakuvien kuvateksteina
*Meikä ja mun maha makkarat toivotetaan hyvää vkoloppua
*Kiva olla läskin kaveri
No älä sitten ole, kukaan ei pakota.
Todennäköisesti häntäkin ärsyttää sun "olinpa taas salilla 3 tuntia"-hehkutuksesi.
Pikkupaikkakuntien fb-ryhmissä näkee kaikkea mielenkiintoista.
"Kuka on taas levitellyt juttuja musta?! Turpaan tulee jos saan tietää kuka oli!!! Tulkaa reilusti sanomaan päin naamaa perkele!"
"Olipa taas kerran paskaa palvelua [ravintola]ssa! Milloin aiotte ottaa lapset huomioon, [ravintola]?! Lapsille ei ollut mitään tekemistä ja tarjoilijakin vaan kyräili vieressä, kun lapset yrittivät jutella hänelle. Onpa hienoa palvelua. Nyt menee [ravintola] boikottiin!!!!"
"Nyt kaikki metsän hoito ja maa talous palvelut pienellä hinnalla. Verottajalle ei tartte kertoa, heh heh. Ottakaa yhteyttä!"
"LÖYDETTY lompakko ja puhelin! Kuvausta vastaan saa tulla hakemaan, laita privaviestiä!"
"Löydetyt pitäis viedä hei poliisille."
"No v'*****kos se sulle kuuluu! Yritän auttaa ihmisiä tässä! Ei tässä kylässä ole edes poliisiasemaa!!!"
"Hei Anneli, olipa kiva nähdä kuvia lapsenlapsistasi! Ovat niin herttaisia! Meilläkin kävi juuri lapsenlapset kylässä ja ihanaa oli!"
No olen täältä ainakin oppinut sen, ettei kannata laittaa kuvia itsestään.
Ainakaan jos on "ruma ja läski".
Tai jos on timmissä kunnossa salilla.
Tai käyttää filttereitä.
Tai ei käytä filttereitä kun on "ruma ja läski".
Tai laittaa kuvia lapsista.
Tai ruoka-annoksista.
Tai mistään muustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävimmät henkilöt somessa ovat ns. "vapaamatkustajat". Ovat siellä luuraamassa toisten postauksia, mutta itse eivät saa postattua ikinä mitään. Nämä pitäisi poistaa kokonaan noilta alustoilta. Opetelkaa kirjoittamaan ja kuvaamaan, hankkikaa elämä ja tulkaa sitten takaisin! Kiitos.
Saat lukea kun jaat periaate olisi hyvä.
Nyt en oikein tajunnut pointtiasi.
Varmaan ne "vapaamatkustajat" pelkäävät juuri sellaisia reaktioita, joita tässä ketjussa on tullut. Oma elämä tuntuu tylsältä eikä välttämättä jaksa jakaa sitä kaikkien kanssa. Sehän kertoo vähemmästä narsismista kuin jatkuva postailu.
Voi myös olla, että näillä ihmisillä on postauksia, jotka näkyvät vain läheisimmille kavereille.
Yksi nainen puhuu itsestään aina "äippänä". "Äipän kullat oli taas tehneet äipälle yllätyksen." "Äippä lähtee nyt töihin." yms. WTF? 😂
Sitten jotkut lomakuvien postaajat. Joka päivä pitää niitä kuvia laittaa ja aina se oma hikinen / punoittava pälli siinä kuvassa. Sitten jotain häshtägejä #loma #drinksut #biitsi #tänääneitehdätöitä yms pask aa. Ylipäätään ärsyttää ihmiset, jotka laittaa noita häshtägejä joka kuvaan ja vielä ihan helv etin monta.
Liianpitkien hashtagien käyttö #leivoinpullaakoskasemaistuumaukkaalle
#häshtägien,,, ja välimerkkien....väärinkäyttö# ... on,,,raivostuttavaa !
Ei anna kovin fiksua kuvaa postaajasta.