Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylivieska!! Onko Kärkkäisen ale jo alkanut???

Vierailija
26.06.2006 |

kiitos tiedoista.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäisen alet nyt muutenkin on...no jaa, kai sieltä joku jotain löytääkin. Mun makuun lasten vaatteista suurin osa on aika outoja ja valikoimat pienet. Paikkakuntalaisena käyn siellä aika usein, mutta todella harvoin ostan vaatetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän