Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aika koomista, mutta kun tällä palstalla kysytään..

Vierailija
07.08.2006 |

.. esim. minkälainen auto tai asunto jollakin on, niin ei löydy muita kuin audeja ja mersuja, ja tuskin alle 200 neliön taloja.

Mutta missä on ne köyhät (lue TAVALLISET) perheet? Onko ne kuolleet jo nälkään?



Taitaa av-mammat täällä vähän pistää omiaan juttuihin...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ohitan aina kaikki omaisuus-, tulo- ja tavarakyselyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi