Meghan ikionnellisena, Harry myrtsinä Lontoon Albert Hallissa
Kommentit (1165)
Vierailija kirjoitti:
Harry näyttää siltä että tajuaa tehneensä mokan.
Gettystä löytyy mielenkiintoisia kuvia.
https://www.gettyimages.fi/detail/news-photo/prince-william-duke-of-cam…
https://www.gettyimages.fi/detail/news-photo/prince-harry-duke-of-susse…
YoutubeLLA -kanavaLLA
ei Youtubessa, kanavassa- paitsi kun sen sisäisiä asioita puidaan.
Harry osaa myös hymyillä.
https://www.gettyimages.fi/detail/news-photo/prince-harry-duke-of-susse…
Vierailija kirjoitti:
YoutubeLLA -kanavaLLA
Kyllä se ”youtubessa” muoto on enemmän vakiintunut puhekieleen.
Vierailija kirjoitti:
Tyylittömyyden huippuja on Beatrice ja Eugenie.. Eikö heillä ole järkeä palkata stylistia???
Minä jotenkin tykkään heidän epätyylikkyydestä. Välillä voi vain ihmetellä, mistä he kaivavat hassuja asuja.
Ihmetyttää se etteivät ihmiset kuuntele mitä heille sanotaan. Harry sanoi selkeäsanaisesti tammikuisessa puheessaan etteivät halua irroittautua kuninkaallisesta elämästä mutta heille ei annettu muuta mahdollisuutta. Miksi ihmiset jankkaavat sitä että Harry ei halua olla osa kuninkaallista perhettä vaikka hän itse sanoo että haluaa sitä enemmän kuin mitään muuta. Hakekaapa se puhe ja kuunnelkaa. Se on omituisesti ristiriidassa sen kanssa mitä lehdet ovat kirjoitelleet ja antaa sen kuvan että pariskunta ei tehnyt pesäeroa kuninkaalliseen perheeseen omasta tahdostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyylittömyyden huippuja on Beatrice ja Eugenie.. Eikö heillä ole järkeä palkata stylistia???
Minä jotenkin tykkään heidän epätyylikkyydestä. Välillä voi vain ihmetellä, mistä he kaivavat hassuja asuja.
Heidän tyylinsä on erilainen ja ollut aina. Nyt jopa Catherine on ottanut joitakin näistä asuista omikseen. Catherine puki Irlannissa päälleen saman vihreän asun kuin Beatrice aiemmin . Vampire's wife on brandin nimi ja sen suosio myötätuulessa. hieman kitschiä mutta kivalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää se etteivät ihmiset kuuntele mitä heille sanotaan. Harry sanoi selkeäsanaisesti tammikuisessa puheessaan etteivät halua irroittautua kuninkaallisesta elämästä mutta heille ei annettu muuta mahdollisuutta. Miksi ihmiset jankkaavat sitä että Harry ei halua olla osa kuninkaallista perhettä vaikka hän itse sanoo että haluaa sitä enemmän kuin mitään muuta. Hakekaapa se puhe ja kuunnelkaa. Se on omituisesti ristiriidassa sen kanssa mitä lehdet ovat kirjoitelleet ja antaa sen kuvan että pariskunta ei tehnyt pesäeroa kuninkaalliseen perheeseen omasta tahdostaan.
Öh, itse tekee ensin valintoja jotka estävät sen ja sitten ihmettelee kun se ei onnistu?
Ei voi sekä säilöä että syödä samaa kakkua.
Meghanin vihreän asun hatussa oli suruharsoa....vttuiluksi ja ilme tyytyväisenä. Ei tuo asu auta valitettavasti , ei ne ihmiset häntä siedä koska kohteli omaa perhettään kuin roskaa ja britit antavat samalla mitalla takaisin. ja kohteli kuin roskaa myös Kuningatarta ja hovia. Jopa palvelijoitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dolce gabbanan mekko ei sopinut hänelle. Lady Kitty Spencerin pukeutuminen on yhtiö muodikasta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidän tyylinsä on erilainen ja ollut aina. Nyt jopa Catherine on ottanut joitakin näistä asuista omikseen. Catherine puki Irlannissa päälleen saman vihreän asun kuin Beatrice aiemmin . Vampire's wife on brandin nimi ja sen suosio myötätuulessa. hieman kitschiä mutta kivalla tavalla.
Eugenie oli ehdottomasti kaunein ja tyylikkäin kuninkaallinen morsian evö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YoutubeLLA -kanavaLLA
Et puhu Ykköskanavassakaan vaan Ykköskanavalla. Jos taas jokin on Ykköskanavassa niin on töissä tms.
Tuo smaragdinvihreä on Meghanin koodiväri, olisi halunnut sen tiarankin jossa smaragdeja. Se on häneltä kuin sodanjulistus.
Vierailija kirjoitti:
Tuo smaragdinvihreä on Meghanin koodiväri, olisi halunnut sen tiarankin jossa smaragdeja. Se on häneltä kuin sodanjulistus.
Ei herranjestas :D
Vierailija kirjoitti:
Meghanin vihreän asun hatussa oli suruharsoa....vttuiluksi ja ilme tyytyväisenä. Ei tuo asu auta valitettavasti , ei ne ihmiset häntä siedä koska kohteli omaa perhettään kuin roskaa ja britit antavat samalla mitalla takaisin. ja kohteli kuin roskaa myös Kuningatarta ja hovia. Jopa palvelijoitakin.
Teillä päin käytetään vihreää suruharsoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YoutubeLLA -kanavaLLA
Et puhu Ykköskanavassakaan vaan Ykköskanavalla. Jos taas jokin on Ykköskanavassa niin on töissä tms.
Mikä edes on Ykköskanava?
Vierailija kirjoitti:
Sodanjulistus oli suunnattu Katelle, joka viime viikolla Irlannin reissulla käytti monta kertaa vihreää. Meghan halusi varastaa häneltä vihreän niin kuin varasti seksivetskarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YoutubeLLA -kanavaLLA
Koita googlata molemmat muodot ja vertaa kumpi on suositumpi.
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/e27defb7-a417-4950-a1ff-76301…
Mulla nousee niskavillat pystyyn tämän jutun viimeisestä kuvasta