Meghan ikionnellisena, Harry myrtsinä Lontoon Albert Hallissa
Kommentit (1165)
Harry näyttää ärsyyntyneeltä ja vihaiselta - siis siltä, että on saanut Meghanista tarpeekseen.
Linkitä tänne ne kuvat, jossa näkee hampaiden olevan pesemättä ja hiuslisäkkeet. Muut kuvat olen nähnyt
Tuo myrkynvihreä mummopuku ja lätsähattu jälleen eivät kaunista yhtään naista. Tyylittömyyden huippu ja liikaa silti taas yritystä Meghanilla.
Kyllähän William oppi sekä isältään, että äidiltään, että avioliitto on sivusuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Linkitä tänne ne kuvat, jossa näkee hampaiden olevan pesemättä ja hiuslisäkkeet. Muut kuvat olen nähnyt
Meghanista on kuva jossa sen kulmahampaassa roikkuu kihara punainen häpykarva hyh. Ilmeisesti....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.express.co.uk/life-style/life/1252385/meghan-markle-prince-h…
Olisi mielenkiintoista tietää mitä tuossa kuvassa tapahtuu Meghan näyttää todella vihaiselta, ihan hyökkäävän vihaiselta hampaat irvessä. Ehkä raivoaa kuvassa siitä ettei häntä otettu tarpeeksi huomioon/saanut jotain tahtoaan läpi. Harry näyttää pettyneeltä ja kohtaloonsa alistuneelta, on ilmeisesti vain odottamassa sitä että pääsee näkemään poikansa
Huhut kertovat että pariskunta ei ole enää yhdessä. Vetävät nämä viimeiset jutut ja poistuvat julkisuudesta joksikin aikaa ennen kuin erosta ilmoitetaan.
Mistä kuulit nämä huhut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä ole poistettu. Sen kun selaat Daily Mailista ne punapukukuvat. Ne on kronologisessa järjestyksessä, niin pystyy päättelemään, että kohta löytyy, kun pariskunta lähtee poistumaan Royal Albert Hallista ja Harry nousee autoon. Nr. 23 suunnilleen.
Mutta nyt ovat parhaillaan Westminster Abbeyssä viimeisessä esiintymisessään ennen Megxitiä. Saa nähdä mitä kuvia saadaan tästä.
Niin. Niistä kuvista pystyi päättelemään katsomalla ne kronologisesti, että alussa olivat vielä suut hymyssä, mutta sitten kun Meghan alkoi ohjailla Harrya, työntämällä selästä tai kädestä häntä kättelemään ihmisiä vasta Megsin jälkeen, Harry iski Meghania käteen ja siitä se murjotus alkoi ja taksissa oli jo täysi riita.
Kiva satu. Harmi kun ei vaan ole todisteita että olisi totta.
Tästähän oli videokin - etkö muka nähnyt???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanista on kuva jossa sen kulmahampaassa roikkuu kihara punainen häpykarva hyh. Ilmeisesti....
Varmaan turha edes kysyä linkkiä? Niin arvelinkin.
Tyylittömyyden huippuja on Beatrice ja Eugenie.. Eikö heillä ole järkeä palkata stylistia???
Vierailija kirjoitti:
Meghan itse kertoo eräällä videolla jossa kertoo suoristuksesta myös lisäkkeistään. Ja Harryn ajalta on tuo inhottava häpykarva kulmahampaan välissä selkesäti näkösällä.
Ja mitä Beatriceen tulee, äitinsä tytär..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löydät sen Youtubelta helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina kirjoitat youtubeLta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.express.co.uk/life-style/life/1252385/meghan-markle-prince-h…
Olisi mielenkiintoista tietää mitä tuossa kuvassa tapahtuu Meghan näyttää todella vihaiselta, ihan hyökkäävän vihaiselta hampaat irvessä. Ehkä raivoaa kuvassa siitä ettei häntä otettu tarpeeksi huomioon/saanut jotain tahtoaan läpi. Harry näyttää pettyneeltä ja kohtaloonsa alistuneelta, on ilmeisesti vain odottamassa sitä että pääsee näkemään poikansa
Huhut kertovat että pariskunta ei ole enää yhdessä. Vetävät nämä viimeiset jutut ja poistuvat julkisuudesta joksikin aikaa ennen kuin erosta ilmoitetaan.
Mistä kuulit nämä huhut?
No eri hotelleissa jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina kirjoitat youtubeLta?
Et-kö o-saa lu-ke-a?
ohis
Viimeisen kuvan konstrasti aiempiin tekohymyily ja muka-onnellisia kuviin kertoo kaiken. Harry parka.
Hiuslisäkkeethän sillä nytkin oli. Oma tukka on polkkapituinen.
Täällä taas joku mielikuvittelee oikein urakalla ja taitaa valehdella, josko ihmiset uskoisi sittenkin. Mikä tautinen mania ja pakkomielle jollakin on kuninkaallisiin? Joku mummo tai työtön, jolla on aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoo kehonkielen tulkitsija:
https://www.express.co.uk/life-style/life/1252385/meghan-markle-prince-…
Täällähän tää Meghanin raivo-ilme kuvakin on! “He does not look like a happy man,” one Twitter user wrote.
Meghan otti tuon ilmeen kun ne lauloivat Harrylle että Harry camoon! Meghan varmaan raivoilee että pyytävätkö ne Harryä jättämään hänet ja jäämään Britteihin.
Ketkä lauloivat? Missä? Todella sekavaa tekstiä nyt..
No tietysti ulkona odottelijat. Mikä on sekavaa. Siellähän ne buuauksetkin tulivat. Paitsi toisessa paikassa.
LÄHDE?