Onko naispula näin valtaisa? Minuakin jo isketään.
Jatkuvasti.
Olen ylipainoinen, kasvoilta korkeintaan ok enkä missään nimessä mikään kaunotar. Tyyli on klassinen, vähän business, olen 32.
Todella komeat ja minua selkeästi nuoremmat miehet tulevat iskemään, samoin samanikäiset ja vähän vanhemmat. Hyvin pukeutuvia ja oikeasti komeita miehiä. Sellaisia joille kelpasin parikymppisenä korkeintaan yhden illan jutuksi.
Olen nsimisissa, enkä siis edes potentiaalinen ehdokas, mutta ovatko vapaat miehet laskeneet tasoaan näin paljon? Onko miehille tullut perhevietti vai mitä ihmettä on tapahtunut?
Kommentit (251)
En ole koskaan ollut mikään langan laiha,vaan pyöreä,kurvikas.Miehiä on tyrkyllä aina,menimpä sitten mihin tahansa,niin seuralaisia on,aina tarjolla.Työssäkin on tullut ihan suoria ,ehdotuksia::Aletaanko seurusteleen!!!Vaikka olen varattu,avioliitossa .Risteilyllä,sama juttu,vaikka aviomiehenikin on mukana,minulle tullaan juttelemaan ja ehdotellaan tansiin menoa.EI KIITOS KIINNOSTA!!!Pitäkää urhonne,kuka niitä kaipaakin.
Olisipa kiva olla ap... Mua ei kukaan edes katso kahdesti, vaikka olen kasvoilta ihan nätti. Ylipainoa on, myönnän, mutten ole mikään mursumallinen, vaan tiimalasikroppainen, joten vyötärö + muut muodot löytyy kiloista huolimatta. Olen parisuhteessa, mutta nostaishan se itsetuntoa jos joku joskus pyytäiskin kahville tai vaikka vaan katsois "sillä silmällä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis että toiselle puhuminen on iskemistä? No on minulle tullut puhumaan miehiä, naisia, naapurin lapsia ja mummoja. Itsekin saatan spontaanisti aloittaa jutun tuntemattomalle kaupassa, eilen kun toinen henkilö oli myös mozzarellatikkuja etsimässä pakastealtaalla.
Tämä. Olin vähän aikaa sitten kaupassa ja etsin jotain maustetta 50 metriä pitkästä hyllystä. Kävin läpi sen hyllyn kaksi kertaa ennen kuin luovutin. Koko tämän ajan joku mies teki samaa (hän oli hyllyllä ennen minua). Kun lähdin, kysyin häneltä mitä hän etsii, siltä varalta, että olisin itse nähnyt sen tuotteen siinä etsiessäni. Tämä mies katsoi minua kuin olisin ulkoavaruudesta eikä vastannut mitään. Varmaan se ajatteli, että isken tässä miestä kauppareissulla... huoh.
Nyt sait pienen maistiaisen siitä mitä vastaanottoa tavismies tietää lähtökohtaisesti odottaa naisilta. Noista lähtökohdista mies joutuu sitten taistelemaan itsensä puhumaan naisille, tietäen että yritys erittäin todennäköisesti turha. Ja sama uudestaan seuraavalla kerralla.
No minulle ei ole aiemmin käynyt näin, enkä todellakaan yrittänyt yhtään mitään. :)
Tällaisella pienemmällä paikakkunnalla jossa asun on vientiä vielä 80-vuotiaalla mummollakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin minusta tuntuu, että nämä naiset, jotka väittävät, ettei kukaan koskaan iske heitä, eivät yksinkertaisesti laske rumien tai tavismiesten iskuyrityksiä iskuyrityksiksi.
Väärin. Minua ei ole koskaan tultu iskemään. Eli: juttelemaan baarissa tms tarkoituksena tutustua ja/tai päästä jatkoille, kysytty numeroa, pyydetty kahville, kehuttu ulkonäköä, käytetty niitä huononhauskoja iskurepliikkejä, pyydetty tanssimaan jne jne. Kyllä kaikki tietävät mitä se on. Kukaan, siis kukaan, ruma, tavis tai komea mies ei ole tehnyt näin minulle. Koskaan.
Kellon kysyminen, nurkan takaa stalkkaus, baarissa ohi kulkeminen, lähikaupassa perässä kulkeminen, tai muu täysin persoonaton kontakti (tai ei edes minkäänlainen kontakti!) EI ole iskuyritys. Ei ole minun vastuullani tietää että pimeässä baarissa joku vähemmän komea mies tanssi 2 metrin päässä minua takaapäin katsellen.
Tai nyt kun asiaa ajattelen, kerran on joo lyöty perseelle. Lyöjä ei ollut komea. Olisiko minun pitänyt lämmetä koska lyöjähän oli varmaan vain ei-suosittu mies joka yritti iskeä minua? Voi ei minkä kultakimpaleen menetin.
Naiselle tuo on kieltämättä poikkeuksellista. Miehille taas hyvin tavanomaista ja yleistä kulkea läpi elämän ilman minkäänlaista kiinnostuksenosoitusta naisilta.
On paljon naisia, joita miehet eivät koskaan iske, ei edes nuorena. Itsekin kuulun tähän ryhmään. Esimerkiksi koulutettuja älykkäitä naisia ei mikään miesryhmä uskalla iskeä, vaikka nainen suhtautuisi positiivisesti kaikkiin ihmisiin. Miehillä on omat käsityksensä, ketä ei kannata iskeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kanssa ihmettelen näitä 30-40v nätti ja hoikka eikä kukaan lähesty-tapauksia.
https://images.freeimages.com/images/premium/previews/3687/36874320-por…
Siis jotain tällaista?
En usko. Ehkä jos vedät arskat päässä ja kuulokkeet korvilla, ja vastaat jääprinsessailmeellä kaikien muiden paitsi unelmien kaupunkilaisprinssien katseisiin. Muuten ei mene läpi.
Sekin voi vaikuttaa että miesten naismaku on erilainen kuin naisten naismaku. Joku sivusikin tätä jo. Ehkä te hoikat ja kauniit kolmekymppiset ja nelikymppiset olette miesten silmissä lähinnä perusnättejä, mikä ei niille prinsseille riitä.
Minulla on tuohon teoria.
Minä satun tietämään näyttäviä naisia joita ei juuri lähestytä. Siis kauniita, hoikkia ja pitkiä. Syy on että kyseiset naiset ovat upeita minun silmissäni, mutta ei miesten enemmistön silmissä. Moni tuntuu suosivan pehmeämpää, sirompaa, hymyilevämpää, korkeaäänisempää ja kikattelevampaa naistyyppiä. Minuun mieleeni ovat "amatsonikuningattaret".
Ja sitten maut menevätkin ristiin. Nämä naiset kun tyypillisesti haluavat miehen jota katsella ylöspäin, sekä kirjaimellisesti että kuvainnoillisesti. Näillä miehillä on sitten niitä perinteisempiä turvattavia naisia, eivätkä he tee aloitteita näyttäville mutta heidän silmissään kivikasvoisille ja ehkä liiaksikin maskuliinisia piirteitä omaaville naisille. Miehet jotka olisivat kiinnostuneita, eivät täytä pituus- ja maskuliinisuuskriteereitä.
Jotenkin tähän liittyy se mieheen verrattuna-ajattelu. Lähes kaikki naiset haluavat tuntea olevansa pieniä, siroja ja turvattavia, sen sijaan että olisivat mahtavia jollain muulla tavalla.
Eipä ole kuin pari kuukautta siitä kun satuin jutuille raflassa kivan naisen kanssa joka valitteli etteivät miehet kiinnostu. Koska juttelimme aiheesta satunnaisina kohtaajina, käytin tilaisuuden udella minkä tyyppisistä miehistä nainen pitäisi, toivoen että jospa vaikka osuisi minuun ja voisimme katsoa olisiko meillä potentiaalia tutustua. Aloite jäi tekemättä, kuten jo ennakoinkin.
Kirjoitin aiemmin seksiviestittelystäni paljon itseäni nuoremman ns. kakkosmiehen kanssa ja on sanottava että meidän suhde perustuu nykyään nimenomaan sille, että hän on sub ja minä dominoin. Sanoo itsekin, että omasta ikäluokastaan ei ole löytänyt ketään, joka tajuaisi hänen seksuaalisen alistumisentarpeensa. Mieskin voi haluta alistua ja olla toisen armoilla eikä se ole perverssiä, ainoastaan luonnekysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin minusta tuntuu, että nämä naiset, jotka väittävät, ettei kukaan koskaan iske heitä, eivät yksinkertaisesti laske rumien tai tavismiesten iskuyrityksiä iskuyrityksiksi.
Väärin. Minua ei ole koskaan tultu iskemään. Eli: juttelemaan baarissa tms tarkoituksena tutustua ja/tai päästä jatkoille, kysytty numeroa, pyydetty kahville, kehuttu ulkonäköä, käytetty niitä huononhauskoja iskurepliikkejä, pyydetty tanssimaan jne jne. Kyllä kaikki tietävät mitä se on. Kukaan, siis kukaan, ruma, tavis tai komea mies ei ole tehnyt näin minulle. Koskaan.
Kellon kysyminen, nurkan takaa stalkkaus, baarissa ohi kulkeminen, lähikaupassa perässä kulkeminen, tai muu täysin persoonaton kontakti (tai ei edes minkäänlainen kontakti!) EI ole iskuyritys. Ei ole minun vastuullani tietää että pimeässä baarissa joku vähemmän komea mies tanssi 2 metrin päässä minua takaapäin katsellen.
Tai nyt kun asiaa ajattelen, kerran on joo lyöty perseelle. Lyöjä ei ollut komea. Olisiko minun pitänyt lämmetä koska lyöjähän oli varmaan vain ei-suosittu mies joka yritti iskeä minua? Voi ei minkä kultakimpaleen menetin.
Naiselle tuo on kieltämättä poikkeuksellista. Miehille taas hyvin tavanomaista ja yleistä kulkea läpi elämän ilman minkäänlaista kiinnostuksenosoitusta naisilta.
On paljon naisia, joita miehet eivät koskaan iske, ei edes nuorena. Itsekin kuulun tähän ryhmään. Esimerkiksi koulutettuja älykkäitä naisia ei mikään miesryhmä uskalla iskeä, vaikka nainen suhtautuisi positiivisesti kaikkiin ihmisiin. Miehillä on omat käsityksensä, ketä ei kannata iskeä.
Höps. Ei miehiä pelota älykkäät naiset, mutta yleensä älykkäät ja koulutetut naiset edellyttävät miehiltä samaa. Mieluiten vielä korkeampaa koulutusta ja älykkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kanssa ihmettelen näitä 30-40v nätti ja hoikka eikä kukaan lähesty-tapauksia.
Siis jotain tällaista?
En usko. Ehkä jos vedät arskat päässä ja kuulokkeet korvilla, ja vastaat jääprinsessailmeellä kaikien muiden paitsi unelmien kaupunkilaisprinssien katseisiin. Muuten ei mene läpi.
Sekin voi vaikuttaa että miesten naismaku on erilainen kuin naisten naismaku. Joku sivusikin tätä jo. Ehkä te hoikat ja kauniit kolmekymppiset ja nelikymppiset olette miesten silmissä lähinnä perusnättejä, mikä ei niille prinsseille riitä.
Minä satun tietämään näyttäviä naisia joita ei juuri lähestytä. Siis kauniita, hoikkia ja pitkiä. Syy on että kyseiset naiset ovat upeita minun silmissäni, mutta ei miesten enemmistön silmissä. Moni tuntuu suosivan pehmeämpää, sirompaa, hymyilevämpää, korkeaäänisempää ja kikattelevampaa naistyyppiä. Minuun mieleeni ovat "amatsonikuningattaret".
Ja sitten maut menevätkin ristiin. Nämä naiset kun tyypillisesti haluavat miehen jota katsella ylöspäin, sekä kirjaimellisesti että kuvainnoillisesti. Näillä miehillä on sitten niitä perinteisempiä turvattavia naisia, eivätkä he tee aloitteita näyttäville mutta heidän silmissään kivikasvoisille ja ehkä liiaksikin maskuliinisia piirteitä omaaville naisille. Miehet jotka olisivat kiinnostuneita, eivät täytä pituus- ja maskuliinisuuskriteereitä.
Jotenkin tähän liittyy se mieheen verrattuna-ajattelu. Lähes kaikki naiset haluavat tuntea olevansa pieniä, siroja ja turvattavia, sen sijaan että olisivat mahtavia jollain muulla tavalla.
Eipä ole kuin pari kuukautta siitä kun satuin jutuille raflassa kivan naisen kanssa joka valitteli etteivät miehet kiinnostu. Koska juttelimme aiheesta satunnaisina kohtaajina, käytin tilaisuuden udella minkä tyyppisistä miehistä nainen pitäisi, toivoen että jospa vaikka osuisi minuun ja voisimme katsoa olisiko meillä potentiaalia tutustua. Aloite jäi tekemättä, kuten jo ennakoinkin.
Kirjoitin aiemmin seksiviestittelystäni paljon itseäni nuoremman ns. kakkosmiehen kanssa ja on sanottava että meidän suhde perustuu nykyään nimenomaan sille, että hän on sub ja minä dominoin. Sanoo itsekin, että omasta ikäluokastaan ei ole löytänyt ketään, joka tajuaisi hänen seksuaalisen alistumisentarpeensa. Mieskin voi haluta alistua ja olla toisen armoilla eikä se ole perverssiä, ainoastaan luonnekysymys.
eksyit langan aiheesta aika kauas jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höps. Ei miehiä pelota älykkäät naiset, mutta yleensä älykkäät ja koulutetut naiset edellyttävät miehiltä samaa. Mieluiten vielä korkeampaa koulutusta ja älykkyyttä.
Miehillä koulutus vaan ei mitenkään välttämättä korreloi älykkyyden kanssa. Eikä aina naisillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jotain tällaista?
eksyit langan aiheesta aika kauas jo.
Ei välttämättä. Ehkä vanhemmat naiset ovat joustavampia ja enemmän nähneitä, joten voi olla, että heiltä löytyy helpommin ymmärrystä muillekin kuin perusjampoille.
Miehet on lukeneet jonku manuaalin tyyliin: miten lähestyä naisia ilman nettiprofiilia.
Eiks sille ollu joku nimiki? Daygame, daygaming.
Joku Ap:ssa lähettää signaalia, että on kova panonainen löyhällä moraalilla. Ei siinä sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä mies tietää, että se nainen on koulutettu ja älykäs? Nainen kertoo itse?
Miten voi lähettää signaalia että on kova panonainen löyhällä moraalilla? Mie aioin kokeilla. 🤗
Pituuskeskusteluun: olen seurustellut itseäni lyhyempien miesten kanssa. Molemmat netistä, livenä ei ole koskaan lyhyempi mies osoittanut kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi lähettää signaalia että on kova panonainen löyhällä moraalilla? Mie aioin kokeilla. 🤗
Varmaan joku avonainen kaula-aukko paidassa tms.
Vierailija kirjoitti:
Itse en saa iskuyrityksiä kuin hyvin harvoin. Katseita kyllä mutta lähes aina kun katson takaisin niin kääntävät pään pois joten tulkitsen ettei heitä kiinnosta.
Se johtuu siitä että olet liian kaunis, eivät viitsi iskeä koska "tietävät" että pakit tulee kuitenkin,
silmiinkään eivät viitsi edes katsoa koska luulevat että pidät heitä ihan juntteina ja mietit että "mitähän tuokin rumilus minua katselee", siis näin moni mies luulee, enkä minä ole poikkeus
"Sellaisia joille kelpasin parikymppisenä korkeintaan yhden illan jutuksi."
Tieteelliset tuktimusket osoittavat, että miehet laskevat kriteereitään (ulkonäön suhteen) yhden yön juttua varten, naiset taas nostavat kriteereitään. Tämä tietenkin johtuu siitä, että naiselle yhden yön pano tarkoittaa riskiä, jonka takia hän ei huoli ketä tahansa tyyppiä peiton alle. Jos hän tulee raskaaksi, niin ainakin miehen geenien pitää olla laadukkaita koska isä on siinä vaiheessa poissa kuvioista. Miehen komeus kertoo hyvistä geeneistä.
Miehille taas kelpaa kuka tahansa koska on vain kyse seksistä. Jos nainen tulee raskaaksi, niin miehen näkökulmasta hän on vain levittänyt siementään, eikä hän sen yön jälkeen todennäköisesti tapaa naista eikä joudu viettämään hänen kanssaan aikaa. Tällaista on biologia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en saa iskuyrityksiä kuin hyvin harvoin. Katseita kyllä mutta lähes aina kun katson takaisin niin kääntävät pään pois joten tulkitsen ettei heitä kiinnosta.
Se johtuu siitä että olet liian kaunis, eivät viitsi iskeä koska "tietävät" että pakit tulee kuitenkin,
silmiinkään eivät viitsi edes katsoa koska luulevat että pidät heitä ihan juntteina ja mietit että "mitähän tuokin rumilus minua katselee", siis näin moni mies luulee, enkä minä ole poikkeus
Kyllä minä katson kaunista naista, jos hän vaikuttaa jollain tavalla täyspäiseltä. Mitään iskemistä en harrasta, ikinä.
Ei se, että katsoo jotain, juttelee tai on muuten ystävällinen, tarkoita, että kyseessä olisi iskuyritys.
Tästä tuli mieleen kun olin vähän aikaa sitten sellaisella teollisuusalueella vähän siistimmissä vaatteissa niin huomasin erään mieheen hymyilevän hieman huvittuneesti ja kysyi että minne olen menossa. Olisiko tälläisetkin sitten otettava tuolla mielellä?