Onko naispula näin valtaisa? Minuakin jo isketään.
Jatkuvasti.
Olen ylipainoinen, kasvoilta korkeintaan ok enkä missään nimessä mikään kaunotar. Tyyli on klassinen, vähän business, olen 32.
Todella komeat ja minua selkeästi nuoremmat miehet tulevat iskemään, samoin samanikäiset ja vähän vanhemmat. Hyvin pukeutuvia ja oikeasti komeita miehiä. Sellaisia joille kelpasin parikymppisenä korkeintaan yhden illan jutuksi.
Olen nsimisissa, enkä siis edes potentiaalinen ehdokas, mutta ovatko vapaat miehet laskeneet tasoaan näin paljon? Onko miehille tullut perhevietti vai mitä ihmettä on tapahtunut?
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin minusta tuntuu, että nämä naiset, jotka väittävät, ettei kukaan koskaan iske heitä, eivät yksinkertaisesti laske rumien tai tavismiesten iskuyrityksiä iskuyrityksiksi.
Väärin. Minua ei ole koskaan tultu iskemään. Eli: juttelemaan baarissa tms tarkoituksena tutustua ja/tai päästä jatkoille, kysytty numeroa, pyydetty kahville, kehuttu ulkonäköä, käytetty niitä huononhauskoja iskurepliikkejä, pyydetty tanssimaan jne jne. Kyllä kaikki tietävät mitä se on. Kukaan, siis kukaan, ruma, tavis tai komea mies ei ole tehnyt näin minulle. Koskaan.
Kellon kysyminen, nurkan takaa stalkkaus, baarissa ohi kulkeminen, lähikaupassa perässä kulkeminen, tai muu täysin persoonaton kontakti (tai ei edes minkäänlainen kontakti!) EI ole iskuyritys. Ei ole minun vastuullani tietää että pimeässä baarissa joku vähemmän komea mies tanssi 2 metrin päässä minua takaapäin katsellen.
Tai nyt kun asiaa ajattelen, kerran on joo lyöty perseelle. Lyöjä ei ollut komea. Olisiko minun pitänyt lämmetä koska lyöjähän oli varmaan vain ei-suosittu mies joka yritti iskeä minua? Voi ei minkä kultakimpaleen menetin.
Naiselle tuo on kieltämättä poikkeuksellista. Miehille taas hyvin tavanomaista ja yleistä kulkea läpi elämän ilman minkäänlaista kiinnostuksenosoitusta naisilta.
On paljon naisia, joita miehet eivät koskaan iske, ei edes nuorena. Itsekin kuulun tähän ryhmään. Esimerkiksi koulutettuja älykkäitä naisia ei mikään miesryhmä uskalla iskeä, vaikka nainen suhtautuisi positiivisesti kaikkiin ihmisiin. Miehillä on omat käsityksensä, ketä ei kannata iskeä.
Selitys tälle on se, että älykkäät miehet eivät yleensä iske ketään, vaikka heitä kiinnostavat älykkäät naiset. Nainen saattaa tulkita tämän virheellisesti niin, että miehet eivät ole kiinnostuneita hänestä, vaikka tosiasiassa hänestä voi olla monikin ei-aloitteellinen mies kiinnostunut
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en saa iskuyrityksiä kuin hyvin harvoin. Katseita kyllä mutta lähes aina kun katson takaisin niin kääntävät pään pois joten tulkitsen ettei heitä kiinnosta.
Se johtuu siitä että olet liian kaunis, eivät viitsi iskeä koska "tietävät" että pakit tulee kuitenkin,
silmiinkään eivät viitsi edes katsoa koska luulevat että pidät heitä ihan juntteina ja mietit että "mitähän tuokin rumilus minua katselee", siis näin moni mies luulee, enkä minä ole poikkeus
Tää. En viitsi katsella itselleni "liian kauniita" naisia muuta kuin varovasti sivusilmällä. Naiset ovat niin kovia loukkaantumaan nykyään että luultavasti pelkkä katse minulta saa kauniissa naisessa aikaan jonkun "siis oksettavaa toi kuvottava nörtti katseraiskasi mut" reaktion.
M/39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en saa iskuyrityksiä kuin hyvin harvoin. Katseita kyllä mutta lähes aina kun katson takaisin niin kääntävät pään pois joten tulkitsen ettei heitä kiinnosta.
Se johtuu siitä että olet liian kaunis, eivät viitsi iskeä koska "tietävät" että pakit tulee kuitenkin,
silmiinkään eivät viitsi edes katsoa koska luulevat että pidät heitä ihan juntteina ja mietit että "mitähän tuokin rumilus minua katselee", siis näin moni mies luulee, enkä minä ole poikkeusTää. En viitsi katsella itselleni "liian kauniita" naisia muuta kuin varovasti sivusilmällä. Naiset ovat niin kovia loukkaantumaan nykyään että luultavasti pelkkä katse minulta saa kauniissa naisessa aikaan jonkun "siis oksettavaa toi kuvottava nörtti katseraiskasi mut" reaktion.
M/39
Liian kauniita naisia ole olemassakaan, on vain itsestään liikoja kuvittelevia pissiksiä.
Arto kirjoitti:
"Sellaisia joille kelpasin parikymppisenä korkeintaan yhden illan jutuksi."
Tieteelliset tuktimusket osoittavat, että miehet laskevat kriteereitään (ulkonäön suhteen) yhden yön juttua varten, naiset taas nostavat kriteereitään. Tämä tietenkin johtuu siitä, että naiselle yhden yön pano tarkoittaa riskiä, jonka takia hän ei huoli ketä tahansa tyyppiä peiton alle. Jos hän tulee raskaaksi, niin ainakin miehen geenien pitää olla laadukkaita koska isä on siinä vaiheessa poissa kuvioista. Miehen komeus kertoo hyvistä geeneistä.
Miehille taas kelpaa kuka tahansa koska on vain kyse seksistä. Jos nainen tulee raskaaksi, niin miehen näkökulmasta hän on vain levittänyt siementään, eikä hän sen yön jälkeen todennäköisesti tapaa naista eikä joudu viettämään hänen kanssaan aikaa. Tällaista on biologia.
Palle Kalander & norjalaisen yh-mamman lapsi on hyvä esimerkkicase siitä, mitä alfamiehet kelaa panemistaan tavisnaisista ja heidän kanssaan syntyneistä vahinkolapsista: "Ei vois vähempää kiinnostaa mitä sulle tai sun lapselles käy, älä ota enää yhteyttä luuska"
M/39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
silmiinkään eivät viitsi edes katsoa koska luulevat että pidät heitä ihan juntteina ja mietit että "mitähän tuokin rumilus minua katselee", siis näin moni mies luulee, enkä minä ole poikkeus
En koskaan ajattele noin! Usein ajattelen että mies katsoo äkkiä pois etten vaan luule hänen olevan kiinnostunut.
Jonkin aikaa sitten joku mies katsoi ja sitten heti katsoi alaspäin kun huomasin. En viitsinyt ruveta tuijottelemaan häntä sen enempää, en halua ahdistella. Että kyllä nainenkin voi näin ajatella ja ujostella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
silmiinkään eivät viitsi edes katsoa koska luulevat että pidät heitä ihan juntteina ja mietit että "mitähän tuokin rumilus minua katselee", siis näin moni mies luulee, enkä minä ole poikkeusTää. En viitsi katsella itselleni "liian kauniita" naisia muuta kuin varovasti sivusilmällä. Naiset ovat niin kovia loukkaantumaan nykyään että luultavasti pelkkä katse minulta saa kauniissa naisessa aikaan jonkun "siis oksettavaa toi kuvottava nörtti katseraiskasi mut" reaktion.
M/39
Voi ei, harmi että ajattelette näin. Itse otan sen ainakin kohteliaisuutena. Toki en voi puhua kaikkien naisten puolesta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Todella komeat ja minua selkeästi nuoremmat miehet tulevat iskemään, samoin samanikäiset ja vähän vanhemmat. Hyvin pukeutuvia ja oikeasti komeita miehiä. Sellaisia joille kelpasin parikymppisenä korkeintaan yhden illan jutuksi."
Millä perusteella uskot että nyt iskemisestä kyse on muusta kuin yhden illan jutuista? :D
Ihan normaaliahan se on että iskuyritykset lisääntyvät iän myötä. Miehet tulevat rohkeammiksi ja itsevarmemmiksi. 30+ naista on myös helpompaa lähestyä kuin parikymppistä, ja tylyjen pakkien vaara on vähäisempi.
Kolme työkaveria on kahden vuoden sisällä osoittanut kiinnostusta, pyytäneet kahville, syömään tai muihin aktiviteetteihin. Yksi pyysi mökilleen. Ollaan tunnettu töiden puolesta, ja ovat kyllä antaneet ymmärtää haluavansa muutakin kuin seksiä, nämä pyynnöt ovat tulleet ihan päiväsaikaan.
No nyt rupesi kiinnostelemaan. Miten mies käytännössä ilmaisee, että on muutakin mielessä kuin pelkät panopuuhat??
Uli uli uli uli... Naiset pitäisi pakottaa oikeisiin töihin ja kaiken maailman seksiterapeuttien virat pitäisi kieltää lailla. Teillä on selkeästi liikaa vapaa-aikaa, kun aina tuntuu olevan aikaa ulista triviaaleista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
silmiinkään eivät viitsi edes katsoa koska luulevat että pidät heitä ihan juntteina ja mietit että "mitähän tuokin rumilus minua katselee", siis näin moni mies luulee, enkä minä ole poikkeusEn koskaan ajattele noin! Usein ajattelen että mies katsoo äkkiä pois etten vaan luule hänen olevan kiinnostunut.
Jonkin aikaa sitten joku mies katsoi ja sitten heti katsoi alaspäin kun huomasin. En viitsinyt ruveta tuijottelemaan häntä sen enempää, en halua ahdistella. Että kyllä nainenkin voi näin ajatella ja ujostella.
Ajattelen noissa tilanteissa juuri samoin. Mies ei halua että kuvittelen hänen katseestaan jotain liikaa. Varsinkin kiinnostavien miesten kohdalla oletan automaattisesti näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/39
Voi ei, harmi että ajattelette näin. Itse otan sen ainakin kohteliaisuutena. Toki en voi puhua kaikkien naisten puolesta..
Ei, eivät naiset ota kohteliaisuutena. Et tiedä millainen naisvihaaja tuo mölisijä on, jolle vastasit. Jos pysyttelet palstalla jonkin aikaa, huomaat kyllä. Kyllä se on oikeasti kuvottava.
Vierailija kirjoitti:
Pituuskeskusteluun: olen seurustellut itseäni lyhyempien miesten kanssa. Molemmat netistä, livenä ei ole koskaan lyhyempi mies osoittanut kiinnostusta.
Jos eivät uskalla livenä kun ajattelevat, että pakit tulee kuitenkin?
Arto kirjoitti:
"Sellaisia joille kelpasin parikymppisenä korkeintaan yhden illan jutuksi."
Tieteelliset tuktimusket osoittavat, että miehet laskevat kriteereitään (ulkonäön suhteen) yhden yön juttua varten, naiset taas nostavat kriteereitään. Tämä tietenkin johtuu siitä, että naiselle yhden yön pano tarkoittaa riskiä, jonka takia hän ei huoli ketä tahansa tyyppiä peiton alle. Jos hän tulee raskaaksi, niin ainakin miehen geenien pitää olla laadukkaita koska isä on siinä vaiheessa poissa kuvioista. Miehen komeus kertoo hyvistä geeneistä.
Miehille taas kelpaa kuka tahansa koska on vain kyse seksistä. Jos nainen tulee raskaaksi, niin miehen näkökulmasta hän on vain levittänyt siementään, eikä hän sen yön jälkeen todennäköisesti tapaa naista eikä joudu viettämään hänen kanssaan aikaa. Tällaista on biologia.
Mielenkiintoista. Missä tämä tutkimus on tehty? Veikkaan että kulttuuri siellä on hyvin kaukana siitä mitä meillä täällä Suomessa kerta eivät harrasta seksiä parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kanssa ihmettelen näitä 30-40v nätti ja hoikka eikä kukaan lähesty-tapauksia.
https://images.freeimages.com/images/premium/previews/3687/36874320-por…
Siis jotain tällaista?
En usko. Ehkä jos vedät arskat päässä ja kuulokkeet korvilla, ja vastaat jääprinsessailmeellä kaikien muiden paitsi unelmien kaupunkilaisprinssien katseisiin. Muuten ei mene läpi.
Sekin voi vaikuttaa että miesten naismaku on erilainen kuin naisten naismaku. Joku sivusikin tätä jo. Ehkä te hoikat ja kauniit kolmekymppiset ja nelikymppiset olette miesten silmissä lähinnä perusnättejä, mikä ei niille prinsseille riitä.
Minulla on tuohon teoria.
Minä satun tietämään näyttäviä naisia joita ei juuri lähestytä. Siis kauniita, hoikkia ja pitkiä. Syy on että kyseiset naiset ovat upeita minun silmissäni, mutta ei miesten enemmistön silmissä. Moni tuntuu suosivan pehmeämpää, sirompaa, hymyilevämpää, korkeaäänisempää ja kikattelevampaa naistyyppiä. Minuun mieleeni ovat "amatsonikuningattaret".
Ja sitten maut menevätkin ristiin. Nämä naiset kun tyypillisesti haluavat miehen jota katsella ylöspäin, sekä kirjaimellisesti että kuvainnoillisesti. Näillä miehillä on sitten niitä perinteisempiä turvattavia naisia, eivätkä he tee aloitteita näyttäville mutta heidän silmissään kivikasvoisille ja ehkä liiaksikin maskuliinisia piirteitä omaaville naisille. Miehet jotka olisivat kiinnostuneita, eivät täytä pituus- ja maskuliinisuuskriteereitä.
Jotenkin tähän liittyy se mieheen verrattuna-ajattelu. Lähes kaikki naiset haluavat tuntea olevansa pieniä, siroja ja turvattavia, sen sijaan että olisivat mahtavia jollain muulla tavalla.
Eipä ole kuin pari kuukautta siitä kun satuin jutuille raflassa kivan naisen kanssa joka valitteli etteivät miehet kiinnostu. Koska juttelimme aiheesta satunnaisina kohtaajina, käytin tilaisuuden udella minkä tyyppisistä miehistä nainen pitäisi, toivoen että jospa vaikka osuisi minuun ja voisimme katsoa olisiko meillä potentiaalia tutustua. Aloite jäi tekemättä, kuten jo ennakoinkin.
Kirjoitin aiemmin seksiviestittelystäni paljon itseäni nuoremman ns. kakkosmiehen kanssa ja on sanottava että meidän suhde perustuu nykyään nimenomaan sille, että hän on sub ja minä dominoin. Sanoo itsekin, että omasta ikäluokastaan ei ole löytänyt ketään, joka tajuaisi hänen seksuaalisen alistumisentarpeensa. Mieskin voi haluta alistua ja olla toisen armoilla eikä se ole perverssiä, ainoastaan luonnekysymys.
eksyit langan aiheesta aika kauas jo.
Totta. Ajapeukku kuitenkin siitä, että käytät suoraa väännöstä lanka, vaikka suomen kielellä keskustelu on ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/39
Voin rehellisesti myöntää että minua ahdistaa liian tunkeilevat katseet epäkiinnostavilta miehiltä. Pelkään että kuvittelevat minun olevan kiinnostunut, lähestyvät ja joudun kiusalliseen tilanteeseen. Olen huono sanomaan suoraan ei sillä en halua pahoittaa toisen mieltä, joten noi tilanteet on aina vaikeita. Kiinnostava mies saisi tietenkin tuijottaa vaikka kuinka avoimesti eikä se häiritsisi ja mielellään ottaa vaikka lähempääkin kontaktia. Tätä vaan ei koskaan tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/39
Voin rehellisesti myöntää että minua ahdistaa liian tunkeilevat katseet epäkiinnostavilta miehiltä. Pelkään että kuvittelevat minun olevan kiinnostunut, lähestyvät ja joudun kiusalliseen tilanteeseen. Olen huono sanomaan suoraan ei sillä en halua pahoittaa toisen mieltä, joten noi tilanteet on aina vaikeita. Kiinnostava mies saisi tietenkin tuijottaa vaikka kuinka avoimesti eikä se häiritsisi ja mielellään ottaa vaikka lähempääkin kontaktia. Tätä vaan ei koskaan tapahdu.
Mulla ei ole tätä pelkoa koska ne jotka tuijottaa eivät ikinä lähesty. Ne harvat lähestyneet ovat tulleet ihan puskista yllättäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/39
Mulla ei ole tätä pelkoa koska ne jotka tuijottaa eivät ikinä lähesty. Ne harvat lähestyneet ovat tulleet ihan puskista yllättäen.
Totta muuten. Ei minuakaan ole yksikään tuntematon tuijottaja tainnut koskaan lähestyä, vaan enemmänkin sellaiset, joilta en olisi kuvitellut mitään kiinnostusta - ja jopa sellaiset, joita en ole koskaan aiemmin edes nähnyt. Siis täysin yllättävät henkilöt.
Jos joku tuttu on kertonut kiinnostuksestaan, sen olen yleensä osannut jo etukäteen arvata.
Pituudesta puheenollen, älkää nyt luulko, että kaikki pitkät naiset olisivat pitkien miesten perään, näin ei todellakaan ole!
Itse pidän eniten 175-180cm pitkistä miehistä, vaikka omakin pituus tuolle välille osuu.
Viime baari-käynnillä sain osakseni klassisen iskuyrityksen niin kivalta ja kohteliaalta mieheltä, että oikein suretti ja harmitti kun jouduin, varattuna, antamaan pakit ❤
Eipä minua kukaan lähesty. Olen tosin aika maskuliininen, joten en sikäli asiaa ihmettele. Olishan se toki imartelevaa jos joskus joku kysyisi kahville..
Mitä on tapahtunut? Ne se, että on ilmaantunut ilmoille etova ilmiö nimeltään FWB. Inhottaa ajtuksenakin. Miehet, jotka sellaista suunnitelevat, tietenkin että varattua muijaa etsivät, koska eipähän ala muija vaatia suhdetta. Samaten, vähemällä todennäköisyydellä sukupuolitauteja. Daa! Miten luulet kelpaavasi miehellesi tuossa kunnossa? Olet siis viehättävä.