Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naispula näin valtaisa? Minuakin jo isketään.

Vierailija
07.03.2020 |

Jatkuvasti.

Olen ylipainoinen, kasvoilta korkeintaan ok enkä missään nimessä mikään kaunotar. Tyyli on klassinen, vähän business, olen 32.

Todella komeat ja minua selkeästi nuoremmat miehet tulevat iskemään, samoin samanikäiset ja vähän vanhemmat. Hyvin pukeutuvia ja oikeasti komeita miehiä. Sellaisia joille kelpasin parikymppisenä korkeintaan yhden illan jutuksi.

Olen nsimisissa, enkä siis edes potentiaalinen ehdokas, mutta ovatko vapaat miehet laskeneet tasoaan näin paljon? Onko miehille tullut perhevietti vai mitä ihmettä on tapahtunut?

Kommentit (251)

Vierailija
161/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua muuten tämä ero aloitteellisuudessa.

Nainen tulee kerran torjutuksi: "joo ikinä en ole enää aloitteellinen!!!1"

Mies tulee 100 kertaa torjutuksi: "tätä se on"

Olikohan tässä ketjussa peräti yksi viesti, jossa nainen kertoi luopuneensa aloitteellisuudesta jouduttuaan torjutuksi. Enpä sen perusteella lähtisi tekemään johtopäätöksiä, että olisi jokin yleinen toimintatapa.

Vierailija
162/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kanssa ihmettelen näitä 30-40v nätti ja hoikka eikä kukaan lähesty-tapauksia.

https://images.freeimages.com/images/premium/previews/3687/36874320-por…

Siis jotain tällaista?

En usko. Ehkä jos vedät arskat päässä ja kuulokkeet korvilla, ja vastaat jääprinsessailmeellä kaikien muiden paitsi unelmien kaupunkilaisprinssien katseisiin. Muuten ei mene läpi.

Sekin voi vaikuttaa että miesten naismaku on erilainen kuin naisten naismaku. Joku sivusikin tätä jo. Ehkä te hoikat ja kauniit kolmekymppiset ja nelikymppiset olette miesten silmissä lähinnä perusnättejä, mikä ei niille prinsseille riitä.

Mikähän on jääprinsessailme? Ei sitä paljoa kerkeä katseisiin vastata kun kääntävät katseen äkkiä jo muualle. Sitä paitsi ilmeestä ei kannata hirveästi päätellä yhtään mitään ellei toinen katso vihaisesti. Monen perusilme ei ole mikään hymyilevä ja itse on vaikea tietää miltä se oma ilme näyttää ulkopuoliselle vaikka tarkoitus olisi olla ihan normaali.

Tuntuu että miehet päättelevät ja tekevät ennakko-oletuksia aivan liikaa ilmeistä ja kaikesta. Ei ihme jos sitten jää lähestymättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kanssa ihmettelen näitä 30-40v nätti ja hoikka eikä kukaan lähesty-tapauksia.

Siis jotain tällaista?

En usko. Ehkä jos vedät arskat päässä ja kuulokkeet korvilla, ja vastaat jääprinsessailmeellä kaikien muiden paitsi unelmien kaupunkilaisprinssien katseisiin. Muuten ei mene läpi.

Sekin voi vaikuttaa että miesten naismaku on erilainen kuin naisten naismaku. Joku sivusikin tätä jo. Ehkä te hoikat ja kauniit kolmekymppiset ja nelikymppiset olette miesten silmissä lähinnä perusnättejä, mikä ei niille prinsseille riitä.

Minulla on tuohon teoria.

Minä satun tietämään näyttäviä naisia joita ei juuri lähestytä. Siis kauniita, hoikkia ja pitkiä. Syy on että kyseiset naiset ovat upeita minun silmissäni, mutta ei miesten enemmistön silmissä. Moni tuntuu suosivan pehmeämpää, sirompaa, hymyilevämpää, korkeaäänisempää ja kikattelevampaa naistyyppiä. Minuun mieleeni ovat "amatsonikuningattaret".

Ja sitten maut menevätkin ristiin. Nämä naiset kun tyypillisesti haluavat miehen jota katsella ylöspäin, sekä kirjaimellisesti että kuvainnoillisesti. Näillä miehillä on sitten niitä perinteisempiä turvattavia naisia, eivätkä he tee aloitteita näyttäville mutta heidän silmissään kivikasvoisille ja ehkä liiaksikin maskuliinisia piirteitä omaaville naisille. Miehet jotka olisivat kiinnostuneita, eivät täytä pituus- ja maskuliinisuuskriteereitä.

Jotenkin tähän liittyy se mieheen verrattuna-ajattelu. Lähes kaikki naiset haluavat tuntea olevansa pieniä, siroja ja turvattavia, sen sijaan että olisivat mahtavia jollain muulla tavalla.

Eipä ole kuin pari kuukautta siitä kun satuin jutuille raflassa kivan  naisen kanssa joka valitteli etteivät miehet kiinnostu. Koska juttelimme aiheesta satunnaisina kohtaajina, käytin tilaisuuden udella minkä tyyppisistä miehistä nainen pitäisi, toivoen että jospa vaikka osuisi minuun ja voisimme katsoa olisiko meillä potentiaalia tutustua. Aloite jäi tekemättä, kuten jo ennakoinkin.

Vierailija
164/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jotain tällaista?

Minulla on tuohon teoria.

Minä satun tietämään näyttäviä naisia joita ei juuri lähestytä. Siis kauniita, hoikkia ja pitkiä. Syy on että kyseiset naiset ovat upeita minun silmissäni, mutta ei miesten enemmistön silmissä. Moni tuntuu suosivan pehmeämpää, sirompaa, hymyilevämpää, korkeaäänisempää ja kikattelevampaa naistyyppiä. Minuun mieleeni ovat "amatsonikuningattaret".

Ja sitten maut menevätkin ristiin. Nämä naiset kun tyypillisesti haluavat miehen jota katsella ylöspäin, sekä kirjaimellisesti että kuvainnoillisesti. Näillä miehillä on sitten niitä perinteisempiä turvattavia naisia, eivätkä he tee aloitteita näyttäville mutta heidän silmissään kivikasvoisille ja ehkä liiaksikin maskuliinisia piirteitä omaaville naisille. Miehet jotka olisivat kiinnostuneita, eivät täytä pituus- ja maskuliinisuuskriteereitä.

Jotenkin tähän liittyy se mieheen verrattuna-ajattelu. Lähes kaikki naiset haluavat tuntea olevansa pieniä, siroja ja turvattavia, sen sijaan että olisivat mahtavia jollain muulla tavalla.

Eipä ole kuin pari kuukautta siitä kun satuin jutuille raflassa kivan  naisen kanssa joka valitteli etteivät miehet kiinnostu. Koska juttelimme aiheesta satunnaisina kohtaajina, käytin tilaisuuden udella minkä tyyppisistä miehistä nainen pitäisi, toivoen että jospa vaikka osuisi minuun ja voisimme katsoa olisiko meillä potentiaalia tutustua. Aloite jäi tekemättä, kuten jo ennakoinkin.

Tuossa on perää.

Hankaloittaa asiaa jos itsellä on vastakkaisessa sukupuolessa arvostettuja ominaisuuksia ja vaatii sillä perusteella kumppanilta samaa.

Vierailija
165/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitkähkö liikunnallinen nainen, jota harvemmin kukaan mies missään lähestyy. Kasvoiltani olen mielestäni vahvaa keskitasoa, on sanottu nätiksi ja jopa kauniiksi. Pituus karsii jo osan miehistä ja olen kuullut olevani pelottava ja kynnys lähestyä minun kaltaista naista on kuulemma korkea.

Ottaisin mielelläni vastaan vinkkejä, joilla olisin helpommin lähestyttävä.

T: sinkku

Vierailija
166/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksipulaa se on, ei kumppanin pulaa.  Ja kukas muukaan antaa helposti kuin voimaantunut.(no ehkä yh )

Vierailija
167/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jotain tällaista?

Itse olen ehkä enemmän tällainen https://www.irishtimes.com/polopoly_fs/1.3401725.1519303173!/image/imag… ja kroppa liikunnallinen.

Ikää 32v, seurustelukokemuksia 0. Olen yrittänyt olla aloitteellinen useasti, tuloksetta, ikinä ei ole minua kukaan lähestynyt. Mitäpä tässä enää voi tehdä.

Vierailija
168/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuten itse kukin pitää iskemisenä tai isku-yrityksenä? Mulle on pari kertaa käynyt niin, että kaupasta/postista poistuessani ja kantaessani painavalta näyttävää taakkaa, on ventovieras mies tarjoutunut kantoavuksi. Kohtelias ele, jonka ainakin itse olen tulkinnut silkaksi avuliaisuudeksi vailla mitään iskemismeininkejä. Sitä en tiedä, mitä nämä miehet tarkoittivat tarjotessaan apuaan.

Yritän siis sanoa, että tämäntyyppinenkin "kohtaanto-ongelma" voi olla taustalla joissain tapauksissa. Iskemisen kohde ei tajua iskemiyritystä tai päinvastoin: pelkkä avuliaisuus tai kohteliaisuus tulkitaankin virheellisesti pokaamiseksi.

Vierailija
169/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuten itse kukin pitää iskemisenä tai isku-yrityksenä? Mulle on pari kertaa käynyt niin, että kaupasta/postista poistuessani ja kantaessani painavalta näyttävää taakkaa, on ventovieras mies tarjoutunut kantoavuksi. Kohtelias ele, jonka ainakin itse olen tulkinnut silkaksi avuliaisuudeksi vailla mitään iskemismeininkejä. Sitä en tiedä, mitä nämä miehet tarkoittivat tarjotessaan apuaan.

Yritän siis sanoa, että tämäntyyppinenkin "kohtaanto-ongelma" voi olla taustalla joissain tapauksissa. Iskemisen kohde ei tajua iskemiyritystä tai päinvastoin: pelkkä avuliaisuus tai kohteliaisuus tulkitaankin virheellisesti pokaamiseksi.

Niin, en tiedä miten miehet tuollaiset eleet ajattelevat. Itse olen aina tulkinnut vastaavat pelkäksi kohteliaisuudeksi, joka ei ole iskemistä. Sama vaikka joku oven avaaminen. Iskemiseksi katson vain tilanteet, joissa selvästi osoitetaan halua lähempään tutustumiseen. Yleensä verbaalisesti.

Vierailija
170/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pitkähkö liikunnallinen nainen, jota harvemmin kukaan mies missään lähestyy. Kasvoiltani olen mielestäni vahvaa keskitasoa, on sanottu nätiksi ja jopa kauniiksi. Pituus karsii jo osan miehistä ja olen kuullut olevani pelottava ja kynnys lähestyä minun kaltaista naista on kuulemma korkea.

Eikö se ole vain hyvä, jos pituus on jokin kriteeri miehelle, ettei lähestytä? ja toisinpäin, ne jotka lähestyvät viehättyvät enemmän sinusta kuin pituudestasi, jos ei mikään fetissi ole kyseessä. Vinkkejä ei ole. Paitsi, ole itse aloitteellinen, älä jää odottamaan.

Vierailija
171/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset ottavat lähes kaiken kanssakäymisen miehen kanssa iskuyrityksenä. Haluavat tuntea itsensä halutuiksi kai.

Vierailija
172/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ei yritetä iskeä juuri ollenkaan. Olen alle 30v, perusnätti, normaalipainoinen ja pukeudun siististi ja naisellisesti.

Vierailija
173/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pula ole koknaisesta. Hyvin pieni osa naisesta riittää miehen tarpeisiin, mutta sitä osaa on hiukan huono saada iskemättä naista.

Hyvin harva nainen lankeaa sosiopaattiin, mutta onneksi sinäkin voit tilata sen osan verkkokaupasta huomaamattomassa paketissa, jossa on eri lähettäjän nimi.

Vierailija
174/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole vain hyvä, jos pituus on jokin kriteeri miehelle, ettei lähestytä? ja toisinpäin, ne jotka lähestyvät viehättyvät enemmän sinusta kuin pituudestasi, jos ei mikään fetissi ole kyseessä. Vinkkejä ei ole. Paitsi, ole itse aloitteellinen, älä jää odottamaan.

Millä perusteella pituus on fetissi?

Ja jos on niin koskeeko tuo sitten molempia sukupuolia?

Lähinnä ihmetyttää miksi on ok viehättyä naisen siroudesta, rinnoista, hiuksista, sääristä tms - mutta ei pituudesta.

t. mies joka pitää pitkistä naisista (tästä ei kylläkään ole mitään iloa teille pitkille naisille, koska en ole itse pitkä)

Vierailija
175/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jotain tällaista?

Itse olen ehkä enemmän tällainen https://www.irishtimes.com/polopoly_fs/1.3401725.1519303173!/image/imag… ja kroppa liikunnallinen.

Ikää 32v, seurustelukokemuksia 0. Olen yrittänyt olla aloitteellinen useasti, tuloksetta, ikinä ei ole minua kukaan lähestynyt. Mitäpä tässä enää voi tehdä.

Jaa-a. Täysin tuikitavallisen näköinen nainen on kuvassa. Ei millään tapaa epämiellyttävä.

Vaikea on sanoa. Itse tunnen lukuisia aika paljonkin tuon näköisiä naisia jota ovat onnellisesti parisuhteessa.

Vierailija
176/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pituus karsii jo osan miehistä"

Kävisikö sinulle sitten lyhyt/lyhyehkö mies?

Tuo on ikävä kyllä vähän sama asia kuin jos minä sanoisin että vain sirot ja hoikat naiset käyvät koska olen siro ja hoikka mies...

Vierailija
177/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saispa edes kerran kokea jotain tuollaista. Olen n37 eikä kukaan ole koskaan pyytänyt kahville. Kukaan. Koskaan. Missään. :/

Sama juttu minulla, ei niin kukaan. N33

Vierailija
178/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha tehdä asiasta monimutkaista. Täsä vinkit:

Tarkkaile vähän ympäristöäsi. Monesti naiset vetävät ns. laput silmillä ja odottavat että se mies vain ilmestyy jostain. Ei oikeasti mikään itsestään tapahdu. Se mies on katsellut ympärilleen, bongannut sinut ja keksinyt miten lähestyä. Tee samoin.

Kun saat katsekontaktin, katso vuorostasi silmiin. Hymy on kiva, mutta sillä pääsee pitkälle ettei näytä yrmyltä. Etenkin jos mies ei ole pitkä, helposti sitä ajattelee että "pitkä nainen = vain pitkä mies käy" ja luovuttaa helposti jos ei saa minkäänlaista vastakaikua (jos/kun vain pitkät miehet käyvät, niin sama kait sitten).

Siirry lähemmäs. Jos mies pelästyy - mitä en oikeasti usko - se on hänen ongelmansa.

Keksi jotain sanottavaa. Ihan sama mitä. Jos mies on kiinnostunut, niin tuskin odottaa välittömästi verbaalista ilotulitusta. Vaikka tikusta asiaa.

Älä projisoi naisten haluja miehiin. Se että naiset vaativat miehiltä jotain, ei tarkoita että miehet vaativat naisilta samaa (esim. se supliikki ja itsevarma/määrätietoinen ote heti alussa). Jos taas olet itsevarma/määrätietoinen ja supliikki, ole oma itsesi. Tuskin lopulta miellytät miehiä jotka haluavat naisen mielyttävän heitä muuttamalla käytöstään.

t. lyhyt mies

Vierailija
179/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä kuinka paljon miehet hymyilevät ja tatjoutuvat auttamaan muita miehiä ja kohtelevat muita miehiä ihanasti. Niin, ei kovinkaan paljon. Lähtökohtaisesti kaikki miesten "miellyttävyyseleet" naisia kohtaan tarkoittavat kärjistetysti ilmaistuna että pilllu kelpaisi.

Vierailija
180/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietipä kuinka paljon miehet hymyilevät ja tatjoutuvat auttamaan muita miehiä ja kohtelevat muita miehiä ihanasti. Niin, ei kovinkaan paljon. Lähtökohtaisesti kaikki miesten "miellyttävyyseleet" naisia kohtaan tarkoittavat kärjistetysti ilmaistuna että pilllu kelpaisi.

Tai että miehet haluavat saada naisilta vastineeksi hymyä/flirttiä, mikä boostaa itsetuntoa silloinkin kun nainen ei ole millään tasolla kiinnostava.