Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naispula näin valtaisa? Minuakin jo isketään.

Vierailija
07.03.2020 |

Jatkuvasti.

Olen ylipainoinen, kasvoilta korkeintaan ok enkä missään nimessä mikään kaunotar. Tyyli on klassinen, vähän business, olen 32.

Todella komeat ja minua selkeästi nuoremmat miehet tulevat iskemään, samoin samanikäiset ja vähän vanhemmat. Hyvin pukeutuvia ja oikeasti komeita miehiä. Sellaisia joille kelpasin parikymppisenä korkeintaan yhden illan jutuksi.

Olen nsimisissa, enkä siis edes potentiaalinen ehdokas, mutta ovatko vapaat miehet laskeneet tasoaan näin paljon? Onko miehille tullut perhevietti vai mitä ihmettä on tapahtunut?

Kommentit (251)

Vierailija
221/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää. Muutama yksittäinen nainen kertoo, kuinka heitä ei ole koskaan tultu iskemään, eivät ymmärrä, että tämä on täysin arkipäivää valtaosalle miehistä. Nooh, elämä jatkuu...

Mitä hittoa niillä iskevillä miehillä tekee, jos kukaan heistä ei ole kiinnostava? Minulle ei ainakaan ole ollut mitään iloa, käytännössä siis aivan sama, vaikka eivät olisi tulleet iskemään ollenkaan. Joistain on jopa ollut harmia.

Tässä huomaa, miten eri tasolla miehet ja naiset ovat. Ihan kuin miljonääri ja rutiköyhä keskustelisivat. Ainakin minun itsetuntoa parantaisi, jos edes joku nainen joskus osoittaisi kiinnostustaan, olkoonkin etten olisi itse kiinnostunut juuri heistä.

Huomionhakuisille löytyy nainen Tsekeistä tai Slovakiasta. Työttömiä sinne ei kuitenkaan kaivata ;)

Vierailija
222/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteihin, joissa ihmetellään jonkun miehen oletettua rumempaa tyttöystävää. Eiköhän ihmisiä kiinnost muukin kuin ulkonäkö. Sitä on vaikea ymmärtää jos itse on hyvin ulkonäkökeskeinen. M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä nyt vaan on hyvin monipuolinen naismaku; jokaiselle naistyypille löytyy faninsa. Valtaosa naisista taas on kuin toistensa klooneja (= ihanteena pitkä ja harteikas mies)

Täh? Mikä kummallinen yleistys tuo nyt on? Mua on kaikki hunksit aina ällöttäneet ja mun miestyyppi on aina ollut silmälasipäinen nörtti, nallekarhumainen mahakaan ei ole pahitteeksi :) Ja tiedän etten ole ainoa, joten eiköhän monenlaiset miehet kelpaa naisillekin.

Vierailija
224/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentteihin, joissa ihmetellään jonkun miehen oletettua rumempaa tyttöystävää. Eiköhän ihmisiä kiinnost muukin kuin ulkonäkö. Sitä on vaikea ymmärtää jos itse on hyvin ulkonäkökeskeinen. M33

Nojoo voi olla. Itse usein ajattelen etten ole tarpeeksi kaunis jollekin miehelle. Ehkä ammun itseäni jalkaan tällä ajattelulla. En vaan kestäisi olla suhteessa jossa mies haaveilee paremmasta samalla kun mies olisi mulle se paras. Kokemusta on...

Vierailija
225/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojoo voi olla. Itse usein ajattelen etten ole tarpeeksi kaunis jollekin miehelle. Ehkä ammun itseäni jalkaan tällä ajattelulla. En vaan kestäisi olla suhteessa jossa mies haaveilee paremmasta samalla kun mies olisi mulle se paras. Kokemusta on...

Samaa vikaa. Ikävä kyllä yleensä vielä kiinnostun niistä yleisesti hyvännäköisistä miehistä, joilla varmasti olisi enemmänkin ottajia. Rehellisesti sanoen en tiedä pystyisinkö olemaan suhteessa tällaisen miehen kanssa. Kerran olen tapaillut superkomeaa miestä ja se alemmuuden tunne hänen seurassaan oli jotain aivan kamalaa. Toisaalta ei paljon ole vaihtoehtoja, jos oma kiinnostus kohdistuu vain näihin - epäkiinnostavan kanssa en ainakaan suhteeseen ryhtyisi.

Vierailija
226/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut mitään naispulaa. Olen 40-vuotias hoikka lapseton hyvätuloinen nainen. Vaatisi ihan hirveästi, että pääsisi edes treffeille miehen kanssa. Ei tule treffikutsuja. Oudointa, että joku on joskus sanonut minua kauniiksikin. En kelpaa parisuhteeseen. Varmaan joku elämänkoululainen voisi ottaa minut, mutta mitä yhteistä meillä olisi, kun itse olen kuitenkin kouluttautunut ja tehnyt ahkerasti töitä.

Vielä nelikymppisenä lapseton ja uraihminen. Juu, ei kiitos.

Vapaaehtoisen lapsettomuuden toki ymmärrän. Nelikymppinen mies kaipaa jo koti-ihmistä. Työn luulisi tuossa iässä pudonneen elämänarvoissa alemmas. En siis tarkoita työnvieroksumista, vaan ymmärryksen lisääntymistä, työ on VAIN työtä-asennetta. Oikeasti merkityksellinen elämä on toisaalla. Uraihmisenä etsit uraihmistä, mutta mahdollisuudet ovat rajalliset ja iän myötä uraihmisten määrä vain vähenee.

Vierailija
227/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman OT mutten viitsi omaa ketjua tehdä:

Olen 35-vuotias hoikka ja pitkä, (rinnat c75), tummat pitkät hiukset, kauniit kasvot.

Silti koskaan kukaan ei lähesty. Huomaan kyllä vilkuilua mutta vaikka hymyilen takaisin, moni kaikkoaa.

Edes baarissa en saa juurikaan kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen.

Ja älkää sanoko, että olen oikeasti ruma. Pituus joo voi olla se tekijä (178 cm).

Menee ohi aiheen, mutta ehkä eivät uskalla. Naismakuni on hieman "rajoittunut", mutta voisin etsiä hyvinkin kaltaistasi henkilöä, koska olen itse tumma, pitkä ja kai sit hyvännäköinen mies. Mutta enhän mä uskalla ketään koskaan lähestyä - korkeintaan katsoa ja siihen se jää sitten. Katselijoita riittää ja kaipa osa hymyilee, joka tietysti lämmittää mieltä aina. Jotkut naiset uskaltavat tulla juttusille baarissa, mikä on tietty aina kiva juttu - tosin osa on liian humalassa ja se ei niin kiva juttu ;). Olen sentään joskus treffeillä käynyt, mutta en koskaan lähestynyt itse ketään "tuntematonta" missään.

Minut löytää kahviloista ja milloin mistäkin, harvemmin kukaan tulee juttelemaan, mutta saa minusta hyvää juttuseuraa kuitenkin. Täytyy toivoa, että törmään jokin päivä jossain etsimääni 30-40 vuotiaaseen akateemiseen naiseen, jota ei ole koskaan kutsuttu treffeille ja olisin sitten ensimmäinen sekä samalla viimeinen ;).

Vierailija
228/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Todella komeat ja minua selkeästi nuoremmat miehet tulevat iskemään, samoin samanikäiset ja vähän vanhemmat. Hyvin pukeutuvia ja oikeasti komeita miehiä. Sellaisia joille kelpasin parikymppisenä korkeintaan yhden illan jutuksi."

Millä perusteella uskot että nyt iskemisestä kyse on muusta kuin yhden illan jutuista? :D

Ihan normaaliahan se on että iskuyritykset lisääntyvät iän myötä. Miehet tulevat rohkeammiksi ja itsevarmemmiksi. 30+ naista on myös helpompaa lähestyä kuin parikymppistä, ja tylyjen pakkien vaara on vähäisempi.

Kolme työkaveria on kahden vuoden sisällä osoittanut kiinnostusta, pyytäneet kahville, syömään tai muihin aktiviteetteihin. Yksi pyysi mökilleen. Ollaan tunnettu töiden puolesta, ja ovat kyllä antaneet ymmärtää haluavansa muutakin kuin seksiä, nämä pyynnöt ovat tulleet ihan päiväsaikaan.

Kaksi aiempaa seksisuhdepartneria vuosien takaa ovat laittaneet viestiä, että ovat rauhoittuneet ja olisi todella kiva tavata pitkästä aikaa.

Sitten muutamia miehiä on ihan extenpore pyytäneet kahville arkisissa kohtaamisissa.

Toki myös baareissa kysyntää on, mutta en jaksa niissä juuri enää käydä. En toki tiedä, haluavatko vaan seksiä, mutta on ollut erilainen lähestyminen.

Lisäksi luulisin, että jokainen noista saisi kyllä seksiä vaikka tinderistä, paljon paremmassa kunnossa olevilta naisilta. Siksi ihmettelenkin mitä on tapahtunut.

Ap

Oletko ihan varma?

Palstaltahan yksi nainen joka kuvasi itsensä sairaalloisen ylipainoiseksi ja ei alkuunkaan viehättäväksi, laittoi ilmoituksen jossa ilmoitti että kevyempikin seura kelpaa. 1700 vastausta.

Yritin itse joskus hakea FWB-kumppania ja otin yhteyttä sellaiseen perusnättiin ja hieman pyöreään (mutta ihan naisellisen näköiseen) 37-vuotiaaseen naiseen. Oli saanut yli 2000 yhteydenottoa.

Ei sitä seksiä tuosta vain saa, vaikka olisi komeahkokin.

"Kolme työkaveria on kahden vuoden sisällä osoittanut kiinnostusta, pyytäneet kahville, syömään tai muihin aktiviteetteihin. Yksi pyysi mökilleen. Ollaan tunnettu töiden puolesta, ja ovat kyllä antaneet ymmärtää haluavansa muutakin kuin seksiä, nämä pyynnöt ovat tulleet ihan päiväsaikaan."

Ja mitähän siellä mökillä olisi tarkoitus naimisissa olevalta naiselta saada?

"Kaksi aiempaa seksisuhdepartneria vuosien takaa ovat laittaneet viestiä, että ovat rauhoittuneet ja olisi todella kiva tavata pitkästä aikaa."

:D

Heeei! Mä olen tuo, joka sanoi saaneensa n. 1700 Tinder-mätsiä kahdessa viikossa, kun laitoin bioon että "läski etsii ei-niin-vakavaa seuraa". Ylipainoinen olen joo, mukavat 100 kg, mutta en mä nyt sanois etten ole "alkuunkaan viehättävä". Naamalta ihan nätti ja mulla on myös pitkä, erittäin paksu tumma tukka :D mut kyllä tuli olo, että on ne miehet vaan helppoja. Ikää mulla oli tuolloin 27v.

Joo, piti vaan päästä sanomaan.

Vierailija
229/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin minusta tuntuu, että nämä naiset, jotka väittävät, ettei kukaan koskaan iske heitä, eivät yksinkertaisesti laske rumien tai tavismiesten iskuyrityksiä iskuyrityksiksi.

Väärin. Minua ei ole koskaan tultu iskemään. Eli: juttelemaan baarissa tms tarkoituksena tutustua ja/tai päästä jatkoille, kysytty numeroa, pyydetty kahville, kehuttu ulkonäköä, käytetty niitä huononhauskoja iskurepliikkejä, pyydetty tanssimaan jne jne. Kyllä kaikki tietävät mitä se on. Kukaan, siis kukaan, ruma, tavis tai komea mies ei ole tehnyt näin minulle. Koskaan.

Kellon kysyminen, nurkan takaa stalkkaus, baarissa ohi kulkeminen, lähikaupassa perässä kulkeminen, tai muu täysin persoonaton kontakti (tai ei edes minkäänlainen kontakti!) EI ole iskuyritys. Ei ole minun vastuullani tietää että pimeässä baarissa joku vähemmän komea mies tanssi 2 metrin päässä minua takaapäin katsellen.

Tai nyt kun asiaa ajattelen, kerran on joo lyöty perseelle. Lyöjä ei ollut komea. Olisiko minun pitänyt lämmetä koska lyöjähän oli varmaan vain ei-suosittu mies joka yritti iskeä minua? Voi ei minkä kultakimpaleen menetin.

Naiselle tuo on kieltämättä poikkeuksellista. Miehille taas hyvin tavanomaista ja yleistä kulkea läpi elämän ilman minkäänlaista kiinnostuksenosoitusta naisilta.

No ei todellakaan ole naisellekaan poikkeuksellista!

Vierailija
230/251 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Case in point: Charlie Hunnam gate. Kyseinen ihan hyvännäköinen mies on seurustellut 10+ vuotta hyvin tavallisennäköisen naisen kanssa ja miehen naispuoliset fanit ovat suorastaan vihanneet kyseistä naista. Hirveä online-ajojahti oli käynnissä jossain vaiheessa. Sitä on vaikea ymmärtää.

Ajatteleeko omasta mielestään hyvännäköiset naiset jotenkin paremmin ansaitsevansa hyvännäköisen miehen? Kaikki kuitenkin väittävät, että ulkonäkö ei ole tärkeää.

Vierailija
231/251 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 35-vuotias hoikka ja pitkä, (rinnat c75), tummat pitkät hiukset, kauniit kasvot.

Silti koskaan kukaan ei lähesty. Huomaan kyllä vilkuilua mutta vaikka hymyilen takaisin, moni kaikkoaa.

Ja älkää sanoko, että olen oikeasti ruma. Pituus joo voi olla se tekijä (178 cm).

Menee ohi aiheen, mutta ehkä eivät uskalla. Naismakuni on hieman "rajoittunut", mutta voisin etsiä hyvinkin kaltaistasi henkilöä, koska olen itse tumma, pitkä ja kai sit hyvännäköinen mies. Mutta enhän mä uskalla ketään koskaan lähestyä - korkeintaan katsoa ja siihen se jää sitten. Katselijoita riittää ja kaipa osa hymyilee, joka tietysti lämmittää mieltä aina. Jotkut naiset uskaltavat tulla juttusille baarissa, mikä on tietty aina kiva juttu - tosin osa on liian humalassa ja se ei niin kiva juttu ;). Olen sentään joskus treffeillä käynyt, mutta en koskaan lähestynyt itse ketään "tuntematonta" missään.

Minut löytää kahviloista ja milloin mistäkin, harvemmin kukaan tulee juttelemaan, mutta saa minusta hyvää juttuseuraa kuitenkin. Täytyy toivoa, että törmään jokin päivä jossain etsimääni 30-40 vuotiaaseen akateemiseen naiseen, jota ei ole koskaan kutsuttu treffeille ja olisin sitten ensimmäinen sekä samalla viimeinen ;).

Ruotsissa on vapaalla jalalla akateemisia ja korkeasti koulutettuja naisia. Sinne vaan mikäli itsekin olet samanlainen ;)

Vierailija
232/251 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa on vapaalla jalalla akateemisia ja korkeasti koulutettuja naisia. Sinne vaan mikäli itsekin olet samanlainen ;)

Kiitos! Pidetään mielessä ;)

Vierailija
233/251 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on ollut keskustelua.

Onpa jännä, että paljon nättejä ja hoikka joita ei isketä. Kyllä omat nätit ja hoikat tai normaalipainoiset ystäväni myös saavat näitä iskuyrityksiä.

En nyt sanoisi että pukeutuisin mitenkään paljastavasti todellakaan. Ei ole mitään tissipaitoja tai lyhyitä mekkoja, niitä oli juuri silloin 10 vuotta sitten.

Ihan perus samat casual, ja välillä tyylikin hukassa jos on kiire.

En laske iskijöihin noita avunantaja tai kellonkysyjiä. Autan itsekin ja kysyn reittiä tai muuta. Tänään kysyin joltain mieheltä tietääkö missä kissanruuat, kauppa oli menossa kiinni, mies aikoi vitsailemaan, pidin sitä ihan normaalina kanssakäymisenä. Tänään myös salin edessä täysin humalainen nuori mies kysyi olenko seuraa vailla, pudistin vain päätäni, harmi - totesi mies. En tuotakaan iskemiseksi laske, kun selvästi vain riitti että oli ihminen.

Mutta jännä juttu jos teitä joitain ei ikinä isketä, vaikeaa edes kuvitella, koska veikkaan että näytätte veikeämmiltä kuin minä.

Minäkin olen suhteellisen pitkä, 175cm, luoja on suonut x-mallin vartalon, mutta kyllä minusta näkee, että painoa on liikaa. En ole siro, vaan aivan perus.

Mieheni on myös huomattavasti komeanpi kuin minä kaunis, eli meillä ei tasoteoria toiminut. Tosin tavatessamme pukeuduin paremmin ja olin varakkaampi, ehkä se nosti tasoani silloin, harmi että nyt on osat vaihtuneet 😁

Tsemppiä kaikille! Oletteko muuten te joita ei isketä kokeilleet mitään deittisovellusta?

Vierailija
234/251 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeinen siis Ap

Vierailija
235/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa jännä, että paljon nättejä ja hoikka joita ei isketä. Kyllä omat nätit ja hoikat tai normaalipainoiset ystäväni myös saavat näitä iskuyrityksiä.

En nyt sanoisi että pukeutuisin mitenkään paljastavasti todellakaan. Ei ole mitään tissipaitoja tai lyhyitä mekkoja, niitä oli juuri silloin 10 vuotta sitten.

En laske iskijöihin noita avunantaja tai kellonkysyjiä. Autan itsekin ja kysyn reittiä tai muuta. Tänään kysyin joltain mieheltä tietääkö missä kissanruuat, kauppa oli menossa kiinni, mies aikoi vitsailemaan, pidin sitä ihan normaalina kanssakäymisenä. Tänään myös salin edessä täysin humalainen nuori mies kysyi olenko seuraa vailla, pudistin vain päätäni, harmi - totesi mies. En tuotakaan iskemiseksi laske, kun selvästi vain riitti että oli ihminen.

Mutta jännä juttu jos teitä joitain ei ikinä isketä, vaikeaa edes kuvitella, koska veikkaan että näytätte veikeämmiltä kuin minä.

Minäkin olen suhteellisen pitkä, 175cm, luoja on suonut x-mallin vartalon, mutta kyllä minusta näkee, että painoa on liikaa. En ole siro, vaan aivan perus.

Mieheni on myös huomattavasti komeanpi kuin minä kaunis, eli meillä ei tasoteoria toiminut. Tosin tavatessamme pukeuduin paremmin ja olin varakkaampi, ehkä se nosti tasoani silloin, harmi että nyt on osat vaihtuneet 😁

Tsemppiä kaikille! Oletteko muuten te joita ei isketä kokeilleet mitään deittisovellusta?

Minullekaan ei oikein mene läpi etteikö hoikka ja perusnätti saisi huomiota.

Kaippa se mahdollisuuksien rajoissa on jos käy vain ruokakaupassa ja työpaikalla, naama on kurtussa 24/7 ja välttelee katsekontaktia viimeiseen asti. Ehkä sitten välttyy miesten lähestymisiltä. Ja sekin on iso ehkä.

Miehenä tiedän että on lukusiia miehiä jotka lähestyvät kaikkea mikä liikkuu, riippumatta onko heillä oikeasti tavoitteena saada yhtään mitään. Moni haluaa seksiä, mutta on myös paljon miehiä jotka vain haluavat huomiota ja boostia itsetunnolle jos randomi nainen vaikka reagoikin positiivisesti.

Toinen mahdollisuus on että huomioksi lasketaan vain riittävän komeilta miehiltä just oikeaan aikaan saatu huomio.

Vierailija
236/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä nyt vaan on hyvin monipuolinen naismaku; jokaiselle naistyypille löytyy faninsa. Valtaosa naisista taas on kuin toistensa klooneja (= ihanteena pitkä ja harteikas mies)

Täh? Mikä kummallinen yleistys tuo nyt on? Mua on kaikki hunksit aina ällöttäneet ja mun miestyyppi on aina ollut silmälasipäinen nörtti, nallekarhumainen mahakaan ei ole pahitteeksi :) Ja tiedän etten ole ainoa, joten eiköhän monenlaiset miehet kelpaa naisillekin.

"Silmälasipäinen nörtti" = se hunksi nörttilookilla.

Vierailija
237/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää. Muutama yksittäinen nainen kertoo, kuinka heitä ei ole koskaan tultu iskemään, eivät ymmärrä, että tämä on täysin arkipäivää valtaosalle miehistä. Nooh, elämä jatkuu...

Mitä hittoa niillä iskevillä miehillä tekee, jos kukaan heistä ei ole kiinnostava? Minulle ei ainakaan ole ollut mitään iloa, käytännössä siis aivan sama, vaikka eivät olisi tulleet iskemään ollenkaan. Joistain on jopa ollut harmia.

Tässä huomaa, miten eri tasolla miehet ja naiset ovat. Ihan kuin miljonääri ja rutiköyhä keskustelisivat. Ainakin minun itsetuntoa parantaisi, jos edes joku nainen joskus osoittaisi kiinnostustaan, olkoonkin etten olisi itse kiinnostunut juuri heistä.

Huomionhakuisille löytyy nainen Tsekeistä tai Slovakiasta. Työttömiä sinne ei kuitenkaan kaivata ;)

Tämä maa on Tšekki. Ei Tsekit.

Ja tosiaan täältä jos haluaa kauniin naisen, rahapussin nyörit eivät saa tiukalla olla. Tšekkinaiset ovat ihan yhtä lailla laidasta litaan kuin muuallakin: on pitkää, lyhyttä, lihaa, lihavaa. Jos haluaa pitkän, laihan ja kauniin, on parempi valmistautua maksamaan neidon kaikki kulut. He eivät vähempään tyydy - täällä on hyvin vanhanaikaista Suomeen verrattuna. T. 10v Tšekissä asunut.

Vierailija
238/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaippa se mahdollisuuksien rajoissa on jos käy vain ruokakaupassa ja työpaikalla, naama on kurtussa 24/7 ja välttelee katsekontaktia viimeiseen asti. Ehkä sitten välttyy miesten lähestymisiltä. Ja sekin on iso ehkä.

Miehenä tiedän että on lukusiia miehiä jotka lähestyvät kaikkea mikä liikkuu, riippumatta onko heillä oikeasti tavoitteena saada yhtään mitään. Moni haluaa seksiä, mutta on myös paljon miehiä jotka vain haluavat huomiota ja boostia itsetunnolle jos randomi nainen vaikka reagoikin positiivisesti.

Toinen mahdollisuus on että huomioksi lasketaan vain riittävän komeilta miehiltä just oikeaan aikaan saatu huomio.

Huokaus. Aina samat vastukset ja epäilyt, jos kertoo yksinäisestä elämästään naisena. Väännetään nyt vielä rautalangasta: olen normaalipainoinen, perusnätti nainen. Olen luonteeltani melko positiivinen, ja vaikka olen introvertti, en ole ujo. Minulla on aina ollut ystäviä ja käyn muuallakin kuin töissä ja lähikaupassa naama kurtussa. Olen asunut neljässä maassa erilaisissa kulttuureissa ja tavannut varmasti tuhansia miehiä elämäni aikana.

En huomioi vain "komeiden" miesten lähestymisiä vaan tarkoitan kirjaimellisesti että kukaan mies ei ole ottanut kontaktia: iskenyt, kehunut, pyytänyt treffeille, pyytänyt numeroa, viestitellyt muuta kuin työasiaa jne jne. Omat yritykseni on torpattu, joskus kohteliaasti, joskus tylysti. Olen yksinkertaisesti romanttisessa mielessä näkymätön nainen.

Mikä tässä on niin vaikeaa uskoa? Miksi ihmeessä valehtelisin tällaisesta asiasta joka on ehkä nolointa mitä naiselle voi tapahtua? Kuulemma kaikki "rumatkin" naiset saavat jatkuvasti komeilta miehiltä vähintäänkin vonkausviestejä. Mikä minä sitten olen? En ainakaan nainen, ehkä en edes ihminen.

Vierailija
239/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huokaus. Aina samat vastukset ja epäilyt, jos kertoo yksinäisestä elämästään naisena. Väännetään nyt vielä rautalangasta: olen normaalipainoinen, perusnätti nainen. Olen luonteeltani melko positiivinen, ja vaikka olen introvertti, en ole ujo. Minulla on aina ollut ystäviä ja käyn muuallakin kuin töissä ja lähikaupassa naama kurtussa. Olen asunut neljässä maassa erilaisissa kulttuureissa ja tavannut varmasti tuhansia miehiä elämäni aikana.

En huomioi vain "komeiden" miesten lähestymisiä vaan tarkoitan kirjaimellisesti että kukaan mies ei ole ottanut kontaktia: iskenyt, kehunut, pyytänyt treffeille, pyytänyt numeroa, viestitellyt muuta kuin työasiaa jne jne. Omat yritykseni on torpattu, joskus kohteliaasti, joskus tylysti. Olen yksinkertaisesti romanttisessa mielessä näkymätön nainen.

Mikä tässä on niin vaikeaa uskoa? Miksi ihmeessä valehtelisin tällaisesta asiasta joka on ehkä nolointa mitä naiselle voi tapahtua? Kuulemma kaikki "rumatkin" naiset saavat jatkuvasti komeilta miehiltä vähintäänkin vonkausviestejä. Mikä minä sitten olen? En ainakaan nainen, ehkä en edes ihminen.

Väännän omasta puolestani rautalangasta:

Lasket kontaktin ottamiseksi vain suoran aloitteen, siis treffeille pyytämisen tai seksin vonkaamisen. Vain osa miehistä toimii näin ennen kuin olette edes tutustuneet, ja kenties se osa miehistä ("rohkeat saalistajat") ei ole kiinnostunut sinun tyyppisestäsi naisesta. Elät siis vain omaa elämääsi ja odottelet että prinssi rohkea ilmestyy jostain ja ehdottaa suoraan treffejä ilman että itse osoitat kiinnostustasi tai edesautat asiaa muuten. Okei, ehkä niin ei sitten ole tapahtunut.

Omat yrityksesi ovat saattaneet kohdistua turhan tasokkaisiin tai jopa varattuihin miehiin.

Vierailija
240/251 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut mitään naispulaa. Olen 40-vuotias hoikka lapseton hyvätuloinen nainen. Vaatisi ihan hirveästi, että pääsisi edes treffeille miehen kanssa. Ei tule treffikutsuja. Oudointa, että joku on joskus sanonut minua kauniiksikin. En kelpaa parisuhteeseen. Varmaan joku elämänkoululainen voisi ottaa minut, mutta mitä yhteistä meillä olisi, kun itse olen kuitenkin kouluttautunut ja tehnyt ahkerasti töitä.

Vielä nelikymppisenä lapseton ja uraihminen. Juu, ei kiitos.

Vapaaehtoisen lapsettomuuden toki ymmärrän. Nelikymppinen mies kaipaa jo koti-ihmistä. Työn luulisi tuossa iässä pudonneen elämänarvoissa alemmas. En siis tarkoita työnvieroksumista, vaan ymmärryksen lisääntymistä, työ on VAIN työtä-asennetta. Oikeasti merkityksellinen elämä on toisaalla. Uraihmisenä etsit uraihmistä, mutta mahdollisuudet ovat rajalliset ja iän myötä uraihmisten määrä vain vähenee.

Vedät mutkia aika suoraksi. Miksi hyvätuloisen pitäisi olla uraihminen tai elää vain työlle? Nämä ovat sinun mielipiteitäsi, mutta eivät mitään faktoja. Myös olettamus, että hyvätuloinen etsii vain uraihmistä tai ylipäätään uraihmistä on miehen itsekeksimä mielipide, joka perustuu hänen omiin käsityksiinsä ja pelkoihin kelpaamattomuudesta naiselle. Tutkimusten mukaan mies tulee surulliseksi, jos vaimo/naisystävä on älykkäämpi tai rikkaampi ja tällainen ajattelu miehessä on luotaantyöntävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän