Onko naispula näin valtaisa? Minuakin jo isketään.
Jatkuvasti.
Olen ylipainoinen, kasvoilta korkeintaan ok enkä missään nimessä mikään kaunotar. Tyyli on klassinen, vähän business, olen 32.
Todella komeat ja minua selkeästi nuoremmat miehet tulevat iskemään, samoin samanikäiset ja vähän vanhemmat. Hyvin pukeutuvia ja oikeasti komeita miehiä. Sellaisia joille kelpasin parikymppisenä korkeintaan yhden illan jutuksi.
Olen nsimisissa, enkä siis edes potentiaalinen ehdokas, mutta ovatko vapaat miehet laskeneet tasoaan näin paljon? Onko miehille tullut perhevietti vai mitä ihmettä on tapahtunut?
Kommentit (251)
Syy näihin on, että ole varattu. Helppo suhde, saa kun haluaa, mutta ilman sitoutumista. Minuakin iskettiin enemmän varattuna.
Hieman OT mutten viitsi omaa ketjua tehdä:
Olen 35-vuotias hoikka ja pitkä, (rinnat c75), tummat pitkät hiukset, kauniit kasvot.
Silti koskaan kukaan ei lähesty. Huomaan kyllä vilkuilua mutta vaikka hymyilen takaisin, moni kaikkoaa.
Edes baarissa en saa juurikaan kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen.
Ja älkää sanoko, että olen oikeasti ruma. Pituus joo voi olla se tekijä (178 cm).
Vierailija kirjoitti:
Olen 35-vuotias hoikka ja pitkä, (rinnat c75), tummat pitkät hiukset, kauniit kasvot.
Silti koskaan kukaan ei lähesty. Huomaan kyllä vilkuilua mutta vaikka hymyilen takaisin, moni kaikkoaa.
Edes baarissa en saa juurikaan kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen.Ja älkää sanoko, että olen oikeasti ruma. Pituus joo voi olla se tekijä (178 cm).
Jep. Olen tullut siihen tulokseen että eivät vaan uskalla tai jotain(?), ei siinä itsekään viitsi toisen perään lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes baarissa en saa juurikaan kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen.Ja älkää sanoko, että olen oikeasti ruma. Pituus joo voi olla se tekijä (178 cm).
Jep. Olen tullut siihen tulokseen että eivät vaan uskalla tai jotain(?), ei siinä itsekään viitsi toisen perään lähteä.
Eniten harmittaa jos oikeasti kiinnostava mies jättää pelkälle vilkuiluasteelle. Pakko on olettaa ettei ole riittävän kiinnostunut. Ja sitten sellaiset, jotka eivät kiinnosta ollenkaan, tulevat juttelemaan.
Minua taas ei ole ikinä isketty tai lähestytty missään olosuhteissa joten en ihan usko tuohon naispulaan.
-hoikka ja treenattu ikisinkku n30v
Vierailija kirjoitti:
Koko ajanhan naispula syvenee kun vasemmistolaisia naisia kiinnostaa mieluummin hyvänteko lähi-idän miehille rahtaamalla niitä tänne jatkuvana virtana, kuin hoitaa suomalaisten ei-huippumenestyjämiesten elämä kuntoon.
M/39
Tämän tekstin perusteella (rasismi ja naisviha) on ihan ymmärrettävää, miksi naiset eivät ole kiinnostuneita sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ei ole ikinä isketty tai lähestytty missään olosuhteissa joten en ihan usko tuohon naispulaan.
-hoikka ja treenattu ikisinkku n30v
Ainoa missä muakin tultiin noilla samoilla spekseillä iskemään oli virolaisella kuntosalilla. Kuuma lomaromanssi olisi ollut tiedossa, tosin asun vaan sen verta pohjoisessa etten halunnut alkaa etäsuhteeseen. Sääli :(
asdf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ajanhan naispula syvenee kun vasemmistolaisia naisia kiinnostaa mieluummin hyvänteko lähi-idän miehille rahtaamalla niitä tänne jatkuvana virtana, kuin hoitaa suomalaisten ei-huippumenestyjämiesten elämä kuntoon.
M/39
Tämän tekstin perusteella (rasismi ja naisviha) on ihan ymmärrettävää, miksi naiset eivät ole kiinnostuneita sinusta.
Sama heppu on sanonut haluavansa puolalaisen naisen..
Siis että toiselle puhuminen on iskemistä? No on minulle tullut puhumaan miehiä, naisia, naapurin lapsia ja mummoja. Itsekin saatan spontaanisti aloittaa jutun tuntemattomalle kaupassa, eilen kun toinen henkilö oli myös mozzarellatikkuja etsimässä pakastealtaalla.
Vierailija kirjoitti:
Epäreilua. Mua ei lähesty kukaan. 😥
N43
Sama 😥
N33
Vierailija kirjoitti:
Siis että toiselle puhuminen on iskemistä? No on minulle tullut puhumaan miehiä, naisia, naapurin lapsia ja mummoja. Itsekin saatan spontaanisti aloittaa jutun tuntemattomalle kaupassa, eilen kun toinen henkilö oli myös mozzarellatikkuja etsimässä pakastealtaalla.
Ei tuollainen tietenkään ole iskemistä, tai ainakaan minä en sitä sellaiseksi katso. Jos toinen kertoo olevansa kiinnostunut minusta ja ilmaisee halun tutustua paremmin (kahvikutsu, numeron pyytäminen tms.), tällöin vasta luokittelen iskemiseksi.
Naiset, miksi ette iske itse niitä mielestänne kiinnostavia? Tai vaikka kysy missä wc on ja katso lähteekö juttu eteenpäin? Pelkäättekö itse torjutuksi tulemista?
Miehet on kasvatettu olemaan hillittyjä, harva osaa edes iskeä. Paitsi pelimiehet toki.
Itse sinkkuaikana päätin kenet haluan ja menin rohkeasti iskemään. Ihan ilman wc-juttuja. Selkeästi iskemään. Olen ulkonäöltäni ihan perus, mutta aina sain hyvää seuraa.
He vain näkevät sinussa jotain mitä muut eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei isketä tyyliin ikinä vaikka minun pitäisi olla nainen parhaassa iässä ja kaunis 😭
Minuakaan ei ole koskaan yritetty iskeä. Jotain känniläppää on baarissa tultu heittämään mutta ei se ole iskemistä.
Jos kysyttäis niiltä baarin miehiltä, niin joku niistä voisi sanoa että "Joo kattelin koko illan sitä naista, se näytti niin ihanalta. Sit neljännen tuopin jälkeen pakotin itteni meneen jutteleen sille, vaikka kännin läpikin tuntu etten tiedä mitä sanois. Menin vaan ja sanoin "Moi miten on ilta mennyt?" . Sit aloin jutteleen sille ja kerroin nimeni ja kysyin sen nimee, ja se käänsi mulle selkänsä ja osoitteli kaverilleen mua ja sen kaveri nauroi... Sit en muista enää mitään, join pari tuoppia vielä unohtaakseni pakit ja menin taas yksin kotiin ja mietin miksei ketään naista kiinnosta. Onneks sammuin aika pian."
NASET lukekaa!
Kun ei se känni-iskeminen aina ole mitään kenen tahansa yrittämistä. Kyse voi olla juurikin tästä. Toinen on se, että näkee naisen vasta kun porukka alkaa lähteä ja baari tyhjetä. Miksette edes anna numeroa? Jos se mies onkin oikeasti kiinnostunut, mutta vaan just sillon liian humalassa. Nähkää edes kerran selvinpäin.
En huolisi miestä, joka juo itsensä "liian humalaan". Juon itsekin alkoholia, rakastan kylmää olutta ja nautin viinistä, mutta en ikinä juo itseäni humalaan enkä varsinkaan julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, miksi ette iske itse niitä mielestänne kiinnostavia? Tai vaikka kysy missä wc on ja katso lähteekö juttu eteenpäin? Pelkäättekö itse torjutuksi tulemista?
Miehet on kasvatettu olemaan hillittyjä, harva osaa edes iskeä. Paitsi pelimiehet toki.
Itse sinkkuaikana päätin kenet haluan ja menin rohkeasti iskemään. Ihan ilman wc-juttuja. Selkeästi iskemään. Olen ulkonäöltäni ihan perus, mutta aina sain hyvää seuraa.
Ai miksikö? Koska naiset tavoittelevat aina liian tasokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Olen tämän lukemattomia kertoja täällä kertonut, mutta tottakai olen yrittänyt iskeä mielestäni kiinnostavia. En kuitenkaan ikinä menemällä kysymään, missä wc on, vaan katsomalla ensin lähettääkö mies suuntaani viestejä, että hänkin on huomannut minut ja sen jälkeen siirtymällä juttelemaan.
Sinulla on ollut helppoa, kun olet voinut vain päättää kenet haluat. Minä naisena olen joutunut ensin tarkkailemaan, saanko ylipäänsä miehen huomaamaan itseni vai katseleeko hän vain illan kaunotarta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tiedoksesi: en ole ikinä vaivannut päätäni tasoteorioilla. Minulla on ollut tasan kaksi tasoa miehelle: kiinnostava tai ei-kiinnostava. Niillä olen pärjännyt loistavasti ja tänäänkin saanut herätä naistenpäivän aamuun, jossa minua on hemmoteltu aamiaisella ja lahjalla.
En näe mitään järkeä iskeä ihmistä, josta itse etukäteen on laskenut, että "tuo on minun tasoani, joten sitä kai tässä pitää yrittää". Siitä puuttuu täysin aito, spontaani kiinnostus ihmistä kohtaan.
Jotenkin minusta tuntuu, että nämä naiset, jotka väittävät, ettei kukaan koskaan iske heitä, eivät yksinkertaisesti laske rumien tai tavismiesten iskuyrityksiä iskuyrityksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tiedoksesi: en ole ikinä vaivannut päätäni tasoteorioilla. Minulla on ollut tasan kaksi tasoa miehelle: kiinnostava tai ei-kiinnostava. Niillä olen pärjännyt loistavasti ja tänäänkin saanut herätä naistenpäivän aamuun, jossa minua on hemmoteltu aamiaisella ja lahjalla.
En näe mitään järkeä iskeä ihmistä, josta itse etukäteen on laskenut, että "tuo on minun tasoani, joten sitä kai tässä pitää yrittää". Siitä puuttuu täysin aito, spontaani kiinnostus ihmistä kohtaan.
Mutta se jota lähestyn, saattaa ajatella tasoja. Olen kerran tapaillut miestä, joka lopetti jutun vihjaten minun olevan hänelle liian heikkotasoinen. Sen verran pa*ka maku jäi siitä etten kyllä varmasti enää itse ole aloitteellinen yhtään kenellekään. Mies saa itse päättää, olenko lähestymisen arvoinen.
Myös minulle on käynyt näitä aggressiivisia iskuyrityksiä. On pidetty käsivarresta kiinni, istuttu pöytään niin etten pääse pois. Kerran yksi humalainen mies tarttui hiuksiini keskellä päivää (!) kukaan ei auttanut. Myös jotkut entiset poikaystävät ovat pitäneet kiinni.
Nämä on tapahtuneet ihan pintaliitopaikoissa normimiesten taholta.
Vaikea ymmärtää mistä tuollainen johtuu.
Myös yksi kahville pyytäjä käveli perässäni ja jouduin harhauttamaan hänet.
Yritän olla kaikille ystävällinen, mutta onhan nuo tilanteet ahdistavia.
Viimeisin oli tilanne jossa mies otti vyötäröstäni kiinni ja lääppi vartaloani ylös ja alas. Ei sanonut mitään muuta kuin tyyliin sinussa on se vika ettei niitä ole. Jotenkin siitäkin sain itseni irti, mutta onhan nuo törkeitä.
Ap