Onko naispula näin valtaisa? Minuakin jo isketään.
Jatkuvasti.
Olen ylipainoinen, kasvoilta korkeintaan ok enkä missään nimessä mikään kaunotar. Tyyli on klassinen, vähän business, olen 32.
Todella komeat ja minua selkeästi nuoremmat miehet tulevat iskemään, samoin samanikäiset ja vähän vanhemmat. Hyvin pukeutuvia ja oikeasti komeita miehiä. Sellaisia joille kelpasin parikymppisenä korkeintaan yhden illan jutuksi.
Olen nsimisissa, enkä siis edes potentiaalinen ehdokas, mutta ovatko vapaat miehet laskeneet tasoaan näin paljon? Onko miehille tullut perhevietti vai mitä ihmettä on tapahtunut?
Kommentit (251)
Eli palstalla suominaisia lihaviksi haukkuvat, ovat niitä joilla ei ole mahdollisuutta edes lihaviin. Sad.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei isketä tyyliin ikinä vaikka minun pitäisi olla nainen parhaassa iässä ja kaunis 😭
Minuakaan ei ole koskaan yritetty iskeä. Jotain känniläppää on baarissa tultu heittämään mutta ei se ole iskemistä.
Jos kysyttäis niiltä baarin miehiltä, niin joku niistä voisi sanoa että "Joo kattelin koko illan sitä naista, se näytti niin ihanalta. Sit neljännen tuopin jälkeen pakotin itteni meneen jutteleen sille, vaikka kännin läpikin tuntu etten tiedä mitä sanois. Menin vaan ja sanoin "Moi miten on ilta mennyt?" . Sit aloin jutteleen sille ja kerroin nimeni ja kysyin sen nimee, ja se käänsi mulle selkänsä ja osoitteli kaverilleen mua ja sen kaveri nauroi... Sit en muista enää mitään, join pari tuoppia vielä unohtaakseni pakit ja menin taas yksin kotiin ja mietin miksei ketään naista kiinnosta. Onneks sammuin aika pian."
Ei se iskemistä vieläkään ole jos kännissä tulee nimeä kysymään. Ehkä ei kannata heti niitä perseitä vetää jos sosiaalinen kanssakäyminen muutenkin hankalaa.
Jos minä puhun baarissa niin yritän kyllä iskeä. Ihan sama kysynkö nimen vai mikä juoma, kyllä se on omaa kömpelöä iskemistäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei isketä tyyliin ikinä vaikka minun pitäisi olla nainen parhaassa iässä ja kaunis 😭
Minuakaan ei ole koskaan yritetty iskeä. Jotain känniläppää on baarissa tultu heittämään mutta ei se ole iskemistä.
Jos kysyttäis niiltä baarin miehiltä, niin joku niistä voisi sanoa että "Joo kattelin koko illan sitä naista, se näytti niin ihanalta. Sit neljännen tuopin jälkeen pakotin itteni meneen jutteleen sille, vaikka kännin läpikin tuntu etten tiedä mitä sanois. Menin vaan ja sanoin "Moi miten on ilta mennyt?" . Sit aloin jutteleen sille ja kerroin nimeni ja kysyin sen nimee, ja se käänsi mulle selkänsä ja osoitteli kaverilleen mua ja sen kaveri nauroi... Sit en muista enää mitään, join pari tuoppia vielä unohtaakseni pakit ja menin taas yksin kotiin ja mietin miksei ketään naista kiinnosta. Onneks sammuin aika pian."
NASET lukekaa!
Kun ei se känni-iskeminen aina ole mitään kenen tahansa yrittämistä. Kyse voi olla juurikin tästä. Toinen on se, että näkee naisen vasta kun porukka alkaa lähteä ja baari tyhjetä. Miksette edes anna numeroa? Jos se mies onkin oikeasti kiinnostunut, mutta vaan just sillon liian humalassa. Nähkää edes kerran selvinpäin.
Tulkoon tutustumaan selvinpäin. En ala jollekin jurriukolle antamaan numeroa kun todennäköisempää on saada stalkkeri kuin hyvää juttuseuraa jos se ei jo silloin onnistu kun sitä numeroa tulee hakemaan.
Ja se ei ole iskemistä. Iskeminen on huomattavasti hienovaraisempaa ja siihen kuuluu keskustelu tai muuten viestintä eikä vain pari lausetta.
En minä ainakaan ala antaa yhteistietojani kännisille randomäijille. Tiedä millanen hiihtelijä se oikeesti on.
Tää klassinen, kärjistetty, mutta totta:
Kun mies tapaa tuntemattoman naisen, hänen suurin huolensa on, että nainen nauraa hänelle ja antaa pakit. Tästä meillä olikin jo esimerkki edellisellä sivulla kännisestä jannusta, joka lähestyy naista ja nainen nauraen supattaa ystävälleen miehestä ja kääntyy pois. Siis hirvein tilanne, mitä mies voi kuvitella naisen tekevän hänelle.
Kun nainen tapaa tuntemattoman miehen, hänen suurin huolensa on, että mies r'iskaa tai tappaa hänet.
Eri vähän eri kaliiberilla pitää suhtautua siihen, mitä vastakkainen sukupuoli voi sulle pahimmillaan tehdä, jos lähestyt, sanot ei tai annat numeron täysin tuntemattomalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se iskemistä vieläkään ole jos kännissä tulee nimeä kysymään. Ehkä ei kannata heti niitä perseitä vetää jos sosiaalinen kanssakäyminen muutenkin hankalaa.
Jos minä puhun baarissa niin yritän kyllä iskeä. Ihan sama kysynkö nimen vai mikä juoma, kyllä se on omaa kömpelöä iskemistäni.
Sori ei tule sellainen olo että joku koittaa iskeä jos tulet jostain juomasta kysymään kännissä. Se on pelkästään laimea yritys vääntää tikusta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi hitsin vitsi kyllä miehet baarissa juttelee, minäkin aloitan usein keskustelun. Mutta ei se iskemistä ole, se on ihan perusjuttelua baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla kovin kaunis oikeasti. Ehkä sinuakin iskettäisiin, jos katselisit muitakin miehiä kuin niitä muutamaa tuntemaasi, joita kaikki naiset haluavat.
En tunne kyllä yhtään miestä. Hellitä oletuksiesi kanssa.
Olen katsonut vaikka ketä mutta ei se katselu auta siihen että iskisivät.
No olisko mitään tehdä ITSE asian eteen jotain, eikä valittaa ?? Kait se suu aukeaa sinullakin ?
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan ala antaa yhteistietojani kännisille randomäijille. Tiedä millanen hiihtelijä se oikeesti on.
Kun mies tapaa tuntemattoman naisen, hänen suurin huolensa on, että nainen nauraa hänelle ja antaa pakit. Tästä meillä olikin jo esimerkki edellisellä sivulla kännisestä jannusta, joka lähestyy naista ja nainen nauraen supattaa ystävälleen miehestä ja kääntyy pois. Siis hirvein tilanne, mitä mies voi kuvitella naisen tekevän hänelle.
Kun nainen tapaa tuntemattoman miehen, hänen suurin huolensa on, että mies r'iskaa tai tappaa hänet.
Eri vähän eri kaliiberilla pitää suhtautua siihen, mitä vastakkainen sukupuoli voi sulle pahimmillaan tehdä, jos lähestyt, sanot ei tai annat numeron täysin tuntemattomalle.
Tästä oli tutkimuskin. Miehet tosiaan pelkäävät nöyryytystä eniten. Ja naiset väkivaltaa ja rais kausta.
Miespuolinen kaverini oli aivan hämmästynyt kun kerroin että kerran baarista palatessani neljän aikaan, tuntematon, hieman omituinen mies tunki samalla oven avauksella rappuumme - ja minun piti leikkiä että etsin laukustani jotain jotta hän menisi ensin hissiin. Kaveri sanoi ettei tulisi mieleenkään. Naisena taas ensimmäisen reaktion on pakko olla, toivottavasti tuo ei ole paha mies, parempi pitää etäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla kovin kaunis oikeasti. Ehkä sinuakin iskettäisiin, jos katselisit muitakin miehiä kuin niitä muutamaa tuntemaasi, joita kaikki naiset haluavat.
En tunne kyllä yhtään miestä. Hellitä oletuksiesi kanssa.
Olen katsonut vaikka ketä mutta ei se katselu auta siihen että iskisivät.No olisko mitään tehdä ITSE asian eteen jotain, eikä valittaa ?? Kait se suu aukeaa sinullakin ?
Ei ole. Kyllä he iskisivät itse jos heitä kiinnostaisi, tuijottelu kyllä kelpaa mutta ei mikään muu. Ärsyttää tommonen toiminta että antaa toivoa, mutta ei kuitenkaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NASET lukekaa!
Kun ei se känni-iskeminen aina ole mitään kenen tahansa yrittämistä. Kyse voi olla juurikin tästä. Toinen on se, että näkee naisen vasta kun porukka alkaa lähteä ja baari tyhjetä. Miksette edes anna numeroa? Jos se mies onkin oikeasti kiinnostunut, mutta vaan just sillon liian humalassa. Nähkää edes kerran selvinpäin.
Jos ihan tuntematon tyyppi tulee jotain humalassa sössöttämään, niin miksi ihmeessä kukaan olisi hänelle velkaa sen verran että antaisi puhelinnumeronsa? Hänhän olisi totaalinen sika säkissä - ja vieläpä sellainen sika, josta ei tiedä, onko sillä alkoholiongelma.
Ainoat syyt antaa puhelinnumero olisivat nähdäkseni:
a) sääli. Mutta ei naisilla ole velvoitetta tarjota olkapäätä jokaiselle vastaantulevalle itkijälle.
b) venäläisen ruletin pelaaminen sen suhteen, että jospa mies on normaalisti ihastuttavaa seuraa, tänään hän vain sattui olemaan ensimmäistä kertaa elämässään humalassa.
c) sosiaalinen koe.
Vierailija kirjoitti:
Kun edes kerran joku iskisi...
Voin luvata, on paljon parempi vaihtoeto ettei kukaan iske kuin saada iskuyrityksiä epämiellyttäviltä miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on kyllä aika neuroottinen, jos hän joka miehen kohdalla pelkää tuollaista äärimmäistä rikollisuutta. Sen sijaan se että nainen nauraa miehelle on suht yleistä ja sattuu miehiin yllättävän paljon. Jos haluatte pahoinpidellä miehiä henkisesti, niin naurakaa heille pilkallisesti.
Koskeeko tämä täälläkin usein mainittu naispula nimenomaan pulaa nuorista naisista? Jos, niin onko syynä siis miesten galu perustaa perhe?
Muutenhan iällä ei ole merkitystä...
Vierailija kirjoitti:
Koskeeko tämä täälläkin usein mainittu naispula nimenomaan pulaa nuorista naisista? Jos, niin onko syynä siis miesten galu perustaa perhe?
...Halu siis... ;)
Yritätte liian ekstroverttejä ja itsetietoisia naisia jos nauravat.
Kokeile sitä rauhallisempaa ja lempeämpää niin ei varmasti naura vaikka ei olisikaan kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on kyllä aika neuroottinen, jos hän joka miehen kohdalla pelkää tuollaista äärimmäistä rikollisuutta. Sen sijaan se että nainen nauraa miehelle on suht yleistä ja sattuu miehiin yllättävän paljon. Jos haluatte pahoinpidellä miehiä henkisesti, niin naurakaa heille pilkallisesti.
Minua on usein sattunut iskemään mies, jolla ei vähäistäkään mahdollisuutta ole ja olen mielessäni miettinyt, onko mies lähestymisessään nyt aivan tosissaan. Siis että luuleeko oikeasti, että voisi saada minusta treffiseuraa? Siltikin olen aina yrittänyt olla noissa tilanteissa mahdollisimman ystävällinen eikä mieleenkään ole tullut alkaa nauramaan tai latelemaan ilkeyksiä. Ilmeisesti moni nainen kuitenkin tätä tekee, muttei ole minulle ollenkaan luonteenomaista.
Ihan kaikista miehistä ei tule rikollisfiilis, mutta joukossa on niitäkin, jotka ovat todella epäilyttäviä ja pelottavia. Juttelevat ties mitä outouksia, ovat aggressiivisia, uhkailevat. Näiden kohdalla joutuu todella miettimään miten toimii, kun on todellinen riski että jotain tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää. Netistä saa sen käsityksen ettei miehet nimenomaan halua perhettä. Nytkö ne on alkaneet jopa haluamaan? Ja ihan ohiaiheen, jos haluatte kokeilla kävisikö jossain muualla flaksi niin lähimaista löytyy itsevarmempia miehiä. Norjassa tultiin aivan selvinpäin lyömään tikusta asiaa vaikka tämä ei tällä kertaa johtanutkaan mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää. Netistä saa sen käsityksen ettei miehet nimenomaan halua perhettä. Nytkö ne on alkaneet jopa haluamaan? Ja ihan ohiaiheen, jos haluatte kokeilla kävisikö jossain muualla flaksi niin lähimaista löytyy itsevarmempia miehiä. Norjassa tultiin aivan selvinpäin lyömään tikusta asiaa vaikka tämä ei tällä kertaa johtanutkaan mihinkään.
Minun kohdalleni on täällä Suomessakin sattunut useita miehiä, jotka ovat lähestynyeet arkitilanteissa ihan selvin päin. On näitä siis täälläkin.