Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naispula näin valtaisa? Minuakin jo isketään.

Vierailija
07.03.2020 |

Jatkuvasti.

Olen ylipainoinen, kasvoilta korkeintaan ok enkä missään nimessä mikään kaunotar. Tyyli on klassinen, vähän business, olen 32.

Todella komeat ja minua selkeästi nuoremmat miehet tulevat iskemään, samoin samanikäiset ja vähän vanhemmat. Hyvin pukeutuvia ja oikeasti komeita miehiä. Sellaisia joille kelpasin parikymppisenä korkeintaan yhden illan jutuksi.

Olen nsimisissa, enkä siis edes potentiaalinen ehdokas, mutta ovatko vapaat miehet laskeneet tasoaan näin paljon? Onko miehille tullut perhevietti vai mitä ihmettä on tapahtunut?

Kommentit (251)

Vierailija
21/251 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäreilua. Mua ei lähesty kukaan. 😥

N43

Vierailija
22/251 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut mitään naispulaa. Olen 40-vuotias hoikka lapseton hyvätuloinen nainen. Vaatisi ihan hirveästi, että pääsisi edes treffeille miehen kanssa. Ei tule treffikutsuja. Oudointa, että joku on joskus sanonut minua kauniiksikin. En kelpaa parisuhteeseen. Varmaan joku elämänkoululainen voisi ottaa minut, mutta mitä yhteistä meillä olisi, kun itse olen kuitenkin kouluttautunut ja tehnyt ahkerasti töitä.

Ihmisillä voi olla muutakin yhteistä kuin sosioekonominen status.

Juu ymmärrän ettei halua elämänkoululaista jonka kanssa ei ole mitään keskusteltavaa, mutta tuo periaate ("minun koulutustasoni on X ja tulotasoni Y, miehen on yllettävä vähintään samaan") on todellakin syy miksi miehen löytäminen on vaikeaa. Niitä hyvätuloisia miehiä kun haluavat muutkin, etenkin pienituloiset naiset.

t. kouluttautunut mutta pienituloinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/251 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan helposti lähestyttävä!

Vierailija
24/251 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vaan nätimpi kuin uskot tai muuten vaan tosi mukava. Minulla on ihan ok vartalo ja olen hoikka mutta lärvi niin ruma ettei kukaan lähesty.

Vierailija
25/251 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut mitään naispulaa. Olen 40-vuotias hoikka lapseton hyvätuloinen nainen. Vaatisi ihan hirveästi, että pääsisi edes treffeille miehen kanssa. Ei tule treffikutsuja. Oudointa, että joku on joskus sanonut minua kauniiksikin. En kelpaa parisuhteeseen. Varmaan joku elämänkoululainen voisi ottaa minut, mutta mitä yhteistä meillä olisi, kun itse olen kuitenkin kouluttautunut ja tehnyt ahkerasti töitä.

Katselit ja treffailit vain meneviä komeita chadeja, kunnes eräänä päivänä huomasit ettei sinua katselekaan enää kukaan. Käytökselläsi aiheutit ikävän loppuelämän sekä itsellesi, että niille enempi kaltaisillesi ja tasoisillesi miehille joita et huomannut silloin kun he vielä olisivat voineet parisuhteesta kiinnostua, ja jotka huomaat vasta nyt, kun he ovat jo luopuneet toivosta ja katkeroituneet liikaa.

Vierailija
26/251 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei isketä tyyliin ikinä vaikka minun pitäisi olla nainen parhaassa iässä ja kaunis 😭

Vierailija
27/251 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin siitä puhutaanko nyt parisuhteista vai irtoseksistä.

Parisuhdemielessä kun on puhe hyvin pukeutuvista, komeista ja oletettavasti hyvässä ammatissa olevista 30+ isoissa kaupungeissa asuvista miehistä, niin takuulla ei ole naispulaa. Nämä miehet ovat nitä unelmasaaliita joista yhtä kohden on 5-10 hoikkaa ja nättiä 28-32v maisteria.

Irtoseksimielessä, vastaus on kyllä. Pokauskulttuurihan alkaa olla mennyttä. Yhä harvempi nainen lähtee pokaajan mukaan baarista tai muualtakaan. Kevytsuhteet valikoidaan ja haastatellaan Tinderin ym kautta, ja tässä on todellakin naisten markkinat. Miehet ottavat mitä saavat, tai ovat ilman.

Olen ymmärtänyt, että haluavat muutakin kuin seksiä. Toki voi olla, että esimerksi työkavereille olisin helppo kohde kevyeen suhteeseen, kun tietävät minun olevan naimisissa. Uskon kuitenkin, että hekin saisivat siihen huomattavasti kauniimman naisen, mutta totta tuo, että ehkä ihmiset ovat nykyään tarkempia kenen kanssa panevat. Omasta sinkkuajastani on 10 vuotta, silloin oli ihan normaalia lähteä jatkoille, tai olla vain seksisuhteessa.

Ja onhan kaikkia varattujen sivuja, luulisi että siellä puutteessa elävät kohtaavat.

Huolestuttavaa kuitenkin. Toki voi olla, että miehiä ei enää ylipaino niin haittaa, koska se on niin näkyvillä katukuvassa.

Ap

Minä olen huomannut tälläisen ilmiön että usein mietin jostain miehestä että joo sillä on varmaan todella kaunis tyttöystävä tms. Mutta sitten kun nään hänet kuvista tai muuten niin eivät ne ole ikinä läheskään niin kauniita kuin mitä olin olettanut ja sitten ihmettelen että miten kun luulin että saisi paremmankin.

Sanon tämän siis verraten tuohon kun sanoit että ”Uskon kuitenkin, että hekin saisivat siihen huomattavasti kauniimman naisen”, niin näin sitä olettaa mutta jostain syystä näin ei usein ole. Joko eivät uskalla yrittää/luulevat itse etteivät saa tai sitten eivät oikeasti saa.

Eri

Ehkä tyttis oli superkuuma kun tapasivat.

Vierailija
28/251 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei isketä tyyliin ikinä vaikka minun pitäisi olla nainen parhaassa iässä ja kaunis 😭

Et taida olla kovin kaunis oikeasti. Ehkä sinuakin iskettäisiin, jos katselisit muitakin miehiä kuin niitä muutamaa tuntemaasi, joita kaikki naiset haluavat.

Vierailija
29/251 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla kovin kaunis oikeasti. Ehkä sinuakin iskettäisiin, jos katselisit muitakin miehiä kuin niitä muutamaa tuntemaasi, joita kaikki naiset haluavat.

En tunne kyllä yhtään miestä. Hellitä oletuksiesi kanssa.

Olen katsonut vaikka ketä mutta ei se katselu auta siihen että iskisivät.

Vierailija
30/251 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin siitä puhutaanko nyt parisuhteista vai irtoseksistä.

Parisuhdemielessä kun on puhe hyvin pukeutuvista, komeista ja oletettavasti hyvässä ammatissa olevista 30+ isoissa kaupungeissa asuvista miehistä, niin takuulla ei ole naispulaa. Nämä miehet ovat nitä unelmasaaliita joista yhtä kohden on 5-10 hoikkaa ja nättiä 28-32v maisteria.

Irtoseksimielessä, vastaus on kyllä. Pokauskulttuurihan alkaa olla mennyttä. Yhä harvempi nainen lähtee pokaajan mukaan baarista tai muualtakaan. Kevytsuhteet valikoidaan ja haastatellaan Tinderin ym kautta, ja tässä on todellakin naisten markkinat. Miehet ottavat mitä saavat, tai ovat ilman.

Olen ymmärtänyt, että haluavat muutakin kuin seksiä. Toki voi olla, että esimerksi työkavereille olisin helppo kohde kevyeen suhteeseen, kun tietävät minun olevan naimisissa. Uskon kuitenkin, että hekin saisivat siihen huomattavasti kauniimman naisen, mutta totta tuo, että ehkä ihmiset ovat nykyään tarkempia kenen kanssa panevat. Omasta sinkkuajastani on 10 vuotta, silloin oli ihan normaalia lähteä jatkoille, tai olla vain seksisuhteessa.

Ja onhan kaikkia varattujen sivuja, luulisi että siellä puutteessa elävät kohtaavat.

Huolestuttavaa kuitenkin. Toki voi olla, että miehiä ei enää ylipaino niin haittaa, koska se on niin näkyvillä katukuvassa.

Ap

Minä olen huomannut tälläisen ilmiön että usein mietin jostain miehestä että joo sillä on varmaan todella kaunis tyttöystävä tms. Mutta sitten kun nään hänet kuvista tai muuten niin eivät ne ole ikinä läheskään niin kauniita kuin mitä olin olettanut ja sitten ihmettelen että miten kun luulin että saisi paremmankin.

Sanon tämän siis verraten tuohon kun sanoit että ”Uskon kuitenkin, että hekin saisivat siihen huomattavasti kauniimman naisen”, niin näin sitä olettaa mutta jostain syystä näin ei usein ole. Joko eivät uskalla yrittää/luulevat itse etteivät saa tai sitten eivät oikeasti saa.

Eri

Ehkä tyttis oli superkuuma kun tapasivat.

Kyse oli kasvonpiirteistä eikä siitä että olisivat lihavia.

Vierailija
31/251 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakaan ei ole koskaan yritetty iskeä. Jotain känniläppää on baarissa tultu heittämään mutta ei se ole iskemistä.

Vierailija
32/251 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäreilua. Mua ei lähesty kukaan. 😥

N43

Samassa veneessä ollaan.

N40

Vierailija
33/251 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakaan ei ole koskaan yritetty iskeä. Jotain känniläppää on baarissa tultu heittämään mutta ei se ole iskemistä.

Niimpä, masentavaa.

Vierailija
34/251 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vaan nätimpi kuin uskot tai muuten vaan tosi mukava. Minulla on ihan ok vartalo ja olen hoikka mutta lärvi niin ruma ettei kukaan lähesty.

Olen ehkä tyylikkäämpi kuin nuorena, mutta paino on kuitenkin täyttä faktaa ja peilistäkin sen huomaa.

Juuri katseltiin vanhoja kuvia, ja se muutos kropassa on järkyttävä. Ainoa plussa on, ettei pyöreys ole vielä noussut kasvoihin, mutta ei se kaukana ole.

Olen luonnostaan aika ystävällinen ja positiivinen (tai noh, pyrin antamaan sen kuvan), joten ehkä se laskee kynnystä lähestyä.

Kovin kauniin viestin kyllä lähetti yksi työkaveri, mietin näkisikö seksin takia sellaisen vaivan. Kehui lähinnä luonnettani ja yhteisiä lounaita joita meillä on töissä ollut. Tästä ehkä ketjun ajatus lähtikin. Tuli huono fiilis antaa niin sanotusti pakit (olen paristi kertonut jostakin turhasta riidasta mieheni kanssa, joten ehkä hän on tulkinnut väärin, meillä menevän huonosti).

Ko mies on komea ja todella mukava, joten luulisi hänen saavan helpommallakin jonkun sinkun.

Ap

Vierailija
35/251 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kysyttäis niiltä baarin miehiltä, niin joku niistä voisi sanoa että "Joo kattelin koko illan sitä naista, se näytti niin ihanalta. Sit neljännen tuopin jälkeen pakotin itteni meneen jutteleen sille, vaikka kännin läpikin tuntu etten tiedä mitä sanois. Menin vaan ja sanoin "Moi miten on ilta mennyt?" . Sit aloin jutteleen sille ja kerroin nimeni ja kysyin sen nimee, ja se käänsi mulle selkänsä ja osoitteli kaverilleen mua ja sen kaveri nauroi... Sit en muista enää mitään, join pari tuoppia vielä unohtaakseni pakit ja menin taas yksin kotiin ja mietin miksei ketään naista kiinnosta. Onneks sammuin aika pian."

Vierailija
36/251 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saispa edes kerran kokea jotain tuollaista. Olen n37 eikä kukaan ole koskaan pyytänyt kahville. Kukaan. Koskaan. Missään. :/

Vierailija
37/251 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselit ja treffailit vain meneviä komeita chadeja, kunnes eräänä päivänä huomasit ettei sinua katselekaan enää kukaan. Käytökselläsi aiheutit ikävän loppuelämän sekä itsellesi, että niille enempi kaltaisillesi ja tasoisillesi miehille joita et huomannut silloin kun he vielä olisivat voineet parisuhteesta kiinnostua, ja jotka huomaat vasta nyt, kun he ovat jo luopuneet toivosta ja katkeroituneet liikaa.

Katkeroidun näistä teidän kommenteista. Alkaa pikku hiljaa ottamaan päähän tämä teidän mielikuvitusmaailma jota ei ole todellisuudessa edes tapahtunut ja sen suoltaminen joka paikkaan. Eihän teidän kanssa voi edes keskustella kun luulette tietävänne kaiken vaikka ette edes tiedä mitään keskustelukumppanistanne.

Vierailija
38/251 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kysyttäis niiltä baarin miehiltä, niin joku niistä voisi sanoa että "Joo kattelin koko illan sitä naista, se näytti niin ihanalta. Sit neljännen tuopin jälkeen pakotin itteni meneen jutteleen sille, vaikka kännin läpikin tuntu etten tiedä mitä sanois. Menin vaan ja sanoin "Moi miten on ilta mennyt?" . Sit aloin jutteleen sille ja kerroin nimeni ja kysyin sen nimee, ja se käänsi mulle selkänsä ja osoitteli kaverilleen mua ja sen kaveri nauroi... Sit en muista enää mitään, join pari tuoppia vielä unohtaakseni pakit ja menin taas yksin kotiin ja mietin miksei ketään naista kiinnosta. Onneks sammuin aika pian."

NASET lukekaa!

Kun ei se känni-iskeminen aina ole mitään kenen tahansa yrittämistä. Kyse voi olla juurikin tästä. Toinen on se, että näkee naisen vasta kun porukka alkaa lähteä ja baari tyhjetä. Miksette edes anna numeroa? Jos se mies onkin oikeasti kiinnostunut, mutta vaan just sillon liian humalassa. Nähkää edes kerran selvinpäin.

Vierailija
39/251 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman ilmiön ja sen nimi on "helppo". Jotkut miehet olettaa että kun nainen on yli 30-vuotias, hieman pyöreähkö ja vakiintuneessa parisuhteessa, niin hän on halukas irtosuhteeseen. Pyöreähkö siksi että ei luule itsestään liikoja ja huomio imartelee = helppo nakki. Parisuhteellinen siksi ettei miehen itse tarvitse panostaa mihinkään suhteeseen.

Että sori vaan, jos tämä posauttaa jonkun haaveet, mutta näin raadollisesti jotkut miehet ajattelee.

Vierailija
40/251 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NASET lukekaa!

Kun ei se känni-iskeminen aina ole mitään kenen tahansa yrittämistä. Kyse voi olla juurikin tästä. Toinen on se, että näkee naisen vasta kun porukka alkaa lähteä ja baari tyhjetä. Miksette edes anna numeroa? Jos se mies onkin oikeasti kiinnostunut, mutta vaan just sillon liian humalassa. Nähkää edes kerran selvinpäin.

Olisko munkin pitänyt ottaa ne kerrat tosissaan kun kännissä oleva mies tarjosi minulle yhtäkkiä karkkia ja toinen pyysi treffeille? Voi herranen aika jos ei voi selvinpäin jutella niin ei saatana.