Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apuva apuva!!

Vierailija
26.06.2006 |

Tein tänään positiivisen raskaustestin! Vauva on erittäin toivottu ja odotettu.

Mulla olis kuitenkin noin kuukauden päästä edessä yhdet aika tärkeät kisat, ja ne menee kyllä täysin myttyyn, jos en saa enää liikkua niin ettei syke nouse reilusti. Kisoissakin on todennäköisesti syke sellaisen tunnin ajan yli 150:n. :(

Oon treenannut hullun lailla nuo kisat tähtäimessä; elämäni ekaa kertaa oon hyväkuntoinen.

Tiedättekö onko tuo sykeraja " voimassa" jo raskauden alussa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistelen että raskauden puoliväliin saa liikkua normaalisti (siis normaalilla tarkoitetaan sitä mikä on itselle normaalia)

Kumpi näistä projekteista mahtaa olla tärkeämpi?

Vierailija
2/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen tosi pettynyt jos en noihin kisoihin pääse. Olen vuosi sitten aloittanut liikkumisen nollatasolta, siis täysin rapakuntoisena. Kisoissa ei ole tarkoitus menestyä; ne vaan on olleet mulla koko vuoden sellainen tavoite, joka on saanut mut lähtemään lenkille sateessa ja tuiskussakin... Itseni voittamisesta on kysymys.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Vauva saa rauhassa kasvaa kohdussasi, ja et altista itseäsi tietoisesti liian suureen fyysiseen rasituksen ja sen myöstä keskenmenon riskiin.

b) Otat tietoisen riskin keskenmenosta ja oman lapsesi kuolemasta. Piut paut, se on vain yksi vauva, kuntoilu on tärkeintä, aina voi vauvoja tehdä lisää.

Ei kai aikuisen ihmisen näiden vaihtoehtojen välillä tarvitse miettiä.

Vierailija
4/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

a) Vauva saa rauhassa kasvaa kohdussasi, ja et altista itseäsi tietoisesti liian suureen fyysiseen rasituksen ja sen myöstä keskenmenon riskiin.

b) Otat tietoisen riskin keskenmenosta ja oman lapsesi kuolemasta. Piut paut, se on vain yksi vauva, kuntoilu on tärkeintä, aina voi vauvoja tehdä lisää.

Ei kai aikuisen ihmisen näiden vaihtoehtojen välillä tarvitse miettiä.

Vierailija
5/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han sanoi että vauva on tärkein, eikä kisoissa ole sijoitus tärkeää, vaan osallistuminen.

Ymmärrän hyvin kyllä ajatuksesi ap. Itsellä oli tosi tärkeää asettaa ja saavuttaa tavoitteita aikanaan kun laihdutin 30 kg. Ja kyse on juuri siitä itsensä voittamisesta. Kannattaa kysyä neuvolasta ap, eiköhän ne siellä osaa neuvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi