Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmäerä mieheni julmuutta/empatiakyvyttömyyttä

Vierailija
07.03.2020 |

Mies haukkui minua. Alettuani itkemään hän intti että itkeminen on manipulointikeino eikä tehoa häneen. Mies imitoi itkuani ja nauroi päälle räkäisesti.. Kun sanoin että miehen käytös tuntuu pahalta niin hän sanoi ettei ymmärrä minun huonoa käytöstäni, miksi en kunnioita häntä. Käyttäydyin hänen mielestä huonosti. Olen hämilläni en ymmärrä miksi kukaan voi olla toiselle niin julma!!! :(

Kommentit (190)

Vierailija
181/190 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi kuulostaa aivan mun veljeltä!! Se on nyt 23 vuotias. Oli todella väkivaltainen. Hitto mua harmittaa etten uskaltanut teininä mennä poliisille sen takia. Se oli meidän narsisti/psykopaatti isän golden child. Huoh. Toivottavasti ei oo mun veli tuo mut oikeasti lähde helvettiin tollasen luota. Hullu se on.

Kerro lisää

Vierailija
182/190 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luettuani ketjun kommentteja ei voi kun miettiä mikä noita miehiä vaivaa. Sairasta käytöstä. Mistä mthäiriöstä käytös kertoo..?

Sinäkin siis uskot kaiken mitä netissä kerrotaan.

Aina opetetaan ettei pitäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/190 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa tämänkinketjun kirjoittajista liittoutuu kaltoinkohtelijan kanssa henkilökohtaisista syistään. He syyllistävät uhrin ja pyrkivät kääntämään uhrin tekijäksi. Heidän ajatuksistaan ei kannata välittää. Olen myös sitä mieltä, että on epäolennaista miettiä diagnoosia, onko mies narsisti vai ei. Kuspäisyyttä on montaa sorttia. Olennaista on miehen asenne ja arvot - hänen mielestään naista saa nöyryyttää, nimitellä ja hän on tunnekylmä toisen pahaa oloa kohtaan. Valitettavasti nämä asenteet ei helposti muutu vaan tulet törmäämään käytökseen mitä useammissa tilanteissa ja tyypillisimmin käytös vain pahenee. 

Sinulla on oikeus hyvään kohteluun. Vaadi sitä. Muista, että on olemassa myös turvallisia parisuhteita, kaikki miehet eivät suinkaan ole tällaisia, vaikka näissä ketjuissa samantyyppiset kokemukset korostuvat.

Suosittelen lukemaan tämän ketjun:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3665525/miten-paasen-irtaantumaan-raado…

Minkä kaltoinkohtelijan??

On pelkkä naisen tarina eikä mieheltä ole kysytty mitään. Sitten haukutaan porukalla miestä. Jos miestä edes on.

Olette muka niin hyviä. Vastenmielistä.

Miksi tätä alapeukutetaan?

Ette millään suostu kyseenalaistamaan tätä miehen haukkumista.

Uskotte kaiken.

Vierailija
184/190 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sovinisti, naisten alistamisen puolustaja on eksynyt ketjuun, alert!!!!

Vierailija
185/190 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luettuani ketjun kommentteja ei voi kun miettiä mikä noita miehiä vaivaa. Sairasta käytöstä. Mistä mthäiriöstä käytös kertoo..?

Ainoalta järkevältä selitykseltä tuntuisi, että heidän omaan itkuunsa on lapsuudessa suhtauduttu juuri noin. Itkemisestä on suututtu ja siitä on kaikin tavoin nöyryytetty.

Minulla jäi käsitys, että ex-mieheni käyttäytyminen johtui lapsuudesta. Hän oli tavallistakin helpommin hermostuva lapsuudenkodissaan käydessään pikkumokista esim. maitolasi kaatui pöydälle. Minulla tuo on päinvastoin, kotona uskaltaa mokata. Heillä on myös riidelty paljon sekä vanhemmat että isovanhemmat. Mies kertoi, että se oli pelottavaa ja lapsina joutuivat joskus menemään väliin. Luultavasti lapsena ei ole otettu syliin, saati lohdutettu. Siksi ehkä on syntynyt vihamielinen suhtautuminen heikkouteen ja tarvitsevuuteen. Mies kilahteli niin ihmeellisistä asioista, että syyt ovat jossakin tosi syvällä. Monesti huomasi sen tulevan häpeästä ja hän oli suhteettoman vihainen itselleen, jos esim. joku remonttihomma meni jollain tavalla pieleen. Kun ei itselleen pysty olemaan myötätuntoinen ja lempeä, niin vaikea sitä on olla toiselle. Mutta kenenkään ei kannata jäädä viereen ymmärtämään ihmistä, joka ei halua muuttua. Hänen arvoihinsa ja tavoitteisiin ei kuulu myötätunto. Käytös on aina tuhoavaa toiselle ihmisille ja lapset pitäisi säästää tällaisilta vanhemmilta.

Vierailija
186/190 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surku.

Vierailija
187/190 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sovinisti, naisten alistamisen puolustaja on eksynyt ketjuun, alert!!!!

Hah. No minä luovutan.

Uskokaa kaikki mitä netistä luette.

Älkää kyseenalaistako mitään.

Netissä kukaan ei huijaa.

Toivotonta.....

Vierailija
188/190 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kirja: miehet jotka vihaavat naisia

Vierailija
189/190 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
190/190 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun perusteella saa käsityksen, että naisille olisi muka ok, että mies ei noteeraa heidän itkuaan ollenkaan, jos se ei suoraan liity mieheen. Kokemus osoittaa kyllä vahvasti vähän muuta.

M38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi