En ymmäerä mieheni julmuutta/empatiakyvyttömyyttä
Mies haukkui minua. Alettuani itkemään hän intti että itkeminen on manipulointikeino eikä tehoa häneen. Mies imitoi itkuani ja nauroi päälle räkäisesti.. Kun sanoin että miehen käytös tuntuu pahalta niin hän sanoi ettei ymmärrä minun huonoa käytöstäni, miksi en kunnioita häntä. Käyttäydyin hänen mielestä huonosti. Olen hämilläni en ymmärrä miksi kukaan voi olla toiselle niin julma!!! :(
Kommentit (190)
Laita pasha kiertoon ja ota parempaa.
No kai se riippuu vähän siitäkin, että miksi haukkui sua ja miksi itkee vollasit.
Mut torille vaan.
"En ymmäerä mieheni...". Voi taivas mikä lahna. Ei ihme ettei miehesi ymmärrä, kun tekstistäsi ei saa mitään selvää. Kirjoitat siansaksaa; ymmäerä? WTF?
Etkö ymmärrä, että e ja r ovat vierekkäiset kirjaimet. Esimerkiksi tabletilla tulee herkästi kirjoitusvirheitä tahattomasti.
Muutenhan lause on ihan ok.
Ei ole kyse tyhmyydestä. Ehkä tarkistus puuttui, mutta ei se ole niin vakavaa kun kuitenkin suurin osa on ymmärtänyt.
Olen eri kuin aloittaja, mutta harmistuin turhasta ilkeilystä.
Ap tässä vielä. Pissasin mieheni puvun taskuun yöllä. Se oli hänen mielestään fiksusti tehty ja nyt olemme onnellinen pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärrä, että e ja r ovat vierekkäiset kirjaimet. Esimerkiksi tabletilla tulee herkästi kirjoitusvirheitä tahattomasti.
Ei ole kyse tyhmyydestä. Ehkä tarkistus puuttui, mutta ei se ole niin vakavaa kun kuitenkin suurin osa on ymmärtänyt.
Olenkin narsisti ja psykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Oikein harmittaa, no voihan nenä. Jos joku ei osaa suomenkieltä, niin ei osaa. Joko osaa tai ei osaa. Pienemmästäkin on saanut turpiin tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri kuin aloittaja, mutta harmistuin turhasta ilkeilystä.Oikein harmittaa, no voihan nenä. Jos joku ei osaa suomenkieltä, niin ei osaa. Joko osaa tai ei osaa. Pienemmästäkin on saanut turpiin tässä maassa.
Kirjaimet muodostavat sanan. Se on nyt selvää.
Oikea ap täällä. En ole viestin 171 kirjoittaja. Olen yllättynyt aiheen saamasta huomiosta.
Mulla oli joskus miesystävä, joka otti itkuni häneen kohdistuvana aggressiona. Se oli siis hänen syyllistämistään, vaikka olisin itkenyt ihan omia murheitani, vaikka nyt kummisedän kuolemaa tai vaikeaa tilannetta työpaikalla. Mies suuttui aina ja nosti hirveän riidan, matki itkuani ja viskoi jopa tavaroita, huutaen että hänenkö sille asialle nyt jotakin pitäisi voida.
Heikko mies pelkää naisen itkua, tulkitsee itkun aggressioksi ja alkaa raivota.
Vahva mies ei hätkähdä naisen itkua vaan toteaa tilanteen. Ninen itkee. Onkohan sillä jotain murheita, onko joku sanonut pahasti, vai onko nainen vain väsynyt, masentunut tai PMS-oireita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joskus miesystävä, joka otti itkuni häneen kohdistuvana aggressiona. Se oli siis hänen syyllistämistään, vaikka olisin itkenyt ihan omia murheitani, vaikka nyt kummisedän kuolemaa tai vaikeaa tilannetta työpaikalla. Mies suuttui aina ja nosti hirveän riidan, matki itkuani ja viskoi jopa tavaroita, huutaen että hänenkö sille asialle nyt jotakin pitäisi voida.
Pelottavaa käytöstä aikuiselta. Oliko mies ystävällä joku mielenterveysdg?
Luettuani ketjun kommentteja ei voi kun miettiä mikä noita miehiä vaivaa. Sairasta käytöstä. Mistä mthäiriöstä käytös kertoo..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottavaa käytöstä aikuiselta. Oliko mies ystävällä joku mielenterveysdg?
Ei. Muuten oli oikein tasainen, rauhallinen ja järkevä, mutta jostakin syystä tuo itku sai hänet täysin raiteiltaan. Koetin hänen kanssaan joskus keskustella asiasta ja selittää, ettei itkuni millään tavalla liity häneen, mutta ei se keskustelu edennyt mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Luettuani ketjun kommentteja ei voi kun miettiä mikä noita miehiä vaivaa. Sairasta käytöstä. Mistä mthäiriöstä käytös kertoo..?
Ainoalta järkevältä selitykseltä tuntuisi, että heidän omaan itkuunsa on lapsuudessa suhtauduttu juuri noin. Itkemisestä on suututtu ja siitä on kaikin tavoin nöyryytetty.
Yleensä noilla miehillä on narsistinen persoonallisuus, psykopatia jopa.
Toi kuulostaa aivan mun veljeltä!! Se on nyt 23 vuotias. Oli todella väkivaltainen. Hitto mua harmittaa etten uskaltanut teininä mennä poliisille sen takia. Se oli meidän narsisti/psykopaatti isän golden child. Huoh. Toivottavasti ei oo mun veli tuo mut oikeasti lähde helvettiin tollasen luota. Hullu se on.
Ihan kuin minun isä. Et satu olemaan vietnamilaistaustainen lahtelaisen miehen kanssa.