Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmäerä mieheni julmuutta/empatiakyvyttömyyttä

Vierailija
07.03.2020 |

Mies haukkui minua. Alettuani itkemään hän intti että itkeminen on manipulointikeino eikä tehoa häneen. Mies imitoi itkuani ja nauroi päälle räkäisesti.. Kun sanoin että miehen käytös tuntuu pahalta niin hän sanoi ettei ymmärrä minun huonoa käytöstäni, miksi en kunnioita häntä. Käyttäydyin hänen mielestä huonosti. Olen hämilläni en ymmärrä miksi kukaan voi olla toiselle niin julma!!! :(

Kommentit (190)

Vierailija
161/190 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin minun isä. Et satu olemaan vietnamilaistaustainen lahtelaisen miehen kanssa.

Vierailija
162/190 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pasha kiertoon ja ota parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/190 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
164/190 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se riippuu vähän siitäkin, että miksi haukkui sua ja miksi itkee vollasit.

Mut torille vaan.

Vierailija
165/190 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ymmäerä mieheni...". Voi taivas mikä lahna. Ei ihme ettei miehesi ymmärrä, kun tekstistäsi ei saa mitään selvää. Kirjoitat siansaksaa; ymmäerä? WTF?

Vierailija
166/190 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ymmärrä, että e ja r ovat vierekkäiset kirjaimet. Esimerkiksi tabletilla tulee herkästi kirjoitusvirheitä tahattomasti.

Muutenhan lause on ihan ok.

Ei ole kyse tyhmyydestä. Ehkä tarkistus puuttui, mutta ei se ole niin vakavaa kun kuitenkin suurin osa on ymmärtänyt.

Olen eri kuin aloittaja, mutta harmistuin turhasta ilkeilystä.

Vierailija
167/190 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä vielä. Pissasin mieheni puvun taskuun yöllä. Se oli hänen mielestään fiksusti tehty ja nyt olemme onnellinen pariskunta.

Vierailija
168/190 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärrä, että e ja r ovat vierekkäiset kirjaimet. Esimerkiksi tabletilla tulee herkästi kirjoitusvirheitä tahattomasti.

Ei ole kyse tyhmyydestä. Ehkä tarkistus puuttui, mutta ei se ole niin vakavaa kun kuitenkin suurin osa on ymmärtänyt.

Olenkin narsisti ja psykopaatti.

Vierailija
169/190 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein harmittaa, no voihan nenä. Jos joku ei osaa suomenkieltä, niin ei osaa. Joko osaa tai ei osaa. Pienemmästäkin on saanut turpiin tässä maassa.

Vierailija
170/190 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein harmittaa, no voihan nenä. Jos joku ei osaa suomenkieltä, niin ei osaa. Joko osaa tai ei osaa. Pienemmästäkin on saanut turpiin tässä maassa.

Kirjaimet muodostavat sanan. Se on nyt selvää.

Vierailija
171/190 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ap täällä. En ole viestin 171 kirjoittaja. Olen yllättynyt aiheen saamasta huomiosta.

Vierailija
172/190 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus miesystävä, joka otti itkuni häneen kohdistuvana aggressiona. Se oli siis hänen syyllistämistään, vaikka olisin itkenyt ihan omia murheitani, vaikka nyt kummisedän kuolemaa tai vaikeaa tilannetta työpaikalla. Mies suuttui aina ja nosti hirveän riidan, matki itkuani ja viskoi jopa tavaroita, huutaen että hänenkö sille asialle nyt jotakin pitäisi voida.

Vierailija
173/190 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko mies pelkää naisen itkua, tulkitsee itkun aggressioksi ja alkaa raivota.

Vahva mies ei hätkähdä naisen itkua vaan toteaa tilanteen. Ninen itkee. Onkohan sillä jotain murheita, onko joku sanonut pahasti, vai onko nainen vain väsynyt, masentunut tai PMS-oireita.

Vierailija
174/190 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli joskus miesystävä, joka otti itkuni häneen kohdistuvana aggressiona. Se oli siis hänen syyllistämistään, vaikka olisin itkenyt ihan omia murheitani, vaikka nyt kummisedän kuolemaa tai vaikeaa tilannetta työpaikalla. Mies suuttui aina ja nosti hirveän riidan, matki itkuani ja viskoi jopa tavaroita, huutaen että hänenkö sille asialle nyt jotakin pitäisi voida.

Pelottavaa käytöstä aikuiselta. Oliko mies ystävällä joku mielenterveysdg?

Vierailija
175/190 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettuani ketjun kommentteja ei voi kun miettiä mikä noita miehiä vaivaa. Sairasta käytöstä. Mistä mthäiriöstä käytös kertoo..?

Vierailija
176/190 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottavaa käytöstä aikuiselta. Oliko mies ystävällä joku mielenterveysdg?

Ei. Muuten oli oikein tasainen, rauhallinen ja järkevä, mutta jostakin syystä tuo itku sai hänet täysin raiteiltaan. Koetin hänen kanssaan joskus keskustella asiasta ja selittää, ettei itkuni millään tavalla liity häneen, mutta ei se keskustelu edennyt mihinkään.

Vierailija
177/190 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luettuani ketjun kommentteja ei voi kun miettiä mikä noita miehiä vaivaa. Sairasta käytöstä. Mistä mthäiriöstä käytös kertoo..?

Ainoalta järkevältä selitykseltä tuntuisi, että heidän omaan itkuunsa on lapsuudessa suhtauduttu juuri noin. Itkemisestä on suututtu ja siitä on kaikin tavoin nöyryytetty.

Vierailija
178/190 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä noilla miehillä on narsistinen persoonallisuus, psykopatia jopa.

Vierailija
179/190 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas jännä mies

Vierailija
180/190 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuulostaa aivan mun veljeltä!! Se on nyt 23 vuotias. Oli todella väkivaltainen. Hitto mua harmittaa etten uskaltanut teininä mennä poliisille sen takia. Se oli meidän narsisti/psykopaatti isän golden child. Huoh. Toivottavasti ei oo mun veli tuo mut oikeasti lähde helvettiin tollasen luota. Hullu se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi