Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta sinulla on ollut ja mitä vastaat jos ehdokas kysyy?

Vierailija
06.03.2020 |

160 ja vastaan että joku 30...

Mies Keski-iässä.

Rehellisyys ei kannata koskaan.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teistä kysymys on törkeä? Ettekö halua tietää puolisostanne "kaikkea"?

Onko teillä jotenkin kuitenkin huono omatunto valinnoistanne? Jos on ollut 1000 kanssa, niin miksi ihmeessä sitä ei halua kertoa?

En halua tietää puolisosta kaikkea. Hänellä on menneisyytensä jq minulla omani. Jos hän ei sitä hyväksy, ei voi mitään.

Miten voi hyväksyä tai olla hyväksymättä, jos ei tiedä mitään? Mikä salaisuus-leikki teillä oikein on? Hävettääkö vai mikä estää?

Se meillä jokaisella on, menneisyys. Onko se epävarmuus itsestä ja huono itsetunto vai mikä saa tarkkoja lukuja kysymään?

Se meillä jokaisella on, menneisyys. Onko se epävarmuus itsestä ja huono itsetunto vai mikä saa menneisyyttään salailemaan?

En minä määriä salaile vaikka kysymystä asiattomana pidänkin.

Vierailija
62/103 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneepä täällä puolustusmekanismit päälle kun kysytään vaikeita :D 

Perinteinen provo jossa naisen seksuaalisuus esitetään pahana.

Eihän aloitusta oltu mitenkään sukupuolitettu?

Itse en muuten huolisi mitään huoripukkia mieheksi, joten todellakin kysyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä jotenkin kuitenkin huono omatunto valinnoistanne? Jos on ollut 1000 kanssa, niin miksi ihmeessä sitä ei halua kertoa?

En halua tietää puolisosta kaikkea. Hänellä on menneisyytensä jq minulla omani. Jos hän ei sitä hyväksy, ei voi mitään.

Miten voi hyväksyä tai olla hyväksymättä, jos ei tiedä mitään? Mikä salaisuus-leikki teillä oikein on? Hävettääkö vai mikä estää?

Se meillä jokaisella on, menneisyys. Onko se epävarmuus itsestä ja huono itsetunto vai mikä saa tarkkoja lukuja kysymään?

Olen utelias. Haluan kysyä rakkaastani ihan kaiken. Montako ystävää on, montako kymppiä sai lukiossa, montako lahjaa sai keskimäärin jouluna =)

Puhutkin jo ihan eri asiata mistä aloituksessa oli kyse.

Ahaa, mistä sitten aloituksessa oli kyse jollei määrien kysymisestä?

Vierailija
64/103 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneepä täällä puolustusmekanismit päälle kun kysytään vaikeita :D 

Perinteinen provo jossa naisen seksuaalisuus esitetään pahana.

Miksi sitten ette vastaa kunnolla jos ei ole paha? En nyt tajua

Kuten jo kerrottu tapailuvaiheessa se kertoo että kysyjällä on eri parinhakukriteerit ja kiinnostus katoaa. Silloin ei kiinnosta enää kertoa itsestään, etenkään kun tietää että toinen tekee sen perusteella oletuksia sinusta kokonaisuutena, oli se luku sitten nolla tai sata.

Vierailija
65/103 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen utelias. Haluan kysyä rakkaastani ihan kaiken. Montako ystävää on, montako kymppiä sai lukiossa, montako lahjaa sai keskimäärin jouluna =)

Puhutkin jo ihan eri asiata mistä aloituksessa oli kyse.

Ahaa, mistä sitten aloituksessa oli kyse jollei määrien kysymisestä?

Käsitin apn tarkoittavan ehdokkaalla jotain tapailujuttua ja sinä taas ilmeisesti puhut parisuhteesta. Tai sitten jos alat noita kaikkia utelemaan heti tapaillessa niin sinusta tulee aika stalkkerivibat.

Vierailija
66/103 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitatko nämä ylös johonkin muistikirjaan vai miten muistat että ystäviä on 16, paitsi Pera ei välttämättä enää, kymppejä kaks, ruotsin toinen kurssi ja matikan kolmas kurssi, viime vuonna äiti antoi Pandan konvehtirasian ja pörrösukat ja mummo antoi keittokirjan ja siskolta sain dvd-sarjana X-filesit. Ja tässä vasta alkua mitä pitää muistaa. Entisiä seksikumppaneita 28, Kirsi, Pirjo, Venla, Saara, Erika, Maiju, Juulia, Ville, Erja, Ulla, Heidi, Saija.... ja mitkä asennot kenenkin kanssa. Ja mihin aikaan vuorokaudesta. Kenen kanssa monta kertaa...

Joudut perustamaan arkiston.

Vierailija
67/103 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeita tapauksia.

AP

Vierailija
68/103 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 100. Puolisollani mua ennen 3. Toivon todella, että ei koskaan kysy, koska pelkään, että ei pääsisi tuon yli. Siksipä hävettääkin tuo oma lukuni nykyään. No, kukaties muutenkin hävettäis. En itse ottaisi miestä, jolla samanlainen menneisyys tai seksuaalisuus kuin mulla. Repikää siitä. 😬

Vierailija
69/103 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkeita tapauksia.

AP

Elämä on nautinnollista

Vierailija
70/103 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuko parisuhde, jos toisella on ollut 3 kumppania ja toisella 330? Ihan samanlainen arvomaailma ja maailmankatsomus?

Tuli mieleen, kun annoin aikoinaan lopuksi pakit yhdelle "ihan kivalle", jonka kanssa seurustelimme jo jonkin aikaa, mutta juttu jäi vaivaamaan. Vaikutti jotenkin egoistiselle muutenkin.

Vierailija
71/103 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä ole ollut noin tyhmää miestä. En itsekään ole keneltäkään kysynyt.

Luku olisi jotakin 6 kieppeillä, en ole laskenut.

Kysymys paljastaa katkismiehen, ja treffit on siinä.

Kysymys on paljon yleisempi kuin tiedätkään. Minua ei kumppanin määrät kiinnosta. Valehtelee kuitenkin 😱😂

AP

Vierailija
72/103 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkeita tapauksia.

AP

Sellaista se useinkin on ehdokas markkinoilla. Oli kyse sitten vaaliehokkaista, kumppani ehdokkaista tai ehdokkaista seksi seuraksi.

Vierailija
73/103 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, että: Miksi haluat tietää?

Vierailija
74/103 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku 100. Puolisollani mua ennen 3. Toivon todella, että ei koskaan kysy, koska pelkään, että ei pääsisi tuon yli. Siksipä hävettääkin tuo oma lukuni nykyään. No, kukaties muutenkin hävettäis. En itse ottaisi miestä, jolla samanlainen menneisyys tai seksuaalisuus kuin mulla. Repikää siitä. 😬

TÄMÄ!

Ap

Vierailija
75/103 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuuko parisuhde, jos toisella on ollut 3 kumppania ja toisella 330? Ihan samanlainen arvomaailma ja maailmankatsomus?

Tuli mieleen, kun annoin aikoinaan lopuksi pakit yhdelle "ihan kivalle", jonka kanssa seurustelimme jo jonkin aikaa, mutta juttu jäi vaivaamaan. Vaikutti jotenkin egoistiselle muutenkin.

Eihän tuo kerro mitään. Se jolla on kolme on voinut yrittää vaikka 500 mutta saanut vain kolmelta. Se jolla on 330 on saanut vain seksiä, vaikka olisi halunnut rakkautta.

Vierailija
76/103 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10, vastaan että 643 jos joku kysyy. En halua mitään kaksoisstandardimiestä, jonka mielestä naiset menee likaiseksi seksistä.

N40

No eiköhän samalla tavalla mene likaiseksi kuin mieskin. Miksi vain mies menisi? Jotain tasa-arvoa sentään...

Tuskin kukaan menee. Joillekkin on vaan lapsuudessa jo opetettu että seksi on jotain likaista ja pahaa. Sellaiset ihmiset on sängyssä estyneitä ja tylsiä. Kannattaa välttää.

Päinvastoin. Seksi on pyhää, ja sitä tehdään vain mieluusti yhden kanssa, koska se on NIIN ihanaa =) En ole tylsä ai estynyt sängyssä (tai sohvalla tai keittiönpöydälä tai lauteella) vaan villikissa ;) 

Et ole tylsä mutta seksi on pyhää... Nuo sulkevat toisensa pois. Villikissa, just joo.

Vierailija
77/103 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista sataa ja sen vastaan. Olin maksullinen kun tapasin mieheni joten tiesi kyllä että on ollut paljon.

Vierailija
78/103 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10, vastaan että 643 jos joku kysyy. En halua mitään kaksoisstandardimiestä, jonka mielestä naiset menee likaiseksi seksistä.

N40

No eiköhän samalla tavalla mene likaiseksi kuin mieskin. Miksi vain mies menisi? Jotain tasa-arvoa sentään...

Tuskin kukaan menee. Joillekkin on vaan lapsuudessa jo opetettu että seksi on jotain likaista ja pahaa. Sellaiset ihmiset on sängyssä estyneitä ja tylsiä. Kannattaa välttää.

Päinvastoin. Seksi on pyhää, ja sitä tehdään vain mieluusti yhden kanssa, koska se on NIIN ihanaa =) En ole tylsä ai estynyt sängyssä (tai sohvalla tai keittiönpöydälä tai lauteella) vaan villikissa ;) 

Et ole tylsä mutta seksi on pyhää... Nuo sulkevat toisensa pois. Villikissa, just joo.

Varmaan kirjoitusvirhe ja tarkoitti että seksi on pahaa. Ja valot pois!

Vierailija
79/103 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Säkin voisit joskus oppia uutta, jos vaan haluaisit. Mut ei, stereotypiat meistä uskovaisista on kivampia.... Tietäisitpä vain ;)

Vierailija
80/103 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5

N24