Mitä helsinkiläiset ja espoolaiset ajattelevat Tampereesta?
Kommentit (22)
Tampere on iloinen, kodikas kaupunki. Ei mikään pystyyn jämähtänyt palveluhaluton kivikasa. Turku on ok, noin periaatteessa.
Mää asun Tampereella ja meidänhän "kuuluu" vihata turkulaisia.;)
Tampere vaikuttaa mukavalta paikalta, aika harvoin tosin on tullut käytyä. Nuorempana enemmän, ja aina oli hauskaa ja tavattiin kivoja ihmisiä.
Näen mielessäni Peteliuksen ja Kallialan hokemassa nääs, nääs.
Siellä on kauniita järvimaisemia, uusia asuntoja keskustassa ja hyvä teatteri.
Teillä on ratikka ja paljon vesistöjä. Mutta voiko sinne muuttaa, jos ei pidä jääkiekosta?
Olen turkulainen ja tampere vaikuttaa hyvällä tavalla juntilta. Tykkään. Siellä ei pipo kiristä ja murrekin on leppoisaa.
Oma murteeni on lyhyttä ja nopeaa ja töykeän kuuloista. Tampereen murre hidasta ja hauskaa.
Olen helsinkiläinen. Tampere on minulle Suomen toiseksi suurin kaupunki, elävä, sopivan kompakti kaupunki jossa erityisesti jääkiekko ja musiikki nousevat esille. Tampereen sijainti järvien keskellä on mahtava, ja kosken lisäksi järvet antavat kaupungille oman leimansa.
Jos kotiseudultani pitäisi johonkin muuttaa niin Tampere olisi vahva vaihtoehto.
Käytiin lasten kanssa viime kesänä ja taas uudestaan nyt talvella. Positiivisen oloinen paikka, paljon lapsiystävällisempi kuin Helsinki. Ihmiset oli iloisempia ja koko perheelle sopivaa nähtävää ja koettavaa oli paljon.
Tälläisiä mietteitä näin helsinkiläisenä, espoolaisten mielipiteistä en tiedä mitään.
Asun Tampereella ja täällä on hyvä valikoima maksullisia naisia. Brasilialaisia ja Kolumbialaisia shemalejakin löytyy niistä kiinnostuneille.
En ajatele noin muista paikkakunnista. Tampere on kiva paikka.
Vierailija kirjoitti:
Me täällä Hesoissa pidetään Tamperetta vähän takapajuisena junttilana.
Helsinkiläinen ei ikinä kirjoittaisi: me täällä Hesoissa
Espoolaisena ihmettelen että vieläkö se on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Dorka
Tampere on kiva kaupunki, mutta sen historia on ikävän punainen. Kommareitten entinen pääkaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Espoolaisena ihmettelen että vieläkö se on olemassa.
Minä espoolainen en ihmettele.
Mitä teitte Raisa Räisäselle ja kuka teistä tappoi kiinalaisnaisen?