Kuinka monta sinulla on ollut ja mitä vastaat jos ehdokas kysyy?
160 ja vastaan että joku 30...
Mies Keski-iässä.
Rehellisyys ei kannata koskaan.
Kommentit (103)
Muistaakseni 8. Eka oli Fiat 128 ja nykyinen VW Golf
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan sosiaalisesti normaali ei kysy tuota. Ja näköjään olen valinnut seurani hyvin, koska kukaan ei ole koskaan kysynyt. Jos "ehdokas" kysyisi, alkaisivat hälytyskellot soida.
Amerikkalaista hapatusta tämä kysely. What's your,number kysyvät he jo eka deiteillä
Kyllähän sitä nyt pitää saada tietää millaiset arvot toisella on.
Ja tuosta kysymyksestä paljastuukin hyvin ne kysyjän arvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan sosiaalisesti normaali ei kysy tuota. Ja näköjään olen valinnut seurani hyvin, koska kukaan ei ole koskaan kysynyt. Jos "ehdokas" kysyisi, alkaisivat hälytyskellot soida.
Amerikkalaista hapatusta tämä kysely. What's your,number kysyvät he jo eka deiteillä
Niin mikä vika?
Sanoisin, että koska en ole ollut naimisissa, niin numerohan on silloin luonnollisesti nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vastaamatta jättämisestä taasen paljastuu vastaajan arvottomuus. C'est la vie :o
2 ja tuollaiseen kysymykseen en vastaa, on todella törkeää kysyä.
N43
Ei ole ikinä tarvinnut kysyä, naiset ovat itse kertoneet. Jos ei nyt tarkkaa lukumäärää (<10) , niin onko ollut paljon vai ei (20>). Jostain syystä naiset avautuvat helposti minulle eivätkä koe sitä millään lailla noloksi kertoa menneisyydestään. En minäkään.
Siis eikö nämä ole teinien juttuja nämä seksikumppanien määristä huutelut ja kyselyt? Ei kai aikuiset ihmiset tuollasia kysele, vaan ihan normaaleja asioita eksistä ja menneestä elämästä.
Oman ikäisiltä yli 40 v naisilta lukua ei halua tietää. Menee se viimeinenkin maku jos kuulee kuinka paljon niitä on ollut. Vähintään se on kymmeniä ja pahimmillaan satoja. Nuoria ei enää kehtaa yrittää niin aika huonoa koko loppu elämä.
Ei ikinä ole ollut noin tyhmää miestä. En itsekään ole keneltäkään kysynyt.
Luku olisi jotakin 6 kieppeillä, en ole laskenut.
Kysymys paljastaa katkismiehen, ja treffit on siinä.
Menneitä panoja ei tarvitse miettiä kun TODELLA huonon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä vika?
Ei mikään. Senkun munaat ittes.
Miksi teistä kysymys on törkeä? Ettekö halua tietää puolisostanne "kaikkea"?
Onko teillä jotenkin kuitenkin huono omatunto valinnoistanne? Jos on ollut 1000 kanssa, niin miksi ihmeessä sitä ei halua kertoa?
Mikä ehdokas? Jos siis tapailen jotain miestä ja tuo on hänelle tärkeä kysymys niin ei hän ole ehdokas mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä jotenkin kuitenkin huono omatunto valinnoistanne? Jos on ollut 1000 kanssa, niin miksi ihmeessä sitä ei halua kertoa?
Mitä ihmettä tekisin tuolla tiedolla puolisostani? Ei ole huono omatunto. Miksi seksistä muka tulisi huono omatunto?
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kertoo kysyjästä enemmän kuin vastaajasta. Jos vasta "ehdokas" niin ei silloin kiinnosta tietää jostain panoista ja koska häntä kiinnostaa olemme eri tavalla etsimässä kumppania ja hän tippuu pois ehdokkaista.
Vierailija kirjoitti:
En halua tietää puolisosta kaikkea. Hänellä on menneisyytensä jq minulla omani. Jos hän ei sitä hyväksy, ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
10, vastaan että 643 jos joku kysyy. En halua mitään kaksoisstandardimiestä, jonka mielestä naiset menee likaiseksi seksistä.
N40
No eiköhän samalla tavalla mene likaiseksi kuin mieskin. Miksi vain mies menisi? Jotain tasa-arvoa sentään...