Kehotin eilen henkilöä pesemään kädet - sain osakseni haistattelua
Olin eilen erään kauppakeskuksen vessassa ja pesin siinä käsiäni. Näin kuinka eräs tuli vessakopista ja katsoi vaan peiliin ohi mennessään eikä pessyt käsiään. Huusin hänen peräänsä että tulisi pesemään kätensä. No hän vaan haistatteli mulle ja näytti keskisormea.
Tuollaisten ihmisten takia meillä leviää sitten virukset - myös korona.
Kommentit (159)
Pesen käteni aina, mutta en koe oikeudeksini alkaa muita aikuisia ihmisiä neuvomaan.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon ihmisen ajatusmaailmastq, jos ja kun pystyy wc käynnin jälkeen poistumaan väkijoukkoon ilman käsienpesua.
nämä ovat niitä ihmisiä joiden ansiosta me muut sitten sairastelemme (vaikka itse pesemme käsiämme ja siivoamme kotona).
He eivät ymmärrä, että levittävät käsissään bakteereista, viruksia ym. Olettaisin tuon väinpitämöttömyyden takaa löytyvän asenteen jossa ei olla muuten huolellisia.
Kauppakeskuksissa varmaankin yskivät ja pärsikivät miten sattuu, nostavat varmasti jälkikasvunsakin kaupassa kärryihin istumaan.
Ja kotiin tai kylään tullessani eivät pese käsiään.Oikein hyvä asenne siihen, että taudit (flunssat, täit, kihomadot, vatsataudit yms) leviää.
Pakko kommentoida: en pese käsiäni jos siihen ei ole tarvetta eli esim. pissalla käynnin jälkeen. En kuse käsilleni. En myöskään pärski ihmisiä päin ja osaan siivota kotona. Käsiäni en hinkkaa.
Täit ja kihomadot nolla kertaa. Mulla oli flunssa joskus yli viisi vuotta sitten, esikoisella on ollut kerran. Vatsataudissa on oltu kerran kymmenen vuoden sisällä.
Kolme lasta perheessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon ihmisen ajatusmaailmastq, jos ja kun pystyy wc käynnin jälkeen poistumaan väkijoukkoon ilman käsienpesua.
nämä ovat niitä ihmisiä joiden ansiosta me muut sitten sairastelemme (vaikka itse pesemme käsiämme ja siivoamme kotona).
He eivät ymmärrä, että levittävät käsissään bakteereista, viruksia ym. Olettaisin tuon väinpitämöttömyyden takaa löytyvän asenteen jossa ei olla muuten huolellisia.
Kauppakeskuksissa varmaankin yskivät ja pärsikivät miten sattuu, nostavat varmasti jälkikasvunsakin kaupassa kärryihin istumaan.
Ja kotiin tai kylään tullessani eivät pese käsiään.Oikein hyvä asenne siihen, että taudit (flunssat, täit, kihomadot, vatsataudit yms) leviää.
Pakko kommentoida: en pese käsiäni jos siihen ei ole tarvetta eli esim. pissalla käynnin jälkeen. En kuse käsilleni. En myöskään pärski ihmisiä päin ja osaan siivota kotona. Käsiäni en hinkkaa.
Täit ja kihomadot nolla kertaa. Mulla oli flunssa joskus yli viisi vuotta sitten, esikoisella on ollut kerran. Vatsataudissa on oltu kerran kymmenen vuoden sisällä.
Kolme lasta perheessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme lasta perheessä.
Siellä yleisessä vessassa saat käsiisi kaikkien edellisten kusikäsien pöpöt sieltä vessakopin ovenkahvasta. Työnnä sitten sormi nenään. Suomalaisten hygienia on kyllä onnetonta.
Miesten vessassa kukaan ei pese. Yksi kolmesta huuhtaisee.
Olisiko mahdollista että siellä vessakopissa oli käsienpesuallas? Joissakin on.
On todella yleistä, että ei pestä käsiä vessakäynnin jälkeen. Oksettavia alkuasukkaita.
Osassa wc-kopeista on käsienpesupiste. Minä tinttaan jos joku rupeaa huutelemaan käsienpesusta jos olen kyllä asian siellä kopissa hoitanut jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä on nyt lähes 40 vuotta mennyt ilman, että yksikään lähipiiristäni kuolee jos minä en kerran ostarin vessassa pessyt käsiäni. Että eiköhän me selvitä.
Montako kertaa olet aiemmin kohdannut Koronan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme lasta perheessä.
Täillä ei ole tekemistä käsienpesun kanssa ja kihomatotartunta tulee niiltä, joilla niitä on, eivät pese käsiään ja rähmivät kakkakäsillään ovenkahvoja yms. Se sun kusesi on puhtain asia teidän vessassa. Ulostetta on vessanvetonapissa, pöntön kannessa, jopa peilissä ja hammasharjassasi, jos pumppaatte kansi auki.
Vierailija kirjoitti:
Osassa wc-kopeista on käsienpesupiste. Minä tinttaan jos joku rupeaa huutelemaan käsienpesusta jos olen kyllä asian siellä kopissa hoitanut jo.
Millä avaat lukon ja oven koskematta niihin käsienpesun jälkeen? Niissä on ulostetta ja käsienpesun jälkeen niihin koskeminen on sama, kuin ei olisi pessyt käsiä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä avaat lukon ja oven koskematta niihin käsienpesun jälkeen? Niissä on ulostetta ja käsienpesun jälkeen niihin koskeminen on sama, kuin ei olisi pessyt käsiä ollenkaan.
Wc-paperi tai käsipaperipyyhe kädessä.
Vierailija kirjoitti:
On todella yleistä, että ei pestä käsiä vessakäynnin jälkeen. Oksettavia alkuasukkaita.
Mutta terveitä harjoituttaessaan immuunipuolustuskykyään. Ne sairaanloisesti käsiään pesevät ovat yleensä allergikkoja tai muuten yliherkkiä kaikelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wc-paperi tai käsipaperipyyhe kädessä.
Käsipaperikin on todennäköisesti ulosteessa, ei kannattaisi niihin kuivata edes. WC paperi myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta terveitä harjoituttaessaan immuunipuolustuskykyään. Ne sairaanloisesti käsiään pesevät ovat yleensä allergikkoja tai muuten yliherkkiä kaikelle.
Vastustuskykyään ei voi parantaa. Sairastelu loppui, kun opettelin vuosikymmeniä sitten pesemään käteni kunnolla. Eli toimii juuri päinvastoin, kuin kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Immuunivaste ei tarvitse toisten ihmisten persebasilleja, luonnonympäristön bakteerit riittävät. Álkeellinen hygienia on eri asia kuin sairaalloinen käsienpesu.
Ensi kerralla ota tyypistä kuva ja järjestä somelynkkauskampanja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sinun asiasi puuttua toisten tekemisiin. Jos pelkäät pöpöjä niin pysy kotona. Mikä pakko sinne kauppakeskukseen on ängetä? Iso osa ihmisistä siellä ei kuitenkaan aio ryhtyä "hygieenisiksi", muitten takia, koska jokainen elää itselleen. Näin teen myös minä. En ole ikinä peseskellyt käsiäni, enkä aio ruveta sellaiseen.
Toivottavasti pysyttelet poissa ihmisten ilmoilta nolo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastustuskykyään ei voi parantaa. Sairastelu loppui, kun opettelin vuosikymmeniä sitten pesemään käteni kunnolla. Eli toimii juuri päinvastoin, kuin kuvittelet.
Sama juttu. Joskus vuosia sitten kärsin flunssaputkista ja muista ikävistä viruksista ja kun sitten vihdoin opettelin pesemään kädet niin en ole sairastellut enää vuosiin. Eli tästä voi päätellä, että monen flunssaisen tyypin hygienia on todella huono. Toki joskus nämä flunssaiset idiootit pärskii ja yskii toisiin päin julkisilla paikoilla ja silloinhan se tarttuu.
Älä mene kauppakeskuksen vessaan ja pidä taskussa pikkupullo käsidesiä. Ihmiset ovat sikoja, röhkivät mihin sattuu ja kulkevat sorkat sonnassa.