Kuvien perusteella prinssi Harry kyllä jumaloi tuota Meghania ihan täysin
Ei tuollaista voi teeskennellä.
Kommentit (319)
briteissä ollaan jo kauan veikattu koska varsinainen ero tapahtuu.
Jotain on pielessä, jos Meghan majoittuu hotellissa, ottaen huomioon millaiset asunnot perheenjäsenille on. Buckingham ja Kensington ovat niin isoja, että siellä voi olla omissa oloissaan. Sitten on vielä Frogmore ja muut kuningattaren asunnot. Tuo on mielenosoitusta jomman kumman puolelta. Kallis hotellimajoitus menee tietenkin veronmaksajien kukkarosta. Epäilen, että Charles ja William eivät ole tervetulleita kyläilemään Kanadassa.
Miksi M tuuppii koko ajan Harrya? Kyllähän se on Harry, joka on edustanut koko ikänsä, ei suinkaan M. Jos joku ohjausta ravitsee niin M. Ja miksi M pää pyörii koko ajan kuin pöllöllä, ai niin, kato mua, kato mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Meghan ollut nyt muka Briteissä????
On. Victoria Beckhamin mekko päällä.
Eikös jossain Iltalehdessä ollut syksyllä artikkeli, että tästä syystä ameghan ei käytä VB:n vaatteita.
Syytä en muista, mutta liittyikö kuninkaallisuuteen jotenkin?Meghan kroppaan... se on tasapaksu eikä noi vaatteet näytä hyvältä.
Minusta näytti tosi hyvältä siinä sinisessä mekossa eilen.
Sillä oli panssarialusvaate siellä alla.... Kroppa on tasapaksu pötkylä. Ei vyötäröä ja hartiat on liian leveät ja raajat tikkumaiset.
Onneksi oli sentään sopivat kengät eikä hessuhopopopoja...
Tuskin kukaan meistä on täydellinen.
Kerroin vain miksei noi asut sovi sille minustakaan. Pitäisi olla kurveja. Tai sitten hoikka ja siro.
Niin. Milloin sitä sitten naisella olisi sellainen kroppa että kaikille kelpaisi. Kun minusta näytti kauniilta.
Harva nainen haluaa käyttää vaatteita jotka ei imartele omaa kroppaa.
Jospa hän koki näyttävänsä mekossaan kauniilta. Ja se riittää. Ainakin minä olin sitten samaa mieltä hänen kanssaan. Ehkä sitten olla ainoat maailmassa jotka näin ajatteli🤷♀️
Et suinkaan. Meghan valittiin viime vuonna MAAILMAN parhaiten pukeutuvaksi naiseksi!
No sehän kertoo vaan ketkä sen median omistavat ja ketä omiaan nostavat. Älä ole naivi.
Mediamogulit vaikuttavat siihen että Meghan nostetaan esille tällaisissa asioissa?
Ei se julkaisu ollut mediamogulin julkaisu.
Ja Meghania ei valittu parhaaksi pukeutujaksi vaan pukeutumisvaikuttajaksi - mikä tuli aseman myötä, ei omilla ansioilla...
Jep. Siis jos minulla olisi käyttää satoja tuhansia vaatteisiin ja olisi stylisti ja vaatteet muokattaisi istuviksi niin totta helvetissä vaikka minä voisin olla maailman parhaiten pukeutuva nainen.
Tässä näitä Meghanin omia tyylivalintoja ennen kuninkaallisuuttaan:
https://www.harpersbazaar.com/celebrity/latest/gmp22070951/meghan-markl…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Meghan ollut nyt muka Briteissä????
On. Victoria Beckhamin mekko päällä.
Eikös jossain Iltalehdessä ollut syksyllä artikkeli, että tästä syystä ameghan ei käytä VB:n vaatteita.
Syytä en muista, mutta liittyikö kuninkaallisuuteen jotenkin?Meghan kroppaan... se on tasapaksu eikä noi vaatteet näytä hyvältä.
Minusta näytti tosi hyvältä siinä sinisessä mekossa eilen.
Sillä oli panssarialusvaate siellä alla.... Kroppa on tasapaksu pötkylä. Ei vyötäröä ja hartiat on liian leveät ja raajat tikkumaiset.
Onneksi oli sentään sopivat kengät eikä hessuhopopopoja...
Tuskin kukaan meistä on täydellinen.
Kerroin vain miksei noi asut sovi sille minustakaan. Pitäisi olla kurveja. Tai sitten hoikka ja siro.
Niin. Milloin sitä sitten naisella olisi sellainen kroppa että kaikille kelpaisi. Kun minusta näytti kauniilta.
Harva nainen haluaa käyttää vaatteita jotka ei imartele omaa kroppaa.
Jospa hän koki näyttävänsä mekossaan kauniilta. Ja se riittää. Ainakin minä olin sitten samaa mieltä hänen kanssaan. Ehkä sitten olla ainoat maailmassa jotka näin ajatteli🤷♀️
Et suinkaan. Meghan valittiin viime vuonna MAAILMAN parhaiten pukeutuvaksi naiseksi!
No sehän kertoo vaan ketkä sen median omistavat ja ketä omiaan nostavat. Älä ole naivi.
Mediamogulit vaikuttavat siihen että Meghan nostetaan esille tällaisissa asioissa?
Ei se julkaisu ollut mediamogulin julkaisu.
Ja Meghania ei valittu parhaaksi pukeutujaksi vaan pukeutumisvaikuttajaksi - mikä tuli aseman myötä, ei omilla ansioilla...
Jep. Siis jos minulla olisi käyttää satoja tuhansia vaatteisiin ja olisi stylisti ja vaatteet muokattaisi istuviksi niin totta helvetissä vaikka minä voisin olla maailman parhaiten pukeutuva nainen.
Tässä näitä Meghanin omia tyylivalintoja ennen kuninkaallisuuttaan:
https://www.harpersbazaar.com/celebrity/latest/gmp22070951/meghan-markl…
Päivän naurut, kiitos 🤣 Parhaat kuvat tyylitaiturista on ehdottomasti nuo kuvat, joissa on varvassandaaleissa vaivaisenluut loistaen. Erityisesti pinkissä shortsipuvussa.
Tottakai Harry jumaloi Meghania. Meghan on kaunis ja upea nainen jolla on sydän paikallaan, tekee hyväntekeväisyyttä. On myös omanarvonsa tunteva, eikä suostu kuningattaren motkotusten kohteeksi vain sen takia että kyseessä on kuningatar, koska kuningatarkaan ei ole mikään ihmisyyttä suurempi olento. Niinpä meidän kaikkien tulisi saada elää tässä maailmassa tasavertaisesti, tehdä vapaasti omaa elämää koskevat päätökset, ei se ole mitenkään kivaa että syntyy johonkin kuninkaalliseen sukuun ja ihan vaan siihen sukuun syntymällä sulta on kielletty monet asiat mitkä on taviksille sallittuja. Kukaan ei kysynyt Harrylta lapsena haluaako hän julkisuuden valokeilaan! Hyvä että suojelevat Archieta mahdollisimman paljon julkisuudelta ja Archie saa aikuisena tehdä itse sen valinnan haluaako jatkaa tavis elämäänsä vai olla esillä.
Järkyttävät luutikut nuo sääret. Yläkropassa massaa suhteettomasti verrattuna jalkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai Harry jumaloi Meghania. Meghan on kaunis ja upea nainen jolla on sydän paikallaan, tekee hyväntekeväisyyttä. On myös omanarvonsa tunteva, eikä suostu kuningattaren motkotusten kohteeksi vain sen takia että kyseessä on kuningatar, koska kuningatarkaan ei ole mikään ihmisyyttä suurempi olento. Niinpä meidän kaikkien tulisi saada elää tässä maailmassa tasavertaisesti, tehdä vapaasti omaa elämää koskevat päätökset, ei se ole mitenkään kivaa että syntyy johonkin kuninkaalliseen sukuun ja ihan vaan siihen sukuun syntymällä sulta on kielletty monet asiat mitkä on taviksille sallittuja. Kukaan ei kysynyt Harrylta lapsena haluaako hän julkisuuden valokeilaan! Hyvä että suojelevat Archieta mahdollisimman paljon julkisuudelta ja Archie saa aikuisena tehdä itse sen valinnan haluaako jatkaa tavis elämäänsä vai olla esillä.
Hänhän ei tee hyväntekeväisyyttä vaan käyttää sitä mainostustarkoituksessa hyväkseen. Ja rahastaa sillä.
Kuningatar on kuningashuoneen pomo. Ei työpaikalla ole tasavertaisuutta vaan hierarkia.
Vierailija kirjoitti:
Jotain on pielessä, jos Meghan majoittuu hotellissa, ottaen huomioon millaiset asunnot perheenjäsenille on. Buckingham ja Kensington ovat niin isoja, että siellä voi olla omissa oloissaan. Sitten on vielä Frogmore ja muut kuningattaren asunnot. Tuo on mielenosoitusta jomman kumman puolelta. Kallis hotellimajoitus menee tietenkin veronmaksajien kukkarosta. Epäilen, että Charles ja William eivät ole tervetulleita kyläilemään Kanadassa.
No hänen ei ole varaa enenmpää narahtaa ja hän pelkää nauhoituksia. Ihan on porukkansa suojannut.
Pukumiehet ovat tiettyä tarkoitusta varten. Puku etäännyttää ja luo kuvaa objektiivisuudesta ja häivyttää intimiteettiin liittyviä taustoja. Opiskeli Meghan.
Ja se kummallinen feikkikainostelu häiden jälkeen? WTF? Nelikymppinen nainen kolmatta kertaa aviossa ja käyttäytyy kuin 15-vuotias ekan ihastuksen kanssa. Ei nyt ihan ollut aidon oloista.