Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun unelmat ei toteudu, miksi elää. Miksi sinä elät?

Vierailija
05.03.2020 |

Nro 1 Unelmani olisi laihtua 35kg. Ei onnistu, viikkoittan aloitan dieetin.
Nro 2 Unelmani on eräs 16v vanhempi mies, mutta hällä avopuoliso. Pannut olen tietekin monesti, mutta ei aio erota.

Turhaan herään joka aamu.
N35

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin ammatista. Amis pohjalta.

Vierailija
2/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että nuorin lapsi 18v ja sitten kys.

Vierailija
4/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia unelmia vaan kehiin.

Minusta ihaninta on tavallinen, turvallinen arki. Nyt se on uhattuna epidemian vuoksi.

Oikeasti, kaipaan sitä, että voin mennä hampurilaiselle ja leffaan tarvitsematta miettiä, onko ohi kulkevalla kröhisijällä joku vaarallinen virus.

Vierailija
5/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painon pudotus ei ole helppoa ja vaatii elämäntapa muutoksen ei diettiä.

Facebookissa on aivan paras ryhmä tavoitteena terveellisempi elämä ja todella hyvin vinkkejä ja onnistumisen kokemuksia ja vertaistukea. Kannattaa liittyä.

Unelma pitäisi aina liittyä sinuun itseesi, minkä voit omalla työllä toteuttaa, kumppani ja lapset ovat extraa, et voi määritellä muiden ihmisten ominaisuuksia.

Vierailija
6/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole vielä kuollut. Toivon sitä kyllä joka päivä, mutta en aio itse tehdä sen eteen muuta kuin elää turhia hötkyilemättä ja juoksentelematta. Syy siihen tekemättömyyteen on perhe. 

Unelmia en edes aio toteuttaa, koska ei mikään eikä kukaan takaa, että elämä sen iloisempaa olisi senkään jälkeen, kun unelmat on saavutettu. Masentais vaan entistä enemmän, kun mikään ei muutukaan.

Vierailija
7/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda unelmia.

Kun unelmoi sellaisia, mitkä voi myös saavuttaa elämä on hauskempaa.

Vierailija
8/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan että nuorin lapsi 18v ja sitten kys.

Kys? Kuopion yliopistollinen sairaala?

Vierailija
9/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole parempaakaan tekemistä. Siksi.

Vierailija
10/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusia unelmia vaan kehiin.

Minusta ihaninta on tavallinen, turvallinen arki. Nyt se on uhattuna epidemian vuoksi.

Oikeasti, kaipaan sitä, että voin mennä hampurilaiselle ja leffaan tarvitsematta miettiä, onko ohi kulkevalla kröhisijällä joku vaarallinen virus.

Se on "uhattuna" vain väliaikaisesti. Muutaman kuukauden päästä voit taas kuljeskella kadulla autuaan tietämättömänä maailman murheista.

Vierailija
11/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on selkeästi äärimmäisyyksien joko-tai ihminen. Dieetti kaatuu ensimmäiseen repsahdukseen ja kun ei saa varattua miestä, ei ole järkeä elää. Nyt olisi tarpeen opetella sitä kultaista keskitietä ja itsensä arvostamista.

Vierailija
12/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda unelmia.

Kun unelmoi sellaisia, mitkä voi myös saavuttaa elämä on hauskempaa.

Miksi unelmoida jostain, mitä ei halua? Vähän sama, kuin päättäisin yhtäkkiä että lempikarkkini onkin lakritsa, eikä suklaa kuten tähän asti.

Vierailija
13/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda unelmia. Unohda se petturiukkomies ja dieetit, ja muuta ruokatottumuksiasi pysyvasti terveelliseen suuntaan, niin nalka pysyy loitolla eika tule ahmimishimoja. Ja laihdut siina samalla ihan annoskokoja hiljakseen pienentamalla. 

Lataa vaikka kalorilaskuri.fi avuksi 

Vierailija
14/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole ap.sta kiinnostunut.

Vierailija
15/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukava tavata ihmisiä ihan tavallisissa merkeissä, ei minulla ole sellaisia unelmia, joita ajattelisin joka päivä. Joskus unelmoin omasta purjeveneestä ja harmittelin pitkään, kun se ei toteutunut. Sitten ymmärsin, että eihän minulla olisi ollut aikaa ja mahdollisuutta käyttää sitä venettäni siinä elämäntilanteessa, vaikka olisin sen saanut hankittua. Ja silloin se vasta olisi harmittanutkin.

Ja sitten olen huomannut, että melomassa käyminenkin on ihan kivaa.

Vierailija
16/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy itseltäsi, mikä pelottaa, ja etsi todellisia unelmiasi.

Haluatko oikeasti laihtua noin paljon? Olisiko parempi etsiä terveellinen ruokavalio, jota noudatat mielelläsi, ja jokin kiva liikuntamuoto, ja heivata vaaka hemmettiin? Luultavasti paino putoaa joka tapauksessa.

Entä haluatko kumppanin, joka kunnioittaa ja arvostaa sinua. Heivaa tuo mieskin hemmettiin eli JSSAP. Voit yllättyä tuloksista.

Mun unelmat alkoivat toteutua, kun aloin tehdä kunnolla työtä niiden eteen. Olen nyt matkalla Yhdysvalloissa oman työni takia aika hienossa tilanteessa, josta en pari vuotta sitten olisi osannut unelmoidakaan. Tein vain työtä tullakseni paremmaksi.

Ja jätin myös taakse yhden eroa lupailevan ja jahkailevaa kumppaniehdokkaan, samoin toisen, joka ei oikein pitänyt minua minään, mutta halusi sitoa kuitenkin. LÖYSIN ihmisen, jonka kanssa minulla on aistillinen ja tasapuolinen suhde.

Vierailija
17/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen vakityöpaikasta ja omistusasunnosta. Ei taida enää ehtiä toteutua, kun ikää on jo 50 v. Pätkätöitä, uudelleenkouluttautumista ja vuokra-asuntoja koko elämä.

Kumppanista ja avioliitosta en enää haaveile, ja lastensaantiaikakin meni jo. Elämä on sitä, että oppii hylkäämään haaveen toisensa perään ja pystyy silti jatkamaan elämistä.

Vierailija
18/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin unelma on ollut, että olen biljonääri. Jotkut unelmat eivät vaan toteudu. Tosin tuo laihduttaminen on aika helppo unelma saavuttaa, jos sitä oikeasti haluaa.

Vierailija
19/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toteuttanut unelmani. Ei ne kyllä mitään petollisia ukkomiehiä sisältäneetkään.

Vierailija
20/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin aina vaan muita varten, muitten pa**asäkkinä ja nöyränä palvelijana. Nyt yritän kliseisesti elää vain itselleni, turhat hännystelijät ovatkin jääneet itsestään taakseni hankittuani kyvyn sanoa ei ja puolusta aitseäni. Rahaa ei ole todellakaan, sitä olisi tietysti kiva saada, ja mahdollistaisi useita muita unelmiani, mutta hankalaa ilman työpaikkaa. Kuntoilen, joogaan, haaveilen, luen, leivon jne.,leppoista arkea, jossa kukaan ei ole hönkimässä niskaani ja kontrolloimassa enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme