Apua. Mulla uusi puhelin ja en osaa vastata puheluihin
On vihreä ja punainen luuri, kuten ennenkin. Vaikka kuinka niitä painan tai yritän vetää joka suuntaan, en saa vastattua puheluihin.
Kommentit (12)
Eikö sen mukana tullut mitään ohjelehtistä? Onhan se vähän noloa ellei puhelimeensa osaa vastata. Osaatko edes soittaa sillä?
No on joo todellakin noloa. Tähän asti olen kyllä osannut puhelimia käyttää.
Ap
Sinun pitää valita Asetuksista, millä näppäimellä vastaat puhelimeen.
Nyt sulla ei toimi ainakaan tuo vihreä, kokoile sitten Äänenvoimakkuusnäppäintä, joka on puhelimen sivulla. Voit valita kumman vaan, mutta valinta on tehtävä.
Ja nuo Samsungit ovat tosi huono kosketusherkkyydeltä, halpoja kännyjä mutta muuten tosi syvältä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sulla ei toimi ainakaan tuo vihreä, kokoile sitten Äänenvoimakkuusnäppäintä, joka on puhelimen sivulla. Voit valita kumman vaan, mutta valinta on tehtävä.
Ja nuo Samsungit ovat tosi huono kosketusherkkyydeltä, halpoja kännyjä mutta muuten tosi syvältä.
Itse olen aina tykännyt Samsungeista. Kestänyt hyvin ja pelittää sääoloista huolimatta. Toisin kuin omput...
Ap
Ei missään nimessä kannata tutustua ohjekirjaan.
Nopeammin selvinnee laittamalla googleen puhelimen merkin ja manuaali. Saat vastauksen hetkessä sen sijaan että avaat ketjun satunnaiselle keskustelupalstalle kertomatta edes puhelimenmerkkiä tai tyyppiä.
Sama puhelin, vastaaminen vihreästä luurista. Kokeile soittaa jonkun toisen puhelimella ja opettele. Itselläni oli myös aluksi vaikeuksia. Vastaa vetämällä vihreän luurin kuvasta oikealle.
Vierailija kirjoitti:
Ei kosketusnäytön pidä liian herkkä ollakaan. Yleensä ongelma on käyttäjän liian kuiva iho, jonka sähkönjohtavuus on huono. Näin etenkin talvella kuivassa huoneilmassa.
Mä en meinaa saada sormenjälkiskanneria toimimaan tämän vuoksi. Noloa passia hakiessa ja rajatarkastuksessa. Näkymättömät sormet.
Minä olen varmaan keski-ikäistynyt, kun ajattelin, että nopeimmin saat apua, kun menet lähimmälle bussipysäkille, ja pyydät joltain nuorelta apua :)
Mulla edellisessä Samsungissa toimi hyvin puhelimeen vastaaminen luurin kuvaa näppäämällä. Uusi A21 ei sitten enää toiminutkaan, vaikka mihin suuntaan olisi vedellyt kuvaketta. Piti laittaa puheluun vastaaminen ja lopettaminen sivunäppäimiin.
Liikkeessä selittivät vain, että ohjelmistoja on muutettu niin, ettei tule vahingossa vastattua puhelimeen, eli ei ole liian herkkä se kuvake. En ole asiasta aivan vakuuttunut, eli mikähän oikeasti on huononnuksen takana?!
Muuten A21 toimii hyvin ja herkästi.
Minkä merkkinen?