Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun unelmat ei toteudu, miksi elää. Miksi sinä elät?

Vierailija
05.03.2020 |

Nro 1 Unelmani olisi laihtua 35kg. Ei onnistu, viikkoittan aloitan dieetin.
Nro 2 Unelmani on eräs 16v vanhempi mies, mutta hällä avopuoliso. Pannut olen tietekin monesti, mutta ei aio erota.

Turhaan herään joka aamu.
N35

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ota itseäsi niskasta kiinni ja tee elämänmuutos. Jos aloitat joka viikko uuden dietin niin silloinhan myös lopetat sen ennen uuden aloittamista.

Helppoa kunhan vaan teet päätöksen etkä kokeile.

2. Pane jotain muuta tai etsi uusi ukko.

Toivon että löydät syyn elää.

Vierailija
22/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän eniten lasten takia, myös toki muitten läheisten, vanhempien, sisarusten jne. Toki myös puolison.

Ja kaipa sitä itsekin vaan haluaa kuitenkin mieluummin olla hengissä kuin kuolla, kaikesta huolimatta joka saa ajattelemaan että ei tästä tule mitään.

Eipä mullakaan kaikki haaveet ole toteutuneet, eikä varmaan toteudukaan, mutta mulle on pääasia että lapsilla on kaikki hyvin, tai edes suht hyvin.

Ap, kyllä niitä on paljon hyviä miehiä muitakin kuin se yksi. Ja laihduttaminen ei ole mikään pakkko. Toki voit alkaa vähän terveellisemmin elää, mutta se paino ei sinänsä ole se juttu enää keski-ikäisenä, terveys on huomattavasti tärkeämpi asia kuin ulkonäkö. Sitten kun sairastuu osaa terveyttä vasta arvostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen vähemmästä tavarasta (=seesteisemmästä kodista) ja kirjojen lukemisesta. Riittää mulle elämän tavoitteeksi, etenkin kun kirjat tuskin elinaikana loppuu kesken.

Vierailija
24/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, jos unelma toteutuu, sitä ei enää ole. Siihen tottuu äkkiä ja hups, taas on tyytymätön ja jotain vailla.

Ap, sulla on väärät unelmat. Unelmoi siitä, että voit hyvin, että jaksat juosta, että sussa itsessäsi on voima. Ja että tapaat miehen, joka ihastuu sinuun eikä itseensä.

Unelmia voi auttaa, esim lähtemällä nyt kävelylle somessa lojumisen sijaan.

Vierailija
25/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on selkeästi äärimmäisyyksien joko-tai ihminen. Dieetti kaatuu ensimmäiseen repsahdukseen ja kun ei saa varattua miestä, ei ole järkeä elää. Nyt olisi tarpeen opetella sitä kultaista keskitietä ja itsensä arvostamista.

Olen muuttunut vuosien varrella, samoin unelmani. Minulla on mies ja perhe, mutta nyt on uudet unelmat joita en voi saavuttaa. Elämä tuntuu turhalta.

Ap

Vierailija
26/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda unelmia.

Kun unelmoi sellaisia, mitkä voi myös saavuttaa elämä on hauskempaa.

Miksi unelmoida jostain, mitä ei halua? Vähän sama, kuin päättäisin yhtäkkiä että lempikarkkini onkin lakritsa, eikä suklaa kuten tähän asti.

Tämä. Ei niitä noin vain vaihdeta.

Vierailija
27/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi