Lapset oli saaneet kummi tädiltä kahden kilon kg karkki vasun järkytyin syvästi pitäisikö ottaa pois vasu?
Emme harrasta lisä aineita ja sokeria tässä kodissa täytynee teroittaa asia uudemman kerran sukulaisille mieliin
Kommentit (107)
Voisitte harrastaa vaikka lukemista, niin tuo oikeinkirjoitus ehkä puolivahingossa paranisi.
Vierailija kirjoitti:
Voi syödä pienissä osissa.
emme harrasta sokria emmekä lisä aineita
Voihan vasu, teepä vaikka lasu ja hyppää voltti ja tee itsestäs huoli-ilmoitus. Netti pois tältä! Lopullisesti. Pidätkö välillä taukoa siitä vela-hokemasta?
Mahtais äitiä hävettää jos tietäis mitä jälkipolvi netissä ripuloi.
Vierailija kirjoitti:
Oliko nyt sentään jo viimeinen talvilomaviikko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä, mä oon luullut että meilläpäin on vasta tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä, mä oon luullut että meilläpäin on vasta tulossa.
Eiku tänään alkaa!
Mikä riivaa ihmistä, joka ei osaa yksinkertaisimpiakaan kielioppisääntöjä? Enkä tarkoita nyt pelkästään aloittajaa. Joillakin ihmisillä on tapana kirjoittaa pitkiäkin vuodatuksia yhtenä tajunnanvirtana, ja aihekin saattaa vaihtua lennossa. Ei välimerkkejä, ei isoja alkukirjaimia edes erisnimissä, ei kappalejakoa, eikä tietenkään osata yhdyssanoja. Päätä alkaa särkeä, jos joutuu lukemaan tuollaista tekstiä.
Hihihih kun ap keksi taas hauskan tarinan kirjoitusvirheineen. Ei yhtään kulunut ja tylsä.
Vierailija kirjoitti:
on erittäin haitallista pieni osissa napsiminen hammas kiilteele tulee happo hyökkäys
Pyydä kummi tädiltä toinen kahden kilon kg vasu väli merkkejä ja yhdys sanojen liitos kappaleita ei tarvitse ottaa pois vasu
Joku täällä tehtailee näitä vasu aloituksia. Miten voikin olla pakkomielle yhdestä murresanasta.
Tätien vasut on aina kyseen alaisia pitää ottaa pois vasut ja jemmata ettei muksut syö kun ne on niin täynnä sokeria js lisäaineita ja anna tilalle lanttu kun sen kuorit niin on herkku lapsille ja pysyvät terveenä.
Kannattaisi harrastaa sokria(?) ym. Sinun kohdallasi se voisi auttaa jopa älykkyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Tätien vasut on aina kyseen alaisia pitää ottaa pois vasut ja jemmata ettei muksut syö kun ne on niin täynnä sokeria js lisäaineita ja anna tilalle lanttu kun sen kuorit niin on herkku lapsille ja pysyvät terveenä.
herkkuvati jossa porkkanaa parsaa retiissejä kukka kaalia ja kurkkua tuore, lisänä joku jukurtti pohjainen kastike ei suolaa