Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

N. 16-vuotias kuumeessa kotona, äitinsä ei mennyt töihin

Vierailija
05.03.2020 |

vaan on sen "lapsen" kanssa kotona. Varmaan tulee niiiin uusavuton tyttö siitäkin. Paapottu ja poispilattu tapaus.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsella esim astma niin pakko on valvoa.

Tuleeko se lapsi siis aina 18 täytettyään kotiin sairastamaan? Ei voi muuttaa pois kotipaikkakunnalta, koska on mentävä äidin valvontaan, jos tulee nuha?

Minullakin on astma mutta ei olisi ikinä tullut mieleenkään, että äidin olisi siksi pitänyt jäädä kotiin. 12-vuotiaasta asti aina sai sairastaa omassa rauhassa.

Vierailija
62/65 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsella esim astma niin pakko on valvoa.

Tuleeko se lapsi siis aina 18 täytettyään kotiin sairastamaan? Ei voi muuttaa pois kotipaikkakunnalta, koska on mentävä äidin valvontaan, jos tulee nuha?

Minullakin on astma mutta ei olisi ikinä tullut mieleenkään, että äidin olisi siksi pitänyt jäädä kotiin. 12-vuotiaasta asti aina sai sairastaa omassa rauhassa.

Blääblää. Niin nokkelaa. Onko pää täynnä räkää vai mistä näitä aivopieruja syntyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon lapsi, 16-vuotias tai aikuinenkin, jos kuume nousee korkealla tai on muutoin hyvin sairas,  niin on hyvä,  että äiti tai joku toinen on valvomassa sairasta. Jos jollain on kokemuksia, että sai sairastaa lapsena yksin,  eikä äiti ollut petin vieressä, niin ei sitä omaa katkeruutta tarvitse toisten niskaan kaataa.

Onneksi nykyisin voi moni tehdä etätöitä,  niin lapsetkin voivat sairastaa turvallisin mielin kotonaan.

Vierailija
64/65 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meidän teinin kynsi lohkeaa, niin tietysti jää 3 viikon palkolliselle vapaalle. Ajatelkaa jos varpaaseen tulee tulehdus ja koko jalka joudutaan amputoimaan!

Vierailija
65/65 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen joutunut jäämään kotiin teinin (nyt 16-vuotias) kanssa kotiin kun hänellä on ollut korkea kuume. Palkatontahan se toki on ollut. Työni luonne on sellainen, että sitä ei voi tehdä kotoa. Olen siis sairaalassa töissä. Kerran olin päivän kotona kun kuume oli korkeimmillaan, toisella kerralla korkea kuume kesti pidempään ja lapsi oli huonossa kunnossa. En tosiaankaan uskaltanut jättää yksin kotiin. Mutta en siis saanut palkkaa noista päivistä vaan olin palkattomalla. Enkä ollut niistä mitään vaillakaan, hyvä kun pystyin olemaan lapsen kanssa kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme