Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylessä karmea dokkari: Aasian poikamiespommi.

Vierailija
05.03.2020 |

https://areena.yle.fi/1-50392677

Dokkari pähkinänkuoressa:
Miten käy kun länkkärit vievät köyhiin maanviljelijämaihin uutta aborttiteknologiaa väestökontrollin verukkeella? Köyhät perheet suosivat poikalapsia (työvoimaa pelloilla) joten abortoivat yksinomaan tyttölapset, tuloksena vinksahtanut väestöjakauma ja sen tuomat oireilut kuten noussut ihmiskauppa, prostituutio, nuorten miesten epätoivo ja sitä myöten rikollisuus.

Ja samaa ollaan tekemässä uudestaan, tällä kertaa ilmastonmuutoksen verukkeella. Köyhän väestön ja etenkin köyhien naisten kouluttamisen sijaan mieluummin pusketaan köyhien pakkosterilisointia joka aiheuttaa sitten tällaista. Eikä kenelläkään ole sitten kivaa. Ei ihmiskaupan uhreilla, ei suvulla joka rupeaa epätoivoissaan ostamaan vaimoja hämäräperäisiltä myyjiltä, ei naisilta joilta suku abortoi tyttölapset väkisin, eikä miehiltä joista esim. Kiinassa reilu 6 miljoonaa joutuu kuolemaan yksin eli niitä ihan aitoja incelleitä.

Eikä edes valtioilla kun nuori turhautunut miesylimäärä on sekä poliittisesti että yhteiskunnallisesti räjähdysherkkä ihmisryhmä.

Kommentit (168)

Vierailija
41/168 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makaa kuin petaa.

Säälittää vain nuo tytöt ja naiset, jotka kauhujen keskellä joutuvat elämään. Puhumattakkaan vanhemmista, joilta ryöstetään lapset.

Vierailija
42/168 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämä on hyvä pointti. Tiedän monta, jotka elää ns. frendit-sarjan tapaisissa kaverikommuuneissa koska eivät halua muunlaista perhettä, koska "riittää että kotona on mukavaa ja hyviä ihmisiä tukemassa minua" yleensä asuvat pareittain

Hyvä sinänsä, mutta se on itsevalittu vapaa elämäntapa. Onko se sitä minkä perhettä haluavat valitsevat (paitsi pakosta), tuskin.

Vanhemmilla ihmisillä tuota on alkanut näkyä, kun lapset ovat lähteneet ja mahd yksinäinen vanhuus koittaa. Mennään kimppaan serkkujen tai ystävien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/168 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/168 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ne kuvitteli että käy. Vaikka olisi miten yksinkertainen ja kouluttamaton, niin miten ei muka ymmärrä että jos minä tapan tyttölapsen ja naapuri tappaa tyttölapsen ja kaikki muutkin kyläläiset tappaa tyttölapsensa, niin jossain vaiheessa tyttöjä ei ole. Miten ne on ajatelleet että poikansa löytäisi vaimon?

Vierailija
45/168 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha upittaa. Moderointi poistaa niin paljon viestejä, että keskustelua ei saada aikaiseksi. 

Luonnonvalinta ei enää toimi nykyajan maailmassa. Ei ainakaan länsimaissa. Meillä länsimaissa vallitsee "naistenhaku" eli naiset voivat itse päättää, haluavatko synnyttää lapsia ja jos kyllä, niin millaisen miehen kanssa. Ehkäisy, abortit, hedelmöityshoidot (luovutettu sperma, luovutetut munasolut). Myös adoptio on mahdollinen. Sijaissynnytyksiä on myös tarjolla, mutta synnyttäjä pitää hakea ulkomailta, koska sinne ei Suomen lainsäädäntö ulotu.

Vierailija
46/168 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha upittaa. Moderointi poistaa niin paljon viestejä, että keskustelua ei saada aikaiseksi. 

Luonnonvalinta ei enää toimi nykyajan maailmassa. Ei ainakaan länsimaissa. Meillä länsimaissa vallitsee "naistenhaku" eli naiset voivat itse päättää, haluavatko synnyttää lapsia ja jos kyllä, niin millaisen miehen kanssa. Ehkäisy, abortit, hedelmöityshoidot (luovutettu sperma, luovutetut munasolut). Myös adoptio on mahdollinen. Sijaissynnytyksiä on myös tarjolla, mutta synnyttäjä pitää hakea ulkomailta, koska sinne ei Suomen lainsäädäntö ulotu.

Kenen se pitäisi päättää? Jonkun valtion lisääntymisviraston?

Vierailija
47/168 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abortti on eri asia kuin sterilisaatio.

Tietenkin on! Mutta moraalitonta on pakkoabortti ja pakkosterilisaatio.

Vierailija
48/168 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin jotain kymmenvuotias, kun koulussa kerrottiin Kiinan yhden lapsen politiikasta ja siitä, miten tyttösikiöitä abortoidaan. Jos minä, siis pikkulapsi, osasin ihmetellä, miten niille pojille sitten riittää vaimoja tulevaisuudessa, niin miten ihmeessä aikuiset päättäjät eivät sitä muka osanneet ottaa huomioon?

Vierailija
49/168 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen se pitäisi päättää? Jonkun valtion lisääntymisviraston?

Mitä hourit? Päätös lapsen synnyttämisestä kuuluu aina naiselle ja VAIN naiselle. Hänen vartalonsa, hänen päätöksensä.

Suomessa kyllä vanhat setämiehet (lainsäätäjät) ovat aina yrittäneet rajoittaa naisten oikeutta päätöksentekoon. Abortti oli pitkään kielletty, mutta nykyään onneksi sallittu. Ja todella hyvä että on.

Sijaissynnytys ei ole Suomen lain mukaan sallittu VAIKKA vanhat setämiehet (poliitikot) ovat kovasti huolissaan syntyvyyden laskusta. Joku vatipää mies väläytteli Synnytystalkoita, mutta ei sitten viitsinyt laillistaa sijaissynnytystä. 

Vierailija
50/168 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatukset muuttuu, kun elintaso kohoaa ja yhteiskunnan tila kehittyy.

Aasia on toiseksi aika epämääräinen sana kuvaamaan ongelman sijaintia. Aasia on itsessään kulttuureiltaan tosi vaihteleva ja osassa alueita asia ei ole niin suuri ongelma eikä tapa juurtunut yhtä vahvasti kulttuurin osaksi.

Koko ongelmassa ei pidä unohtaa sitä, että tyttölasten abortoinnista puhuttaessa puhumme oikeasti kaikkialla maailmassa rehottavasta naisten sortamisesta ja vähättelystä. Ongelmien rajuus vaihtelee mutta perusongelma on nähtävillä kaikkialla, myös Suomessa. Mitään muuta ratkaisua taaksepäin katsoessa ei tilanteen muuttamiseen ole kuin yhteiskunnan kokonaisvaltainen kehitys. Tehdään täällä parhaamme ja autetaan siinä samassa myös muita.

Vierailija
51/168 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin jotain kymmenvuotias, kun koulussa kerrottiin Kiinan yhden lapsen politiikasta ja siitä, miten tyttösikiöitä abortoidaan. Jos minä, siis pikkulapsi, osasin ihmetellä, miten niille pojille sitten riittää vaimoja tulevaisuudessa, niin miten ihmeessä aikuiset päättäjät eivät sitä muka osanneet ottaa huomioon?

Eihän ne ajatelleet yksilöitä ja heidän onneaan, sitä, että yksilöt kaipaavat kumppania. Tarkoitus oli saada hyödyllisiä koneenosia, työläisiä.

Vierailija
52/168 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan he perustaa poikamieskommuuneja? Miksi pitäisi elää yksin vain normiheterosuhdeihanteen vuoksi?

Jospa vaikka siksi että sattuu olemaan hetero.

Vierailija
53/168 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meilläkin vinksallaan sukupuolien tasa-arvo kun tuli 2015 noin 30 000 partakasvuista 1.1. syntynyttä 17-vuotiasta ”poikaa” hakemaan turvaa.

Täälläkin asetetaan pojat parempiarvoiseksi kuin tytöt. nyt tosin presidentti todennut että tulisi suosia tyttöjä, mutta heti hänelle tehtiin selväksi ettei poikia saa syrjiä.

Vierailija
54/168 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne ajatelleet yksilöitä ja heidän onneaan, sitä, että yksilöt kaipaavat kumppania. Tarkoitus oli saada hyödyllisiä koneenosia, työläisiä.

Mutta nämä perheet on ihan yksilöllisesti päättäneet tappaa omat tyttölapsensa.

Vierailija
55/168 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla hyvät markkinat. Ei tarvi tyytyä mihin vaan. Järkyttävää että päästetty tuohon malliin.

Vierailija
56/168 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten tuolla aiemmin todettiin, kyse on idioottimaisista kulttuurisista arvotuksista. Silkkaa idiotismia siis.

Vierailija
57/168 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla hyvät markkinat. Ei tarvi tyytyä mihin vaan. Järkyttävää että päästetty tuohon malliin.

Ei Aasiassa. Miesten ylivoima ja väkivalta (= väkevämmän valta).

Vierailija
58/168 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakava aihe, mutta minua huvittaa ajatus siitä, miten tällä palstalla notkuvat trollit yrittävät selitellä tilannetta.

Palstamiesten jatkuva valituksen aihe on se, että suomalainen nainen ei kelpaa heille vaimoksi. Suominainen on "liian laiska" eikä palvele miestä kuin kotiorja (ruuanlaitto, lastenhoito, tiskaus, siivous, pyykinpesu, seksiä joka ilta, suihinotto joka aamu). Palstamiehet uhoavat, että he lähtevät hakemaan itselleen vaimon Kaakkois-Aasiasta.

Joo, hakekoot vaan kun siellä Aasiassa on jo nyt VALTAVA pula naisista. Tuossa dokumentissa kävi ilmi, että 150 miljoonaa miestä elää puutteessa, koska ei löydä itselleen vaimoa. Mitkä mahtaa olla köyhän palstamiehen mahdollisuudet löytää itselleen vaimo Aasiasta, kun väestörakenne on täysin vääristynyt. Ne puuttuvat 150 miljoona naista on tapettu (abortoitu sikiöaikana), joten mistäs revit lisää naisia parisuhdemarkkinoille?

Palstamiesten voimafantasia (vaimon haku Aasiasta) tuli nyt lopullisesti tiensä päähän. :D

Naiset tekevät rahan takia melkein mitä tahansa, onhan Suomessakin näitä möhömahaisia varhaiseläkeläisiä 50v ukkoja joilla thaimaalainen, vietnamilainen jne. vaimo. Elintaso silti 10x korkeampi kuin jossain näiden naisten maaseudulla kotimaassa.

Vierailija
59/168 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan meilläkin vinksallaan sukupuolien tasa-arvo kun tuli 2015 noin 30 000 partakasvuista 1.1. syntynyttä 17-vuotiasta ”poikaa” hakemaan turvaa.

Täälläkin asetetaan pojat parempiarvoiseksi kuin tytöt. nyt tosin presidentti todennut että tulisi suosia tyttöjä, mutta heti hänelle tehtiin selväksi ettei poikia saa syrjiä.

Tämä.

Meillä on jo ennestään kymmeniä tuhansia miehiä enemmän kuin naisia ikäluokassa 20-40, ja parhaillaan tuota epätasapainoa lisää joka vuosi ulkomailta vyöryvät miehet.

Esimerkiksi pelkästään 2015 tuli 30 000 ihmistä, joista 80% miehiä.

Jokainen joka asiasta täällä on maininnut, on saanut u l i miehen leiman. Tarvitaan ilmeisesti konkreettinen vaikutus asian takia ennen kuin typerimmät sen tajuavat.

Myös Suomessa virittyy parhaillaan aikamiespommi, ja pian on liian myöhäistä tehdä mitään asian suhteen.

Vierailija
60/168 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimoista maksetaan, niin tyttöjähän juuri kannattaisi synnyttää. 

Jos oma lapsi olisi kauppatavaran kaltainen niin jättäisin kyllä synnyttämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä