Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän isomahaisista nallekarhumiehistä, olenko harvinaisuus?

Vierailija
05.03.2020 |

Pidän siis nimenomaan siitä isosta mahasta. Sitä on kiihottavaa hieroa ja se on turvallinen. Ja lisäksi iso maha korostaa kokoeroa, kun käteni eivät kunnolla yllä ympärille. Pidän myös karvaisuudesta eli miesmakuni on suurin piirtein vastakohta timmille lihaskimpulle. Sellaisiin en tunne mitään vetoa. Itse olen normaalipainoinen ja tätä ei myöskään selitä jokin iskäfetissi, koska isäni on aina ollut hoikka.

Tällä palstalla usein parjataan lihavia miehiä, siksi halusin tuoda esille, että muitakin makuja on.

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverina yksi nainen jolla on huonoja kokemuksia miehistä mutta aina silti löytää baarista sen parrakkaan isomahaisen ukon. Kerta toisensa jälkeen ja aina lopulta sama juttua ja ero tulee ja ei, kun uutta parrakasta möhömahaa koukkuun. Sääliksi käy lapsi =(

Vierailija
82/147 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans tykkään ,kun miehellä on mahaa. Jotenkin sellainen turvallinen nallekarhu tulee se tunne. Me kyllä ollaan molemmat vatsakkaita. Hyvä kun kumpaakaan ei haittaa ei itseä eikä toista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://img.huffingtonpost.com/asset/5cd96c3421000059008024c2.jpeg

Eli on harvinaista jos miellyttää näistä, sanotaanko nyt vaikka tuo oikeanpuoleinen?

https://mensopedia.com/wp-content/uploads/2019/08/different-types-of-ma…

Tai jos vaikka toinen oikealta miellyttää enemmän kuin vasemmanpuoleinen?

Jos näistä tehtäisiin gallup, menisiköhän niin että timmimmät pienikokoiset miehet voittaisivat, ja korkeintaan muutama tosi omaperäisen miesmaun omaava nainen äänestäisi isokokoisia nallekarhumiehiä?

Niin varmaan kävisi, naisethan ei ole pinnallisia koska mahakkuus ei haittaa (lyhyys, hintelyys, kapeat hatiat, leveä lantio, pienet sormet, heiveröiset ranteet, jnejnejne toki haittaakin).

Pidän isomahaisista miehistä eli siis aika eri asia kuin se, että mahakkuus ei haittaa. Ei nyt ollut tarkoitus mitään gallupia pystyttää, ajattelin vain tuoda esille, että lihavuus ei ole kaikille naisille haitta, vaan päinvastoin. Samalla tavalla löytyy naisia, jotka pitävät hoikkarakenteisista miehistä. Ap

Täällä isomahainen mies, joka pitäisi tuollaisesta aloituksen huomiosta. Vaikkapa mahan hieromisesta. Arvelisin että hyvässä hoidossa kasvunvaraakin vielä on :)

Vierailija
84/147 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville Haapasalo ❤️

Vierailija
85/147 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi muuta sanoa kuin että kyllä miehillä on helppoa. Tulevat rakastetuiksi vartalosta riippumatta, ei jätetä vartalon virheiden takia, puoliso ei koko ajan vertaa parempiin ja saa olla rauhassa sellainen kuin on.

Sitten itse nillittävät kuinka rakkaus on kuollut kun nainen lihoi 5kg ja on pentele mennyt ikääntymäänkin sen 10 vuoden yhdessäolon aikana.

Ihannemieheni nallekarhu ei ikinä sanoisi mitään pahaa naisista. Sekin kuuluu nallekarhumieheen olennaisesti ja pehmeät arvot muutenkin.  Ap

Tällaiset miehet tuntuvat olevan harvassa. Turhan moni mies on analysoinut ulkonäköäni kriittisesti päästä varpaisiin ja valittaneet, tyyliin, että jos isoissa rinnoissa nännit eivät osoita suoraan eteenpäin tai perse on 3 cm liian pieni, käsi liian iso, nilkka liian paksu. Tai sitten olen törmännyt moneen m*lkkuun. Kyllä isomahaisuuskin käy, jos mies on muuten empaattinen.

Ikävää tuollainen. Jännä kuitenkin, kuinka tässäkin ketjussa pidetään ihan normaalia, että puhutaan miehistä samaan sävyyn, kuinka miehen pitää olla tietyn näköinen eikä saa olla jonkun muun näköinen.

Vierailija
86/147 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on OK laittaa referenssikuvia Jason Momoasta ja kenestä vaan komistuksesta, että tällainen miehen pitäisi olla. Jos miehet laittaisi samalla tavalla kuvia instabeibeistä, että tällainen on oikea nainen, se olisi tosi moukkamaista.

Eri säännöt.

Vierailija
87/147 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi muuta sanoa kuin että kyllä miehillä on helppoa. Tulevat rakastetuiksi vartalosta riippumatta, ei jätetä vartalon virheiden takia, puoliso ei koko ajan vertaa parempiin ja saa olla rauhassa sellainen kuin on.

Sitten itse nillittävät kuinka rakkaus on kuollut kun nainen lihoi 5kg ja on pentele mennyt ikääntymäänkin sen 10 vuoden yhdessäolon aikana.

Ihannemieheni nallekarhu ei ikinä sanoisi mitään pahaa naisista. Sekin kuuluu nallekarhumieheen olennaisesti ja pehmeät arvot muutenkin.  Ap

Tällaiset miehet tuntuvat olevan harvassa. Turhan moni mies on analysoinut ulkonäköäni kriittisesti päästä varpaisiin ja valittaneet, tyyliin, että jos isoissa rinnoissa nännit eivät osoita suoraan eteenpäin tai perse on 3 cm liian pieni, käsi liian iso, nilkka liian paksu. Tai sitten olen törmännyt moneen m*lkkuun. Kyllä isomahaisuuskin käy, jos mies on muuten empaattinen.

Ikävää tuollainen. Jännä kuitenkin, kuinka tässäkin ketjussa pidetään ihan normaalia, että puhutaan miehistä samaan sävyyn, kuinka miehen pitää olla tietyn näköinen eikä saa olla jonkun muun näköinen.

On varmaan enemmän ulkonäkökeskeisempää, kuin suoraan kasvotusten sanottaisiin.

Vierailija
88/147 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katselee noita pareja kaupoissa ja julkisilla paikoilla niin näköjään tykkäävät.

Vierailija
89/147 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen miesmaku myöskin! 

Vierailija
90/147 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille on OK laittaa referenssikuvia Jason Momoasta ja kenestä vaan komistuksesta, että tällainen miehen pitäisi olla. Jos miehet laittaisi samalla tavalla kuvia instabeibeistä, että tällainen on oikea nainen, se olisi tosi moukkamaista.

Eri säännöt.

Multa kysyttiin, millanen mun naisihanne on. En osannu kuvailla kovinkaan tarkkaan, kun en ole nähnyt minulle miellyttäviä ihmisiä sen tarkemmin.

Laitoin sitten kuitenkin esimerkkikuvia joissa oli mielestäni kauniit kapeat kasvot. Ja sitten toisen tyyppisistä, missä pulleat allit vai miksikä niitä naiset sanoo. Sellasista, mitä olen pitänyt viehättävinä tai kiinnostavina.

Seuraus oli kuitenkin, että hänen mukaansa pidän häntä itseään liian laihana :(

Tämä ei ollut tarkoitus. Olen itse hyvinkin isomahainen. Pientä ei ole edes pakarat.

Vierailija
91/147 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samanlainen miesmaku myöskin! 

Ihanaa kuulla!

Vierailija
92/147 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan yksi ihminen on sanonut ääneen, että mulla on komea maha. Tuntuihan se hyvältä kuulla.

Sellaisesta kommentista tulee varmaankin kiittää. Eikä kehua vastavuoroisesti naisen mahaa vaan vaikkapa toisen hymyä tai että ylipäätään kertoi mistä pitää toisessa.

Vierailija
93/147 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kans!! Oikeen karmii miehen muutamat kaverit, jotka ovat täysin ns "kuivan kesän oravia". Siis pelkkää luuta ja nahkaa.

Vierailija
94/147 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlella löytää kuvia isoista miehistä ainakin hakusanalla ssbhm.

Vierailija
95/147 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kans!! Oikeen karmii miehen muutamat kaverit, jotka ovat täysin ns "kuivan kesän oravia". Siis pelkkää luuta ja nahkaa.

Ehkä se on sun miehen onni, ettei sen kaverit ole pulleammasta päästä :)

Vierailija
96/147 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut aika rumasti laihoista miehistä.

Vierailija
97/147 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahakkaat miehet eivät kuulu omaan makuuni, mutta nähtäneen se ei haittaa siinä vaiheessa jos muuten kolahtaa. Olen aina pitänyt hoikista, timmeistä miehistä, mutta nyt olen naurettavan palavasti ihastunut mahakkaaseen perheenisään, mikä on muutenkin kaikilta ulkoisilta piirteiltään täysin erilainen kuin miehet keistä olen aina ennen kiinnostunut. Hämmentävää.

Vierailija
98/147 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole harvinaisuus. Mun miehellä on painoa yli sata kiloa, pituutta yli 190 cm ja on aivan mahtavaa hyväillä sitä isoa mahaa ja juuri se, ettei kädet yllä ympärille. Ja itse en ole mikään iso ihminen, kokoero tuossa myös viehättää. Mun mies ei ole mikään sohvaperuna, on erittäin vahva ja hyväkuntoinen, vaikka mahassa onkin ylimääräistä. Myöskin on tuo nallekarhuluonne hänellä eli aivan ihana on ja komea. Kyllä hänestä on naiset aina tykänneet, mutta kaiken lisäksi on uskollista tyyppiä.

Vierailija
99/147 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään. Ei se ole välttämätön, mutta se on sellainen sopivan turvallinen. Rajansa tietysti sen koolla. Ja tiedän, että se on epäterveellistäkin, joten en halua kannustaa sellaisen hankkimiseen. Mutta jos on vähän mahaa ja on muuten terve, asia on täysin OK. Itse olen hoikanpuoleinen, 169/59. Ikäkin tekee tehtävänsä, miksei 42-vuotias nainen tykkäisi iskämahoista. Kaljuuntuminenkin on OK. Ja karvaisuus, esim. mahan tai rintakehän. Siitä en tykkää, jos on ihan lihakseton tai lyhyt (minulle alle 175). Mutta nämä muut on miehekkäitä piirteitä, ja se vetoaa.

Vierailija
100/147 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan yksi ihminen on sanonut ääneen, että mulla on komea maha. Tuntuihan se hyvältä kuulla.

Sellaisesta kommentista tulee varmaankin kiittää. Eikä kehua vastavuoroisesti naisen mahaa vaan vaikkapa toisen hymyä tai että ylipäätään kertoi mistä pitää toisessa.

Se nallekarhumaha on juuri nimenomaan komea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä