Pidän isomahaisista nallekarhumiehistä, olenko harvinaisuus?
Pidän siis nimenomaan siitä isosta mahasta. Sitä on kiihottavaa hieroa ja se on turvallinen. Ja lisäksi iso maha korostaa kokoeroa, kun käteni eivät kunnolla yllä ympärille. Pidän myös karvaisuudesta eli miesmakuni on suurin piirtein vastakohta timmille lihaskimpulle. Sellaisiin en tunne mitään vetoa. Itse olen normaalipainoinen ja tätä ei myöskään selitä jokin iskäfetissi, koska isäni on aina ollut hoikka.
Tällä palstalla usein parjataan lihavia miehiä, siksi halusin tuoda esille, että muitakin makuja on.
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan yksi ihminen on sanonut ääneen, että mulla on komea maha. Tuntuihan se hyvältä kuulla.
Sellaisesta kommentista tulee varmaankin kiittää. Eikä kehua vastavuoroisesti naisen mahaa vaan vaikkapa toisen hymyä tai että ylipäätään kertoi mistä pitää toisessa.
Se nallekarhumaha on juuri nimenomaan komea.
Nyt miehet miettii, että minkä näköisiä nallekarhut on. On pandakarhuja, teddykarhuja, jääkarhuja, karhukarhuja ja karhukaisia. Mikä minä olen?
Jossain keskusteluohjelmassa oli vieraana missi jolla oli sama mieltymys. Taputteli siinä ohjelmassa jonkun vieraan masua.
Vierailija kirjoitti:
Jossain keskusteluohjelmassa oli vieraana missi jolla oli sama mieltymys. Taputteli siinä ohjelmassa jonkun vieraan masua.
Näkispä samalla tavalla kun joku mies taputtelisi ja silittelisi jotain vierasta kaksikymppistä naista. Jostain syystä se ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan yksi ihminen on sanonut ääneen, että mulla on komea maha. Tuntuihan se hyvältä kuulla.
Sellaisesta kommentista tulee varmaankin kiittää. Eikä kehua vastavuoroisesti naisen mahaa vaan vaikkapa toisen hymyä tai että ylipäätään kertoi mistä pitää toisessa.
Se nallekarhumaha on juuri nimenomaan komea.
Nyt miehet miettii, että minkä näköisiä nallekarhut on. On pandakarhuja, teddykarhuja, jääkarhuja, karhukarhuja ja karhukaisia. Mikä minä olen?
Mun mies ainakin on suomalainen karhu eli ruskeakarhu (ursus arctos), sellainen kuin Juuso-karhu (483 kg).
Ensimmäinen ihastukseni oli meidän koulun tarkkiksen opettaja, joka oli just sellainen mahakas ja hyvin rauhallinen ja turvallinen karhumainen mies, jonka lempinimikin oli Nalle. Sellainen miestyyppi on aina vedonnut ja myös oli hyvin pidetty opettaja.
Tuli mieleen tuota lihaksikas koodari- ketjua lukiessa, että en ole ikinä tuntenut vetoa niihin hyvännäköisiin, jotenkin ” siloteltuihin” miehiin ns. miesmalli tyyppeihin, joihin jotkut kaverit sanoo, että onpas hyvännäköinen. Vaikka joku Ronaldo ei sytyttäis :-) pitää olla sellainen iso karhumainen ryökäle ja vähän mahaa.
Itse olen missityyppinen, jota ne ryökäleet ei edes uskalla lähestyä.
"pitää olla sellainen iso karhumainen ryökäle ja vähän mahaa."
Korjaan sinua, että kenenkään miehen ei tietenkään PIDÄ olla yhtään minkään näköinen. Jokainen mies saa olla sellainen kuin itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen tuota lihaksikas koodari- ketjua lukiessa, että en ole ikinä tuntenut vetoa niihin hyvännäköisiin, jotenkin ” siloteltuihin” miehiin ns. miesmalli tyyppeihin, joihin jotkut kaverit sanoo, että onpas hyvännäköinen. Vaikka joku Ronaldo ei sytyttäis :-) pitää olla sellainen iso karhumainen ryökäle ja vähän mahaa.
Itse olen missityyppinen, jota ne ryökäleet ei edes uskalla lähestyä.
En minäkään, se on oikeastaan ainoa mitä noin ulkoisesti miehissä välttelen, että on kovin sporttinen.
Pidän miehistä, joissa on tuollainen karhumainen turvallisuus, vaikkei ulkonäkö olisikaan välttämättä ihan karhumainen (mieheni oli hyvin hoikka tavatessamme) eli henkiset ominaisuudet ajavat fyysisisten ohi. Hiljaisempi, isällinen ja turvallinen mies vetoaa minuun. Ja lapsuus oli aika turvaton, johtuu varmaan siitä kaipuu turvalliseen ja tasaiseen mieheen.
En pidä hyllyvistä mahoista. Inhoitus.
Minua viehättää eniten hoikat tai normaalit miehet, joilla ei ole manboobseja. Kuumimmat miehet ovat hoikkia ja itse en ole hoikka. Möhömaha ei ole kummallakaan sukupuolella viehättävä.
Minä myös. Tosin sillä on eroa onko oikeasti lihava (=en tykkää) vai vain aavistuksen mahakas, sellainen pehmoinen (=tykkään). Puolisoni on täydellinen: harteikas ja lihaksikas, harrastaa aktiivisesti liikuntaa ja on ihan kohtalaisen hyvässä kunnossa, mutta on kuitenkin sen verran herkkusuu että vatsaa ja pientä pehmentävää pyöreyttä löytyy. Melko karvainen ja muutenkin sellainen nallekarhumainen olemus, tykkään!
Itse taas olen ja haluan pysyä hoikkana.
Vierailija kirjoitti:
Minua viehättää eniten hoikat tai normaalit miehet, joilla ei ole manboobseja. Kuumimmat miehet ovat hoikkia ja itse en ole hoikka. Möhömaha ei ole kummallakaan sukupuolella viehättävä.
Jännä kun isokokoisemmat naiset monesti pitävät treenatuista miehistä, mutta isoista möhömahoista hoikat. Vastakohtaisuus viehättää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun isokokoisemmat naiset monesti pitävät treenatuista miehistä, mutta isoista möhömahoista hoikat. Vastakohtaisuus viehättää?
Siltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen ihastukseni oli meidän koulun tarkkiksen opettaja, joka oli just sellainen mahakas ja hyvin rauhallinen ja turvallinen karhumainen mies, jonka lempinimikin oli Nalle. Sellainen miestyyppi on aina vedonnut ja myös oli hyvin pidetty opettaja.
Mun ihastus oli leveä ruotsinkielen opettaja. Ihan niin paljon, etten aina voinut nousta pulpetista kun alkoi keulimaan.
Nykyään olen itse leveä ja mahakas.
Vierailija kirjoitti:
Läski ei pysty paneen.
Pystyy, pystyy.
t. BMI 34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää isosta kovasta pallosta, mutta maltillisesti laardia vatsalihasten päällä näyttää ja tuntuu hyvältä. Sellainen dad body.
https://www.tmz.com/2019/07/11/jason-momoa-vacation-dad-bod-body-shamin…
Tällaista tarkoitan.
Tuo olisi Suomessa miesten mielestä ainakin jotain muuta kuin iskämaha. Menee melkein timminä.
Et todellakaan! Täällä yksi karhunkaataja ilmoittautuu :D
Oma mies on juuri tuollainen vatsakas ja karvainen. On mua himppasen lyhyempi, mutta kaikki se korvautuu raskaan karhumaisessa ruumiinrakenteessa (leveät hartiat, isot selkäfileet, paksut tukkireidet, Bundesliga-pohkeet, isot ja kauniit kourat...) Ja se karvoitus ja se masu, ah <3 Samoin sen pienen rasvakerroksen alta erottuu kuitenkin, miten pyöreät lihakset liikahtelevat kuin mannerlaatat. Olin kusta hunajaa, kun mies ekoja kertoja veti leukoja ilman paitaa...!
Nyt on vain työpaikkalääkäri urputtanut painosta siihen sävyyn, että hiljaksiin yrittää saada masua pienemmäksi. Hirveä hinku sabotoida koko operaatio, mutta hillitsen itseni.
Samoin on muutenkin karhumainen, eli mielellään nukkuisi talvet ja söisi kesät (grillikausi) ja muuten olisi onnellisimmillaan jos saisi vain köntystellä metsässä eräjormailemassa. Ei hevillä suutu, mutta aiheesta kyllä roihahtaa ja nopeasti.
Olen yrittänyt hankkia lisätienestejä tässä koronan aikana, eli jos jotakuta kiinnostaa liisata meidän ukkoa, niin viestiä sitten mulle vaan ;)