Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän isomahaisista nallekarhumiehistä, olenko harvinaisuus?

Vierailija
05.03.2020 |

Pidän siis nimenomaan siitä isosta mahasta. Sitä on kiihottavaa hieroa ja se on turvallinen. Ja lisäksi iso maha korostaa kokoeroa, kun käteni eivät kunnolla yllä ympärille. Pidän myös karvaisuudesta eli miesmakuni on suurin piirtein vastakohta timmille lihaskimpulle. Sellaisiin en tunne mitään vetoa. Itse olen normaalipainoinen ja tätä ei myöskään selitä jokin iskäfetissi, koska isäni on aina ollut hoikka.

Tällä palstalla usein parjataan lihavia miehiä, siksi halusin tuoda esille, että muitakin makuja on.

Kommentit (147)

Vierailija
121/147 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei kiitos isokokoisia, vatsakkaita "nallekarhuja"! Syynä lähinnä varmaan se, että isäni oli pyöreävatsainen ja äitiäni parikymmentä senttiä pidempi, mutta kaikkea muuta, kuin leppoisa luonne... Olen 166 cm pitkä. Minun ihannemieheni ovat aina olleet itseäni max. 10 cm pidempiä, normaali/hoikkavartaloisia. Sellainen oli nykyinen aviomiehenikin silloin, kun tavattiin, eli 25 vuotta sitten. Sittemmin tosin yhdessä pyöristytty☺

Vierailija
122/147 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa huomioon, että sieltä mahan alta ei sitten löydykään juuri mitään muuta kuin karvaiset kintut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/147 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa huomioon, että sieltä mahan alta ei sitten löydykään juuri mitään muuta kuin karvaiset kintut.

Kateellisten panettelua.

Vierailija
124/147 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla niin että on naisia joilla on fetissi?  Nainen joka oikeasti välittää siitä miltä mies näyttää?

EIkös se normaalisti ole niin että naiset vaan rakastuu sisäiseen kauneuteen tai luonteeseen?

Ja minä kun oletin että ap on mies, ja että suurin osa karhuista tykkäävistä on miehiä. Karhut ovat rakastettuja homoyhteisöissä. :)

M30

Eiköhän näistä kirjoittajista iso osa ole miehiä.

Vierailija
125/147 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte vain naisille suunnatun keskustelun, niin varmaan kerrotte siitä?

Vierailija
126/147 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten iso maha saa olla?

Vierailija
127/147 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella naisella on sama maku. Mahaa saa olla kunhan on leveät hartiat ja muutenkin isokokoinen

mies52v

Vierailija
128/147 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa maha näin helteilläkin....

Vierailija
129/147 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne isomahaiset miehet nai? Ison vatsan päällä ei varmaan ole kiva ratsastaa, ja takaa päin miehen maha läiskyy sun persettä vasten. Enkä ikipäivänä ottaisi läskimahaista miestä päälleni! Joten, miten ne nai?

Vierailija
130/147 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso roteva mies vaikka vähän mahakkaanakin on parempi kuin pieni ja luihu etenkin,  jos on miehekäs varustus myös.  Iso maha ei sinänsä ole kiihottava asia, vaikka isoon mahaan on mukava nojata ja sitä voi käyttää tyynynä. Hyvät puolet siinäkin siis, kaikki ei ole niin mustavalkoista.  Mutta en kyllä ymmärrä, miten joku voi pitää valtavaa vatsaa itsessään erityisen kiihottavana. Lihavuus heikentää mieskuntoakin aika lailla useimmilla.

Vierailija
131/147 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla niin että on naisia joilla on fetissi?  Nainen joka oikeasti välittää siitä miltä mies näyttää?

EIkös se normaalisti ole niin että naiset vaan rakastuu sisäiseen kauneuteen tai luonteeseen?

Ja minä kun oletin että ap on mies, ja että suurin osa karhuista tykkäävistä on miehiä. Karhut ovat rakastettuja homoyhteisöissä. :)

M30

Eiköhän näistä kirjoittajista iso osa ole miehiä.

Mutta myös miehiä, jotka eivät siitä samaisesta syystä ole homoyhteisöissä, koska läskirasismi ja omat luulot siitä, että pitäisi olla hoikka, että kelpaisi sille ikäryhmälle, jota tavoittelee (vanhempi etsii huomattavasti itseään nuorempaa, eikä omanikäiset pullukat kelpaa). Samasta syystä karsastavat myös Prideä, koska vaatii -huoh, liikuntaa- eli marssimista ja tavallisille tallukoille ei glitter oikein sovi, eikä meikit tai minihameet. Osa on myös hyvin kansallismielistä ja siitäkin syntyy kitkaa islamismin/natsismin pelossa.

Vierailija
132/147 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä juttu:

Sitten Suomessa näistä

” Nalleista”ei ole pulaa.

Vierailija
133/147 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitää miehistä, ei luikuista.

Vierailija
134/147 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesläskit provoaa.

Lihaksikas solakka mies on ihana, ahhh.

Vierailija
135/147 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne isomahaiset miehet nai? Ison vatsan päällä ei varmaan ole kiva ratsastaa, ja takaa päin miehen maha läiskyy sun persettä vasten. Enkä ikipäivänä ottaisi läskimahaista miestä päälleni! Joten, miten ne nai?

Miten se maha läiskyy sun persettä vasten, jos se on nostettuna sun selän päälle?

Vierailija
136/147 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään erityistä vartalotyyppiä joka herättäisi himot. Mutta kyllä vatsakas on seksikäs, kunhan muuten on miehekäs. Sytyn enemmän siitä miten mies katsoo, puhuu ja käyttäytyy.

Vierailija
137/147 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kovin isoista mahoista. Ihan timmi ei tarvitse olla. Tosin nykyinen on ja kyllä se vetoaa. Vieläpä pitkä ja raamikas kun on, niin tykkään kyllä. Ja itse olen hoikka, vyötärö on vähän alle 60cm, niin siksikään en kovin vatsakasta halua. Lähärissä rusentuu alle.

Vierailija
138/147 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mitä?? Missä ovat nämä kaikki meistä nallekarhuista tykkäävät naiset? Eipä ole näkynyt..

180 cm/ 112 kg ja on karvaa sen verran, että Korkeasaaressa pitää olla vähän varuillaan.

Vierailija
139/147 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison miehen selän takana on turvallista nukkua. Laittaa käsi kyljelle ja tunnustella sitä vatsaa ja siitä sitten mäkeä vähän alemmas :)

Vierailija
140/147 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ison miehen selän takana on turvallista nukkua. Laittaa käsi kyljelle ja tunnustella sitä vatsaa ja siitä sitten mäkeä vähän alemmas :)

Näillä miehillä on aina man-boobsit eli miestissit. Isommit rinnat kuin sinulla itselläsi. Oletko ajatellut olevasi sittenkin kenties lesbo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä