Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän isomahaisista nallekarhumiehistä, olenko harvinaisuus?

Vierailija
05.03.2020 |

Pidän siis nimenomaan siitä isosta mahasta. Sitä on kiihottavaa hieroa ja se on turvallinen. Ja lisäksi iso maha korostaa kokoeroa, kun käteni eivät kunnolla yllä ympärille. Pidän myös karvaisuudesta eli miesmakuni on suurin piirtein vastakohta timmille lihaskimpulle. Sellaisiin en tunne mitään vetoa. Itse olen normaalipainoinen ja tätä ei myöskään selitä jokin iskäfetissi, koska isäni on aina ollut hoikka.

Tällä palstalla usein parjataan lihavia miehiä, siksi halusin tuoda esille, että muitakin makuja on.

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ison miehen selän takana on turvallista nukkua. Laittaa käsi kyljelle ja tunnustella sitä vatsaa ja siitä sitten mäkeä vähän alemmas :)

Näillä miehillä on aina man-boobsit eli miestissit. Isommit rinnat kuin sinulla itselläsi. Oletko ajatellut olevasi sittenkin kenties lesbo?

Harmittaako se sua?

Vierailija
142/147 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

a teddy bear is like a fat baby.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään jaguaarinvatsaisista miehistä.

Vierailija
144/147 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään jaguaarinvatsaisista miehistä.

Ok

Vierailija
145/147 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://i0.wp.com/nypost.com/wp-content/uploads/sites/2/2019/06/dad-bod…

Ite tykkään tuollaisista "iskävatsoista" (paitsi karvaa saa olla joka paikassa paitsi mieluiten kaljupää) plus se mainittu Kasimir, nam, isompikaan vatsan koko ei haittaa. Sanotaanko niin, että raja menee siinä, että jos olen 9kk raskaana, niin kadulla mieheltä kysytään tuleeko tyttö vai poika, eikä minulta.

Vierailija
146/147 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://i0.wp.com/nypost.com/wp-content/uploads/sites/2/2019/06/dad-bod…

Ite tykkään tuollaisista "iskävatsoista" (paitsi karvaa saa olla joka paikassa paitsi mieluiten kaljupää) plus se mainittu Kasimir, nam, isompikaan vatsan koko ei haittaa. Sanotaanko niin, että raja menee siinä, että jos olen 9kk raskaana, niin kadulla mieheltä kysytään tuleeko tyttö vai poika, eikä minulta.

Noita on kyllä paljon isompiakin.

Vierailija
147/147 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun kaltaisia enemmistönä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi