Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän isomahaisista nallekarhumiehistä, olenko harvinaisuus?

Vierailija
05.03.2020 |

Pidän siis nimenomaan siitä isosta mahasta. Sitä on kiihottavaa hieroa ja se on turvallinen. Ja lisäksi iso maha korostaa kokoeroa, kun käteni eivät kunnolla yllä ympärille. Pidän myös karvaisuudesta eli miesmakuni on suurin piirtein vastakohta timmille lihaskimpulle. Sellaisiin en tunne mitään vetoa. Itse olen normaalipainoinen ja tätä ei myöskään selitä jokin iskäfetissi, koska isäni on aina ollut hoikka.

Tällä palstalla usein parjataan lihavia miehiä, siksi halusin tuoda esille, että muitakin makuja on.

Kommentit (147)

Vierailija
41/147 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää isosta kovasta pallosta, mutta maltillisesti laardia vatsalihasten päällä näyttää ja tuntuu hyvältä. Sellainen dad body.

https://www.tmz.com/2019/07/11/jason-momoa-vacation-dad-bod-body-shamin…

Tällaista tarkoitan.

Daddy ei ole mikään bodari.

Onhan. Eikä J.M. ole bodari.

Vierailija
42/147 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa kuin että kyllä miehillä on helppoa. Tulevat rakastetuiksi vartalosta riippumatta, ei jätetä vartalon virheiden takia, puoliso ei koko ajan vertaa parempiin ja saa olla rauhassa sellainen kuin on.

Sitten itse nillittävät kuinka rakkaus on kuollut kun nainen lihoi 5kg ja on pentele mennyt ikääntymäänkin sen 10 vuoden yhdessäolon aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/147 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä isosta mahasta miehellä, muttei se ole kynnyskysymys. Olen ollut miesten kanssa, joilla on vähintään isohko maha. Oikeasti melko harvan ihmisen kanssa synkkaa henkisesti, harvojen miesten kanssa synkkaa ja olen demiseksuaali (sängyssä vain niiden kanssa, joista oikeasti pidän). Katson ulkonäkövirheitä, ainakin osaa niistä, hieman läpi sormien. Pidän hoikista miehistä, joilla on mahdollisimman litteä rintakehä, jos ulkonäöstä puhutaan, hartiat voivat olla suht leveät. Itse olen rintava nainen, vastakohdat viehättää. Minusta iso maha on luonnollisempi naisella (mahdolliset raskaudet jne.), muttei toki esteettinen. Minua ärsyttää, jos mahakkaat miehet vaativat/haluavat, ettei naisella saa olla grammaakaan ylipainoa. Isäni oli isomahainen ja kännissä väkivaltainen.

Vierailija
44/147 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä muitakin :)  Kasmir on tosi kuuma, mutta Momoa taas on makuuni hyvin perinteinen komea mies lihaksineen, ei sellainen mahakas mitä tarkoitan. Isot lihakset ovat juuri se asia, mikä on itselleni turn off, on aina ollut. Siitä ei tule sellaista rentoa ja leppoisaa vaikutelmaa, vaan kireä ja aggressiivinen. Siis nallekarhun vastakohta. Ap

Vierailija
45/147 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi muuta sanoa kuin että kyllä miehillä on helppoa. Tulevat rakastetuiksi vartalosta riippumatta, ei jätetä vartalon virheiden takia, puoliso ei koko ajan vertaa parempiin ja saa olla rauhassa sellainen kuin on.

Sitten itse nillittävät kuinka rakkaus on kuollut kun nainen lihoi 5kg ja on pentele mennyt ikääntymäänkin sen 10 vuoden yhdessäolon aikana.

Ihannemieheni nallekarhu ei ikinä sanoisi mitään pahaa naisista. Sekin kuuluu nallekarhumieheen olennaisesti ja pehmeät arvot muutenkin.  Ap

Vierailija
46/147 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihannemieheni nallekarhu ei ikinä sanoisi mitään pahaa naisista. Sekin kuuluu nallekarhumieheen olennaisesti ja pehmeät arvot muutenkin.  Ap

Tällaiset miehet tuntuvat olevan harvassa. Turhan moni mies on analysoinut ulkonäköäni kriittisesti päästä varpaisiin ja valittaneet, tyyliin, että jos isoissa rinnoissa nännit eivät osoita suoraan eteenpäin tai perse on 3 cm liian pieni, käsi liian iso, nilkka liian paksu. Tai sitten olen törmännyt moneen m*lkkuun. Kyllä isomahaisuuskin käy, jos mies on muuten empaattinen.

Vierailija
47/147 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten iso vielä saa olla? Tykkäättekö noista hengenvaarallisesti lihava -ohjelman miehistä?

Vierailija
48/147 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset miehet tuntuvat olevan harvassa. Turhan moni mies on analysoinut ulkonäköäni kriittisesti päästä varpaisiin ja valittaneet, tyyliin, että jos isoissa rinnoissa nännit eivät osoita suoraan eteenpäin tai perse on 3 cm liian pieni, käsi liian iso, nilkka liian paksu. Tai sitten olen törmännyt moneen m*lkkuun. Kyllä isomahaisuuskin käy, jos mies on muuten empaattinen.

Toivon, että löydät empaattisen ja lempeän miehen itsellesi. Olet vain törmännyt epätyypillisiin miehiin, ei mielestäni ole yleistä ollenkaan tuollainen ilkeily. Ap

Vierailija
49/147 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain lailla ap on hellyttävä :D

Vierailija
50/147 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten iso vielä saa olla? Tykkäättekö noista hengenvaarallisesti lihava -ohjelman miehistä?

Enpä ole tuota miettinyt, koska mies on kuitenkin kokonaisuus ei kilomäärä. Jos mies ei pääse kävelemään niin auttaisin häntä laihtumaan parempaan kuntoon. Hengenvaarallisesti lihava ei ulkoisesti ole nallekarhumies, mutta voi muuttuakin sellaiseksi, jos paranee sairaudesta. Ap

Vierailija
51/147 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain lailla ap on hellyttävä :D

Kuin niin? Mun mielestä nallekarhumies on hellyttävä, se maha erityisesti :) Ap 

Vierailija
52/147 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku mainitsi Kasmirin. Hän on kyllä minusta ihan oikeasti komea ja hyvä esimerkki tällaisesta ihanasta nallekarhusta. Sykkii hänelle.

Oli eilen tai toissapäivänä telkkarissa Akuutissa aiheena ulkonäkötrauma. Aivan uskomatonta, että tommonen huippukomistus on kärsinyt ulkonäkötraumoista. 

Huippukomistus :D

Vierailija
53/147 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla niin että on naisia joilla on fetissi?  Nainen joka oikeasti välittää siitä miltä mies näyttää?

EIkös se normaalisti ole niin että naiset vaan rakastuu sisäiseen kauneuteen tai luonteeseen?

Ei kovin harvinainen fetissi, jos katsoo katukuvaa.

Mulle käy sekä iso että pieni maha, luonne on tärkein.

Vierailija
54/147 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän monenlaisista miehistä. Mutta nimenomaan esimerkiksi isomahaisuus ei ole koskaan ollut mitenkään häiritsevä piirre verrattuna muihin tekijöihin. Kokonaisuus ratkaisee. Jos luonne on hyvä ja kiva, niin se on tärkeintä. Paljon rasittavampi olisi joku himotreenaja, joka söisi vain rahkaa ja jankkais lihas versus läski -juttuja.

Vierailija
55/147 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla niin että on naisia joilla on fetissi?  Nainen joka oikeasti välittää siitä miltä mies näyttää?

EIkös se normaalisti ole niin että naiset vaan rakastuu sisäiseen kauneuteen tai luonteeseen?

Ja minä kun oletin että ap on mies, ja että suurin osa karhuista tykkäävistä on miehiä. Karhut ovat rakastettuja homoyhteisöissä. :)

M30

Vierailija
56/147 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä, ja olin tulossa huomauttamaan, että homopiireissäkin näillä nallekarhuilla on omat faninsa, mutta edellinen ehti ensin. Uskon, että tämä on jotain alitajuista biologiaa, vähän mahaa kerännyt mies viestii, että on ollut tarpeeksi menestynyt metsästäjä ja muutenkin menestynyt, kun on onnistunut keräämään rasvaa. Kivikauden vietit aktivoituvat... kai :D

Vierailija
57/147 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Ihannemieheni nallekarhu ei ikinä sanoisi mitään pahaa naisista. Sekin kuuluu nallekarhumieheen olennaisesti ja pehmeät arvot muutenkin.  Ap[/quote]

Tällaiset miehet tuntuvat olevan harvassa. Turhan moni mies on analysoinut ulkonäköäni kriittisesti päästä varpaisiin ja valittaneet, tyyliin, että jos isoissa rinnoissa nännit eivät osoita suoraan eteenpäin tai perse on 3 cm liian pieni, käsi liian iso, nilkka liian paksu. Tai sitten olen törmännyt moneen m*lkkuun. Kyllä isomahaisuuskin käy, jos mies on muuten empaattinen.[/quote]

Toivon, että löydät empaattisen ja lempeän miehen itsellesi. Olet vain törmännyt epätyypillisiin miehiin, ei mielestäni ole yleistä ollenkaan tuollainen ilkeily. Ap[/quote]

Kiitos, samaa toivon itsekin. Luulen, että noissa on ollut kyse alistamisesta. Olen ollut liian kiltti ja alistuneen oloinen.

Vierailija
58/147 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et.

Pääsääntöisesti naiset pitävät kahdesta miestyypistä:

- pitkä, harteikas, V-mallinen vartalo, kapea lantio

- "nallekarhu"

Jälkimmäinen on etenkin 30+ naisten suosiossa.

Harvinaisuus olisit jos pitäisit esim. lyhyestä ja hoikasta miehestä.

Vierailija
59/147 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä kun oletin että ap on mies, ja että suurin osa karhuista tykkäävistä on miehiä. Karhut ovat rakastettuja homoyhteisöissä. :)

M30

Chubby chaser ;)

Vierailija
60/147 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mä ihan kiihotuin kun luin tuon alun. Taidan tykätä. Joo, ihan oikeasti tykkään. Ei remppumaha mutta tukevahko saa olla. Iso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi