Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras lomakohde missä olet käynyt?

Vierailija
04.03.2020 |

Mulla taitaa olla joko Malediivit tai Sri lanka

Kommentit (177)

Vierailija
61/177 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Marokko oli kylla - ehka joillekin yllattaen - aika ihana. Vuokrasin auton ja ajelin kaakkoon, siella menin pieneen laaksossa sijaitsevaan B&B:hen. Kavin patikoimassa laheista jokea pitkin, nautin luonnon rauhasta, soin granaattiomenia suoraan puusta. Kavin myos jarjestetylla reissulla yonyli-patikkaretkella, aasi kantoi teltan ja muut tavarat ja muuten oli mina ja opas. Iltaruuaksi oli grillattua vuohta. :) 

Ruoka ko. maassa oli aivan alyttoman hyvaa ja halpaa ja ihmiset ystavallisia vaikka koyhia. B&B:n omistajan ja taman miehen kanssa tultiin ihan ystaviksi, kierreltiin sen omistajan kanssa muutenkin lahiseutuja ja tutustuttiin paikalliseen kulttuuriin. Joka paikassa tarjottiin teeta ja paahdettuja manteleita. 

Pysyin kaukana turistialueista. Sama kuin Turkissa, mene turistialueen ulkopuolelle ja yllatyt. 

Oletko mies vai nainen?

Nainen, ja vielapa blondi viela! Ja siis matkustin yksin.

Olet rohkea. En itse uskaltaisi.

Vierailija
62/177 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunny Beach, Bulgaria. Siellä on kaikki mitä ihminen tarvitsee lomalla. Lyhyt lentomatka, edulliset hinnat. Ei tyrkytystä eikä turhaa mielistelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/177 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dubrovnik. Löysin vaimoni sieltä.

Jaa, oliko se hukassa?

Vierailija
64/177 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hailuoto, saari Oulun edustalla. Siellä järjestetään myös Bättre folk festivaalit. Se on mun mielen maisemani:)

Vierailija
65/177 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sri Lanka - luonnon vuoksi.

Krabi- maisemien.

Phi Phi- rennon fiililsen ja upeiden rantojen vuoksi.

Brasilia-maisemat ja salsablubit

Saariselkä -parasta maailmassa

Aiya napa - jostain kumman syystä

Nizza - tyylikästä

Praha- lepposaa

Vierailija
66/177 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nepal. Yksi maailman köyhimmistä maista, mutta ihmiset hymyileviä ja ystävällisiä. Himalajan vuoristo ja lumihuippuiset vuoret.

Miten te pystytte näissä köyhissä maissa nauttimaan mistään lomafiiliksestä kaikkien katulapsien ja huonosti kohdeltujen eläinten keskellä? Itse en pystyisi.

Vierailija
67/177 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pori

Vierailija
68/177 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodoksen kaupunki. Hyvät rannat ja kaikki kaupungin palvelut, kaupat, ravintolat. Vanhan kaupungin puolella historiaa ja nähtävää. Lyhyet kävelymatkat joka paikkaan. Lisäksi tuulee sopivasti, ei tappohellettä. Turvallista ja siistiä. Julkisilla pääsee myös saaren muihin kohteisiin.

Vierailija
69/177 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisten lyhtyjen katu Amsterdamissa. Löysin paljon hyvännäköisiä tyttöystäviä ikkunaruutujen takana odottelemassa selvästikin juuri minua. Kymmenen kanssa peuhailtiin, mutta vielä jäi useita ihanaisia kokeilematta. Ensi kuussa uudestaan.

Vierailija
70/177 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banff

Vierailija
71/177 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissabon. Kaunis ja tunnelmallinen sekä sopivan kokoinen kaupunki eikä paikalliset inhoa turisteja. Parhaimmillaan meidätkin suunnilleen kädestä pitäen talutettiin oikealle ovelle kun etsimme syrjemmältä erästä pientä ravintolaa. Lähellä myös esimerkiksi Sintran kaupunki joka kannattaa käydä kokemassa. Vähän ehkä puolueellinen olen siinä suhteessa että minua kosittiin matkalla ja Lissabonilla siksikin ikuisesti paikka sydämessäni. Jos mahdollista niin tänä vuonna mennään uudestaan. 

Vierailija
72/177 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indonesia!

- Halpa hintataso

- Erittäin ystävälliset ja kivat paikalliset ihmiset: kaikki suhtautuvat todella positiivisen lämpimästi länsimaalaisiin turisteihin

- Maukkaat ruuat

- Monipuoliset nähtävyydet ja aktiviteetit: ihan jokaiselle löytyy varmasti jotakin mieluisaa

- Miellyttävä ilmasto

Vierailija
73/177 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budapest (aurinkorannat ei kiinnosta). Tosin villi-itä tunnelma alkaa olla mennyttä ja muistuttaa melkein jo sääntö-Suomea.

Vierailija
74/177 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Marokko oli kylla - ehka joillekin yllattaen - aika ihana. Vuokrasin auton ja ajelin kaakkoon, siella menin pieneen laaksossa sijaitsevaan B&B:hen. Kavin patikoimassa laheista jokea pitkin, nautin luonnon rauhasta, soin granaattiomenia suoraan puusta. Kavin myos jarjestetylla reissulla yonyli-patikkaretkella, aasi kantoi teltan ja muut tavarat ja muuten oli mina ja opas. Iltaruuaksi oli grillattua vuohta. :) 

Ruoka ko. maassa oli aivan alyttoman hyvaa ja halpaa ja ihmiset ystavallisia vaikka koyhia. B&B:n omistajan ja taman miehen kanssa tultiin ihan ystaviksi, kierreltiin sen omistajan kanssa muutenkin lahiseutuja ja tutustuttiin paikalliseen kulttuuriin. Joka paikassa tarjottiin teeta ja paahdettuja manteleita. 

Pysyin kaukana turistialueista. Sama kuin Turkissa, mene turistialueen ulkopuolelle ja yllatyt. 

Oletko mies vai nainen?

Nainen, ja vielapa blondi viela! Ja siis matkustin yksin.

Olet rohkea. En itse uskaltaisi.

Mulla oli ennen tuota reissua takana pidempi ajanjakso Lahi-idassa vapaaehtoistoissa konfliktialueella, eli sen jalkeen tuo oli ihan piknikki :D Ja siis siksi "uskalsinkin" lahtea, kun tunsin jo aika hyvin m*slimimaan tavat. 

Marokko on toki paljon lansimaisempi ja vapaampi kuin se alue, missa olin vapaaehtoistoissa. Tuli tutustuttua mm. paikallisiin viineihin, Lahi-idassa ei mitaan toivoa etta olisi saanut jostain alkoholia. 

Vierailija
75/177 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniina kesäpäivänä Hanko on maailman ihanin paikka! Ei tarvitse lähteä ”merta edemmäs kalaan”. Rantalomaa, ravintoloita ja kauniita maisemia löytyy ihan meidän ”omasta etelästä”.

Vierailija
76/177 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteläinen saaristomeri omalla purjeveneellä.

77/177 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella Tammelan Torilla käydessäni grillillä.

Vierailija
78/177 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skotlanti, varsinkin saaret. Ne maisemat, kulttuuri ja ihmiset <3

Vierailija
79/177 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkötön ja vesijohdoton tunturimökki Utsjoen kunnan alueella, lähimmälle tielle matkaa vajaa 20 km. Se rauha, luonto, kalavedet, maisemat. Aivan luxusta! Sen vastapainoksi tykkään myös isoista kaupungeista, paras ehkä Berliini.

Vierailija
80/177 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatia

Curacao

Fitzroy Island/Australia

Redang Island/Malesia

Kenia/ luonnonpuistot

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän