Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, kuinka paha turn off, jos miehellä on lapsia?

Vierailija
04.03.2020 |

Kysymys siis otsikossa.
Alle 40-vuotias mies eroamassa, kaksi lasta.
Kuinka paha turn off naiselle on miehen lapset edellisestä liitosta?

Ihan normaaleja, kivoja lapsia, 3 ja 6 v, eivät ole erityislapsia.
Mies hoitaa lapset ja heihin liittyvät asiat itse, ei tarvitse siis lastenhoitoapua. Ei taloudellisia ongelmia, mies pystyy helposti elättämään lapset. Suhde exään ei ongelma.
Kaverin puolesta siis kyselen.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietityttää näissä tämä "mies hoitaa itse lapsensa, en ole tekemisissä" vaihtoehto. Avatkaa vähän, siis mitä käytännössä tarkoittaa? Kun lapsi kulee isänsä luo lähdet pois? Lapsi pyörii samassa kodissa, mutta on "ilmaa" sinulle? Mitä siis käytännössä tarkoittaa? Eikö oleminen ole aika vaivaannuttavaa em. tilanteissa?

En voi vastata muiden puolesta, mutta luulisin että "ei olla tekemisissä' tarkoittaa että ei tavata. Siis kun lapsi on isällään, nainen on muualla. Aika yksinkertaista.

19

Vierailija
22/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietityttää näissä tämä "mies hoitaa itse lapsensa, en ole tekemisissä" vaihtoehto. Avatkaa vähän, siis mitä käytännössä tarkoittaa? Kun lapsi kulee isänsä luo lähdet pois? Lapsi pyörii samassa kodissa, mutta on "ilmaa" sinulle? Mitä siis käytännössä tarkoittaa? Eikö oleminen ole aika vaivaannuttavaa em. tilanteissa?

Itse ajattelen niin, että asutaan erillään ja vietetään enimmäkseen yhdessä aikaa ilman kummankaan lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempi turn off tuossa on se, että juuri eronnut mies haluaa heti uuden naisen. Mihen pitäisi ensin opetella se arjan pyöritys ihan yksin. Tuosta saa sen kuvan, että haluaa nimenomaan uuden kodinhoitajan.

Vierailija
24/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapset tulevatvain tyyliin joka toiseksi viikonlopuksi, niin se tapahtuu luontevasti.

Muutenkin näen viikonloppuisin kavereita, käyn kuntosalilla, hoidan vanhoja vanhempiani, tai teen asioita omien isojen lasten kanssa. Siihen päälle nukun aamulla pitkään. Ja mies ei ole lastensa kanssa paikalla 24/7, eli voin olla kotona ihan yksinkin. Iltaisin olen sanonut miehelle, että minulla on oikeus katsoa telkkaria - muuten en heidän elämää rajoita - niin silloin olohuone on minun ja miehen.

Joskus voi mennä viikonloppu niin, että näen lapsia vain 15 minuuttia koko aikana, varsinkin jos mies lähtee käymään kauempana sukulaisissa tai syöttää lapsia mäkkärissä.

Eri asia sitten se, jos asuu koko ajan samassa taloudessa. Tai lapset ovat ihan pieniä. Siihen en osaa vastata.

Vierailija
25/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on myös lapsia eikä siis olisi turn off. Enemmistöstä poiketen haluaisin olla myös miehen lapsille "äiti". Olen hoitanut paljon sisarusteni lapsia ennen kuin sain omia ja heihin syntyi vahva tunneside. Miksi ei sitten rakastamansa miehen lapsiin joiden kanssa asuisin saman katon alla.

Vierailija
26/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pienet lapset ovat ihan kauhistus ja en enää olisi kiinnostunut millään tavoin hyppäämään kuvioihin. Omat lapseni ovat jo teinejä, yksi on jo täyttämässä 19, joten meistä ei tulisi paria millään tavoin.

Ehkä 10 vuotta sitten olisikin saattanut tulla, kun lapseni olivat pieniä, mutta silloinkaan en muuttaisi missään tapauksessa yhteen. Mitään uusperhearkea en edes ajattelisi, inhon väristys kulkee jo ajatuksestakin.

Vierailija
27/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole turn off minulle. Minulla ei itselläni ole lainkaan lapsia. Minulle asiassa ainoa turn off olisi, jos tämä isä olisi lapsilleen huono isä, hoitaa esim lapsiaan vain sen minimin ja jättää loput lapsien äidille, on lapsien äidin kanssa huonoissa väleissä ja antaa tämän vaikuttaa lapsiin.

Sehän olisi juuri hyvä, jos isä tekisi vain sen minimin ja penskat olisivat enimmäkseen äidillään eivätkä teidän riesananne.

Vierailija
28/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaat eronneille naisille, joilla on itsellään lapsia. Mikäli tuleva naisen saanti on yksi eroon vaikuttavista tekijöistä, et kelpaa kellekkään. Noin vanhat isämiehet eivät ole suosittuja.

Vierailija
29/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on myös lapsia eikä siis olisi turn off. Enemmistöstä poiketen haluaisin olla myös miehen lapsille "äiti". Olen hoitanut paljon sisarusteni lapsia ennen kuin sain omia ja heihin syntyi vahva tunneside. Miksi ei sitten rakastamansa miehen lapsiin joiden kanssa asuisin saman katon alla.

Joo. Nykyään kun näitä juttuja lukee, alkaa vaan jo miettiä, että olisiko se väärin haluta muodostaa ihmissuhde miehen lasten kanssa. Oikea tapa toimia olisi hengata jossain takahuoneessa tai omissa menoissa samalla kun mies viettää aikaa lastensa kanssa? Ihannetilanteessa miehen lapsia näkisi vartin päivässä ?

Vierailija
30/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ammatissa ap työskentelee? Onko paljon kotona?

Vierailija
31/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole turn off minulle. Minulla ei itselläni ole lainkaan lapsia. Minulle asiassa ainoa turn off olisi, jos tämä isä olisi lapsilleen huono isä, hoitaa esim lapsiaan vain sen minimin ja jättää loput lapsien äidille, on lapsien äidin kanssa huonoissa väleissä ja antaa tämän vaikuttaa lapsiin.

Sehän olisi juuri hyvä, jos isä tekisi vain sen minimin ja penskat olisivat enimmäkseen äidillään eivätkä teidän riesananne.

Mietin ihan samaa. Minusta tuntuu, että nuo sanomiset ovat vain oman sädekehän kiillottamista. Toki aina mukaan mahtui pari äiti teresaa, mutta äiti teresoita ei ole olemassa niin paljoa kuin av antaa ymmärtää.

Vierailija
32/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just eronnut niin ei...hetken aikaa sinkkuna ollut ehkä.Lapset ei ongelma suhteelle,mutta yhteiset kodit yms. mahdottomuus.t.yh 1 lapsi

Vierailija
33/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle se tarkoittaisi sitä että mies on huono ja vastuuntunnoton

Vierailija
34/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin ihan samaa. Minusta tuntuu, että nuo sanomiset ovat vain oman sädekehän kiillottamista. Toki aina mukaan mahtui pari äiti teresaa, mutta äiti teresoita ei ole olemassa niin paljoa kuin av antaa ymmärtää.

Kaukana äiti Teresasta. Ihan keskivertomoraalia se on ajatella, että vanhemman kuuluu kantaa vastuu omista lapsistaan.

Vierailija
35/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps. Lähes jokaisen vanhemmat mielestä ne omat penskat on kivoja - mutta harvemmin muiden mielestä...

Deittiprofiileissa aina oikein oksettaa, kun sanotaan, että "kaksi ihanaa lasta" tai "ihanan prinsessan äiti" jne.

Se EI OLE mikään fakta, että ne lapset ovat ihania. Se on vain vanhemman oma mielipide.

Vierailija
36/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaukana äiti Teresasta. Ihan keskivertomoraalia se on ajatella, että vanhemman kuuluu kantaa vastuu omista lapsistaan.

En viitannut siihen, vaan tilanteeseen, jossa asut miehen kanssa, joka haluaa kantaa suuren vastuun lapsistaan. Kyllä siinä uusperheessä - jossa miehen elämä pyörii lasten ympärillä - alkaa helposti toivomaan vastuuttomampaa miestä.

Uusperhe toimii parhaiten niin, että miehellä ei ole suuren suurta halua nähdä lapsiaan (ei ainakaan koko aikaa), mutta kun näkee, niin sen ajan kantaa vastuun lapsistaan.

Vierailija
37/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso. Voitaisiin tapailla, kun lapset eivät ole luonasi. Yhteenmuuttoa ei, ennen kuin ovat aikuisia, jos sittenkään. Olen oman hommani jo hoitanut.

Vierailija
38/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ole juuri siinä tilanteessa, että tapailen miestä jolla on yksi lapsi (7 v.) Lapsi on isällään joka toisen viikon ke-ma. Olemme tapailleet muutaman kuukauden ja mies haluaisi, että tapaisin hänen lapsensa, mutta itse en tiedä olenko valmis siihen. Tietysti haluan saada suhteen toimimaan ja myös jossain vaiheessa viettää aikaa lapsen kanssa, mutta pelkään juuri sitä, että minulta odotetaan kuskaamista ja viihdyttämistä mutta muuten lapsen elämään en saa puuttua. On myös ollut jotenkin kauhea todeta, että en tule ikinä olemaan miehelle se ykkösihminen hänen elämässään, aina lapsi tulee menemään edelleni. Nyt emme ole yli viikkoon nähneet ja ärsyttää sekin, että hänen exänsäkin on nähnyt häntä nyt enemmän kuin minä. En siis ole mustasukkainen, mutta ärsyttäväähän tuo on. Vinkkejä kokeneemmilta miten saisin suhteen toimimaan ja mitä asioita pitäisi huomioida? En ole siis aikaisemmin seurustellut ihmisen kanssa, jolla on lapsia ja itse olen vela.

Vierailija
39/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ole juuri siinä tilanteessa, että tapailen miestä jolla on yksi lapsi (7 v.) Lapsi on isällään joka toisen viikon ke-ma. Olemme tapailleet muutaman kuukauden ja mies haluaisi, että tapaisin hänen lapsensa, mutta itse en tiedä olenko valmis siihen. Tietysti haluan saada suhteen toimimaan ja myös jossain vaiheessa viettää aikaa lapsen kanssa, mutta pelkään juuri sitä, että minulta odotetaan kuskaamista ja viihdyttämistä mutta muuten lapsen elämään en saa puuttua. On myös ollut jotenkin kauhea todeta, että en tule ikinä olemaan miehelle se ykkösihminen hänen elämässään, aina lapsi tulee menemään edelleni. Nyt emme ole yli viikkoon nähneet ja ärsyttää sekin, että hänen exänsäkin on nähnyt häntä nyt enemmän kuin minä. En siis ole mustasukkainen, mutta ärsyttäväähän tuo on. Vinkkejä kokeneemmilta miten saisin suhteen toimimaan ja mitä asioita pitäisi huomioida? En ole siis aikaisemmin seurustellut ihmisen kanssa, jolla on lapsia ja itse olen vela.

Minä sanoin miehelleni lukemattomia kertoja, että minä en sitten hoida enkä viihdytä. Hädässä toki autan, mutta lähtökohtaisesti jos haluaa lastaan nähdä, niin itse myös hoitakoon. Jos ei pysty, niin perukoon tapaamiset. Sanoin tämän miljoona kertaa. Hän ymmärsi, ja siksi meillä toimii.

Jos mies odottaa sinulta jotain, niin sitten saatte kaikesta riitaa aikaiseksi. Parempi kuitenkin, että kaikki selviää aiemmin kuin myöhemmin.

Vierailija
40/72 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei ole ongelma, mutta isän asenne saattaa olla. Eli en halua kuulla kertaakaan siitä, että ex vie kaikki rahat ja ei lapset voi maksaa noin paljoa (esim. 120 €/kk) ja toinen mikä tappaa kiinnostukseni on se, että isä ei halua viettää aikaa lastensa kanssa.