Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi treffikumppani haluaa tavata nopeasti? Syitä kyselen

Vierailija
03.03.2020 |

Yleensä miehet haluavat tavata pian, kun on juteltu jonkin aikaa. Miksi?

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pian?

Vierailija
2/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamalla saa 1000 kertaa paremman käsityksen todellisuudesta kuin kirjoittamalla viestejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaa.

Vierailija
4/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä ovat sellaisia hätähousuja, jotka eivät jaksa keskittyä siihen, voisiko meillä olla mitään yhteistä.

Vierailija
5/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pelkän kirjoittelun perusteella muodostaa oman mielikuvan tuntemattomasta ihmisestä. Kun ihminen ei sitten tavatessa vastaakaan tätä keksittyä mielikuvaa, homma ei enää kiinnostakaan. Näin minulle ainakin joskus kävi nettideittailua harrastaessani.

Vierailija
6/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosielämässä vasta huomaa onko välillä minkäänlaista kemiaa. Viestittelyllä se ei selviä.

Vierailija
7/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaamalla saa 1000 kertaa paremman käsityksen todellisuudesta kuin kirjoittamalla viestejä.

Yleensä on ajanhukkaa tavata ihminen, josta ei tiedä vielä oikeastaan yhtään mitään.

Nimim. Kokemusta on

Vierailija
8/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse haluan tavata heti. Tai halusin kun olin sinkku.

Näkee heti kiinnostaako toinen.

Kirjoitellessa toinen voi olla ihan erilainen., mutta sitten tavatessa tärisevä haavanlehti joka ei saa sanaa suustaan.

Jos juttu luistaa livenä niin on sitten kivempi jatkaa tutustumista.

Ulkonäöllä ei sinällään ole itselle merkitystä mutta pitää olla charmia ja karismaa. Toisinsanoen itsevarmuutta.

Olen nainen.

Vierailija
9/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tätä nykyaikaa. Useimmilla on nykyään monta hakua päällä yhtä aikaa, ei niille riitä aikaa. Jos jonkun kanssa ei synkkaa, eiköstä eteenpäin.

Itselleni sopisi paremmin olla jonkun aikaa kirjeenvaihdossa, mutta se aika on jo mennyt.

10/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ammoisina aikoina, kun etsin kumppania nettitreffien kautta, tavoitteena oli löytää elämänkumppani, ei kirjeenvaihtokaveria!

Aluksi kokemattomana tein sitä, että vaihdeltiin pari kuukautta viestejä. Kun ehdotin tapaamista, niin usein tapahtui ghostaus. En tiedä miksi. Ehkä varattuja tai ujoja. Joka tapauksessa vaihdoin taktiikkaa. Pyrin nopeasti puheluun ja sitten tapaamiseen. Tämä tuotti parempaa tulosta kuin kirjeenvaihtotouhut.

Nyt olen ollut 17v. netistä löydetyn kumppanin kanssa ja naimisissa ollaan. 

Vierailija
11/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä palstaa kun lukee niin saa kuvan että netin treffipalveluita taikka tinderiä käyttävät enimmäkseen tälläiset miehet:

1. Pelimiehet jotka tahtovat sinut vain sänkyyn eikä niitä todellakaan kiinnosta odotella, niillä on monta rautaa tulessa.

2. Epävakaat elämänhallintaongelmaiset miehet jotka eivät todellakaan tiedä mitä tekevät ja kuinka pahasti sekaisin ovat. He tapaavat sinut nopeasti, sekoilevat, tapaavat taas ja katoavat. Ehkä he palaavat taas joskus luoksesi ja taas katoavat.

3. Kiltit luuserimiehet jotka ovat epätoivoisen yksinäisiä ja heistä tuntuu siltä että heidän koko elämänsä riippuu siitä että löytävätkö he rakkautta HETI.

Vierailija
12/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi olla luonnossa tosi erilainen kuin millaisen kuvan kirjoittelusta saa. Ilmeet, eleet, puhetyyli, muiden kohtelu ym vaikuttaa paljon viehättävyyteen, ja sitä ei pelkässä tekstissä näe. Mielummin näkee oikean ihmisen nopeasti. 

Vierailija
13/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pian?

Pahimmillaan heti kun on vaihdettu muutama viesti. Mielestäni se on aivan liian pian.

Vierailija
14/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä on ajanhukkaa tavata ihminen, josta ei tiedä vielä oikeastaan yhtään mitään.

Nimim. Kokemusta on

Viestittely vasta ajanhukkaa onkin, jos toinen valehtelee itsestään.

Vierailija
15/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperilla hyvän kanssa ei välttämättä ole mitään kemiaa ja koko homma on ollut ajanhukkaa.

Vierailija
16/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimim. Kokemusta on

Ei minulle ainakaan ole koskaan valehdeltu ja olen käynyt treffeillä keskivertoa enemmän.

Vierailija
17/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimim. Kokemusta on

Ei minulle ainakaan ole koskaan valehdeltu ja olen käynyt treffeillä keskivertoa enemmän.

Tuurit kohdillaan.

Vierailija
18/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimim. Kokemusta on

Tuurit kohdillaan.

No miten sen nyt ottaa...

Vierailija
19/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tämä ”vaihdetaan kolme sanaa ja tavataan” -tutustumiskulttuuri on lähinnä kummallista, sillä itse ainakin haluan tietää miten toinen ilmaisee itseään kirjallisesti, onko meillä kuinka paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita, käyvätkö huumorintajumme yhteen, jne. Minua ei lähtökohtaisesti kiinnosta tavata toista ollenkaan, ellen ole ensin saanut tyypistä positiivista kuvaa nettiteitse. Kotoa käsin chättäily on niin mukavaa ja vaivatonta, voi käydä monta tuntia intensiivistä keskustelua pienemmällä vaivalla kuin mitä vaatisi käydä vaikka vartinkin kahveilla.

Vierailija
20/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas tämä ”vaihdetaan kolme sanaa ja tavataan” -tutustumiskulttuuri on lähinnä kummallista, sillä itse ainakin haluan tietää miten toinen ilmaisee itseään kirjallisesti, onko meillä kuinka paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita, käyvätkö huumorintajumme yhteen, jne. Minua ei lähtökohtaisesti kiinnosta tavata toista ollenkaan, ellen ole ensin saanut tyypistä positiivista kuvaa nettiteitse. Kotoa käsin chättäily on niin mukavaa ja vaivatonta, voi käydä monta tuntia intensiivistä keskustelua pienemmällä vaivalla kuin mitä vaatisi käydä vaikka vartinkin kahveilla.

Tämä!

-7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi