Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi treffikumppani haluaa tavata nopeasti? Syitä kyselen

Vierailija
03.03.2020 |

Yleensä miehet haluavat tavata pian, kun on juteltu jonkin aikaa. Miksi?

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kirjoiteltiin yhteensä 500 postia mieheni kanssa ennen kuin tavattiin, pari kuukautta, joka päivä. Kaikki neuvoivat tapaamaan nopeasti, ei piitattu muiden neuvoista. Kirjoitin joka ilta ennen kuin menin nukkumaan, hän luki viestin joka aamu ja kirjoitti minulle.

Sitten soiteltiin muutaman kerran, ja pian tavattiin. Kun näin hänet ensimmäisen kerran niin ajattelin, kyllä minä voin olla tämän miehen kanssa. Hän ajatteli, että olkoon vaikka mies niin hän tykkää tuosta ihmisestä.

Ollaan naimisissa. Yhdessä ollaan oltu 15 vuotta. Olen onnellinen joka päivä. Tämä rakkaus on se, mistä olen haaveillut, love story. Hänen lähellään tunnen rauhaa, syvää onnellisuutta, tasapainoa, harmoniaa, olen parempi ihminen kuin olisin yksin.

Tavatkaa äkkiä, ei so-vi kai-kil-le.

Vierailija
22/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas tämä ”vaihdetaan kolme sanaa ja tavataan” -tutustumiskulttuuri on lähinnä kummallista, sillä itse ainakin haluan tietää miten toinen ilmaisee itseään kirjallisesti, onko meillä kuinka paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita, käyvätkö huumorintajumme yhteen, jne. Minua ei lähtökohtaisesti kiinnosta tavata toista ollenkaan, ellen ole ensin saanut tyypistä positiivista kuvaa nettiteitse. Kotoa käsin chättäily on niin mukavaa ja vaivatonta, voi käydä monta tuntia intensiivistä keskustelua pienemmällä vaivalla kuin mitä vaatisi käydä vaikka vartinkin kahveilla.

Onhan teitäkin, kunhan vain chattailette keskenänne. Tietysti on riski, että joku (mahdollisesti varattukin) vedättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluan nähdä nopeasti, ihan lyhyt tapaaminen riittää. Sen tietää sekunnissa, jos ei yhtään natsaa. Jos natsaa, sitten voidaan jatkaa viestittelyä syvällisemmin.

Vierailija
24/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas tämä ”vaihdetaan kolme sanaa ja tavataan” -tutustumiskulttuuri on lähinnä kummallista, sillä itse ainakin haluan tietää miten toinen ilmaisee itseään kirjallisesti, onko meillä kuinka paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita, käyvätkö huumorintajumme yhteen, jne. Minua ei lähtökohtaisesti kiinnosta tavata toista ollenkaan, ellen ole ensin saanut tyypistä positiivista kuvaa nettiteitse. Kotoa käsin chättäily on niin mukavaa ja vaivatonta, voi käydä monta tuntia intensiivistä keskustelua pienemmällä vaivalla kuin mitä vaatisi käydä vaikka vartinkin kahveilla.

Kirjallinen ilmaisu harvemmin on pääosassa parisuhteessa, ellei ole pahemmanlaatuinen mykkäkoulu päällä.

Vierailija
25/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaamalla saa 1000 kertaa paremman käsityksen todellisuudesta kuin kirjoittamalla viestejä.

Yleensä on ajanhukkaa tavata ihminen, josta ei tiedä vielä oikeastaan yhtään mitään.

Nimim. Kokemusta on

Viestittely vasta ajanhukkaa onkin, jos toinen valehtelee itsestään.

Ei minulle ainakaan ole koskaan valehdeltu ja olen käynyt treffeillä keskivertoa enemmän.

Aika harva valehtelee ammattiaan ja harrastuksiaan ym. perustietojaan. Niistähän aluksi keskustellaan ja ne ovat kuitenkin aika merkittäviä selvitettäessä yhteisiä arvoja ja elämäntapoja. Jos ei edes niistä pysty juttelemaan niin ihminen on aivan liian kiireinen. Jotkut harrastavat nettideittailua, eivätkä oikeasti etsi elämänkumppania tai ei ole ymmärrystä, mitkä asiat ovat merkityksellisiä parinmuodostuksessa. Sekä järki että kemia ovat tärkeitä. Nopeasti tapaaville yleensä pelkästään kemia merkitsee, etsivät (hetken) huumaa.

Vierailija
26/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuu lukijalle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan teitäkin, kunhan vain chattailette keskenänne. Tietysti on riski, että joku (mahdollisesti varattukin) vedättää.

Vedättää ja ”vedättää”, tuskin kukaan on suhteeseen ryhtymässä _pelkästään_ niiden nettikirjoitteluiden perusteella.

Mutten kyllä myöskään ymmärrä mitä joku varattu kostuisi viikko- tai jopa kuukausikaupallakin harrastuksista tai musiikki- ja elokuvamausta keskustelusta. Päinvastoin luulisi, että tuollaiset tapaukset tahtoisivat mahdollisimman pian tavata ja ”testiajaa”, eivätkä tuhlata aikaansa.

Vierailija
27/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

älytön kysymys.

Miksi jaaritella vieraan ihmisen kanssa viestejä?

Siinähän se selviää kun tapaa livenä.

Vierailija
28/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaamalla saa 1000 kertaa paremman käsityksen todellisuudesta kuin kirjoittamalla viestejä.

Yleensä on ajanhukkaa tavata ihminen, josta ei tiedä vielä oikeastaan yhtään mitään.

Nimim. Kokemusta on

Turvassa viestittelyssä sitä aikaa menee hukkaan enemmän. Kaikki selviää viiden minuutin tapaamisella.

Eri

Vierailija
29/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjallinen ilmaisu harvemmin on pääosassa parisuhteessa, ellei ole pahemmanlaatuinen mykkäkoulu päällä.

Mutta vittupäätä harva kestää, tämäkin on tosi.

Vierailija
30/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kertoo kyllä usein esim. keskustelukumppanin älystä. :P

Nimimerkillä ”ei enää ikinä miehiä jotka eivät osaa yhdyssanoja”

Vierailija
31/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjallisen ilmaisun taito voi kertoa paljonkin.

Vierailija
32/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimim. Kokemusta on

Turvassa viestittelyssä sitä aikaa menee hukkaan enemmän. Kaikki selviää viiden minuutin tapaamisella.

Eri

Siis turhassa, ac iski jälleen.

Vierailija
33/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kertoo kyllä usein esim. keskustelukumppanin älystä. :P

Nimimerkillä ”ei enää ikinä miehiä jotka eivät osaa yhdyssanoja”

Joo ei😂

Vierailija
34/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai panosovelluksen mies haluaa panoille? huutista naisten harhoille

Vierailija
35/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nähdä koska haluan tutustua sinuun ja päästä pussailemaan ainakin. Ei ollut mun nuoruudessa liikaa naisten seuraa vaikka olinkin hyvässä kondiksessa fyysisesti eli lihaksikas kroppa. Itseasiassa tuo nakersi ihan hemmetisti kun oli tehnyt salilla kovat duunit ja sitten ei saanutkaan tarpeeksi naista mitä omasta mielestä olisi pitänyt saada. Lopputulos oli se että päädyin käyttämään päihteitä täyttääkseni tyhjiön elämässäni = en kokenut tarpeeksi rakkautta eikä mulla ollut niitä seurusteluita naisten kanssa mitä kaikilla muilla pojilla oli. Mun mielestä aika epäreilua. Nyt sama rata jatkuu. Olen päihteetön ja taas hyvissä lihoissa mutta yksin eli sama sonta jatkuu. Mietin milloin on mun aika? Haloo yksi nainen mulle. Monilla on monta naista. Missä on oikeus ja kohtuus. Tuolla jengi vetää kaljakeissit kädessä mimmien kanssa ja mä elän kurinalaista elämää ja mulla on periaatteita ja ei edes yhtä naista? Pitää vissiin alottaa taas douppaa kun ei mulle riitä lovee...

Vierailija
36/90 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on aivan turha avata sielunmaisemaansa, kun loppujen lopuksi ne kuuluisat kemiat treffeillä ratkaisevat. Ei se kuinka samanhenkisiä olette tai onko teillä yhteisiä harrastuksia.

Vierailija
37/90 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ennen tapaamista hän ei ole treffikumppani. Ette tunne millään tasolla ennen kuin tapaatte. Yksien treffien jälkeen olette edes tavanneet.

Vierailija
38/90 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla, että haluavat tavata nähdäkseen, toimiiko juttu vai ei.

Vierailija
39/90 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti Mies haluaa sen takia nopeasti treffeille, ettei turhat toiveet ala elämään liikaa. Kun nainen kuitenkin kylmenee heti kun näkee Kiltin Miehen. Ei auta vaikka Kiltti Mies tulee treffeille uudella Tesla Model S:lla vaikka kuinka olisi nainen antanut ymmärtää olevansa kiinnostunut luontoasioistakin ja olisi huolissaan ilmastonmuutoksesta. Kiltti Mies on paarialuokkaa.

Vierailija
40/90 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kirjoiteltiin yhteensä 500 postia mieheni kanssa ennen kuin tavattiin, pari kuukautta, joka päivä. Kaikki neuvoivat tapaamaan nopeasti, ei piitattu muiden neuvoista. Kirjoitin joka ilta ennen kuin menin nukkumaan, hän luki viestin joka aamu ja kirjoitti minulle.

Sitten soiteltiin muutaman kerran, ja pian tavattiin. Kun näin hänet ensimmäisen kerran niin ajattelin, kyllä minä voin olla tämän miehen kanssa. Hän ajatteli, että olkoon vaikka mies niin hän tykkää tuosta ihmisestä.

Ollaan naimisissa. Yhdessä ollaan oltu 15 vuotta. Olen onnellinen joka päivä. Tämä rakkaus on se, mistä olen haaveillut, love story. Hänen lähellään tunnen rauhaa, syvää onnellisuutta, tasapainoa, harmoniaa, olen parempi ihminen kuin olisin yksin.

Tavatkaa äkkiä, ei so-vi kai-kil-le.

Minäkin kirjoittelin reilut 2kk, soiteltiin, juteltiin, puhuttiin kaikesta mahdollisesta, kuvatkin vaihdettiin, olin ihan head over heels ja niin mieskin. Lopulta tavattiin. Tiesin heti, etten halua tätä miestä fyysisesti.

En näyttänyt sitä vaan ajattelin, että opettelen haluamaan. Puolitoista vuotta meni hukkaan molempien elämää siihen yritykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi