Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Burger Kingin edessä äiti etsi pojalleen "kaveria" että saavat 2 ateriaa 10 eurolla!

Vierailija
03.03.2020 |

Burger Kingissä on 2 ateriaa 10 eurolla tarjous niin tämä äiti kyseli ravintolan edessä sisään meneviltä että voiko auttaa. Poika oli nolon näköisenä äidin takana. Äiti selitti että ei itse syö niin poika tarvitsisi jonkun toisen joka haluaa aterian että saavat tuon tarjouksen hyödynnettyä.
Voiko jollain olla niin köyhää että pitää muutaman euron edun takia ravintolan ovella etsiä syömäkaveria??? Jos on niin köyhä niin varmaan kannattaisi jättää Burger Kingit kokonaan väliiin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla niin köyhää, ja köyhälläkin on kuitenkin oikeus syödä se vitosen hamppariateria edes kerran vuodessa.

Kun saa jotain edes joskus, ei tule tarvetta elää yli varojen.

Ja kyllä, lapset oppivat häpeämään köyhyyttä.

t. keskituloinen

Vierailija
2/6 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai uhrauduit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas äiti, varmaan joku tarttui tuohon tarjoukseen ja molemmille tuli hyvä mieli.

Vierailija
4/6 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on oikeasti erittäin järkevää. Se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa.

Vierailija
5/6 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta äitihän oli fiksu ja ehkä joku toinenkin hyötyi samalla. Itse menin viime keväänä puutarhamessuille yksin ja mulla oli "2 yhden hinnalla" -lippunen mukana. Kysyin yksinään tulleelta naiselta, haluaako lippunsa puoleen hintaan menemällä kanssani sisään. Hän ilahtui ja me molemmat säästimme useamman euron.

Vierailija
6/6 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksittäin ostettuna ateria taitaa maksaa 7-8 euroa niin ihan kivastihan tuossa säästää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi