Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ICSI vkolla 32

26.06.2006 |

Moikka!

Tästä kierrosta tehdään pitkällä kaavalla ICSI ja punktio on arviolta vkolla 32. Sumut alottelen siis vasta parin viikon päästä.

Taustaa: Yritys aloitettu 3/03, 2xIUI julkisella ja 1xIVF yksityisellä. Syyksi löytynyt ettei solut jostain syystä hedelmöity. Jäljelle jää siis enää kokeilla mikroinjektiota. Mahdollisesti viimeinen hoito.

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani, voimia!!!!!

Mitenkäs meidän jäljelle jääneiden hoidot jatkuu? Itseni pitää odotella vielä seuraavat kuukautiset ennenkuin päästään sulattelemaan pakkasalkioita. Endometrioosaa on kohdun ulkopuolella koko takaosa umpeen muurautuneena, joten ei tainnut pelkkä munasarjasta leikkaaminen riittää...

Odottelua

Vierailija
122/125 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miltä tuo tuntuu, joten jaksuja sinne. Henkinen parantuminen vie aikaa, joten antakaa itsenne surra rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän ei saatu pakkaseen mitään, joten alotetaan tää homma vielä kertaalleen eri lääkkein. Yks kierto väliin, jotta saadaan vielä tälle vuodelle. Se on sit meidän viimeinen hoito, vaikka yksityisellä ollaanki.

Vierailija
124/125 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lohdutuksista, kyllä koville ottaa, mutta päivä kerrallaan. Hieman jo suunniteltu seuraavaa hoitoa ja näillä näkymin uusi ICSI julkisella puolella vko 45. Aateltiin näin kun lääkkeet sais melkein ilmaseks kun katto täynnä. Tarkistin asian TAYS:sta niin heille sopii suunnitelma vaik meillä pakkasessa 4 onkin. Oltiin jonossa TAYS ja käytiin tässä välissä kokeilemassa yksityisellä. Päästiin sentäs " pitemmälle" ku viimeks, oli sillon 4/06 HCG 20 pp16 ja nyt pp19 HCG 125 eli vähän enemmän on yritystä ollu, jos vaikka kolmas kerta toden sanois.

Mites muut, minkälaisia fiiliksiä tällä hetkellä?

Vierailija
125/125 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ja kiva kuulla teistä!

Mukavaa että Lost jaksat jo suunnitella seuraavaa. Tällä pinolla oli niin suuri onnistumisprosentti tällä kertaa että ehkä jo ensi kerroilla on meidänkin vuorot.

Erityisen mukava oli kuulla Maahinen että vielä on mahdollisuus!

Itse olen keskittynyt ahdistavien ajatusten välttelyyn hikoilemalla salilla ja laittaen reistailevaa selkääni odotuskuntoon. Olo ei siis ole mitään herkkua, mutta pakottaapahan keksimään kaikenlaista uutta virikettä, ettei vaivu sohvanpohjalle mässäilemään. Olen myös opiskellut endometrioosasta ja toiveikkaana luin yhtä tutkimustulosta, joissa onnistumisprosentissa IVF hoidoilla ei ollut eroa endometrioosipotilaiden ja verrokkien välillä.

Mutta oikein aurinkoista viikonloppua kaikille ja yritetään jaksaa!!

Odottelua