Hopsan
[color=indianred]Me tehtiin eilen kans " Hannelet" eli ei muistettu yhtään, et tänään ei oo kaupat auki. Meillä tosin hyvä puoli on se, et aina on kaapeissa ja pakkasessa ruokaa yllinkyllin. Taidetaan olla kunnon hamstereita. Vaikka ei siis ruoasta todellakaan pula tule, niin silti jotenkin onttoa kun kaupat ei oo auki.
Keittelin eilen BB:n lomassa puolukkapuurot taas. On se niin hyvää kun kunnolla vatkaa sitten lopuksi *naminami* Tänään aattelin leipoa ainakinleipää ja jos samalla tekis sitten jotain uuniruokaa. Iltaan jää kyllä ruoanlaitto, kun pitää sinne äipälle mennä.
[color=royalblue][b]G:[/b] Mä silitän liinat, verhot ja sellaset vaatteet, jotka on pakko. Kuten siis puuvillahousut ja paitapuserot. Vauvan vaatteet ja lakanat silitän kans. Ennen en silittänyt oikein mitään, mutta aloitin sitten ihan yleisen viihtyvyydenkin kannalta. Ei oikeen kehtaa kovin ryttysissä vaatteissa olla, kun koulussa kuitenkin olen töissä.
[color=indianred]Kauheena kolluuttaan tuo remonttimies! Varmaan kuuluu mahaan asti tuo jyske ja pauke. Mä oon kans aatellu ostaan tuota samaista lankaa, josta [b]Hannele[/b] nyt kutoo sukkia. En oo vaan vielä päättäny mitä siitä tekisin.
[color=royalblue]Ompas synkkää ulkona, satas jo lunta!