ICSI vkolla 32
Moikka!
Tästä kierrosta tehdään pitkällä kaavalla ICSI ja punktio on arviolta vkolla 32. Sumut alottelen siis vasta parin viikon päästä.
Taustaa: Yritys aloitettu 3/03, 2xIUI julkisella ja 1xIVF yksityisellä. Syyksi löytynyt ettei solut jostain syystä hedelmöity. Jäljelle jää siis enää kokeilla mikroinjektiota. Mahdollisesti viimeinen hoito.
Kommentit (125)
oireetonta, hieman on muutamana päivänä jomotellu menkkamaisesti, ties vaikka ois kiinnittymistuntemuksia. Muuten aika neutraali olo, ei oikein oo ajatuksia suuntaan tai toiseen.
Käytin viimeks ja tilasin nytkin sieltä Kotitestit sivuilta niitä Aconin testejä missä on herkkyys 25 (muistaakseni). Esikoisesta tein Clearbluen testin, muistaakseni sekin on aika herkkä.
Nyt täytyy sammuttaa kone kun ukkonen jyrisee tossa päällä, tosi kiva olla yksin kotona :(
Lost pp4
Possukka - miten sinulla?? Joko olet uusinut testin?
Toivottavasti viiva vain vahvistuu :) :)!!
Muillakin alkaa jo kohta olla jännät paikat...Toivottavasti kaikki siirrytte kanssani tuonne plussanneisiin, jonne jo tosi rohkeasti aloitin huhtikuisten pinon - vaikka kohtaloakin uhmaten :) :)!
Ilmoitelkaa itsestänne ja oikein paksuja vointeja!!
T.Annme
Aurinkoista päivää kaikille!
Eli vielä ollaan mukana kaikki. Paitsi Possukasta ei ole vähään aikaan kuulunut, miten menee? Ja kiva Annme että kerroit mistä sut löytää, voi jospa jo ensviikolla voitais tulla pinoontumaan sinne plussanneiden puolelle...
Ajattelin että mulla varmaan viimestään maanantaina (pp10) menee hermot ja teen ekan testin. Mihin asti te muut aiotte sinnitellä?
Edelleen kaikki on ok, eikä mitään oireita ole. Rinnat on raskaat ja arat, mutta ne oli jo ennen istutustaki. On vähän höntti olo, kun toisaalta haluais saada pidettyä itsensä ja ajatuksensa kiireisinä muissa asioissa ( tosin keskittyminen ei oikeen onnistu kovin pitkiä aikoja) ja sitten toisaalta tekis vaan mieli notkua täällä palstoilla aiheen äärellä. Mutta kyllähän nää päivät näköjään kuitenkin etenee...
Odottelua
Saas nähä mitä tosta lisurista tulee, kun minuutin välein pitää täällä palstalla rampata, keskittymiskykyä ei kyllä yhtään... Ihan kärsivällisyyden rajoilla... Mitään uutta ei oo, eilen piti käyttää miehen housuja, kun omat ei mahu päälle ;) Ihana möllötys... Tilasin advance 25 -testejä, kun aconit sieltä loppu, kymppejä en viittiny ottaa. Lähen ma pp10 testeineni mummolaan eli pahimmat päivät nettipimennossa... Yritän sinnitellä sinne pp12, mutta enpä tiiä miten käy ;) Arpalippu Huhtikuisiin kädessä...
Tsemppiä kaikille!!
Testasin eilen uudestaan eli pp11 ja vahvahko viiva tuli testiin heti. Eli kyllä sitä raskaana ollaan! Pieni tuhru pelästytti meidät totaalisesti eilen, tuli lugejen mukana ja kun viime kerralla kävi tosi huonosti, keskenmeno alkoi tuhrulla, niin oltiin ihan pelästyksestä sekaisin.
Nyt onneks tilanne ei ole pahentunut eikä vuotoa ole, vähän vaan väriä lugen mukana. Viimeksi vuoto lisääntyi paljon päivä päivältä.. jospa tällä kertaa kyse on vain lugeista johtuvasta tuhrusta, luin nimittäin lugepaketin mukana tulleista ohjeista että sivuoireisiin kuuluu lievä vuoto. Perjantaina on veritesti, sitä nyt sitten odotetaan ja jännätään kauheesti sinne saakka.
Annme, kävitkö veritestissä??? Jos kävit niin mikä oli tulos?
Oireita alkaa olemaan tosi paljon, eilen illalla meinasin kirjaimellisesti pyörtyä. Käytiin tosi pienellä kävelylenkillä ja kotiin tullessa alkoi näkökentässä hämärtyä ja sitten olin kaksinkerroin kun meinasi oksennus tulla. Salaatin haju myös oksetti, ihan omituista=) Kipuilua on lonkissa, tissit turvonneet, nippailua alavatsalla ja turvotusta kohdun kohdalla. Kaikki normaalit oireet siis löytyy. Ja näin aikaisessa vaiheessa, joten tulee heti mieleen että olisko kaksi nölliäistä tarrannut kiinni! Kunpa vielä nyt pysyisivät mukana!!!!
Jaksamista kaikille piinailuun, ei enää montaa päivää niin muillakin selviää tilanne! =) Vai meinaatteko jaksaa testaamatta pp14 asti?
-Possukka ja pikku-possu(t) pp12
Heips!
Huippu Possukka, että olet mukana - siirryhän minun kanssani piinaileen tuonne plussanneisiin :), siellä on ketju huhtikuisille!
Minä en aio käydä veritestissä ollenkaan. Meidän klinikan mukaan ei ole tarvis käydä niissä, vaan plussa kotitestistä pp16 riittää...
Siksihän minua huominen niin hirmuisesti jännittää, kun silloin pp16 :)!!
Soitan huomenna sitten VL:n hoitajalle ja kerron plussasta :) :), jona se on toivottavasti pysynyt...Testasin myös tänään pp15 ja napsahti selkeä pallo apteekin luotettavimpaan testiin :) :)...Olen niin epäilevä kun kyse todella ekasta ihan oikeasta plussasta!!
Kyllä tuo pyörrytys on ihan normaalia kai...minuakin on hieman huimannut ja ollut jotenkin hutera olo. Sen on kyllä myös huomannut, että jos ei syö tarpeeksi ja usein, alkaa oksettaa ja närästää myös...
Mulla myös nippailee/vihloo aina välillä kohtuun tai jonnekin sinne :), välillä kyllä tuntuu, että myös vasempaa munasarjaa nippailee - sieltä se ovulaatio silloin tapahtui. Rinnat myös huiman arat...ja suurentuneet.
:) Eli osa kivoja oireita!
Käytätkö kuinka pitkään lugeja ja millä annoksella...jos olet kertonut, on mennyt ohi :).
Mulla 200mg/ilta. Ja luultavasti huomenna sitten lopetan...mulla riittää niitä lauantaihin asti, joten aion kuites käyttää ne loppuun :)!
Tsemppiä muillekin piinailijoille ja meille kaikille!!
rupee piinapäivien piina ryömiin tännepäin. Tahtomattaankin tulee kuullosteltua oireita ja panikoitua oireettomuutta. On niin monta kertaa aikasemminkin tullu kuviteltua jos jonkinmoisia raskausoireita ja sit saanu pettyä ku menkat alkanut. Eli välillä on kuvottava olo, housut kiristää ja välillä on painontunnetta alavatsalla jne. Tulis jo se testauspäivä!!
Lost pp6 ja sadepäivän masennus :(
Mahtavaa Possuka, oikein kiva oli kuulla että kaikki on kunnossa!!
Oma olo alkaa olla kyllä jo todella piinaavaa...Ei nyt ihan huolissaan vielä, mutta olis niin mukava ku olis edes jotain oiretta...Yritän pitää toivoa yllä sillä että rinnat on pysyny aristavina, kun mitään muutakaan ei ole. Saattaa olla että ei kestä hermo maanantaille, onko vielä mitään järkeä testata pp9?
Onneksi ulkona on kaunis ilma, jos vaikka menisi saamaan vähän happea.
Voimia!!
ku mä oon varmaan liian skeptinen tuloksen suhteen, ettei mun tarvikkaan testata. Kaapissa on kyllä pari vuotta sitten jo vanhentueita testejä 2kpl. Testipäivä, jos sellaista tarvitaan on sitte pp16 eli ens viikon sunnuntaina.
Malttia vaan kaikille!
kun ei vanhat mahdu päälle. Yleensä oon tosi onneton vaatteiden ostaja, mutta onneksi tänään löytyi helposti...
Eilen oli enimmäkseen paha olla, aika mahdoton yhtälö, roikkumaan jäänyt lisuri, työnhaku ja vauvanteko. Lisäksi en oo kauaa asunu treella, tulin tänne uuden miehen luo ja epsooseen jäi työpaikka, ystävät, harrastukset... Mukaani otin kuitenkin pitkäaikaisen työuupumuksen ja masennuksen esim lapsettomuudesta... Onneksi avomies on aktiivinen ja tulee sen kanssa juostua kaikessa mukana, tosin sitten kun ei itse jaksa niin on yksin... No täytyy vaan alkaa kaivamaan omia juttuja, töitä, lentistä... Siitä se sitten lähtee, elämä taas. Tulipas avauduttua, mutta tämmönen kompleksi mä oon.
Mikäs oli Possukka arvot veritestissä??
Minä en sitten mennytkään siihen...odottelen ultraa menen viikolla 7+? eli reilun 2 viikon kuluttua....
Entäs muut?
Kyllä haaleen plussan voi napata jo pp9 jos on erittäin hyvä onni :), minä odotin pp10, silloin eka haalea plus. pp12 lähtien olikin sitten jo vahvat viivat. Mulla kaikki hyvin, ei ainakaan ole vielä vuoto alkanut :).
Lugeja joudun laittamaan 200mg/ilta. MITES MUUT? Lugejen käyttö?
T.Annme
Hienoa Annme, että kaikki hyvin :) Täällä kans oottelen Possukan arvoa! Mites piinailijat? Itellä ehkä lisänä jotain menkkamaisia tuntemuksia pp7... Ja tosi herkkä olo. Onneksi tänään alkaa sukulointi :)
Täällä meinaa alkaa onnistumisusko vähän hiipua... Enkä taida uskaltaakaan aiemmin testata...Ei oo edelleenkään minkäänlaisia tuntemuksia.
Mulla on Progesteron puikot 3x/vrk, en muista vahvuutta. Ja ne on kyllä aiempia huomattavasti ikävämpiä käytettäviä. Jotenki kuivattaa ja turvottaa paikkoja, joten on vähän vaikeita saada sisälle.
Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!! Onneksi tulee vieraita ja on muuta puuhaa ni jos vaikka sais unohdettua tän piinailun hetkeks.
Odottelua
Nyt olen ihan onnesta sekaisin. Hcg oli 298!! On kuulemma hyvä, viitearvo pp14 on 69-400, joten oikein hyvältä tuo kuulostaakin. Täytyy nyt vain toivoa että kaveri(t) pysyy matkassa. Tuhrua ei tänään ole juurikaan näkynyt ja tuhru on kuulemma ihan yleistä ja normaalia alussa, varsinkin silloin kun menkkojen pitäisi olla käynnissä normaalisti. Huh, kylläpä nyt jännittää!!
Kirjoittelen myöhemmin lisää, nyt täytyy lähteä töistä kotiin!
-Possukka rv 4+5 ? (miten nuo merkataan, lasketaanko menkoista vai punktiosta) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mahtavaa, onnea! Laitoin sulle meiliä tulemaan.. mut ei oo kuulunut mitään, joten tulin täältä lukemaan sun kuulumiset. Kirjoittelethan vielä!
Täällä kans lieviä menkkaoireita ja karkkia tekee mahottomasti mieli.
onnitteluista! Olen nyt varovaisesti siirtynyt tuonne odottajien puolelle mutta käyn toki kurkkimassa miten muille tämän pinon piinailijoille käy. Kohtahan kaikilla on jo testaamisen aika!! =)
Myönnetään, hermot petti, on niin masentunut ja yliherkkä olo, että oli vaan jotain tehtävä... Testiajan jälkeen ehkä jotain hyvin vaaleeta viivanpaikkasotkua, todennäkösesti vaan kuvittelen senkin. Jos huomisen malttais skipata ja toiv myös tiistain ja uutta yritystä sitten. Ei mitään nippailua tms. Mites muut? Voimia vaan kaikille!
Onnittelut vielä Possukalle hyvästä arvosta!!
Kävin nyt ekan kerran Kotitestit.com-sivuilla ja siellä olis aconia ja advancea, herkkyytenä 10 ja 25... Haulla löysin, että advancella olis jollain näkyny viivanpaikka. Joskus mulla oli yliajan viivanpaikka ja siihen hörhötykseen en ala enää... Mitä meinaatte käyttää/käytitte?
Kai tää sitten ihan piinailua on, mieliala vaihtelee... Lähinnä jännitys on tällä hetkellä tympimisen muodossa, kun ei nyt osaa ajatella mitään, varsinkaan toivoa... Testaus on niin kaukana! Rinnat on kipeet ja lämmöt korkeella, mut se on ihan normaalia. Turvotus jatkuupi yhä.
Parempaa piinailuintoa teille muille!