Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥ HAAHUT viikko 26 ♥

26.06.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.

[b]Eka-vekara[/b] 28 v, mies 33 v. Naimisiin toukokuussa-06. Etelä-Suomesta. Poika 12/03 (syntyi raskausmyrkytyksen päätteeksi rv 37). Alkuvuodesta-06 2 keskenmenoa (spontaani km rv 7+2. Toinen raskaus päättyi np-ultran jälkeen kaavintaan, sikiö kuollut heti ensimmäisen ultran jälkeen rv 7+0).

[b] Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Nyt toivomme pikku kolmosta ja odotamme milloin tärppäis:)

[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.

[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05 ja 12/05.

[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.

[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]Lizie[/b] Lizie 27v, mies 30v, poika -04, keskenmeno 4/06 viikolla 11+6

[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.

[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.

[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.

[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.

[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06

[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.

[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8).

[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Toive06[/b] plussa 30.9.2005, la 9.6.2006

[b]Kengu76[/b] plussa 11.10.2005, la 13.6.2006

[b]kuutar-74[/b] plussa 20.10.2005, la 24.6.2006

[b]wannabemami[/b] plussa 24.11.2005, la 2.8.2006

[b]Niamey_85[/b] plussa 26.11.2005, la 3.8.2006

[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006

[b]Lauris[/b] plussa 14.12.2005, la 20.8.2006

[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006

[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006

[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006

[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006

[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006

[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006

[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006

[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006

[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006

[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006

[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 22.2.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b] nonna80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat

[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri

[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!

[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele: Joo, oli mulla sitä kuplintaa kerran, mutta ne loppuivat aikaa sitten. Näköjään oli vain silloin ilmaa vatsassa. Eipä mun toiveet tästä kyllä mihkään nouse vaikka näitä " oireitakin" olis. Niin kauan olen varma ennätyspitkästä kierrosta, kunnes plussa ilmaantuu testin ikkunaan. Toiveet on mulla kutakuinkin pohjalukemissa, sen verran monesti olen näiden 3 vuoden yrittämisten aikana saanut pettyä. Ja jos vahva plussa tulee, niin sitten ehkä riemuitaan. Kertaakaan kun ei nyt oikein tosi vahvaa plussaa ole tullu.

Kyllä mä sen viikon aion vielä odotella. Jos vaikka oliski jääny yhet menkat välistä ja tulis sitte ne seuraavat. Ja jos näin on, niin ensi viikon lauantaina pitäis sitte alkaa. Sunnuntaina vois vaikka sitten testailla....

Vierailija
42/65 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuosta esikoisen odottamisesta ja iästä vielä sen verran, että niinpä tässä mekin esikoista toivotaan ja mullakin on ikää jo 34v. =(

GALLUP: En tiedä onko tätä ollut, mutta kuinka kauan olette kuumeilleet esikoista/kuumeilitte esikoista ennenkuin tärppi kävi?

Mulla on vauvakuumetta ollut jostain 23-v asti ja yritykset aloitettiin kun olin 30-v eli pitkään sain odotella ennenkuin miestä alkoi vauvat kiinnostamaan. Välillä onkin tullu mieleen, että jos oltaisiin tuolloin jo alettu yrittämään, niin jokohan tässä olisi jo lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri: Ompa sulla sielä taas jänskät paikat...saas nähdä miten käy... ;-)

Hannele: Sullako ne vuodot oli ja meni? Ihanaa jos pääsit vain säikähdyksellä. Ei montaa yötä enää kun pääset vilkuilemaan kuka sielä masussa luuraa. =)

Koala: Tsemiä kiertoon. Kohta pääset testaileen. bdbdbd =)

Montaa muutakin pitäs kommentoida, mutta pää on jotenkin ihan jumissa...

ON: Sielä lapsettomuuspolilla tuli sitten taas käytyä lekurin juttusilla. Ei me kuulemma simppojemme kanssa vielä läheskään pohjalla olla, joten siltä osin oli kovasti positiivinen. Se on nyt sitten virallisesti sovittu, että ekaa inssiä lähdetään kuitenkin kokeilemaan elokuun puolen välin jälkeen. Pelkkä ajatuskin jännittää. Saas nähdä miten miehen simppojen pesun käy ja mitä jää saaliiksi. Toivotaan, että sitä kautta tuottaisi tulosta. Ja mullehan ne antaa sitten vielä sen hormoonipiikin, että se munarakkula varmasti irtoaa. Sittenhän no vielä ne km:t joille ei mitään selitystä ole löytynyt...toivotaan, että ne ovat olleet vaan huonoa tuuria ja seuraava mahdollinen tärppi jaksaisi kantaa loppuun asti.

Ja sitähän ei tiedä tuottaako vielä tuo ensimmäinenkään inssi toivottua tulosta, mutta ainakaan parantaa meidän mahdollisuuksia. Vähän sekavat on tuntemukset, mutta sillain kiva olo, että nyt kun loma alkaa vkon päästä, niin voidaan rauhallisin mielin tehdä se Riikan reissu ja sit varmaan vielä se etelän reissukin. Meillä luultavasti vielä niille päiville kun etelänmatka olis tarkoitus olla, osuu vielä ainakin kerran mahdollisuus koittaa luomusti raskautua, mutta en aio ottaa siitä liikaa paineita kun tiedän, että todennäköisyys luomuraskautumiseen on sitä sun tätä. Tämmöstä tänne,

Sekavin tuntein,

titi tuhruttelija

Vierailija
44/65 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuumeilu on alkanut kylläkin aikas myöhään...johtui varmaan myös siitä, ettei ollut hyvää isäkokelasta mailla halmeilla, ennenkö nykyisen mieheni tapasin. Mut jostain 25v. asti on ollut mielessä, että olishan se oma lapsi ihana asia...vielä kun muut palat loksahtas kohdalleen.

No sit alko tapahtuun kun aloin seurustelemaan tän nykyisen mieheni kanssa. Oltiin tunnettu kyllä jo sitä ennen muutama vuosi, mutta tiet vaan vei jotenkin eri suuntiin. Mut kun alettiin seurustelemaan, niin se oli menoa se...kolmen kk:n jälkeen kihloihin kesän alussa ja siitä seuraavan vuoden elokuussa naimisiin. Oikeastaan me haluttiin sitä lasta jo ihan heti...en tiedä mikä loksahdus kävi, mutta puhuttiin, että sitten kun on menty naimisiin niin aletaan vasta sen jälkeen keskittymään siihen perheenlisään. Nyt elokuussa tulee tasan 2 vuotta yritystä...

Eka raskautuminen 05/05 ja kesken 06/05

toka raskaus en tiedä mistä se tuohon perään heti turahti 08/06 ja se kesken 10/05

Nyt elokuussa tulee vuosi edellisen raskauden alkamisesta. Eli vuoteen ei ole tapahtunut yhtään mitään. Eka raskautuminen kesti 8kk.

Loppusaldo...2 vuotta yritystä, 2km...ja ihan ensimmäinen olisi toiveissa.

Voi olla, että jonkun mielestä ollaan yritetty vasta vähän aikaa, mutta sekin on niin suhteellista. Mulla mies on kuitenkin jo 39v ja täyttää ens vuonna 40v ja jos tilanne on se, ettei vaikka omia saa, niin tulee kauhee kiire jos pitäisi miettiä niinkin isoa asiaa kun adoptio. Ja kun meillä nyt on ollut se hyvä tilanne, ettei viimeinen roponen ole vielä näissä ollut kiinni. Joten halusimme hakeutua hoitoon omalla kustannuksella, kun kunnalliselta puolelta ei olla saatu kun iso määrä itkuja. Voisi kai sen rahan huonomminkin sijoittaa. =)

titi75

Vierailija
45/65 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitoksia kommenteistanne, tänne ei tällä hetkellä kuulu kovinkaan hyvää, nimittäin mies särki töissä jalkansa ja on nyt sitten saikkulomalla, tarvitsee lähes kaikessa apua koska jalkaan ei saa varata, toinen jotuu keppien kanssa köpöttelemään. Joten en ole kauheesti täällä käyny nyt kommentoimassa, itellä oli kauheen avuton olo töissä kun tuntu et kotona ois enemmän tarvittu minua kuin työpaikalla. No onneks sain vähän vuoroja vaihdeltua et pääsin vähän aiemmin ja nyt olen vapaalla miestä hoitamassa.

Katrin Galluppiin: vauvakuumeilua on meillä ollut useita vuosia n.3-4 vuotta, virallinen yritys tuotti tulosta reilun kolmen kuukauden kuluttua pillereiden lopettamisesta 01/06 ja tämä siis kesken 03/06 rv12. Ja virallisen luvan yrittämiseen sai n.2,5 kk kuluttua tapahtuneesta, koska jouduin kaavintaan kuukauden kuluttua km:sta ja sitten oli vielä odoteltava ne menkat. Ja nyt siis yritystä uudelleen 10.5. alkaen, vielä tuloksetta.

vauva2006

Vierailija
46/65 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele ja elisabeth: onnea kummallekin hyvistä ultrakuulumisista! Onnellista raskausaikaa teille! :)

Zappe: onnea myös sinulle plussasta! :)

titi: hyvä, että lääkäri antoi toivoa! Toivottavasti viimeistään inssi sitten syksyllä toisi teille sitten sen kauan kaivatun plussan, eikä tarvis muihin hoitoihin enää ryhtyä!

Tuli inssistä mieleen, että mitähän enni-maijalle kuuluu?

Lizie, koala, eka-vekara ja jos oli muita lähiaikoina piinailijoita, niin teille lähettelen plussatuulia!! +~+~+~+~+~+ bd bd bd bd

vm69: onnea oviksen metsästykseen! bd bd bd

vauva2006: kurjaa, että miehes on loukannut jalkansa! :( Jaksuja teille ja pikaista paranemista miehellesi!

Katri: onpas taas jännät paikat! Aika uskomatontahan se ois jos tuplaehkäisy ois pettänyt, mutta kyllähän niitä ihmeitäkin tapahtuu.. bd

Maria80: olipa kiva kuulla sustakin! Hyviä vointeja sulle ja pikkuiselle! :)

on: kp 26/24-26. pari-kolme viime kiertoahan on ollut tuon 26, että odottelen huomenna menkkoja alkaviks. Jos ei sitten kierto ole taas venähtämässä vanhaan 28 (viimeks ollut joskus joulukuussa). Tuhru ei ole vielä alkanut (muutamassa viime kierrossa on tuhrutellut 2-3 päivää ennen menkkojen alkua), joten se antaa vähän toiveita, mutta toisaalta ei ole mitään tuntemuksia, että ois raskautunut, joten en siihen taho uskoa. Menkkajomotuksia on ajoittain ja välillä ollut oviksen jälkeen muitakin masu nippailuja ja vihlontoja, mutta niitä on ollut muissakin kierrossa..

Tsempityksiä kaikille! Ja aurinkoisia ilmoja toivottelen! :)

Vierailija
47/65 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoista kuumeiltiin puolisen vuotta ennen kuin tärppäs. Tosin vauvahaaveita oli jo montavuotta aikasemmin, mutta varsinainen " yritys" kesti tuon puoli vuotta.

kakkonen tärppäskin ekasta kerrasta ja nyt tätä kolmosta kuumeiltu reippaasti toista vuotta, johon väliin mahtuu tuo viime elokuun keskenmeno.

Vierailija
48/65 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rutkasti onnea kaikille plussanneille ja paljon peukkuja ja plussasäteitä muille.

Itsellä ei kummempaa, nyt on taas touhu tullut takaisin sen väsymys jakson jälkeen, silti yritän lepäilä ainakin kerran päivässä. Ja tietty syyä hyvin.

Verenpaine on matala, lie mistä johtuu, siis tosi matala mitä mul yleensä. Aattelin varalta huomenna soittaa neuvolaan, vaikka ens viikolla on kyllä aika sinne, mut ei sitä kannata jäädä miettimään ku soittaakkiin voi, sitä vartenhan ne on siellä. Ja terkkari sano mulle et jos vaan joku mietityttää ja on kysyttävää niin pikkuasioistakin saa soittaa.

Pikkuhiljaa on uskaltauduttu kertomaan jopa muille tästä raskaudesta, vaikka se pelko silti välillä käy tuolla takaraivossa, varsinkin sillon jos jostain sattuu nippaileen tai vihlaseen.

nippula rv 11+6

Vierailija
49/65 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rutkasti onnea kaikille plussanneille ja paljon peukkuja ja plussasäteitä muille.

Itsellä ei kummempaa, nyt on taas touhu tullut takaisin sen väsymys jakson jälkeen, silti yritän lepäilä ainakin kerran päivässä. Ja tietty syyä hyvin.

Verenpaine on matala, lie mistä johtuu, siis tosi matala mitä mul yleensä. Aattelin varalta huomenna soittaa neuvolaan, vaikka ens viikolla on kyllä aika sinne, mut ei sitä kannata jäädä miettimään ku soittaakkiin voi, sitä vartenhan ne on siellä. Ja terkkari sano mulle et jos vaan joku mietityttää ja on kysyttävää niin pikkuasioistakin saa soittaa.

Pikkuhiljaa on uskaltauduttu kertomaan jopa muille tästä raskaudesta, vaikka se pelko silti välillä käy tuolla takaraivossa, varsinkin sillon jos jostain sattuu nippaileen tai vihlaseen.

nippula rv 11+6

Vierailija
50/65 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka toinen ei ees lähteny mihinkään... :) no ainakin kuulumiset saitte

Vierailija
51/65 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan lähdössä viikonlopuks ainakin nettipimentoon, että en vielä tiedä, milloin palaan.

vm69: Yöllä on rauhaa kirjoittaa, kun pieni poika nukkuu. Tsemppiä ovisaikoihin!

katri72: Kyllä tuo sun tilanne jännältä vaikuttaa, itse olisin jo varmaan testannut aiemmin, ihan vain varmuudeksi. Eikö olis kiva jo pikemmin tietää, missä mennään? Vai meinaatko tosiaan malttaa vielä niin pitkälle? Kyllä teillä on aika flaksi käynyt, jos plussaat tuplaehkäsystä huolimatta. Oireet ja menkattomuus sopisivat kyllä loistavasti raskauteen. Plussasäteitä sinne rohkenen lähettää!!

titi75: Toivottavasti saat selkäsi pian jo parempaan kuntoon taas! Hyvä, et nyt on ainakin tutkittu ja saat toivon mukaan asianmukaisen hoidon siihen. Ehkä lenkkeily kannattaa hetkeks unohtaa, esim. uintia suosittelisin kaikille selkävaivaisille ja muutenkin. On muuten hyvä laji. Toivottavasti fysikaalinen hoito toisi pian helpotusta.. Varmasti pelottaa tuo inssi, mutta eikö ole ihanaa, et apua löytyy? Toisaalta voithan varsin hyvinkin raskautua luomusti, toivotaan vaikka sitä tässä kesän aikana. Juu samoissa päivissä suunnilleen mennään. Toivotaan yhdessä ja jännätään. Toivoa voi aina. Kivaa matkailua sulle!

maria80: Kiva kuulla sustakin ja kuulla, että kaikki luultavasti kunnossa. Nauti raskaudesta.

Hannele-81: Kiitos tsempityksistä. Niitä kahta viivaa toivon enemmän kuin koskaan. Onneks sulla ne vuodot loppui ja raskaus jatkuu... Ihanaa, et taisitte selvitä säikähdyksellä. Tsemppiä sinne pahoinvoinnin ja väsymyksen keskelle!

eka-vekara: Joo, tää on niin hullua. Nyt on pää onneks rauhoittunut pikkuisen viime viikosta. Ens viikon puolella alkaa sitten totaalinen jännäys. Mäkin oon jo kattonut, et pe 7.7. mul ois kp 29, jollois vois jo alkaa testailla. Yritän kyl odottaa mäkin, tuonne kp32-35:een ainakin. Ja monta muutakin päivämäärä on jo katsottu valmiiks kalenterista, vaikka ne saattaa millä hetkellä tahansa mennä uusiks. Mäkin kaipaan tällä hetkellä just sitä pikku vauvaa syliin ja rinnalle... Mun poika 1,5v käy kans usein kurkkimas äidin tisuja. Ja jutellaan siitä, kun poika oli vielä masus eikä osannut ku itkee ja syödä tisumaitoa. Ihania juttuja...

Elisabeth: Kiva, et sait uuden ultra-ajan jo niin pian. Sitä odotellessa, hyvää masunkasvattelua sulle eli iloista ja onnellista odotusaikaa! Ja tarrasukkia matkaan vauvalle!

zappe: Onneksi olkoon plussasta ja hyvää odotusta sinullekin!

Koala-72: Toivotaan, et juhannuksen taiat olis onnistunu. Hienoa, että tekin pääsette reissuun! Moni lähtee johonkin, meillä säästetään rahaa nyt.

Vauva2006: Sun miehelle nopeaa paranemista ja sulle aikaa ja voimia olla apuna. Varmaan on onnellinen, että auttelet.

sani-74: Kiitti plussatuulista. Katotaan nyt, mutta toivotaan. Sullekin plussatuulia! Eihän sitä tiedä koskaan...

nippula: Soita vaan terkkariin, sikshän ne siellä just on. Toivotaan, että tämä raskaus menisi nyt hyvin. Eiköhän se mene. Hyvää odotusta vain sinulle!

ON: Täällä ei ihmeempiä tuntemuksia mihinkään suuntaan. Toiveita on, mutta en anna niiden nousta liian korkeiksi. Ehkä tämä pieni palstailutauko tekee hyvää mielelle, sitten piinaviikoilla viimeistään on pakko päästä tänne taas. Eli huomenna reissuun.

Kaikille hyvää viikonloppua ja aurinkoista mieltä! Lizie kp21

Vierailija
52/65 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jo kun tavattiin, juteltiin vauvoista. Kuitenkin ehdittiin tuntea melkein neljä vuotta ennen kuin jätettiin ehkäisy (pillerit). Tämän jälkeen kesti 4,5kk tulla raskaaksi ja saimme sitten esikoisen. Synnytyksen jälkeen, kun menkat taas alkoi, kesti 6,5kk tulla raskaaksi uudelleen, se meni kesken. Eli kakkosta tässä toivotaan kuumeisesti.

Vierailija
53/65 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KATRI: Uskon kyllä että joskus tulee mietityttyä tuota entä jos olisitta aloittaneet yrityksen jo silloin kun sinä halusit... Vaikeita asioita. Luulen että mies jos kauan vitkuttais niin että ikää alkais olla yli 30 ja kävis niin että ettei saiskaan sitten ollenkaan niin katkeraksihan siinä saattais tulla! Mutta eiköhän teilläkin vielä tämän vuojen puolella plussata!

TITI: Joo, mulla oli ja meni vuodot. Toistaiseksi kaikki hyvin siis. Toivottavasti teillä kuitenkin heti ensimmäinen inssi tuottaa tulosta eikä tarttis enempää mitään hoitoja tehä! Aika pianhan ne alottaa kuitenkin, vaikka kesäkin tässä menossa. Kyllä minun näkökulmasta teillä on yritystä kauan takana, vaikka ainahan on niitä joilla on vielä kauemmin... Toivottavasti nuo teiän km on olleet vaan huonoa tuuria ja inssin ansiosta saatu plussa sitten syksyllä kestää =o)

SANILLE plussatuulia!

VAUVA2006: Paranemista miehelle!

NIPPULA: Voi miten ihanaa lukea odotuksestasi! Joko oot käyny np-ultrassa? Mukava kuulla että väsymys alkaa väistyä. ootan todella itsekin sitä että koska väsymys ja pahoinvointi hellittää.

Kertokaas muutkin joilla kokemusta on, koska tämä paha olo hellittää? Huh, ootan jo sitä...

G: Minä olen aina halunnut lapset nuorena, ajatellut että reilu 20 ja on jo esikoinen. 18-vuotiaana olin tosi kovassa vauvakuumeessa mutta (onneksi) silloinen mies piti pintansa. Uudestaan vauvakuume nousi huippulukemiin noin reilu vuosi sitten. Oltiin silloin miehen kans asiasta aika erimieltä ja tilanne aika hankalakin toisinaan. Sovittiin sitten yhdessä aikatauluksi että kevätkesällä-06 aloitetaan yrittäminen. Vaikka vauvakuume poltteli, olin aikatauluun tyytyväinen. Joulukuun alkupäivinä mies sitten yhtäkkiä sanoi että NYT. Koska minulla on PCO ja endo-epäilys olin varma että yritys kestää kauan ja olin puhunut siitä miehellekkin, ehkä siksi hänkin sitten halus aloittaa ennen sovittua aikataulua. Toisesta kierrosta kuitenkin jo tärppäsi eli 1/06. km 3/06. Odoteltiin kaavinnan jälkeisiä kuukautisia reilu 2 kk ja yritys alkoi taas 5/06 ja heti ensimmäinen piinailu päättyi plussaan 6/06. Eli meillä tärppi on käynyt kummallakin kerralla oikeastaan heti. Tiedän siis olevani tosi onnekas! Ehkä siinä mielessä tuulimuna oli oikeutettukin, kyllä elämä potkasee päähän jos liian hyvin meinaa mennä!

Hyvää viikonloppua kaikille!

HANNELE rv 6+1

7 yötä ultraan

Vierailija
54/65 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä sitä viimeistä päivää ennen lomaa haahuillaan töissä (netissä). Voipi olla, ettei lomalla tuu niin usein jumituttua nettiin : ) jos oiskin kannettava ja langaton verkko niin ehkä enemmänkin. Mutta kyllä sitä varmaan ainakin kerran/muutama päivä tulee nää tärkeimmät jutut vilkastua.

Koalalle lykkyä kiertoon, kannattaa malttaa sen testauksen kanssa : ) Jotenkin sitä vaan jännittelee niitä kiertoja pidemmäksi. Meillä myös toivotaan, että nuo juhannustaiat tuottais tulosta! Voi että olen kade tuosta tulevasta lomareissustasi! Meillä toukokuiset häät ja häämatka nielasivat tämän kesän reissurahat, joten ihan tällaisia muumimaa-kesämökkireissuja vaan on tiedossa..

hmm hannele, vai ei mantelit maistu. luulisin että ihan muutkin pähkinät ajaa saman asian. Tai muuten sitten jotain protsku-rasvapitoista naposteltavaa. Itse en ainakaan hirveästi napostelisi mitään kovin hiilaripitoista naposteltavaa (esim keksejä-leipää), kun verensokerin heilahtelu aiheuttaa ainakin mulle tuota huonoa oloa. Noh, toivottavasti se huono olo helpottaa! peukkuja ultraan, ei enää montaa yötä : ) äläkä ajattele että tuulimuna olisi sen takia jotenkin oikeutettu, koska teillä tärppää nopeasti! En usko, että mikään voima, on se sitten luoja tai kohtalo antaisi nopeasti raskauden vain viedäkseen sen pois kiusaksi! Minulla tosin välillä tuntuu, että keskenmenot johtuu esim siitä, kun en oo taas jaksanut olla hyvä äiti tuolle esikoisellekaan..

Katri, entäs jos sulla onkin ovis nyt ollut, muistelen et mainitsit lisääntyneestä valkovuodosta? Sehän voipi olla jokon raskautta tai ovista enteilevää. Jos taas ovis olisi jo tapahtunut aikaa sitten ja menkat olisi alkamassa, käsittääkseni pitäisi olla kuiva kausi menossa.. Ja tuohon gallupiin: Itse alettiin kuumeilemaan esikoista varsinaisesti 2002 vuoden lopulta (itsellä tosi vauvakuume jo vuoden), 4 yhdessäolovuoden jälkeen, olin itse juuri täyttämässä 26 ja mies oli 29. helmikuun lopulla 2003 jätettiin ehkäisy pois ja toisesta kierrosta tärppäs. Nyt toisen kanssa aloin itse kuumeilemaan jo yli vuosi sitten, mies lupautui koko hommaan vasta puoli vuotta sitten. Tarkoitus oli aloittaa yritys nyt kesällä, mutta tulinkin raskaaksi yhdestä ehkäisemättömästä kerrasta.. Kun se meni kesken tammikuussa, niin päätettiin, että uusi raskaus saa alkaa heti kun mahdollista, ja niinhän tärppäsikin heti.. vaan mennäkseen kesken. Voisi tosissaan olla niin, että lapsi olisi jo teillä, jos olisitte aloittaneet yrityksen jo aikoinaan kun vauvakuume iski, tai sitten ei.. Minusta ainakin tärkeintä on se, että kumpikin vanhempi haluaa lasta eikä vaan tee niin toisen mieliksi, teillä varmasti nuo vuodet olivat tarpeellisia kasvun vuosia!

Titillä mukavia uutisia, kun tiedät että viimeistään elokuussa pääsette tositoimiin! teilläkin ihania reissuja tiedossa!

Vauva2006, yritä ajatella postitiivisesti, josko miehen saikku saisi potkua raskautumisyrityksiin, ootte ainakin yhdessä paljon kun kerta hoidat miestä. Ja seksin endorfiinithan on hyviä luonnon särkylääkkeitä ; )

sanilla onkin sitten jännät päivät, toivottavasti ei menkat alakaan ollenkaan!

Nippulalla alkaa olaa viikkoja ihanasti kasassa! Keskiraskaudessahan verenpaine yleensä laskeekin, voipi olla että väsymys johtuu siitä. Lepää vaan silloin kun keho sitä pyytää!

ON: alkaa jo jännittämään kovasti, vaikka vasta viikon pästä alkaa piinailut. Hölmä, malttamaton mieli! Muuten väsyttää kovasti, kun eilen oli tosi paha ilta pojan kanssa, mies iltavuorossa ja poitsu kiukkus koko illan! Minä menetin hermoni turhan monta kertaa ja arvatkaa tuliko kauhea syyllisyys kun tajusin aamulla, että kiukut johtuivat puhkeavasta poskihampaasta. Sovittiin ja halittiin illalla kyllä ennen poitsun nukahtamista, mutta itselle jäi niin paha mieli, ettei oikein uni tullut..

eka-vekara, kohta lomalla! Kaikille haahuille ihania aurinkoisia kelejä ja vilvoittavia pussatuulia!

Vierailija
55/65 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele: Toivotaan tosiaan, että tänä vuonna sitä plussataan ja että se olisi pysyvä sellainen. Lähelläpä sullakin on jo se ultra. Joko siellä sitä kovin jännäillään? ;)

eka-vekara: Niin, voi tietysti se oviskin olla mahdollinen. Selvät ovisoireet oli kyllä silloin muutamia viikkoja sittenkin, jonka mukaan menkkojen olis pitäny alkaa ihan ajoissa tällä kertaa, mutta eivätpä vain alkaneetkaan. Huomenna siis jo 3 viikkoa myöhässä. Ehkäpä mulla vain jäi sitten yhdet jostain syystä välistä. No, jos nää onkin ovisoireita, niin vähän vajaa pari viikkoa, niin pitäis taas menkkojen alkaa. Ei vain ole nyt ollut mitään kuivaa kautta. Ainakin viikko on jo kulunut kun tuota valkkaria tulee runsaammin, voi olla kauemminkin.

ON: Kuten eka-vekaralle jo vastailin, niin menkkoja edelleen odotetaan. Huoh, tänään taas oksettava olo, mutta ei sitten kuitenkaan tullut mitään. Aamiaista syödessä vihlaisi tosi kipeästi oikeasta rinnastakin, en tiedä mistä se johtui. Samoin ruohon haju alkoi yököttämään. Oli parvekkeen ovi auki ja sieltä tuli sitä ruohon hajua sisälle. Teki niin pahaa, että oli pakko laittaa kiinni.

Kiitoksia vaan galluppiin vastanneille. Ihan kiva on ollut " kuulla" kuinka kauan kukin on kuumeillut. =)

Viikonloppu olis taas tulossa. Tänään vielä illalla kauppaan, huomenna kotona kaikenlaista hommaa ja sunnuntaina tulee sitten vanhempani käymään. Mitäs muitten viikonloppuun kuuluu?

Oikein aurinkoista päivänjatkoa kaikille! Niin, ja hyvää lomaa niille, jotka lomille jäävät!

Vierailija
56/65 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri; Onpas sulla jännät paikat! Kyllähän sen plussan sullekin soisi erittäin mielellään! bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd

Titi; Hyvä, että teilläkin alkoivat pyörät rullaamaan. Nähdään pian tuolla toisella puolella! ;) bd bd bd bd bd bd bd bd bd

Omaa napaa sen verran, että tämä paniikkimamma kävi jo ensimmäisen kerran ylimääräisellä neuvolakäynnillä kuunteluttamassa sydänääniä, kun pelko sai yliotteen. Hyvinhän ne sieltä sitten kuuluivat pienen (tosin pitkältä tuntuvan) yrityksen jälkeen!

Plussatuulia kaikille oikein roppakaupalla!

maria80 + Patu-Alli rv 11+0

Vierailija
57/65 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EKA-VEKARA: Hyvää loma sulle!

KATRI. Tottakai täällä ultraa jo jännätään! =o) On mukava nähdä miehen reaktio jos ja kun siellä jotain elävää on, sitä odotan melkein eniten (tietysti sen jälkeen että ylipäätään kuulee sen että jotain on) Jostain syystä tuntuu että kaikki menee hyvin, mutta sitä np-ultraa pelkään, se oli se paikka missä viimeksi maailma romahti. Mutta mennään nyt ensin tämä ultra...

Voi kun olis jo viikkoja niinkuin Marialla =o) Tänään tuli sellanen olo että olis jo niin ihana kertoa kaikille =o) Mutta siihen on vielä piiiitkä matka! Miten ihmeessä maltoin viimeksi olla hiljaa...?!

Maanantaihin taas, vielä pari kertaa voin pinon alottaa - ens viikon perjantaina on se ultra ja jos kaikki on hyvin niin voisin viikonlopun jälkeen vielä pinon laittaa pystyyn ja sitten vähitellen hellittää teistä... Ja tietysti aiemminkin saa joku muu alkaa listaa päivittämään mutta viimestään sitten!

Hyvät viikonloput,

HANNELE

Vierailija
58/65 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä tuntuu porukka osittain vaihtuneen, kun en ole täällä muutamaan kuukauteen vakituiseen pyörinyt.

tän kevään aikana toi lapsettomuus sivut inssi-pinoissa ja IVF ja PAS pinoissa meneillään olevan hoidon mukaan on olleet enemmän ajankohtaisia.

nyt tää haahupalsta taas alkaa vaikuttaa ajankohtaiselta.. =(

meille on nyt keväällä tehty eka IVF josta tuoresiirrosta heltisi oikein 3 päivää kestänyt +.

nyt 9.6. tehtiin PAS, ja raskaana ollaan.. =)

harmikseni tiputtelu alkoi jo 6 päivää siirron jälkeen, ja jatkuu edelleen.

kuitenkin raskaustestit, ne kaikki 9kpl, ovat olleet voimakkaasti positiivisia.

tänään kävin verikokeessa, ja hcg oli 8510.

en saanut lääkäriä puhelimeen, vaan hoitsun, ja hän osasi sanoa vain, että joo, raskaana olet.

tiputtelusta ei hän osannut sanoa ei juuta ei jaata.

itse en noista arvoista mitään tiedä.

tietääkö joku teistä?

maanantaina menen uuteen verikokeeseen, jotta nähdään nouseeko se hcg taso normaalisti.

sinne maanantaille on piiitkä aika..

toivottavasti edes silloin joku osaa oikein kertoa, mitä ne arvot edes tarkoittaa..

no, te ainakin varmaan tiedätte kuinka stressaavaa tällainen on.

mieheni vaan ihmettelee, kun akka hössöttää.

se ei älyä, että pahimmassa tapauksessa ei tämä raskaus jatku, mutta tukihoitona käytettävillä lääkkeillä (keltarauhashormoni ja estrogeeni) mä pahimmillaan vaan pidättelen vuodon alkamista.

hermostuttavaa.

-ennis- rv5

Vierailija
59/65 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi enni-maija pidän peukkuja, toivottavasti kaikki on hyvin. On se odottavan aika ikävän pitkä, toivottavasti tää viikonloppu hurahtaa äkkiä.

Hannele ei käyty eikä käydä np-ultrassa, kävin rv8 alkuraskauden ultrassa, mutta np-ultraan ei haluttu esikoisesta eikä nyt. Se ei kuitenkaan kaikkea näytä ja ei oo ees 100 rosenttinen, et jätettiin jälleen väliin.

Neuvolasta ei sit mun tuurilla kukaan vastannu koko päivänä, no kaveri on sairaanhoitaja ni mies aiko kysellä nyt illalla siltä kun sitä näkee.

Väsymystä hieman ollu ja olen yrittänyt juoda mahdollisimman paljon, senkinhän pitäs auttaa tohon verenpaineeseen, nyt kai sais syyä sitä salmiakkia ja lakritsia mitä normaalisti ei suositella juuri sen takia et nostaa verenpainetta ;)

Yöllä kylkeä kääntäessä, hieman vihlasee aina siihen kylkeen minne on kääntymässä. Onkohan se normaalia? muuten kyl kaikki on hyvin.

Noo neuvola on " jo" ens keskiviikkona.

nippula rv 12

Vierailija
60/65 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enni-Maija: olipa kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa! :) Varovaiset onnittelut pikkuisesta masuasukista! Toivottavasti pikkuinen nyt kestää mukana!!! bd bd bd Mullahan on ollut kaikissa raskauksissa tuhruttelua ja niistä tuloksena kaksi tervettä lasta. Varsinkin kuopuksesta tuhrutteli 12-13 viikolle asti ja välillä vertakin niillä viikoilla sitten loppui kuin seinään.. Suojelusenkeleitä matkaan!

Omaa napaa nopeasti (on hieman kiirus): kp 28/24-26 eli aika jännät paikat. Jotenkin olo on, että ei kai se ole mahdollista että olis nyt vihdoin tärpännyt varsinkin kun ei ole juurikaan mitään oireita. On mulla joskus viime vuoden puolella ollut kerran kierto 29 päivää ja ennen oli tarkka 28 päivää, joten voihan se olla, että nyt on taas pidentynyt. Se antaa vähän kuitenkin toiveita, kun ei edes tuhruttele vielä yhtään.. Aikas rauhallisilla mielin kuitenkin eikä ainakaan vielä tunnu olevan kiirettä testaukseen (ei ole testiäkään ja omasta apteekista en viiti hakea kun sielä on tuttu töissä)..

Nyt pitää mennä.. Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille haahuille! :)

-hieman toiveikas sani