Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidänkin terveyskeskuksessa äkäisiä ihmisiä luukulla?

Vierailija
28.02.2024 |

Meillä on. Pitäisi mennä pyytämään lähete labraan, mutta vitkutan näköjään sitä kun huomaan etten meinaa uskaltaa mennä. Oon niin monta kertaa saanut äkäistä palvelua, ikään kuin häiritsisin jos pyydän terveysasioihin apua. En käy kuitenkaan kovin usein, jos menen olen oikeasti kipeä tsi avun tarpeessa. Ikävää että tämmöistäkin joutuu miettimään, että miten suhtaudutaan jos pyytää apua. Ymmärrän kyllä että hoitajat ja lääkärit on ylityöllistettyjä julkisella, mutta silti.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kielitaito ei ole kunnossa voi jonot olla tiskillä pitkät 

Vierailija
2/27 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakituinen on aivan ihana ja avulias . Kerran eräs sijainen aivan kauhea ja sanoi vanhalle ihmiselle että kai sä sentään osaat puhelinta käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Lahden seudulla? Järkyttävää palvelua siellä.

Vierailija
4/27 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalla puolella luukkua?

Vierailija
5/27 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän omalääkäri Espoossa on puhelintyttöpalvelu. Edes labratuloksista en saanut tietoa ( ei vissiin ollut angiina) eikä niitä ole Kannassakaan, vaikka sain labralähetteen puhelimitse. 

Vierailija
6/27 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua tämmöinen epökohtelias ja potilasta nöyryyttävä käytös on esim Kempeleen Pohteella, entinen terveyskeskus. Ilmeisesti työnantaja vaatii heitä käyttäytymään näin. Ei kukaan mene huvikseen apua pyytämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/27 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin omat palvelut Espoossa ok, ulkoistetut ns. palvelut eivät toimi, mutta rahastus toimii. 

Vierailija
8/27 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaupassa ne äkäset ihmiset on siellä asiakaspuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/27 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on ne asiakkaat joskus aika äkäisiä. 

Vierailija
10/27 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin ihan normaaleita, eivät ole edes tyttöystäväainesta, vaan ihan vaimomatskua. Ja onpa aika monen kohdalla se näköjään jo hoksattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/27 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää mutta aikoinaan oli nainen joka näytti joltain sketsihahmolta isoine laseineen ja huulipunat hampaissa, kiukkuinen oli kuin ampiainen ihmisille jotka kehtasivat häiritä. Mistäköhän luuli saavansa palkkaa.. 

Vierailija
12/27 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luukulla asiointiin ei saa kannustaa. Just oli jossain lehdessä juttu miten konsulttifirma pakotti terkkarin työntekijöitä hoitamaan 70 prosenttia asioista etänä ja tuli haukkumista ja kritiikkiä, niin että työntekijät itkivätkin, jos hoiti liikaa lähinä. Lisäksi ei saanut heti mennä palvelemaan luukulla jonottavia, vaan konsultit ohjeistivat hoitamaan ensin kaikki sähköiset yhteydenotot ja vasta sitten luukulla odottavat, vaikka he sitten joutuivat odottamaan siinä monta tuntiakin. Tämä oli sitä varten, että ihmiset oppisivat ottamaan yhteyttä sähköisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/27 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luukulla asiointiin ei saa kannustaa. Just oli jossain lehdessä juttu miten konsulttifirma pakotti terkkarin työntekijöitä hoitamaan 70 prosenttia asioista etänä ja tuli haukkumista ja kritiikkiä, niin että työntekijät itkivätkin, jos hoiti liikaa lähinä. Lisäksi ei saanut heti mennä palvelemaan luukulla jonottavia, vaan konsultit ohjeistivat hoitamaan ensin kaikki sähköiset yhteydenotot ja vasta sitten luukulla odottavat, vaikka he sitten joutuivat odottamaan siinä monta tuntiakin. Tämä oli sitä varten, että ihmiset oppisivat ottamaan yhteyttä sähköisesti.

Vanhalla äidilläni ei ole tietsikkaa eikä edes kännykkää. Vammautuneella veljelläni ei ole tietsikkaa, luuri on muttei älysellanen. Mitenkähän heidän pitäisi asiansa hoitaa vaiko vaan kuolla pois?

Vierailija
14/27 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän terveyskeskuksessa ei ole luukkua. Kaikki asiat hoidetaan sähköisesti Maisan kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/27 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luukulla asiointiin ei saa kannustaa. Just oli jossain lehdessä juttu miten konsulttifirma pakotti terkkarin työntekijöitä hoitamaan 70 prosenttia asioista etänä ja tuli haukkumista ja kritiikkiä, niin että työntekijät itkivätkin, jos hoiti liikaa lähinä. Lisäksi ei saanut heti mennä palvelemaan luukulla jonottavia, vaan konsultit ohjeistivat hoitamaan ensin kaikki sähköiset yhteydenotot ja vasta sitten luukulla odottavat, vaikka he sitten joutuivat odottamaan siinä monta tuntiakin. Tämä oli sitä varten, että ihmiset oppisivat ottamaan yhteyttä sähköisesti.

Vanhalla äidilläni ei ole tietsikkaa eikä edes kännykkää. Vammautuneella veljelläni ei ole tietsikkaa, luuri on muttei älysellanen. Mitenkähän heidän pitäisi asiansa hoitaa vaiko vaan kuolla pois?

Soittavat puhelimella.

 

Vierailija
16/27 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luukulla asiointiin ei saa kannustaa. Just oli jossain lehdessä juttu miten konsulttifirma pakotti terkkarin työntekijöitä hoitamaan 70 prosenttia asioista etänä ja tuli haukkumista ja kritiikkiä, niin että työntekijät itkivätkin, jos hoiti liikaa lähinä. Lisäksi ei saanut heti mennä palvelemaan luukulla jonottavia, vaan konsultit ohjeistivat hoitamaan ensin kaikki sähköiset yhteydenotot ja vasta sitten luukulla odottavat, vaikka he sitten joutuivat odottamaan siinä monta tuntiakin. Tämä oli sitä varten, että ihmiset oppisivat ottamaan yhteyttä sähköisesti.

Vanhalla äidilläni ei ole tietsikkaa eikä edes kännykkää. Vammautuneella veljelläni ei ole tietsikkaa, luuri on muttei älysellanen. Mitenkähän heidän pitäisi asiansa hoitaa vaiko vaan kuolla pois?

Heidän pitäisi päivittää itsensä vuoteen 2024 tai sitten vaan kuolla turhakkeina pois. 

Vierailija
17/27 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luukulla asiointiin ei saa kannustaa. Just oli jossain lehdessä juttu miten konsulttifirma pakotti terkkarin työntekijöitä hoitamaan 70 prosenttia asioista etänä ja tuli haukkumista ja kritiikkiä, niin että työntekijät itkivätkin, jos hoiti liikaa lähinä. Lisäksi ei saanut heti mennä palvelemaan luukulla jonottavia, vaan konsultit ohjeistivat hoitamaan ensin kaikki sähköiset yhteydenotot ja vasta sitten luukulla odottavat, vaikka he sitten joutuivat odottamaan siinä monta tuntiakin. Tämä oli sitä varten, että ihmiset oppisivat ottamaan yhteyttä sähköisesti.

Vanhalla äidilläni ei ole tietsikkaa eikä edes kännykkää. Vammautuneella veljelläni ei ole tietsikkaa, luuri on muttei älysellanen. Mitenkähän heidän pitäisi asiansa hoitaa vaiko vaan kuolla pois?

Vanhukset rupeaa olevaa sitä ikäluokkaa, että he ovat työelämässä tutustunut näiden laitteiden käyttöön, jne. Jos he silkasta periaatteessa haraa vastaan se ei ole yhteiskunnan instanssien ongelma. 

 

Vierailija
18/27 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luukulla asiointiin ei saa kannustaa. Just oli jossain lehdessä juttu miten konsulttifirma pakotti terkkarin työntekijöitä hoitamaan 70 prosenttia asioista etänä ja tuli haukkumista ja kritiikkiä, niin että työntekijät itkivätkin, jos hoiti liikaa lähinä. Lisäksi ei saanut heti mennä palvelemaan luukulla jonottavia, vaan konsultit ohjeistivat hoitamaan ensin kaikki sähköiset yhteydenotot ja vasta sitten luukulla odottavat, vaikka he sitten joutuivat odottamaan siinä monta tuntiakin. Tämä oli sitä varten, että ihmiset oppisivat ottamaan yhteyttä sähköisesti.

 

Täällä ei ole koko luukkua ja asiat hoidetaan takaisinsoitolla.

Vierailija
19/27 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luukulla asiointiin ei saa kannustaa. Just oli jossain lehdessä juttu miten konsulttifirma pakotti terkkarin työntekijöitä hoitamaan 70 prosenttia asioista etänä ja tuli haukkumista ja kritiikkiä, niin että työntekijät itkivätkin, jos hoiti liikaa lähinä. Lisäksi ei saanut heti mennä palvelemaan luukulla jonottavia, vaan konsultit ohjeistivat hoitamaan ensin kaikki sähköiset yhteydenotot ja vasta sitten luukulla odottavat, vaikka he sitten joutuivat odottamaan siinä monta tuntiakin. Tämä oli sitä varten, että ihmiset oppisivat ottamaan yhteyttä sähköisesti.

Vanhalla äidilläni ei ole tietsikkaa eikä edes kännykkää. Vammautuneella veljelläni ei ole tietsikkaa, luuri on muttei älysellanen. Mitenkähän heidän pitäisi asiansa hoitaa vaiko vaan kuolla pois?

Isäni äiti 87v osaa ihan näppärästi käyttää älypuhelinta. Olisiko sunkin äidin jo korkea aika oppia isäsi lompakolla loisimisen jälkeen hoitamaan asioitaan? 

Vierailija
20/27 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luukulla asiointiin ei saa kannustaa. Just oli jossain lehdessä juttu miten konsulttifirma pakotti terkkarin työntekijöitä hoitamaan 70 prosenttia asioista etänä ja tuli haukkumista ja kritiikkiä, niin että työntekijät itkivätkin, jos hoiti liikaa lähinä. Lisäksi ei saanut heti mennä palvelemaan luukulla jonottavia, vaan konsultit ohjeistivat hoitamaan ensin kaikki sähköiset yhteydenotot ja vasta sitten luukulla odottavat, vaikka he sitten joutuivat odottamaan siinä monta tuntiakin. Tämä oli sitä varten, että ihmiset oppisivat ottamaan yhteyttä sähköisesti.

Vanhalla äidilläni ei ole tietsikkaa eikä edes kännykkää. Vammautuneella veljelläni ei ole tietsikkaa, luuri on muttei älysellanen. Mitenkähän heidän pitäisi asiansa hoitaa vaiko vaan kuolla pois?

Heidän pitäisi päivittää itsensä vuotee

Oletpa ilkeä ihminen! Toivottavasti olet itse pian se turhake! Jos ei vaan osaa eikä pysty niin minkä sille tekee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi