Terot vai ei?
Mulla oli ovis 13 tai 14 päivää sitten gynen ultran mukaan. Tätiä ei vielä näy, muttei ole raskausoireitakaan. Jotenkin tuntuu, että kyllä se sieltä tulee... No, gyneltä sain mukaan Terolut-reseptin pitkiä ja epäsäännöllisiä kiertoja tasaamaan. Mulla kierrot saattaa olla jopa yli 50kp. Positiivista on, että pitkistä kierroista huolimatta mä ovuloin ja aiemmatkin raskaudet on suht helposti saaneet alkunsa. Terothan ei estä raskautta, mutta ainakin eka Tero-kierrossa mä luultavasti en tulis ovuloimaan, koska tarkoitus olis lyhentää kiertoa sen verran paljon. Nyt arvon, että jos mentäis vielä ens kierto luomuna vai aloittaisinko sittenkin ne Terot... Jos vielä raskaaksi tulen ja laskettu aika osuis alkusyksyyn, niin voisin hyvin opinnoista jäädä poissa olevaksi. Jos taas l.a. tulis vuodenvaihteen tienoille, niin opinnoissa olis sellainen vaihe, että olis vähä vaikea jättäytyä pois. Pitäis lykätä yritystä sitten silleen, että l.a. osuis reilusti loppukevääseen... Voihan se olla, ettei meille enää suoda lasta ollenkaan, ja tämä saattaa kuulostaa jonkun mielestä laskelmoidulta, mutta pitää ajatella elämää laajemmaltakin perspektiiviltä... Siis aloittaisinko ne Terot?!
Kommentit (2)
piti sanoa että voithan olla jo raskaanakin:) eipä noita selkeitä raskausoireita aina tuukkaan!
Painiskelin saman asian kanssa vasta ja päädyin syömään teroja pitkiin kieroihin kyllästyneenä!! Mä kuumeilen toista lasta ja oviksesta en ole alkuunkaan varma, pari kiertoa tikuttelin ja toisesta kierrosta tikuilla oviksen pongasin. Silti musta tuntuu, että joka kierrossa ei välttämättä ovista ole, tai sitten se tulee miten sattuu ni joka tapauksessa mahdotonta sitä pongata. Mulla kans kierrot n.45-55 välillä.
Mietin ihan samaa, että nyt tässä ekassa terokierrossa ei ovista varmaan tule ainakaan, mutta kyllähän sen sitten kaiken järjen mukaan pitäs aikastua, jos ylipäätään ovuloi. Oli niin ärsyttävää ton pitkän kierron kanssa, et päädyin teroja syömään kun aikamme yritettiin pitkän kierron kanssa ja tulosta ei kuitenkaan syntyny. Joten kokeillaan nyt sitten taas näin...Olen pian gynelle menossa ja saa katsoa tilanteen.
Joko oot mimmi päättänyt miten teet? Jos kerta hyvin oviksen pongaat, ehkä vois yrittää vielä ilmankin, jos yritystä ei ole kovin kauaa? Tsemppiä!
Johanniina