Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Värikäs keittiökaapisto

Vierailija
02.03.2020 |

Kovasti miellyttää näitä nyt muodissa olevat värilliset, tummahkot keittiöt. Nykyinen keittiö, joka nyt siis menee vaihtoon, on hyvin neutraali valkoinen. Seinätkin on maalattu varmaankin sillä perus maalarinvalkoisella. Olen ihan lopenkyllästynyt tähän mitäänsanomattomaan valkoiseen, mutta mitenköhän käy jos tuleva kaapisto olisi väriltään vaikka tummansininen/vihreä/punainen, värin vaihto maalaamalla olisi kyllä myöhemmin mahdollista... lisäksi haikailen seiniinkin ehkä jotain ihanaa tapettia... oletteko olleet tyytyväisiä kun olette repäisseet jonkun värin kanssa, vai onko kyllästyminen tullut hetikohta muutoksen jälkeen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/21 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa harkita vaikkapa alakaappien uusimista värillisinä, ja yläkaapit neutraalimmalla värillä.

Isoina pintoina ja ahtaassa valottomassa tilassa värit voi olla liikaa.

Googlen kuvahakuun vaan colourful kithcen tmv ja ideoita hakemaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa harkita vaikkapa alakaappien uusimista värillisinä, ja yläkaapit neutraalimmalla värillä.

Yläkaappeja ei tulekaan ollenkaan! Huone on noin 15 neliöinen ja ikkunat on kahdella seinällä, en koe huonetta pimeäksi. Ap

Vierailija
4/21 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sininen, ollut vuodesta 2000 asti jolloin ne edellisen kerran olivat muotia. Tykkään edelleen, on kodikas ja nätti väri.

Mietin silloin tämän ja valkoisen keittiön välillä, kaikki suosittelivat valkoista ettei kyllästy. Jossain välissä kun tuli tämä kokovalkoinen muoti niin mietin maalaamista mutta onneksi se jäi, tämä on hyvä.

Vierailija
5/21 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sininen, ollut vuodesta 2000 asti jolloin ne edellisen kerran olivat muotia. Tykkään edelleen, on kodikas ja nätti väri.

Mietin silloin tämän ja valkoisen keittiön välillä, kaikki suosittelivat valkoista ettei kyllästy. Jossain välissä kun tuli tämä kokovalkoinen muoti niin mietin maalaamista mutta onneksi se jäi, tämä on hyvä.

Kiva kuulla :) Yksi väreistä jota olen harkinnut on sellainen tumma laivastonsininen, vähän harmahtavaan taittuva. Mustatkin kaapistot on tosi hienoja. Ap

Vierailija
6/21 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen alapeukuista päätellen niihin väreihin kyllästyy? Ap

Vierailija
7/21 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin yhdessä asuntoilmoituksessa keittiö, jossa kaapistot oli hailakan roosan/liilan sekoituksen värisiä,

ja tasoina marmoritaso. Tuohon olisi sopinut myös tammitaso.

Ainoa ongelma noissa erikoisväreissä on hinta, koska erikoisväreistä joutuu maksamaan ekstraa.

Vierailija
8/21 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse näin yhdessä asuntoilmoituksessa keittiö, jossa kaapistot oli hailakan roosan/liilan sekoituksen värisiä,

Ainoa ongelma noissa erikoisväreissä on hinta, koska erikoisväreistä joutuu maksamaan ekstraa.

Wau, tulee mieleen joku Miami Vice noista väreistä. 80-l tulee sisustukseenkin kai pikkuhiljaa takaisin. Väri on onneksi kaapistossa vapaasti valittavissa, hinta pysyy samana. Ap

Vierailija
9/21 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa toteuttaa tuon kunnolla ja varsinkin pelkillä alakaapeilla,

niin kannattaa uusia keittiö niin, että myös päätyjen levyt ja kaappien näkyvät osat on samaa maalattua tavaraa kuin kaappien ovet ja laatikkojen etusarjat. Hintaa tulee lisää, mutta tulee kalustemaisempi ja viimeistellympi lopputulos. 

Vierailija
10/21 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wau, tulee mieleen joku Miami Vice noista väreistä. 80-l tulee sisustukseenkin kai pikkuhiljaa takaisin. Väri on onneksi kaapistossa vapaasti valittavissa, hinta pysyy samana. Ap

Toteutus oli kaukana kasarista, ja todella tyylikäs. Jopa luksus. Sävy oli maanläheisempi.

Ainakin kotimaisten keittiönkaappien ovitoimittajat tarjoaa usein noin 10 perusvakioväriä, ja erikoisväreistä maksetaan ekstraa. 

Vierailija
11/21 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin kannattaa uusia keittiö niin, että myös päätyjen levyt ja kaappien näkyvät osat on samaa maalattua tavaraa kuin kaappien ovet ja laatikkojen etusarjat. Hintaa tulee lisää, mutta tulee kalustemaisempi ja viimeistellympi lopputulos. 

Joo, näin tulee olemaankin. Ap

Vierailija
12/21 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä remonttia olet tekemässä niin kannattaa valita sellaiset kaapistot joihin voi halutessan vaihtaa sitten erivöriset ovet. Jos niihin sitten joskus kyllästyy. Tartte sitte mitään maalailla.

Vierailija
13/21 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toteutus oli kaukana kasarista, ja todella tyylikäs. Jopa luksus. Sävy oli maanläheisempi.

Ainakin kotimaisten keittiönkaappien ovitoimittajat tarjoaa usein noin 10 perusvakioväriä, ja erikoisväreistä maksetaan ekstraa. 

Siis en tarkoittanutkaan että se 80-l olisi jotenkin tyylitön! Minusta noi värit olivat sellaisia jotka oli muodissaan siihen aikaan. Ap

Vierailija
14/21 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä remonttia olet tekemässä niin kannattaa valita sellaiset kaapistot joihin voi halutessan vaihtaa sitten erivöriset ovet. Jos niihin sitten joskus kyllästyy. Tartte sitte mitään maalailla.

Keittiö tulee olemaan puinen, toivon mukaan vuosikymmeniä kestävä eikä ovia tarvitsisi vaihdella vaan muutosta halutessaan ne voi maalata. Ap

Vierailija
15/21 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on just se tän hetken muoti. Asunnon seuraavaan omistajaa ketuttaa, kun ei voikaan uusia keittiötä pelkkiä ovia vaihtamalla.

Nimim. Luojalle kiitos 80-luvun laadukkaista, valkoisista rungoista

Vierailija
16/21 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on vissiin se seuraava suuri villitys, että yläkaapit on jotain vaaleata puuviilua ja alakaapit tummat.

Vierailija
17/21 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen alapeukuista päätellen niihin väreihin kyllästyy? Ap

Mä oon itse kyllästynyt kotini valkoisiin pintoihin, en värillisiin.

Vierailija
18/21 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaapit tammea ja seinät tummanvihreät (vuodesta 2010, enkä ole kyllästynyt). Suosittelen jotain ei-muotiväriä niin ei näytä niin paljon tietyn aikakauden tuotokselta.

Vierailija
19/21 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan koivuvaneria ja käsittelen sen värillisellä puuvahalla ja teen niistä ikean runkoihin laatikoston etulevyt

Vierailija
20/21 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla :) Yksi väreistä jota olen harkinnut on sellainen tumma laivastonsininen, vähän harmahtavaan taittuva. Mustatkin kaapistot on tosi hienoja. Ap

Muistakaa, että tummissa kaapistoissa näkyy rasvaiset sormenjäljet sikahyvin ja ei meinaa millään saada siistiksi.

Itsellä ollut valkoista sekä mustaa, että vihreää ja valkoinen on ollut kaikkein siistimmän näköinen, jos ei halua koko ajan siivota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi