Ei olisi Englannin Beatrice-prinsessalla ollut mitään mahdollisuuksia Italian kreivi Mapelli Mozziin, ellei olisi kuninkaallinen.
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Kreivi on homoseksuaali, vaiettu salaisuus suvussa. Saa rauhassa häärätä omia hommia tulevan vaimonsa rinnalla. Beatrice on tietoinen kuviosta, tunnistaa omat resurssinsa saada komea mies ja hyväksyy sen täysin. Antakaa parin olla rauhassa.
Mistäs tällaista olet kuullut?
Siitä toki olen samaa mieltä, että jos järjestely sopii molemmille, asia ei sen enempää kuulu meille. Kunhan eivät tappele, varsinkaan lasten synnyttyä. Eiköhän kuningassuvuissa ole jo nähty kaikki, mitä ihmiselämään kuuluu. Työtähän se edustaminen ja julkisuuskuvan hoitaminen heillä on.
Kukin toimikoon lähtökohtiensa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaan on tuo mies kyllä todella komea ilmestys. Täydellisen kohdillaan kaikki ulkoiset piirteet!
Ööö... Not. Kauhean feminiininen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tosi isot silmät enkä ole koskaan ajatellut kuinka negatiivisesti ihmiset näköjään ajattelevat isoista silmistä. Miehet eivät kuitenkaan ole koskaan niistä valittaneet vaan aina on ollut kysyntää enemmän kuin tarpeeksi. Oletteko miehiä vai naisia, jotka haukutte Beatricen silmiä?
Jos silmät ovat muodoltaan pyöreät ja valkuaiset helottaa iiriksen ympärillä niin muistuttaa enemmän mollottavia kalansilmiä kuin mantelinmuotoiset suuret silmät. Beatricella on mollottavat silmät.
Voinko kysyä oletko nainen vai mies?
Näkeekö sukupuolet silmänmuodot jotenkin eri tavalla? Täytyy olla sokea jos ei näe eroa mantelinmuotoisten ja pyöreiden silmien välillä.
Mulla on erikoisen isot silmät kuin Beatricella, ja miehet ovat aina olleet kuumana minuun. Siksi sitä kyselen, koska käytännössä miehet ovat tykänneet silmistäni. Ja nyt nyt luen kaikki negatiiviset viestit isoista silmistä ja olen vähän ihmeissäni.
Vai että isoista silmistä tykänneet. Jos se olikin joku muu iso juttu?
Kuten mikä esimerkiksi?
Isot korvat.
Siitä toki olen samaa mieltä, että jos järjestely sopii molemmille, asia ei sen enempää kuulu meille.
XDDDDDDDDD Niin että noin muuten jonkun kuninkaallisen jutut kuuluvat suomalaisille XDDDDD?
Vierailija kirjoitti:
Mun 13v poika tuli katsomaan kun katselin Beatricen kuvia ja kommentoi: "toi on ihan peikon näköinen, onks se mies?"
https://www.hellomagazine.com/fashion/royal-style/2020012483706/princes…
Hieno kotikasvatus. Minä olisin saanut kuulla kunniani, jos äitini tai isäni olisivat kuulleet minun arvostelevan negatiivisesti jonkun ulkonäköä. Saisin kai vieläkin, olen 30 vuotta poikaasi vanhempi.
Hienoa, että ovat löytäneet toisensa ja toivottavasti Beatrice saa siskonsa ja serkustensa tavoin upeat prinsessahäät joita pääsemme ihailemaan televisiosta. Turhaa rankaista tytärtä isänsä toilailuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun 13v poika tuli katsomaan kun katselin Beatricen kuvia ja kommentoi: "toi on ihan peikon näköinen, onks se mies?"
Hieno kotikasvatus. Minä olisin saanut kuulla kunniani, jos äitini tai isäni olisivat kuulleet minun arvostelevan negatiivisesti jonkun ulkonäköä. Saisin kai vieläkin, olen 30 vuotta poikaasi vanhempi.
Ihailen hyvää kotikasvatusta. Mutta ihanko oikeasti teillä ei kotona takavuosina kukaan katsellut Neumannin tai Boy Georgen kuvaa ja sutkauttanut, että onko tuo tyttö vai poika.
Vierailija kirjoitti:
Siitä toki olen samaa mieltä, että jos järjestely sopii molemmille, asia ei sen enempää kuulu meille.
XDDDDDDDDD Niin että noin muuten jonkun kuninkaallisen jutut kuuluvat suomalaisille XDDDDD?
No, maa jossa asun liittyy läheisesti kuningashuoneeseen ja meilläpäin seurataan tiiviisti myös seurapiiriuutisia, enemmän kuin filmitähtiä itseasiassa. Julkista ja näkyvää työtähän nuo kuninkaalliset tekevät, eikös ip-lehdissä ole Suomessakin oma osastonsa ”Kuninkaalliset”. Palstalla taas keskustelen välillä, ettei suomi unohtuisi.
Tässä ketjussa yhdistyvät kaikki hyvän ketjun edellytykset. Hovin vaatimattomampi serkku, jolla on hömelö äiti ja roistoksi paljastunut isä, on pääsemässä naimisiin italialaisen kreivin kanssa. Italialainen kreivi kuulostaa aina vähän epäilyttävältä; kaunis mies, ja nimikin on hassu Mepelimotsi. Häitä on jo lykätty pariin kertaan, mikä saa epäilykset heräämään onko kreivi vakavissaan. Hänellä on lisäksi pieni lapsi edellisestä suhteesta ja edelleen läheiset välit lapsen äitiin.
Prinsessan elämästä tiedetään kohtalaisen paljon, kiitos lehtien ja netin. Tietenkin ketjuun ilmestyy säännöllisin välein nillittäjä, joka muistuttaa, ettei kuninkaalliset voisi vähempää kiinnostaa ja miten muka kukaan suomalainen voi tietää oikeasti mitään toisen maan prinsessan elämästä. Ja että ollaan vaan kateellisia kuitenkin.
Lisää tätä :D. Häät ovat näillä näkymin toukokuun lopussa, joten paljon ehditään vielä lukea ja kuulla.
Beatrice on ruma. Rumat mulkosilmät ja hevosen suu. Maanantaikappale.
Nuorempi sisarensa sai vielä toissasyksynä televisioidut häät kärryajeluineen Windsorin linnan mailla. Isän paljastuneet elostelut uhkasivat peruuttaa kuninkaalliset häät kokonaan, mutta onneksi kuningattarella on palatseja Lontoossa, ja niissä kappeleita. Isoäiti riensi siis apuun ja lupasi pitää häävastaanoton Buckinghamin palatsissa. Tosin vain takapihalla teltassa, mutta kuitenkin. Jännitettävää riittää vielä lainaako kuningatar tiaran kokoelmistaan, vaan pitääkö tyytyä kukkaseppeleeseen?
Mozzia kuvaillaan kovaksi "gold diggeriksi". En aluksi uskonut, kunnes selvisi arvostetun sisustusarkkitehti exän sisustavan Mozzin kiiteistöjä. Taisi saada roimaa alennusta, kun olivat yhdessä sen 3 v. Lapsi ei tainnut kuulua suunnitelmiin, kun pystyi tuoreena iskänä jättämään alle 1-v. lastaan. Veikkaan, että tekee katoamistempun, kun on hyötynyt tarpeeksi B:n suhteista bisneksissään.
Vierailija kirjoitti:
Mozzia kuvaillaan kovaksi "gold diggeriksi". En aluksi uskonut, kunnes selvisi arvostetun sisustusarkkitehti exän sisustavan Mozzin kiiteistöjä. Taisi saada roimaa alennusta, kun olivat yhdessä sen 3 v. Lapsi ei tainnut kuulua suunnitelmiin, kun pystyi tuoreena iskänä jättämään alle 1-v. lastaan. Veikkaan, että tekee katoamistempun, kun on hyötynyt tarpeeksi B:n suhteista bisneksissään.
Tämä oli kyllä paras:) Kyllä mielikuvitus laukkaa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että poikasi on perinyt sekä älykkyytensä että upean ulkonäkönsä sinulta ja mieheltäsi.
Miksi sinulle meni tunteisiin? Kerroin vain mikä oli poikani ensireaktio. Itse pidän Beatricea ihan sievänä.
Rahaa lukuunottamatta ei tuo mieskään mikään saalis ole, keskiverron näköinen ja vielä käytetty eroisukki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun8m 13v poika tuli katsomaan kun katselin Beatricen kuvia ja kommentoi: "toi on ihan peikon näköinen, onks se mies?"
Totuus tulee lasten suusta.
Onko tuo pahinta mitä olet lukenut tältä palstalta koskien jonkun ulkonäköä?
Dara Huang tuli raskaaksi ihan heti tavattuaan Mozzin. Christopher syntyi vuonna 2016 ja kun ajatellaan että pariskunta oli yhdessä kokonaiset kolme vuotta eroten vuonna 2018 niin kovin mittavaa laskutoimintoa asiasta ei tarvinne tehdä. Pariskunta erosi siis vuonna 2018 ja nyt eletään vuotta 2020. He eivät olleet naimisissa vaan kihloissa. Ilman lasta tuskin olisivat olleet yhdessä noinkaan kauan.
Vierailija kirjoitti:
Rahaa lukuunottamatta ei tuo mieskään mikään saalis ole, keskiverron näköinen ja vielä käytetty eroisukki.
Hän ei ole eronnut....
Niillä on naimanaamat. Ja kumpikaan ei ole erittyisen kaunis tai komea.