Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on suuri lopunajan eksytys?

Vierailija
01.03.2020 |

?

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jehovat on aivan takapuolesta ja aika sairaita. Niillä ei ole mitään toivoa päästä edes taivaaseen, niillä on vaan kunnia olla kuulemma jehovan todistajia. Aika surullista harhaoppia.

Tämä on selvää kenelle tahansa, jolla on jäännöskään Pyhää Henkeä. ”Let’s not go to Jehovas Witnesses, it’s a silly place” (Monty Python, Holy Grail.)

Vierailija
42/99 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jehovat on juttu ihan erikseen. Ihmiskunnan suurin floppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunismi. Kiina valtaa koko maailman.

Vierailija
44/99 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristinusko

No ei todellakaan, vaan krislam = äärikarismaattiset antikristilliset lahkot, jotka ovat lyöneet hynttyyt yhteen islamistejen kanssa.

He eivät palvo Jumalaa - vaan ihmistä, ihmeitä ja merkkejä, enkeleitä= saaatanaa

Oma havaintoni on, että tätä krislam-ilmiötä esiintyy ainoastaan uskosta osattomien Ev. Lut. (nais-) pappien pään sisällä. En ole havainnut karismaattisissa piireissä krislamia.

Valaisetko minulle, jos olen ollut ymmärtämätön?

Huhhuh.. sama juttu new age. Laitoin meidän seurakuntaan palautetta että tyypit ovat lähteneet new agesta pahojen henkien takia ja tulleet Jeesuksen luo. Ja kirkko (tietyt papit jotka haluaa näyttää hyvältä muttei ole kartalla) vaan kosiskelee "uushenkisyyttä"....

Niin... Olen minäkin ollut sellaisessa luterilaisessa jumalanpalveluksessa jo 20 vuotta sitten missä naispappi (sori) ei puhunut mitään Jeesuksesta vaan kehotti vain kuvittelemaan miten ”valo täyttää koko olemuksemme”.

Hei, antakaa sen Jeesuksen Veren roiskua! En minä raavaana syntisenä miehenä tule kirkkoon täyttymään millään ”mystisellä valolla”. Minä tarvitsen ihan konkreettista syntien anteeksiantamusta Jeesuksessa.

Vierailija
45/99 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommunismi. Kiina valtaa koko maailman.

OK. Miten kommunismi liittyy Kiinaan? Kiinan lippu on punainen , mutta politiikka on oppikirjafasismia. Ei juuri jälkeäkään mistään yhteisomistuksesta.

Vierailija
46/99 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eu. Se on olevinaan autuus maille jotka siihen kuuluu. Oikeesti olemme orjia sen alaisuudessa ja pakotettu noudattamaan sen lakeja. Britannia teki hyvin kun aloitti itsenäisyyden.

Vierailija
47/99 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset luopuvat uskostaan evoluutioteorian takia. Raamatussa kerrotaan suuresta eksytyksestä.

Vierailija
48/99 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpön höpön ja höpsis. Me kuollaan kaikki. Sinä tänään sinä ylihuomenna ja minä ensi viikolla.

Eletään nyt eikä vatvota joutavia.

Vierailija
49/99 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristinusko

No ei todellakaan, vaan krislam = äärikarismaattiset antikristilliset lahkot, jotka ovat lyöneet hynttyyt yhteen islamistejen kanssa.

He eivät palvo Jumalaa - vaan ihmistä, ihmeitä ja merkkejä, enkeleitä= saaatanaa

Oma havaintoni on, että tätä krislam-ilmiötä esiintyy ainoastaan uskosta osattomien Ev. Lut. (nais-) pappien pään sisällä. En ole havainnut karismaattisissa piireissä krislamia.

Huhhuh.. sama juttu new age. Laitoin meidän seurakuntaan palautetta että tyypit ovat lähteneet new agesta pahojen henkien takia ja tulleet Jeesuksen luo. Ja kirkko (tietyt papit jotka haluaa näyttää hyvältä muttei ole kartalla) vaan kosiskelee "uushenkisyyttä"....

Niin... Olen minäkin ollut sellaisessa luterilaisessa jumalanpalveluksessa jo 20 vuotta sitten missä naispappi (sori) ei puhunut mitään Jeesuksesta vaan kehotti vain kuvittelemaan miten ”valo täyttää koko olemuksemme”.

Hei, antakaa sen Jeesuksen Veren roiskua! En minä raavaana syntisenä miehenä tule kirkkoon täyttymään millään ”mystisellä valolla”. Minä tarvitsen ihan konkreettista syntien anteeksiantamusta Jeesuksessa.

Tuohan on semantiikkaa. Ihan sama, puhutaanko Jeesuksesta nimellä, vai sillä, mitä hän on. Oli se sitten Isä, Rakkaus tai Valo.

Vrt. Ihan sama, puhutko vaimostasi Nimellä, vaimona, rakkaana vai sielunkumppanina.

Sisältö on tärkein. Ei ihmisten keksimät sanat.

Vierailija
50/99 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristinusko

Tuohan on semantiikkaa. Ihan sama, puhutaanko Jeesuksesta nimellä, vai sillä, mitä hän on. Oli se sitten Isä, Rakkaus tai Valo.

Vrt. Ihan sama, puhutko vaimostasi Nimellä, vaimona, rakkaana vai sielunkumppanina.

Valosta ja rakkaudesta nyt puhuu muutkin uskonnot mutta kristinuskossa se ero että tämä tuli ihmiseksi ja eli ihmisten keskellä.

Vierailija
51/99 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pedon merkki?

Vierailija
52/99 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristinusko

Valosta ja rakkaudesta nyt puhuu muutkin uskonnot mutta kristinuskossa se ero että tämä tuli ihmiseksi ja eli ihmisten keskellä.

Korjaan kirjoitustani:

Tuohan on semantiikkaa. Ihan sama, puhutaanko Jeesuksesta nimellä, vai sillä, mitä hän on. Oli se sitten Isä, Rakkaus, Valo tai Ihmiseksi tullut.

Mitä väliä sillä on, että joku muu puhuu valosta myös. Puhutaan is lamissakin Jumalasta.

Vierailija
53/99 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tuo raamattu.

Vierailija
54/99 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittämätön navigaattori.

Vierailija
55/99 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariska-Pedon merkki

en tiedä puhutaanko itse merkistä mutta asiallinen kappale

Vierailija
56/99 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on pedon merkki?

Kännykät. 666 = GGG = 3G.

Lähes kaikilla on se jo kädessä monilla myös päässä jokin "hands free".

Vierailija
57/99 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on kaksi:

Lestadiolaisuus ja keskustalaisuus. Kumpikin perustuu itsekkyydelle ja pyrkyryydellä mukahyvyyden peittämänä. Oikeasti ovat saatanasta.

Vierailija
58/99 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonain eksytyksenä pidän tätä, että nykyään ihmiselle ei saisi sanoa mitään, mistä voi tulla, huikauheeta, mielipahaa.

Saarnataan vain armosta, hymistellään ja silitetään päätä, vaikka olisi tehty/jatkettais minkä tahansa synnin tekemistä.

Yksin armosta kaikki pelastumme, mutta pitäisi olla myös katumusta, synnintunnustusta, anteeksipyyntöä, parannuksentekoa. Kasvua, usein se oikea kasvu vaatii väistämättä kasvukipujakin. Ojentautumista Jumalan tahtoon.

Joo, voi miten epämuodikasta nykyään.

Haluat siis valittaa ihmisille heidän synneistään ja vaadit heiltä näkyvää katumusta niistä?

Ei ole sinun työsi olla toisille tuomarina. Kannattaisi ehkä opetella vähän nöyryyttä.

Älä pelkää. Parannuksentekoa tulisi saarnata vain niille, jotka uskovat Jeesukseen ja haluavat seurata häntä. Heillä on luultavasti halu tehdä parannusta, koska Jumala vaikuttaa heissä tämän tahtomisen ja tekemisen. Kristityn tehtävä ei ole tuomita ketään, varsinkaan uskosta osatonta. Tuomio on yksin Jumalan. Tuomio tuo esiin myös suuren armon. Ilman syntiä ja tuomiota ei tarvitse armoakaan.

Vierailija
59/99 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä! Perustele vähän tuota lestadiolaisuutta.

Vierailija
60/99 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on kaksi:

Lestadiolaisuus ja keskustalaisuus. Kumpikin perustuu itsekkyydelle ja pyrkyryydellä mukahyvyyden peittämänä. Oikeasti ovat saatanasta.

Siis tätä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi