Rumankauniita ihmisiä?
Jolie-laide eli rumankaunis on ranskalainen termi ja tarkoittaa ihmistä, joka ei ole perinteisellä tavalla kaunis mutta mieleenjäävä ja kiehtova ulkonäöltään. Ketkä teidän mielestä sopivat määritelmään?
Itselleni tulee nopeasti mieleen Tilda Swinton, Shelley Duvall (Hohdon Wendy), Charlotte Gainsbourg, Cher ja Sofia Coppola.
Muita?
Kommentit (380)
Ekana tuli mieleen Joan Cusack, Karismaattinen nainen!
Onko minulla jotenkin erikoinen naismaku kun kaikki ap:n listaamat ovat omissa silmissä paremman näköisiä kuin esim. supermallit tai missit?
Tuollainen ulkonäkö miellyttää enemmän kuin sellainen supersiro jota naiset ihailevat.
M/39
Marilyn Manson ja Sofi Oksanen - näissä on muuten vähän samaa näköä!
Vierailija kirjoitti:
Onko minulla jotenkin erikoinen naismaku kun kaikki ap:n listaamat ovat omissa silmissä paremman näköisiä kuin esim. supermallit tai missit?
Tuollainen ulkonäkö miellyttää enemmän kuin sellainen supersiro jota naiset ihailevat.
M/39
Korjauksena Cher nuorempana. Vanhempi versio on epäluonnollisen näköiseksi trimmattu.
Vierailija kirjoitti:
M/39
Se on ihan vaan sun oma maku, ok.
Lisään Björk in
Charles Bronson ( länkkäreissä), tavattoman kiehtova kasvo.
Ingalssin Laura
Laura Voutilainen
Vierailija kirjoitti:
Charles Bronson ( länkkäreissä), tavattoman kiehtova kasvo.
Oli siperialainen, ainakin puoliksi.
Iggy Popp taas on rumankaunis viikinkien jälkeläinen. Ei olleet mitään Marvel-urhoja he.
Vierailija kirjoitti:
Mick Jagger ja Charlie Chaplin
Chaplin oli nuorena aidosti kaunis.
Liza Minelli