Olen 45v eronnut mies, tulot 10ke/kk, liikunnallinen. Nyt ymmärrän millaista on nuorella kauniilla naisella deittailu.
Puolitutut naiset antavat ymmärtää somessa että kiinnostaisi tutustua paremmin. Aloitteita kun käyn asiakaspalaverissa firman vapaat naiset viestittävät olevansa vapaita. Kun vien tyttöä harrastukseen eronneet tytön kaverien äidit lähestyvät. Tinderissä tulee mätsejä naisilta alkaen 30v.
Kommentit (104)
Mä olen nähnyt ympärilläni tuollaisia. Eronneita, hyvässä asemassa, rahaa on. Lapset piti ”olla tehtynä” jne. Ensin deittaillaan ja nautitaan tarjonnasta. Sitten alkaa kyllästyttää, ja otetaan se kolmekymppiben blondi, jolla vielä perhe perustamatta. Niin tehdään huumassa lapsi. Ja sitten huuman haihduttua ollaan, että mitä hittoa tulikaan tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
10ke? Kekälettä? Kerppua? Kenkää? Tuhannen lyhenne ei ole k.
Itse asiassa on. Kilo (k) tarkoittaa tuhatta, joskaan sitä ei juuri rahan yhteydessä käytetä.
T. Lukion fyssanope
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin pari kertaa ap:n kaltaista hyväpalkkaista miestä. Oli hieno auto ja rahaa tuntui riittävän.
Tajusin hyvin pian mikä tyhjäpää tämä mies oli. Raha ja huomiohakuisuus oli niin vahvoina hänellä.
Lopetin tapailun siihen.
Nyt seurustelen onnellisesti miehen kanssa jolla tavallinen työ, palkka ja elämänarvot kohdillaan :)
Tapailit kerran rikasta kusipäätä. Päättelit siitä että kaikki rikkaat on kusipäitä :)
Karu fakta että raha valitettavan usein määrittelee elämänarvot. En voi seurustella miehen kanssa jolla erilaiset elämänarvot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kyllä. Itsellä tulot 300-500 k€ / vuosi, ikää kohta 50 ja ikinä ei pesää ole ollut tarjolla niin paljon kuin nykyisin, alkaen ikäryhmästä 20+. Eikä tunnu haittaavan, että olen naimisissa, tarjokkaita rouvaksi rouvan paikalle näyttää olevan. Tavallaan tämä on lohdullista, ikinä joskus nuorena poikasena en olisi uskonut, että pillun saanti voi ioskus vuosikymmeniä myöhemmin ”vanhana” olla tätä. Ja otan kyllä vastaan sen, mitä tarjotaan.
Eikö sua ahdista olla se "toinen mies", joka on ällöttävä mutta joka tarjoaa hyvät taloudelliset mahdollisuudet viettää aikaa sen oikean, nuoren, miehen kanssa?
Olen eri, mutta vastaavassa tilanteessa. Ja eihän näille deiteille tietenkään mitään rahaa anneta, oletko aivan kujalla? Heidän kanssaan käydään esim. ravintoloissa, hotelleissa, lomamatkoilla tms. jotka toki maksan, mutta silloin kun emme vietä aikaa yhdessä, niin nämä nuoret naiset saavat käyttää ihan omia rahojaan.
M44
Muistakaa te keski-ikäiset miehet että ne nuoremmat naiset eivät enää kelvanneet oman ikäisilleen.
Keski-ikäisille ne kelpaavat aina.
Että en sitä nuorempaa naista kutsuisi saavutukseksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kyllä. Itsellä tulot 300-500 k€ / vuosi, ikää kohta 50 ja ikinä ei pesää ole ollut tarjolla niin paljon kuin nykyisin, alkaen ikäryhmästä 20+. Eikä tunnu haittaavan, että olen naimisissa, tarjokkaita rouvaksi rouvan paikalle näyttää olevan. Tavallaan tämä on lohdullista, ikinä joskus nuorena poikasena en olisi uskonut, että pillun saanti voi ioskus vuosikymmeniä myöhemmin ”vanhana” olla tätä. Ja otan kyllä vastaan sen, mitä tarjotaan.
Normaali 20+v nainen ei huoli ikäistäsi pappaa, muuten kuin rahasta, joten onko tuo nyt kehumisen arvoinen paikka?? Ulkonäön puolesta häviät 20-30v miehelle 6-0.
Tässähän annetaan ymmärtää, että normaalit parikymppiset naiset ovat maksullisia. Onko tosiaan näin, päivystävät naisasianaiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali 20+v nainen ei huoli ikäistäsi pappaa, muuten kuin rahasta, joten onko tuo nyt kehumisen arvoinen paikka?? Ulkonäön puolesta häviät 20-30v miehelle 6-0.
Tässähän annetaan ymmärtää, että normaalit parikymppiset naiset ovat maksullisia. Onko tosiaan näin, päivystävät naisasianaiset?
KAIKKI naiset ovat maksullisia, kun vain hinta on kohdillaan. Ammattilaisilla on kyllä paras hinta/laatu -suhde.
Tämän kun enemmistö hoksaisi niin siinä olisivatkin mammat ihmeissään.
Eipä vain ole kaikki naiset maksullisia.
Harrastan seksiä rakkaudesta ja joskus puhtaasti halusta.
Epämiellyttävän miehen kanssa en olisi mistään rahasta. Siis mistään.
Säälin ammattilaisia siinä, että he eivät varmaan voi kieltäytyä, jos asiakas ei ole uhkaava tai asiaton. N50+
Vierailija kirjoitti:
Säälin ammattilaisia siinä, että he eivät varmaan voi kieltäytyä, jos asiakas ei ole uhkaava tai asiaton. N50+
Ja silti tulet miehellesi niin helkutin kalliiksi.
No höpö höpö nyt taas, jos homma olisi oikeasti kuten väität niin et viettäisi aikaasi täällä meidän joukossa ja yrittäisi niin kovasti aina saada meitä uskomaan ,että teillä papoilla olisi muka kova vienti nuorten naisten keskuudessa
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 35v ja Suomen 50 rikkaimman listalla. Kaikkea on ja naista kaatuu kun heinää. Biletän tosin Keski-Euroopassa enkä täällä junttien plävessä. Halusin vain sanoa, että ap ja muut pikkurahoillaan elvistelevät voivat jatkaa säälittävää touhuaan. Ikinä ette pääse tasolleni missään muodossa. Ai niin sellaista naista ei löydy, jota en saisi.
Et tehnyt vaikutusta. Go away.
Vierailija kirjoitti:
No höpö höpö nyt taas, jos homma olisi oikeasti kuten väität niin et viettäisi aikaasi täällä meidän joukossa ja yrittäisi niin kovasti aina saada meitä uskomaan ,että teillä papoilla olisi muka kova vienti nuorten naisten keskuudessa
Minusta on aina jotenkin hupaisaa se, että jos täällä ei uskota jotain, vedotaan siihen, että "ei kaltaisesi rikas/älykäs/menestynyt/kaunis ihminen missään vauvapalstalla oikeasti hengailisi". Tällähän vihjataan siihen että av:lla on vain rumia, läskejä, köyhiä, vaajaälyisiä luusereita. Kuinka te itseänne tuolla lailla halveksutte?
t. oikeasti rikas mies
Vierailija kirjoitti:
No ei oo tuo sun 10€ tuntipalkka kovin kummoinen.
Zinc
Vielä nolompaa ettet osaa lukea
"Puolitutut naiset antavat ymmärtää somessa että kiinnostaisi tutustua paremmin. Aloitteita kun käyn asiakaspalaverissa firman vapaat naiset viestittävät olevansa vapaita. Kun vien tyttöä harrastukseen eronneet tytön kaverien äidit lähestyvät. Tinderissä tulee mätsejä naisilta alkaen 30v."
Miksi aloitusta ei voi lainata? Noh asiaan, olin nuori ja kaunis eikä silti miehet tuolla tavalla lähestyneet.
Vierailija kirjoitti:
Tyhjältä kuulostaa elämäsi: tärkeää hyvät tulot ja huomio naisilta. Surullista ap.
Sillä pääsee aika pitkälle
Vierailija kirjoitti:
10ke? Kekälettä? Kerppua? Kenkää? Tuhannen lyhenne ei ole k.
On
Vierailija kirjoitti:
Eikai 120 000€ vuositulot nyt ole edes paljon? Ethän sä ole kuin korkeintaan varakas
Mitä sitten jos sillä saa naisia
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin luulet? Osa itsekseen töitä tekevistä ammattilaisista on todella valikoivia. Ihmiskaupan uhreilla asia ihan eri.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 35v ja Suomen 50 rikkaimman listalla. Kaikkea on ja naista kaatuu kun heinää. Biletän tosin Keski-Euroopassa enkä täällä junttien plävessä. Halusin vain sanoa, että ap ja muut pikkurahoillaan elvistelevät voivat jatkaa säälittävää touhuaan. Ikinä ette pääse tasolleni missään muodossa. Ai niin sellaista naista ei löydy, jota en saisi.
Oikeasti olet nelikymppinen katkera nainen joka asuu Itä-Helsingin yksiössä. Sellaisia satuja tällä kertaa
Naurattaa. Kuvaustasi täsmälleen vastaava nainen veti hirveät kilarit, kun en suostunut hänen yhden yön hoidokseen.
M44