Olen 45v eronnut mies, tulot 10ke/kk, liikunnallinen. Nyt ymmärrän millaista on nuorella kauniilla naisella deittailu.
Puolitutut naiset antavat ymmärtää somessa että kiinnostaisi tutustua paremmin. Aloitteita kun käyn asiakaspalaverissa firman vapaat naiset viestittävät olevansa vapaita. Kun vien tyttöä harrastukseen eronneet tytön kaverien äidit lähestyvät. Tinderissä tulee mätsejä naisilta alkaen 30v.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höpö höpö nyt taas, jos homma olisi oikeasti kuten väität niin et viettäisi aikaasi täällä meidän joukossa ja yrittäisi niin kovasti aina saada meitä uskomaan ,että teillä papoilla olisi muka kova vienti nuorten naisten keskuudessa
Minusta on aina jotenkin hupaisaa se, että jos täällä ei uskota jotain, vedotaan siihen, että "ei kaltaisesi rikas/älykäs/menestynyt/kaunis ihminen missään vauvapalstalla oikeasti hengailisi". Tällähän vihjataan siihen että av:lla on vain rumia, läskejä, köyhiä, vaajaälyisiä luusereita. Kuinka te itseänne tuolla lailla halveksutte?
t. oikeasti rikas mies
Parhaat provoilijat on menestyneitä markkinointiihmisiä, laadukas provoilu on vaikea laji.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 35v ja Suomen 50 rikkaimman listalla. Kaikkea on ja naista kaatuu kun heinää. Biletän tosin Keski-Euroopassa enkä täällä junttien plävessä. Halusin vain sanoa, että ap ja muut pikkurahoillaan elvistelevät voivat jatkaa säälittävää touhuaan. Ikinä ette pääse tasolleni missään muodossa. Ai niin sellaista naista ei löydy, jota en saisi.
Jos puhuit totta niin olisit voinut laittaa nimen alle, 50 rikkaimman joukossa ei ole kuin yksi 35v mies :)
Vierailija kirjoitti:
Varakkaana ja edelleen ihan hyvännäköisenä naisena annan sulle ilmaisen neuvon ap:
Salaa tulosi. Älä anna ymmärtää olevasi hyvätuloinen, kuten aloituksesta valitettavasti paistaa läpi. Muutoin saat perääsi vain kullankaivajia, etkä naisia, jotka pitäisivät oikeasti sinusta itsestäsi.
Mutta ehkä ajatusmaailmamme vaan eivät kohtaa, ehkä sulle on yksi ja sama, miksi joku nainen lähtee kanssasi treffeille. Mulle se on ollut kuitenkin aina ratkaisevan tärkeää. Eli olen halunnut miehen olevan kiinnostunut juuri minusta henkilönä. Nuorena ksmmosin miehiä, jotka kiinnostuovat minusta vain ulkonäön takia ja nyt vanhempana kammottaisi mies, joka toivoisi hyötyvän minusta taloudellisesti.
Eli nuorella ja kauniilla tai vsnhemmalla varakkaalla naisella on yhä edelleen täysin erilainen kokemus treffimaailmasta kuin ap:lla, jolle krlpaa kenen tahansa huomio, ostettukin.
Voin kertoa sinulle uutisen: vaikka olet halunnut miesten olevan kiinnostuneita sinusta henkilönä, heille on oikeasti merkinnyt ainoastaan ulkonäkösi ja jalkovälisi. Näin se vain tässä maailmassa menee, vaikka itselleen yrittäisi muuta vakuuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Varakkaana ja edelleen ihan hyvännäköisenä naisena annan sulle ilmaisen neuvon ap:
Salaa tulosi. Älä anna ymmärtää olevasi hyvätuloinen, kuten aloituksesta valitettavasti paistaa läpi. Muutoin saat perääsi vain kullankaivajia, etkä naisia, jotka pitäisivät oikeasti sinusta itsestäsi.
Mutta ehkä ajatusmaailmamme vaan eivät kohtaa, ehkä sulle on yksi ja sama, miksi joku nainen lähtee kanssasi treffeille. Mulle se on ollut kuitenkin aina ratkaisevan tärkeää. Eli olen halunnut miehen olevan kiinnostunut juuri minusta henkilönä. Nuorena ksmmosin miehiä, jotka kiinnostuovat minusta vain ulkonäön takia ja nyt vanhempana kammottaisi mies, joka toivoisi hyötyvän minusta taloudellisesti.
Eli nuorella ja kauniilla tai vsnhemmalla varakkaalla naisella on yhä edelleen täysin erilainen kokemus treffimaailmasta kuin ap:lla, jolle krlpaa kenen tahansa huomio, ostettukin.
Ok siis. Treffeille naisen kannattaa mennä aina ihan hirveän näköisenä niin mies ei kiinnostu ulkonäön takia. Samoin miehen kannattaa näyttää tosi köyhältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa sinulle uutisen: vaikka olet halunnut miesten olevan kiinnostuneita sinusta henkilönä, heille on oikeasti merkinnyt ainoastaan ulkonäkösi ja jalkovälisi. Näin se vain tässä maailmassa menee, vaikka itselleen yrittäisi muuta vakuuttaa.
Epäilen, sillä mieheni valitsi tavisminut oikean missin sijasta. Ja siksinolen sen fiksun miehen kanssa, enkä niiden miesten kanssa, jotka olisivat valinneet sen missin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kyllä. Itsellä tulot 300-500 k€ / vuosi, ikää kohta 50 ja ikinä ei pesää ole ollut tarjolla niin paljon kuin nykyisin, alkaen ikäryhmästä 20+. Eikä tunnu haittaavan, että olen naimisissa, tarjokkaita rouvaksi rouvan paikalle näyttää olevan. Tavallaan tämä on lohdullista, ikinä joskus nuorena poikasena en olisi uskonut, että pillun saanti voi ioskus vuosikymmeniä myöhemmin ”vanhana” olla tätä. Ja otan kyllä vastaan sen, mitä tarjotaan.
Sama juttu, luulin että olisi vaikeaa vanhana :) Samanlainen mies M49.
Voi teitä poikia :D Menkää ajoissa nukkumaan, kun näköjään mielikuvitus alkaa juosta hulluna tuohon aikaa yöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 35v ja Suomen 50 rikkaimman listalla. Kaikkea on ja naista kaatuu kun heinää. Biletän tosin Keski-Euroopassa enkä täällä junttien plävessä. Halusin vain sanoa, että ap ja muut pikkurahoillaan elvistelevät voivat jatkaa säälittävää touhuaan. Ikinä ette pääse tasolleni missään muodossa. Ai niin sellaista naista ei löydy, jota en saisi.
Oikeasti olet nelikymppinen katkera nainen joka asuu Itä-Helsingin yksiössä. Sellaisia satuja tällä kertaa
Satu ainakaan ei poikkea pilkkuakaan palstau_lien viikonloppupäiväunista. Parhaillaan ne varmaan makustelevat, millaista olis olla Piitö Naigaard ja sanoa EI Aira Samulinille, Kata Kärkkäiselle JA Lamppeeniuksen Lindalle.
Aloittaja on vanha ja rahakas. Ei kukaan nuori nainen viisikymppistä äijää katsele tai muutakaan kuin rahasta. Että aloittajan sopii ottaa kumpikin päänsä pensaasta ja katsella ikäisiään. Tiedoksi antoi kaksvitonen nätti neitonen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nähnyt ympärilläni tuollaisia. Eronneita, hyvässä asemassa, rahaa on. Lapset piti ”olla tehtynä” jne. Ensin deittaillaan ja nautitaan tarjonnasta. Sitten alkaa kyllästyttää, ja otetaan se kolmekymppiben blondi, jolla vielä perhe perustamatta. Niin tehdään huumassa lapsi. Ja sitten huuman haihduttua ollaan, että mitä hittoa tulikaan tehtyä.
Se on sitä orastavaa keski-iän kriisiä. Nuoremmat naiset ovat etsineet massimiestä lastensa isukiksi ja jumalkompleksinen mies on helppo uhri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10ke? Kekälettä? Kerppua? Kenkää? Tuhannen lyhenne ei ole k.
Itse asiassa on. Kilo (k) tarkoittaa tuhatta, joskaan sitä ei juuri rahan yhteydessä käytetä.
T. Lukion fyssanope
Itse asiassa käytetään paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Totta kyllä. Itsellä tulot 300-500 k€ / vuosi, ikää kohta 50 ja ikinä ei pesää ole ollut tarjolla niin paljon kuin nykyisin, alkaen ikäryhmästä 20+. Eikä tunnu haittaavan, että olen naimisissa, tarjokkaita rouvaksi rouvan paikalle näyttää olevan. Tavallaan tämä on lohdullista, ikinä joskus nuorena poikasena en olisi uskonut, että pillun saanti voi ioskus vuosikymmeniä myöhemmin ”vanhana” olla tätä. Ja otan kyllä vastaan sen, mitä tarjotaan.
Nyt tuli melkoinen pilkkuvirhe tuloihin. Oletko Suomen suurimman yrityksen johtoryhmän jäsen? Muut kun ei ansaitse tuon verran Suomessa. Perusjohtaja jää hyvin kauaksi noista tuloista. Suomessa on myös progressiivinen verotus, joka tasaa tuloja reippaalla kädellä, tuosta puolet pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, sillä mieheni valitsi tavisminut oikean missin sijasta. Ja siksinolen sen fiksun miehen kanssa, enkä niiden miesten kanssa, jotka olisivat valinneet sen missin.
No joo otan vähän takaisin. Edes huippuluokan ulkonäkö ei auta, jos on älyltään aivan idiootti. Silloin "ihan hyvännäköinen" ja normaaliälyinen toki vie voiton. Kynnysarvo riittävälle älykkyydelle ei kyllä hirveän korkea ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 47v kahdesti eronnut liikunnallinen, hoikka tj nainen. Somessa ja jopa firman liityvien tapaamisten jälkeen miehet (varatutkin) osoittavat kiinnostustaan. Olen lapseton ja en ole Tinderissä, koska tarjontaa on enemmän kuin edes kiinnostaa. Mikä teitä miehiä vaivaa? Kiihottaaako se, että en ole kiinnostunut? Kaksi pitkähköä parisuhdetta riitti, kiitos.
TJ tai muu vastaava "miehekäs" työ on minulle turnoff. M43
Tämä on varmaan oksettavinta, mitä tulen lukemaan tänään.
Vain naisilla on kommentoida jos mies tekee "naisellisia" töitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli melkoinen pilkkuvirhe tuloihin. Oletko Suomen suurimman yrityksen johtoryhmän jäsen? Muut kun ei ansaitse tuon verran Suomessa. Perusjohtaja jää hyvin kauaksi noista tuloista. Suomessa on myös progressiivinen verotus, joka tasaa tuloja reippaalla kädellä, tuosta puolet pois.
Missä edes lukee että hän on suomessa?
Lisäksi oletko kuullut pääomatuloista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä rikkaampiaki
Terv. Misu
Want moneyMielenkiintoinen kysymys on että missä tuloluokassa tuloilla alkaa olla selvästi kiinnostavuutta parantava vaikutus.
Niinkin vähän kuin 5k€/ kk näyttää riittävän. Lyhyt ja hiukan ylipainoinen mies, 40+.
Erikoista. Tässä maassa kun nainen pääsee helposti noihin ansioihin ihan itsekin. Ehkä sulla on jotain muita hyviä puolia kuitenkin.
Mutta joo. Naisella on tosiaan toisin. Itse olen kropaltani fitness, tuloiltani ylimmässä kymmenyksessä (mikä ei sekään mitään erikoista vaadi) ja luonteeltanikin kaikkea mukavaa ja miellyttävää, mutta kasvoiltani kun en ole mikään kedon kaunein kukkanen niin aika rauhassa olen saanut olla.
ehkä et ole niin mukava kuin kuvittelet olevasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nähnyt ympärilläni tuollaisia. Eronneita, hyvässä asemassa, rahaa on. Lapset piti ”olla tehtynä” jne. Ensin deittaillaan ja nautitaan tarjonnasta. Sitten alkaa kyllästyttää, ja otetaan se kolmekymppiben blondi, jolla vielä perhe perustamatta. Niin tehdään huumassa lapsi. Ja sitten huuman haihduttua ollaan, että mitä hittoa tulikaan tehtyä.
Se on sitä orastavaa keski-iän kriisiä. Nuoremmat naiset ovat etsineet massimiestä lastensa isukiksi ja jumalkompleksinen mies on helppo uhri.
Uhri😂
No saa tolla ehkä deittejä mutta tosirakkautta ei sen paremmin löydä isolla lompakolla kuin kauniilla naamallakaan. Jos sitä ei hae, niin sit toki asiat on varmaan sulla kivasti.
T. Joskus nuori ja kaunis ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10ke? Kekälettä? Kerppua? Kenkää? Tuhannen lyhenne ei ole k.
Itse asiassa on. Kilo (k) tarkoittaa tuhatta, joskaan sitä ei juuri rahan yhteydessä käytetä.
T. Lukion fyssanopeItse asiassa käytetään paljonkin.
Ei ole fyssan ope ollut bisnesmaailmassa mukana